Oh nee, dat losse pasje ben ik kwijt denk ikquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonuskaart zit gewoon in het bovenste schuifje van mijn secrid, hoef ik er ook nooit uit te halen want die komt er precies genoeg uit met de streepjescode
Kijkduin is echt ver wegquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klinkt ver weg, maar je bent er zo
Tilly?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, klinkt ver weg, maar je bent er zo
Dit doe ik met m'n Cineville bioscooppas.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bonuskaart zit gewoon in het bovenste schuifje van mijn secrid, hoef ik er ook nooit uit te halen want die komt er precies genoeg uit met de streepjescode
Ja daarom wil ik ze ook niet, ondanks dat echt mijn naam schreeuwen maar nee liever paar sneakers dan.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ooit doc martens gehad, maar vond ze eigenlijk tot het einde toe vrij kut lopen
ook niet het geval hier, telefoon is altijd sneller, en terwijl ik em pak wordtie geunlocked (als ik dat wil uiteraard)quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb mijn portemonnee sneller uit mijn broekzak dan mijn telefoon
Eckte pro's weten hoe ze hun pasjes in 1 vloeiende beweging uit de secrid kunnen laten slidenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit doe ik met m'n Cineville bioscooppas.
Zou ze tegenwoordig niet meer kopen, maar destijds pasten ze wel bij hoe ik rondliepquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja daarom wil ik ze ook niet, ondanks dat echt mijn naam schreeuwen maar nee liever paar sneakers dan.
Ja, dat hangt er vanaf waar je vandaan komt.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, dat losse pasje ben ik kwijt denk ik
[..]
Kijkduin is echt ver weg
Ja, maar daar wel echt helemaal niemand heenquote:
Ja.quote:
Daarom heb ik New Rocks.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ooit doc martens gehad, maar vond ze eigenlijk tot het einde toe vrij kut lopen
was je een beetje punk?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou ze tegenwoordig niet meer kopen, maar destijds pasten ze wel bij hoe ik rondliep
Nee ik was een beetje de stormvloedkering voor mijn eigen huiskamerquote:
Ik weet eigenlijk niet eens of de bonuskaart die ik gebruik wel van mij isquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb geen bonuskaart. Ik heb nooit zo'n zin om er een aan te vragen. Maar als ik bij de zelfcheckuit sta en zo'n melding krijg dat ik een bonuskaart moet scannen voor korting pak ik deze er bij:
www.randombonuskaart.nl
Van thuisquote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat hangt er vanaf waar je vandaan komt.
Niet alleen de zolen.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 20:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom heb ik New Rocks.
Ok, en ik vind de zolen van docs aarslelijk.
Klinkt aannemelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |