abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 18 februari 2003 @ 01:11:36 #1
47213 ArmaniMania
pi_8550339
Onlangs is het me overkomen dat ik veriefd werd op een meisje die ik leerde kennen via internet. Om het nog wat duidelijker te maken, via een chatbox dus.
We deden veel praten,hadden veel interesses enzo, we wisselde foto`s en 06 nummer.

Nu ken ik haar meer dan 2 maanden, maar ik weet niet ens waar ze woont, want ze liegt daar steeds over.(heeft een reden, hebben we over gesproken).
Ook hebben we elkaar nog niet gezien in het echt omdat ze daar bang voor is,zegt ze.

Wat zouden jullie doen ?

P.s. Ik houd ontzettend veel van haar. De meeste zullen dit nu wel raar vinden.

dinsdag 18 februari 2003 @ 01:13:40 #2
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8550359
Wat ik zou doen... pffff in ieder geval niet houden van iemand die ik niet ken.
Vergeeet niet dat je op internet veel kan zeggen zonder gevoel en de ander laten denken dat er serieus iets is, dus houd dat in je achterhoofd, want het kan nogal eens tegenvallen ensow...
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8550468
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 01:11 schreef ArmaniMania het volgende:
Onlangs is het me overkomen dat ik veriefd werd op een meisje die ik leerde kennen via internet. Om het nog wat duidelijker te maken, via een chatbox dus.
We deden veel praten,hadden veel interesses enzo, we wisselde foto`s en 06 nummer.

Nu ken ik haar meer dan 2 maanden, maar ik weet niet ens waar ze woont, want ze liegt daar steeds over.(heeft een reden, hebben we over gesproken).
Ook hebben we elkaar nog niet gezien in het echt omdat ze daar bang voor is,zegt ze.

Wat zouden jullie doen ?

Heb 3 jaar samen gewoond met een meisje dat ik via internet heb leren kennen. De reden dat het uit is heeft ook helemaal niets te maken met de wijze waarop we elkaar hebben leren kennen.

Vervolgens weer iemand via een chatbox ontmoet, die ik ook al enkele jaren kende. Ruim anderhalf jaar samen geweest. Werkte ook niet.

Nu ben ik heel gelukkig met een meisje... dat ik wederom via internet ken. Onlangs heb ik ergens gelezen dat 1 op de 3 relaties tegenwoordig ontstaat via internet. Of dat nu via een chatbox of dating-site is, dat maakt verder niet uit.

Ook bleek uit dat onderzoek dat het stand houden van een relatie niets te maken heeft met de manier waarop je elkaar hebt leren kennen.

Ik vind het wel erg raar dat ze zo geheimzinnig doet over waar ze woont. Het kan wat onzekerheid/angst zijn... maar toch. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt.

Maar goed, terug on-topic: ik zou zeker een voorstel doen eens af te spreken... succes! (en laat ook zeker het vervolg hier weten!!!)

"Don't drive faster than your angel can fly..."
  dinsdag 18 februari 2003 @ 08:05:54 #4
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_8551612
* Wile_E_Coyote gaat met Internet-liefde
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_8551627
Elkaar leren kennen en je tot elkaar aangetrokken voelen via chatten is niet vreemd. Zoals de persoon voor mij al zei: Het gebeurt vaak. Maar verliefd worden op iemand die je nog nooit hebt gezien? Natuurlijk kun je op een gegeven moment gevoelens krijgen voor iemand. Maar verwar aantrekkingskracht niet met verliefdheid. Je hebt haar immers nog nooit ontmoet. Je weet niet hoe ze in de omgang is. Dat is ook iets heel belangrijks.
Let wel: Ik zeg niet dat je verliefd niet echt is. Want het is jouw gevoel & als je dat gevoel herkent als zijnde verliefdheid, dan is dat natuurlijk zo. Maar kijk ook eens verder.. je hebt haar nog nooit face to face gesproken. Jullie zijn nog nooit gezellig naar de bios geweest oid. Uit je verhaal wordt duidelijk dat het er voorlopig waarschijnlijk ook niet in zit omdat ze zo mysterieus over haar woonplaats doet.. maar ik hoop dat jullie elkaar eens ontmoeten. Pas dan weet je zeker dat het echt is.
(Un)masking for the greater good.
  † In Memoriam † dinsdag 18 februari 2003 @ 08:32:23 #6
47213 ArmaniMania
pi_8551709
Bedankt voor jullie reacties. Het verhaal is wat langer maar ik denk niet dat de meeste dat zouden waarderen. Het probleem dat ze mysterieus over haar adres doet, is dat ze bang is dat ze gestalkt wordt. Ze heeft hele erge nare ervaringen gehad met een ex-vriend van haar,waardoor ze 4 jaar lang man-afstandelijk is geweest,zoals zei zegt.

Maar sms ik een dag niet,dan hangt ze meteen aan de foon of blijft maar sms-en. Ook haar e-mail en brieven,want mijn adres heet ze dus wel. Daar uit maak ik in op, dat ze ook van me houd.

Als iemand met iemand wilde spelen,met zijn/haar gevoelens,zouden ze dan hun slachtoffer zo veel moeite doen. Ik bedoel sms-en kost ook geld.

Ze geeft wel te kennen dat ze me heel snel wilt zien want ze kan er zelf ook niet meer tegen. Ik laat jullie verder wat weten.

HArtelijk dank voor de serieuze reacties tot nu toe.

dinsdag 18 februari 2003 @ 08:51:44 #7
44920 TallMan
Permanent brain failure
pi_8551818
Ik heb mijn vriendin ook via internet ontmoet, ik ken het hele verhaal niet zoals je zegt. Het lijkt mij dat ze wel wil, maar niet durft. Zet er niet teveel druk op, laat haar bepalen wanneer ze klaar is om je te ontmoeten.

Suc6

geheelonthouder met geheugenverlies
Mensen die zeggen dat domme vragen niet bestaan stellen ze zelf.
pi_8553286
Ik heb mijn vriend indirect op internet ontmoet.

'Via ICQ in contact gekomen met een jongen, met hem mee naar een feestje van zijn broer gegaan. Daar mijn huidige lover ontmoet die ik totaal niet zag staan (en hij mij niet). Paar feestjes later en een filmpje later had ik nog niet het idee dat hij mij uberhaupt wel aardig vond. Pas op ICQ hebben we gesprekken gevoerd en elkaar leren kennen. En nu zijn we alweer 3 jaar verder.

Ik ben nog uit de ICQ generatie, tegenwoordig is alles MSN geloof ik...

dinsdag 18 februari 2003 @ 10:26:07 #9
40967 Takemenow
Freelance is good!
pi_8553333
Ik snap zoiets totaal niet he , hoe kan je nou verliefd worden op iemand die je niet ziet waarmee je alleen een typrelatie hebt ,wie weet liegt ze alles aan mekaar vast zoals ze ook liegt over waar ze woont .........

Misschien is het wel een kerel

pi_8557886
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 10:26 schreef Takemenow het volgende:
Ik snap zoiets totaal niet he , hoe kan je nou verliefd worden op iemand die je niet ziet waarmee je alleen een typrelatie hebt
Hmmmzz, wat is daar nou zo moeilijk aan te snappen???
Biggest idol fan? That's me!
  dinsdag 18 februari 2003 @ 13:42:00 #11
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_8558123
Ik ken m'n vriend ook via internet, en we zijn inmiddels alweer twee jaar samen
pi_8558393
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 10:26 schreef Takemenow het volgende:
Ik snap zoiets totaal niet he , hoe kan je nou verliefd worden op iemand die je niet ziet waarmee je alleen een typrelatie hebt ,wie weet liegt ze alles aan mekaar vast zoals ze ook liegt over waar ze woont .........

Misschien is het wel een kerel

Volgens mij is het best moeilijk een vrouwenstem langere tijd te faken, dus dat lijkt me wel uitgesloten.

Verder zou ik geduld hebben, 2 maanden is nog niet zoveel... Maar ik vraag me af hoe je "ontzettend veel" van iemand kan houden die je pas 2 maanden kent?

† In Memoriam † dinsdag 18 februari 2003 @ 14:11:43 #13
47213 ArmaniMania
pi_8558825
Geloof me, daar is onderzoek na gedaan. Je kunt zelfs van iemand houden na 1 dag al.
  dinsdag 18 februari 2003 @ 14:18:56 #14
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8558994
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 14:11 schreef ArmaniMania het volgende:
Geloof me, daar is onderzoek na gedaan. Je kunt zelfs van iemand houden na 1 dag al.
Je kan verliefd op iemand worden door hem of haar 2 minuten strak aan te kijken in de ogen.

Enne... * TrenTs heeft ook een internetliefde

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8559270
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 14:18 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Je kan verliefd op iemand worden door hem of haar 2 minuten strak aan te kijken in de ogen.

Enne... * TrenTs heeft ook een internetliefde

Ik werd verliefd in twee uur tijd
  dinsdag 18 februari 2003 @ 14:31:18 #16
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8559294
quote:

Wat zouden jullie doen ?

Twijfel je niet gewoon een beetje aan haar, als ze alleen al liegt over haar woonplaats enzo?

Okay, misschien wil ze haar woonplaats effe geheim houden, maar dan kunnen jullie nog altijd bij jou in de buurt afspreken ofzo

dinsdag 18 februari 2003 @ 14:58:56 #17
29670 Chub
terug van weggeweest :D
pi_8559969
quote:
Houden van kan pas als je in ieder geval elkaar gezien hebt!! Je vind haar misschien erg leuk en ben je super verliefd!!!

Maargoed, ik zou het rustig afwachten en een keer elkaar ontmoeten op een neutrale plek (niet dicht bij haar of jou.. bijvoorbeeld ergens in een stad.. Utrecht ofzo...)

Just Keep Smiling :)
pi_8563456
Misschien ben je geen aandacht van vrouwen gewend, en omdat er iemand is die zegt dat ze een vrouw is en je het gevoel geeft dat ze om je geeft, denk je dat je verliefd bent...
The catch is better than the chase
pi_8563625
* CasB werd verliefd na wat heen en weer gepost hierzo
pi_8563658
quote:

oh my fucking god

*FREAK ALERT*

dinsdag 18 februari 2003 @ 17:24:11 #21
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8563677
Ik ken m'n vriend ook via internet!

Mijn advies: afspreken als je dat allebei graag wil, en maar zien wat er van komt. Verwacht er niet teveel van, dan kan het alleen tegenvallen

Geluk is een richting, geen punt
  dinsdag 18 februari 2003 @ 17:25:45 #22
27535 Pulsemaster
Politiek en sociaal incorrect!
pi_8563710
quote:
Op dinsdag 18 februari 2003 08:32 schreef ArmaniMania het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Het verhaal is wat langer maar ik denk niet dat de meeste dat zouden waarderen. Het probleem dat ze mysterieus over haar adres doet, is dat ze bang is dat ze gestalkt wordt. Ze heeft hele erge nare ervaringen gehad met een ex-vriend van haar,waardoor ze 4 jaar lang man-afstandelijk is geweest,zoals zei zegt.

Maar sms ik een dag niet,dan hangt ze meteen aan de foon of blijft maar sms-en . Ook haar e-mail en brieven,want mijn adres heet ze dus wel. Daar uit maak ik in op, dat ze ook van me houd.

Als iemand met iemand wilde spelen,met zijn/haar gevoelens,zouden ze dan hun slachtoffer zo veel moeite doen. Ik bedoel sms-en kost ook geld.

Ze geeft wel te kennen dat ze me heel snel wilt zien want ze kan er zelf ook niet meer tegen. Ik laat jullie verder wat weten.

HArtelijk dank voor de serieuze reacties tot nu toe.

OMFG ik zou daar helemaal gek van worden..... 'k wil geen verplichting hebben om elke dag iets van me te moeten laten horen...
Uit welke klei hebben ze jou getrokken? :?
pi_8563747
Ik zou echt nooit verliefd kunnen worden op iemand van internet.
Als ik het alleen maar omdat je met geschreven tekst dingen op verschillende manieren kunt opvatten, er geen non-verbale communicatie is. etc.

Maar goed, jij vindt haar schijnbaar leuk dus kijk of het in de toekomst meer kan worden als alleen met elkaar chatten, bellen en schrijven.

p.s. "Je houdt van haar"
Hoe oud ben je?

pi_8566830
Hmm, kheb mn meiske ook via internet ontmoet! Na 3 maandjes chatten een blind date gemaakt en vanaf dat moment En.. binnenkort gaan we, na 2 jaar, samenwonen !
pi_8568023
En ook hier iemand die haar geliefde via internet heeft leren kennen.
Dat kan prima en is normaal zoals je ziet in dit topic
Nu hebben we 14 maanden al wat en druk bezig een huisje te zoeken...

En dat die vriendin van internet niet haar adres wil geven kan ik begrijpen, als ik jullie was zou ik dat pas doen als je elkaar voor het eerst in echt gezien hebt...
Ik heb al heel wat mensen ontmoet via internet en soms valt het lelijk tegen en soms klikt het in het echt niet zo goed als op internet.
Dus kijk uit met het verliefde gevoel... kan nog wel eens een teleurstelling worden. En hoe ga je tegen de ander gedragen als het toch niet is wat je verwachtte? (Geloof me dan voel je je heel erg opgelaten)

Het kan ook zijn dat het maar via 1 kant klikt en als de ander dan al je gegevens al hebt, nou ja als je iemand nog nooit gezien hebt kan je niet weten hoe die ander daar mee omgaat...
Ik ben ook wel is door een vent constant gebeld terwijl hij me tegenviel.
En het heeft ook een tijd geduurt voor dat ie ophield met proberen...
Blij dat ik me huis telefoon en gegevens niet heb gegeven... want durf te wedden dat ie dan voor me neus had gestaan... geen fijn idee.

Gewoon ergens neutraal afspreken. Ik met me huidige vriend deden dat in de efteling, dat was echt geweldig!
Verder heb ik de ervaring dat iemand ontmoeten bij iemand thuis niet prettig is voor eerste ontmoeting. En wat internet betrefd moet je oppassen... dus beste op een openbare plek. Als het klikt kan je altijd nog een 2e afspraak maken

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')