Nee ik niet, maar ik bedoel als een heteroseksuele mevrouw een stijve edelheer ziet, niet als een hetero man de pik van een andere man zietquote:Op zondag 7 juli 2024 17:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Als jij een stijve lul ziet wil je er toch ook niks mee lijkt me?
Je geeft je eigen antwoord.. setting en de juiste persoon.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:49 schreef Mulle het volgende:
Ik vraag mij dit af?
Als ik een vrouw zie met harde noppen is het eerste wat ik denk: daar wil ik aanzitten en er meer van zien!
Maar als een vrouw een stijve lul ziet wil ze er helemaal niets mee, tenzij de setting juist is
Hoe zit dit in elkaar ? Waarom is er zo’n groot verschil tussen mannen en vrouwen?
Eens met eerste, niet eens met tweede. Geef mij maar een onbesneden sharpei, daar is de piemel zoals m hoort te zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Piemels zijn lelijk. Zeker die onbesneden sharpei’s
Ieder z’n dingquote:Op zondag 7 juli 2024 18:33 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens met eerste, niet eens met tweede. Geef mij maar een onbesneden sharpei, daar is de piemel zoals m hoort te zijn.
Jazeker!quote:Op zondag 7 juli 2024 20:55 schreef Eilatan het volgende:
Zijn bij mannen de tepels ook gevoelig? Worden jullie mannen geil als iemand aan jullie tepels zit?
Yep.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:55 schreef Eilatan het volgende:
Zijn bij mannen de tepels ook gevoelig? Worden jullie mannen geil als iemand aan jullie tepels zit?
Neequote:Op zondag 7 juli 2024 22:39 schreef hoechst het volgende:
De vrouw wilt er wel direct iets mee doen hoor, ze durven er alleen niet voor uit te komen.
Nee.....als mijn partner (als ik die heb) er een stuurt ja. Een wildvreemde? No thank you.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:39 schreef hoechst het volgende:
De vrouw wilt er wel direct iets mee doen hoor, ze durven er alleen niet voor uit te komen.
Totaal niet en het wakkert ook mijn meest homofobe kant aan, brrrquote:Op zondag 7 juli 2024 20:55 schreef Eilatan het volgende:
Grappig, ik snap niet echt wat tepels met homofobie te maken zouden hebben...quote:Op zondag 7 juli 2024 23:49 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Totaal niet en het wakkert ook mijn meest homofobe kant aan, brrr
Die van jou misschien.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:50 schreef Aberkullie het volgende:
Piemels zijn lelijk. Zeker die onbesneden sharpei’s
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |