SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgenquote:VREETMEET 26 OKTOBER
HUDSON @ KIJKDUIN
Laat voor 1 augustus via een DM aan mij (CL) weten of je erbij bent
https://www.restauranthudson.nl/locations/hudson-beach
https://www.restauranthudson.nl/menukaart
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
had net een broodje met biscoff, had daar al veel te lang zin in, en dat zorgde toch voor een kort vrolijk momentjequote:Op maandag 8 juli 2024 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle vrolijkheid op de maandag is toch al weggevaagd, dus dit kan er ook wel bij
Hoe gaat het met je blessure ?quote:Op maandag 8 juli 2024 12:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
had net een broodje met biscoff, had daar al veel te lang zin in, en dat zorgde toch voor een kort vrolijk momentje
alleen het is wel zo slecht voor je dat ik me nu heel vadsig weer voel
Heet je echt zo?quote:Op maandag 8 juli 2024 12:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
In mijn vorige post was ik het meest serieus van alle, noem me Bilal.
Op een doordeweekse maandag?quote:
Ik herken dit zo ergquote:Op maandag 8 juli 2024 12:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
had net een broodje met biscoff, had daar al veel te lang zin in, en dat zorgde toch voor een kort vrolijk momentje
alleen het is wel zo slecht voor je dat ik me nu heel vadsig weer voel
Nog steeds niet honderd procent, maar wat overleg gehad en wat tips om de pijn te verminderen en te gaan hardlopen voor korte stukjes. Ik mag het wel voelen, maar het moet geen pijn doen. Lichte prikkels naar de achilles is juist goed voor herstel nu zolang ik daarna weer genoeg rust neem.quote:
Jaquote:
Pernikkel zit daar in de buurt, is ook prima om te lunchenquote:
Pernikkel zit daar in de buurt, is ook prima om te lunchenquote:Op maandag 8 juli 2024 12:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nog steeds niet honderd procent, maar wat overleg gehad en wat tips om de pijn te verminderen en te gaan hardlopen voor korte stukjes. Ik mag het wel voelen, maar het moet geen pijn doen. Lichte prikkels naar de achilles is juist goed voor herstel nu zolang ik daarna weer genoeg rust neem.
[qu
[..]
Ja
ote][ afbeelding ] Op maandag 8 juli 2024 12:20 schreef Ama het volgende:
Drukte van de Primark overleefd.
Keihard aan het werk hoorquote:
quote:Chicken and Waffles 15
Huisgemaakte wafel met krokant gefrituurde kip. Geserveerd met een niet zo pittige saus en Maple syrup
Hee, het menu van 't Zusjequote:
Precies.quote:
Kan bevestigen dat ik keihard aan het werk ben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |