Toch zit er wat in. Als meid moet je weten dat er altijd een vent uit is op je (lichaam).quote:Op maandag 8 juli 2024 21:19 schreef Ixia het volgende:
[..]
Het misleiden van jonge meisjes en dan die meisjes de schuld geven? Nee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Wacht even; er wordt die dames gevraagd wat ze er voor over hebben voor een meet en greet met Taylor Swift. Die meiden komen zelf met het idee hè.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:19 schreef Ixia het volgende:
[..]
Het misleiden van jonge meisjes en dan die meisjes de schuld geven? Nee.
Dit is dezelfde flauwekul die mensen gebruiken om die griezel Ali B te verdedigen.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch zit er wat in. Als meid moet je weten dat er altijd een vent uit is op je (lichaam).²
Laten we aub normaal gaan doen! Leggen we dan geen enkele verantwoordelijkheid bij die dames? Wat is dat voor onzin. Je borsten uitbaten voor meet and greet met Suzuki Swift. Al was het echt. Dat doe je toch niet????quote:Op maandag 8 juli 2024 21:45 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dit is dezelfde flauwekul die mensen gebruiken om die griezel Ali B te verdedigen.
Het zijn jonge meisjes die zogenaamd de kans krijgen hun idool te ontmoeten. Natuurlijk denkt niet iedereen even nuchter na op zo'n moment.
Volgens mij zijn ze ruim volwassenquote:Op maandag 8 juli 2024 21:45 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dit is dezelfde flauwekul die mensen gebruiken om die griezel Ali B te verdedigen.
Het zijn jonge meisjes die zogenaamd de kans krijgen hun idool te ontmoeten. Natuurlijk denkt niet iedereen even nuchter na op zo'n moment.
Whut?quote:PowNews wordt gemaakt door en voor jongeren en opereert al bijna 15 jaar op het scherpst van de snede. Aan de rand van de afgrond groeien nu eenmaal de mooiste bloemen.
Nou volgens mij is hier gewoon sprake van een overeenkomst die PowNed niet nakomt. Als jij een auto koopt, geld overmaakt maar de auto niet krijgt ben je dan ook idioot?quote:Op maandag 8 juli 2024 21:47 schreef Origami94 het volgende:
Ik zie het probleem niet.
Als ik een of andere Fokker een miljoen beloof om zijn lul hier te posten en ik hem vervolgens oplicht is hij toch juist de idioot
Ben een beetje klaar met deze slachtoffer maatschappij
Er is een verschil tussen iemand lokken en dan iets te doen wat iemand niet wil en iemand die op een domme vraag antwoord met dan laat ik mijn tieten zien.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:45 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Degene die haar tieten laat zien is de 20 al voorbij. Mag je daarvan verwachten dat ze zelf een beetje nadenkt? Ze mag stemmen, ze mag autorijden, maar zelf nadenken of ze haar tieten laat zien kan ze niet?quote:Op maandag 8 juli 2024 21:45 schreef Michie_ het volgende:
Ja als ik een auto van een half miljoen beloof voor 5 euro dan is het contract nietig te verklarenquote:Op maandag 8 juli 2024 21:58 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nou volgens mij is hier gewoon sprake van een overeenkomst die PowNed niet nakomt. Als jij een auto koopt, geld overmaakt maar de auto niet krijgt ben je dan ook idioot?
Mensen in de zeik nemen en landelijk voor schut zetten voor leedvermaak.quote:Op maandag 8 juli 2024 21:31 schreef Eightyone het volgende:
Waar staat dat Powned tegenwoordig überhaupt voor.
Dus als Powned aan mij vraagt wat ik over heb voor een specifieke auto en ik zeg "drie tientjes", dan moet Powned die auto aan mij verkopen voor drie tientjes?quote:Op maandag 8 juli 2024 21:58 schreef Chinless het volgende:
Nou volgens mij is hier gewoon sprake van een overeenkomst die PowNed niet nakomt. Als jij een auto koopt, geld overmaakt maar de auto niet krijgt ben je dan ook idioot?
Dat was geen kind meer, en minstens zeventien.quote:
Tja of misbruik maken van heel erg jonge mensen.quote:
Het is een combinatie.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:17 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tja of misbruik maken van heel erg jonge mensen.
Ja want in religies staan ze erom bekend geen misbruik te maken van naïeve minderjarigen.quote:Op maandag 8 juli 2024 20:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Er gaat geen dag voorbij of we kunnen wel iets bespreken of bediscussiëren wat moreel armoedig is. Meestal in de hoek der hedonisten.²
Dat ben ik totaal niet met je eens. Daar gebeurt het ook. Maar in mindere mate. Oprecht gelovigen zullen zich niet laven aan de geneugtes der verboden vruchten. Maar elk religie heeft ook zwakke of zelfs hele matige volgelingen.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:18 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja want in religies staan ze erom bekend geen misbruik te maken van naïeve minderjarigen.
Die was geen 18 meer zo leek het. Met haar verlepte vette bast.quote:
Daar gaan de rillingen van over mijn lijf. Want ze zeggen allemaal dat ze oprecht gelovig zijn, maar dat zegt helemaal niets. En iemand die zegt dat ze dan niet gelovig genoeg zijn gelooft in dezelfde sprookjes. Het leed dat is aangedaan door 'oprechte gelovigen' en de mensen die daar dan ook vanuit gaan 'maar mijn kind, de pastoor is een oprechte gelovige, die doet zulke dingen niet'. Massa's aan kinderen zijn misbruikt door zo'n oprechte gelovige die beloofde celibaat te zijn.quote:Op maandag 8 juli 2024 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Oprecht gelovigen zullen zich niet laven aan de geneugtes der verboden vruchten. Maar elk religie heeft ook zwakke of zelfs hele matige volgelingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |