Is dat nu moeilijk op te zetten in combi met bv gmail?quote:Op maandag 8 juli 2024 14:02 schreef Farenji het volgende:
Ik heb mijn eigen domein met een catch all, dus oneindig adressen. Maar die komen dus wel op hetzelfde account binnen, met filters zet ik die dan in de juiste mapjes. Voor elke dienst waar ik me voor aanmeld gebruik ik een apart adres bijv albertheijn@example.org en als die dan gepwnd wordt weet je ook meteen waar het vandaan kwam. Inmiddels heb ik zo wel honderden verschillende adressen in gebruik maar ik heb maar 1 username/pw nodig.
Ik gebruik geen gmail, ik heb mijn eigen mail infra draaien op twee vpsjes. Dat is zeker niet triviaal.quote:Op maandag 22 juli 2024 13:56 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Is dat nu moeilijk op te zetten in combi met bv gmail?
Ja dat opzetten wil ik niet doen. Dat gaat hier op het werk al fout met dat sommige emails niet aankomen/verzonden worden vanwege bepaalde standaarden en certificaten.quote:Op maandag 22 juli 2024 14:20 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik gebruik geen gmail, ik heb mijn eigen mail infra draaien op twee vpsjes. Dat is zeker niet triviaal.
Maar je kan ook een domein registreren met catchall mail erbij bij een provider, dat is een stuk makkelijker.
Met alleen (gratis) gmail kan het niet al heb je daar wel de "+-hack". Als je gmail adres pietje@gmail.com is dan werkt pietje+watdanook@gmail.com ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |