SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Omdat wat ik dan een connectie zou missen, en het gevoel dat de ander er ook zin in heeft. Dus voor mij is het niet.quote:
Of iemand knap is staat bij mij wel wat lager op de prioriteitenlijst denk ik.quote:de meiden worden ook niet gedwongen verder, en je hebt keuze te over
mijn god zo'n knappe vriendin krijg ik normaal niet die aan mijn lul zuigt
ik heb daar graag wat voor over
heb jij geen oergevoelens ik moet mijn pik echt tot rust zien te houden af en toequote:Op zondag 7 juli 2024 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat wat ik dan een connectie zou missen, en het gevoel dat de ander er ook zin in heeft. Dus voor mij is het niet.
[..]
Of iemand knap is staat bij mij wel wat lager op de prioriteitenlijst denk ik.
nee, te warm voor haarquote:Op zondag 7 juli 2024 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt die je ook opzoeken in Thailand denk je?
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb jij geen oergevoelens ik moet mijn pik echt tot rust zien te houden af en toe
Oehquote:Op zondag 7 juli 2024 15:18 schreef Ama het volgende:
Gedoucht met nieuwe shampoo. Nu ruikt mijn haar naar watermeloen.
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb jij geen oergevoelens ik moet mijn pik echt tot rust zien te houden af en toe
Kijk uit. Zometeen komt Zwab jouw haar opeten.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:18 schreef Ama het volgende:
Gedoucht met nieuwe shampoo. Nu ruikt mijn haar naar watermeloen.
Doen. Wat moet j nou met een aangebroken blik knakworstjes?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust nog wel wat knakworstjes. Zou zo dat hele blik leegvreten.
Ik heb zin om nog een leuk reisje te maen. Maar ik wil ook biljetjes kopen.quote:
oh, ik wil naar disney, fiets kopen, dingen in huis opknappen.. maarja, kost allemaal duurquote:Op zondag 7 juli 2024 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zin om nog een leuk reisje te maen. Maar ik wil ook biljetjes kopen.
prima, kan ik op vakantiequote:Op zondag 7 juli 2024 15:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En dan word je wakker op het moment dat niemand meer vakantie heeft
Om wie heb je het hardst gelachen?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:36 schreef sacha het volgende:
terug gelezen, gelachen, dank daarvoor![]()
fijne race strakjens allen!
Gewoon wegflikkeren en nieuwe kopen.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een nieuwe magnetron. Die ik nu heb doet het op zich, maar de timer doet het niet en dat plateautje schiet bij bijna elk gebruik uit de rails en dan draait ie niet meer, en daar krijg ik echt rode vlekken van want het is een kutklus om hem weer goed te leggen.
Dus aan de ene kant: zonde want hij doet wat hij moet doen.
Aan de andere kant: STERF MET JE PLATEAU
die van mij draait niet meer, dus zou em ook wel willen vervangenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil een nieuwe magnetron. Die ik nu heb doet het op zich, maar de timer doet het niet en dat plateautje schiet bij bijna elk gebruik uit de rails en dan draait ie niet meer, en daar krijg ik echt rode vlekken van want het is een kutklus om hem weer goed te leggen.
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wegflikkeren en nieuwe kopen.
Mijn pa ook altijd "Oh mijn kompjoeter is traag en de schijf is vol en hij is hier te smal en daar te kort"
Pa koop lekker een nieuwe![]()
"Huu nee zonde waarom zou ik dat doen hij doet alles nog!"
Niet de boomer uithangen lieve CL
Ja maar kost duur.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon wegflikkeren en nieuwe kopen.
Mijn pa ook altijd "Oh mijn kompjoeter is traag en de schijf is vol en hij is hier te smal en daar te kort"
Pa koop lekker een nieuwe![]()
"Huu nee zonde waarom zou ik dat doen hij doet alles nog!"
Niet de boomer uithangen lieve CL
Klinkt alsof hij niet doet wat die moet doen...quote:Op zondag 7 juli 2024 15:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog 1 op zolder staan. Kun je komen halenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar kost duur.
M'n ouders wilden misschien een nieuwe dus ik zat op die van hen te azen, dat ding is 35 jaar oud maar goed, maar zij kunnen er ook geen afscheid van nemen lijkt het.
Het is vooral de frustratie van dat plateau. De magnetron staat ook nog eens hoog dus ik sta daar op dat krukje die knakworsten te balanceren op een bord, gaat dat plateau uit de rails, moet ik weer van mijn krukje af, rollen de knakworsten over de vloer, etcquote:Op zondag 7 juli 2024 15:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Klinkt alsof hij niet doet wat die moet doen...
Je mag de mijne hebben voordat ik naar thailand ga, moet je hem wel alleen komen halenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar kost duur.
M'n ouders wilden misschien een nieuwe dus ik zat op die van hen te azen, dat ding is 35 jaar oud maar goed, maar zij kunnen er ook geen afscheid van nemen lijkt het.
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vooral de frustratie van dat plateau. De magnetron staat ook nog eens hoog dus ik sta daar op dat krukje die knakworsten te balanceren op een bord, gaat dat plateau uit de rails, moet ik weer van mijn krukje af, rollen de knakworsten over de vloer, etc
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is vooral de frustratie van dat plateau. De magnetron staat ook nog eens hoog dus ik sta daar op dat krukje die knakworsten te balanceren op een bord, gaat dat plateau uit de rails, moet ik weer van mijn krukje af, rollen de knakworsten over de vloer, etc
Zonder plateau?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zonder plateau, makkelijk schoonmaken ook
Ze moet alleen zijn als ze hem op komt halen? Gaat er nog een volle koffer ledematen mee naar Thailand?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben voordat ik naar thailand ga, moet je hem wel alleen komen halen
Nee nog niet. Maar magnetron kan wel wegquote:Op zondag 7 juli 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hem wel, BBDoe je je hele inboedel weg?
Oh je wil wel naar Bal en niet naar mij?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil hem wel, BBDoe je je hele inboedel weg?
worden dingen dan wel gelijkmatig gaar als het niet ronddraait?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb zonder plateau, makkelijk schoonmaken ook
Sssstquote:Op zondag 7 juli 2024 15:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ze moet alleen zijn als ze hem op komt halen? Gaat er nog een volle koffer ledematen mee naar Thailand?
ja , maar gebruik hem nu alleen voor stoommaaltijden van de ahquote:Op zondag 7 juli 2024 15:51 schreef mschol het volgende:
[..]
worden dingen dan wel gelijkmatig gaar als het niet ronddraait?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
92047426 kilometer rijden dat zuidenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh je wil wel naar Bal en niet naar mij?
zo nieuw dat de stickers er nog opzittenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar magnetron kan wel weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je moet nog even een maand wachten want ben er nog
Oh he, exact dezelfde als hier.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee nog niet. Maar magnetron kan wel weg
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je moet nog even een maand wachten want ben er nog
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:52 schreef mschol het volgende:
het CGG topic is ditFokHelptFok klinkt positieverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja weet niet hoe oud, misschien 2 jaar ofzo? Ik heb eigenlijk niet echt een ideequote:Op zondag 7 juli 2024 15:54 schreef mschol het volgende:
[..]
zo nieuw dat de stickers er nog opzitten
Volgens mij zit ik qua afstand net tussen jullie in toch?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh je wil wel naar Bal en niet naar mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
en dan Zwab die bij je mag wonen. Iedereen blijquote:Op zondag 7 juli 2024 15:58 schreef bitterbal het volgende:
Tis ook zonde als dat ding hier straks een jaar niets staat te doen
Geef maar aan mijquote:Op zondag 7 juli 2024 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
Zit er nou aardbei op deze sushi?
[ afbeelding ]
Zal wel over nagedacht zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Geen idee. Denk dat ik tegen de 2 uur kwijt ben om bij jou te komenquote:Op zondag 7 juli 2024 15:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik qua afstand net tussen jullie in toch?
is sushi het geheim tot een lang gezond leven?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:07 schreef DeZwabber het volgende:
Dat deed me er aan denken, die Jiro gast uit die sushi docu. Die leeft dus nog. 98 jaar oud. En hij is vorig jaar maar met pensioen gegaan, en eindelijk mag z'n zoon het restaurant runnen.
Dan maar korter levenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is sushi het geheim tot een lang gezond leven?
quote:
zonde van de aardbei inderdaadquote:Op zondag 7 juli 2024 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht dat we in de Champagne-regio aan het fietsen waren.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb een flesje rode wijn. Voor bij de touretappe[ afbeelding ]
ja sushi met zalm en mango is bv ook lekkerquote:Op zondag 7 juli 2024 16:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zou serieus wel wat voor jou zijn, ik zie op hun website dat ze naast sushi ook Thais hebben. Maar ja, het is in Luxemburg
quote:Op zondag 7 juli 2024 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sushi met zalm en mango is bv ook lekker
Ja, dat is het enige dat telt. Hoe meer sushi je eet, hoe trager je teller afloopt.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is sushi het geheim tot een lang gezond leven?
Denk wel dat er in de donkere regio's op de kaart relatief meer sushi gegeten zal worden.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige dat telt. Hoe meer sushi je eet, hoe trager je teller afloopt.
maccie laat hem dan weer 3x zo hard lopenquote:Op zondag 7 juli 2024 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat is het enige dat telt. Hoe meer sushi je eet, hoe trager je teller afloopt.
Ik heb wel eens bananensushi opquote:Op zondag 7 juli 2024 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Door jou associeer ik sushi nu met gerriederriequote:Op zondag 7 juli 2024 16:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja sushi met zalm en mango is bv ook lekker
Ja klopt.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dacht dat we in de Champagne-regio aan het fietsen waren.
Wtfquote:Op zondag 7 juli 2024 16:03 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
ja volgens buienradar hier ook. Kijk uit het raam: droog.quote:
Heb je grenzen qua leeftijd? Of heb je een favoriet meisje of maakt dat verder niet uit, steeds een ander?quote:
uh leken mij allemaal tussen de 25 en 35quote:Op zondag 7 juli 2024 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je grenzen qua leeftijd? Of heb je een favoriet meisje of maakt dat verder niet uit, steeds een ander?
Denk wel de meest ervaren hier.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:45 schreef Karzai het volgende:
zo vaak ga ik ook niet hoor ben geen ervaren hoeren loper
Wat ga je eten?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:47 schreef RockNijntje het volgende:
Altijd zo relaxt wanneer ik ter voorbereiding restaurants uitzoek en mijn favoriete dan de buren van het hotel blijkt te zijnScore
Geen idee, maar Ancien Cinéma Café Club heeft leuke optiesquote:
Terecht. Je moet ook geen karton eten.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:23 schreef mschol het volgende:
[..]
maccie laat hem dan weer 3x zo hard lopen
Ik kom nooit in de lichte regio's, dus kan het niet controleren.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Denk wel dat er in de donkere regio's op de kaart relatief meer sushi gegeten zal worden.
daarvoor ga je naar de kfcquote:Op zondag 7 juli 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht. Je moet ook geen karton eten.
Hebben we weer een fopkabinet wat graag op het pluche wil zitten maar niks op blijkt te kunnen lossen?quote:Op zondag 7 juli 2024 16:55 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/klimaat(...)kist-hard-raken.html
helelandnaardetyfus
Schuld van Groenlinks dat ze geen beleid kunnen maken en uitvoeren.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hebben we weer een fopkabinet wat graag op het pluche wil zitten maar niks op blijkt te kunnen lossen?
Nee PVV kan betalen wat ze zeggen de willen bedoel je.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schuld van Groenlinks dat ze geen beleid kunnen maken en uitvoeren.
Schuld van de buitenlanders dan. Moet toch iemand de schuld krijgen.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee PVV kan betalen wat ze zeggen de willen bedoel je.
Als je nou eerst een leuk meisje zoekt kan die gelijk voor je kokenquote:
nee ik houd van koken en bakken maak ik een maaltje voor haarquote:Op zondag 7 juli 2024 17:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je nou eerst een leuk meisje zoekt kan die gelijk voor je koken
Dat doet het altijd goed.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ik houd van koken en bakken maak ik een maaltje voor haar
Seksverslaving is best heftig hoorquote:
Buitenlandersquote:Op zondag 7 juli 2024 17:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Schuld van de buitenlanders dan. Moet toch iemand de schuld krijgen.
Seksquote:Op zondag 7 juli 2024 17:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Seksverslaving is best heftig hoorNiet dat ik zeg dat Karzai dat heeft
Absoluut niet
Dit jaar alleen op 24 november als ik het zo zie bij de events op de websitequote:Op zondag 7 juli 2024 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je film kijken tijdens het eten? 👀
Jammerdebammer.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit jaar alleen op 24 november als ik het zo zie bij de events op de website
Gaat dit nog steeds over US?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Echt super raaren hij zit ook constant naar andere vrouwen te gluren maar echt zonder schaamte
Zie regelmatig prima maaltijden van jouw hand voorbij komen.quote:
Ik wilde de grap maken dat ik het was, maar je hebt me gezien dus dat werkt nu niet meer.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Echt super raaren hij zit ook constant naar andere vrouwen te gluren maar echt zonder schaamte
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wilde de grap maken dat ik het was, maar je hebt me gezien dus dat werkt nu niet meer.
op de wat ?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:16 schreef bitterbal het volgende:
Zit hier op een bankje op de. En naast mij zit een vrouw. Staat er een man tegen over die haar de hele super creepy zit aan te kijken
Wie is die vrouw?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:16 schreef bitterbal het volgende:
Zit hier op een bankje op de. En naast mij zit een vrouw. Staat er een man tegen over die haar de hele super creepy zit aan te kijken
Op dit moment zou ik eerder aan andere man uit de SC denkenquote:
Namen willen we!!!quote:Op zondag 7 juli 2024 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik eerder aan andere man uit de SC denken
zitten hier mannen?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 juli 2024 17:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je geen handspiegel bij je?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:17 schreef bitterbal het volgende:
Bah, beschuitquote:Op zondag 7 juli 2024 17:26 schreef bitterbal het volgende:
En hij wilde wel een beschuitje met haar eten leek het
Hmm.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee. Gewoon iemand die hier ook zat
ik voel me eerder 62quote:
En jij bent Datismijnmeningquote:
Ik zou elke maand een vliegtuig opblazenquote:Op zondag 7 juli 2024 17:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou je dan iedere 10 jaar een moord plegen om weer 22 te zijn?
bijgekomen van gisteravond?quote:
Zou wat zijn dat er komende tijd iedere maand een vliegtuig ontploft. Dan denk ik wel even aan jou.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou elke maand een vliegtuig opblazen
Dinnetje inruilen voor een jonger modelquote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat er komende tijd iedere maand een vliegtuig ontploft. Dan denk ik wel even aan jou.
Maar als je dinnetje dan wel ouder wordt, wat dan?
Dinnetje 2.0, 3.0, 4.0?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dinnetje inruilen voor een jonger model
Dit gaat een beetje de verkeerde kant op.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou elke maand een vliegtuig opblazen
Niks mis mee.quote:Op zondag 7 juli 2024 17:52 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat er niets is dat ik over zou willen doen in die leeftijd
Kunnen we niet allebei vampier worden?quote:Op zondag 7 juli 2024 17:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou wat zijn dat er komende tijd iedere maand een vliegtuig ontploft. Dan denk ik wel even aan jou.
Maar als je dinnetje dan wel ouder wordt, wat dan?
Hoi AIVDquote:Op zondag 7 juli 2024 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit gaat een beetje de verkeerde kant op.
als ik echt iets anders zou willen doen moet ik gewoon vanaf 0 weer beginnen, daar ging het al "mis"quote:
Festivalbandjes om de hont?quote:Op zondag 7 juli 2024 18:06 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Oh my gosh dit is te schattig!!😍😍😍
Lekker herinneren dat je 2 jaar in je broek schijtquote:Op zondag 7 juli 2024 18:04 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik echt iets anders zou willen doen moet ik gewoon vanaf 0 weer beginnen, daar ging het al "mis"
dat herinner je je 5 jaar later niet meer hoorquote:Op zondag 7 juli 2024 18:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker herinneren dat je 2 jaar in je broek schijt
Mimimimiquote:Op zondag 7 juli 2024 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
zij ziet geen fans, alleen geldprintende machines
Niemand volgt je lieverd. En ik zeg dit als grootste complotwappie van de SCquote:Op zondag 7 juli 2024 18:40 schreef Karzai het volgende:
hmm dit gaat niet goed, ik word echt gevolgd op een of andere manier , die prostituee vroeg ook welk slipje ik wilde
op de radio vanochtend ook vage shit
okay dat stelt mij gerustquote:Op zondag 7 juli 2024 18:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niemand volgt je lieverd. En ik zeg dit als grootste complotwappie van de SC
Ik hoop het voor je.quote:
ik nietquote:Op zondag 7 juli 2024 19:23 schreef Koen66 het volgende:
Klaar met Taylor @:ditismijnmening @:datismijnmening
Ik heb een goed weekend uitgekozen om afwezig te zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:23 schreef Koen66 het volgende:
Je kan ook even kijken maar niet reagerenquote:Op zondag 7 juli 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een goed weekend uitgekozen om afwezig te zijn.
Maar dan heb ik het al gezien en is het te laatquote:Op zondag 7 juli 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je kan ook even kijken maar niet reageren
Te laat voor wat?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het al gezien en is het te laat
Neverquote:Op zondag 7 juli 2024 19:23 schreef Koen66 het volgende:
Ja dit inderdaad. Ik hoop echt dat je je snel beter voelt, Karzaiquote:Op zondag 7 juli 2024 19:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je.
Gebruik je medicatie, het kan echt helpen. En ga naar therapie dat kan ook echt helpen.
Ik las ff vluchtig iets negatiefs over Taylor, kan scheef gelezen hebbenquote:
Waarom?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent er nu toch?quote:Op zondag 7 juli 2024 19:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
en het is nog steeds weekendquote:
Onmogelijk. Er wordt hier louter positief over Taylor gesprokenquote:Op zondag 7 juli 2024 19:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik las ff vluchtig iets negatiefs over Taylor, kan scheef gelezen hebben
Ah nee toch niet dacht ff dat het een post van Dimmy was, las dus scheef, Taylor is nog steeds geweldigquote:Op zondag 7 juli 2024 18:26 schreef mschol het volgende:
[..]
zij ziet geen fans, alleen geldprintende machines
Ik denk dat de HA niet heel veel kan doen. Het is wel iets wat specialistische zorgverleners nodige heeftquote:Op zondag 7 juli 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai zou je niet weer terug gaan naar de huisarts?
Even iets bedenken aan haar dat ik positief kan benoemen.quote:Op zondag 7 juli 2024 19:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Onmogelijk. Er wordt hier louter positief over Taylor gesproken
Helaas, op.quote:
Maar de huisarts kan doorverwijzen toch?quote:Op zondag 7 juli 2024 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat de HA niet heel veel kan doen. Het is wel iets wat specialistische zorgverleners nodige heeft
Ja obvi. Maar een HA gaat diepere psychologische problemen niet oplossenquote:Op zondag 7 juli 2024 20:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar de huisarts kan doorverwijzen toch?
Nee, maar ik denk ook niet dat bal het zo bedoelt.quote:Op zondag 7 juli 2024 20:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja obvi. Maar een HA gaat diepere psychologische problemen niet oplossen
Voor zo ver ik weet kon hij vrijdag al hulp krijgen bij een zoiets als de GGZ (ik geloof dat er Arkin genoemd werd, maar niet zeker). En ik denk dat dat allemaal gelukt is aangezien hij noemt nu weer medicijnen te hebben. Maar dit is allemaal alleen maar gebaseerd op wat posts die ik voorbij heb zien komen. Ik begreep in ieder geval dat hij direct terecht kon voor hulp omdat het geen nieuw traject is, dus hoeft niet helemaal van voor af aan bij de huisartsquote:Op zondag 7 juli 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Karzai zou je niet weer terug gaan naar de huisarts?
iewl, blije Dimmy! Kan echt nietquote:
Nee, normaal is ook maar zo normaalquote:
iedereen heeft toch zn eigen pyjama?quote:Op zondag 7 juli 2024 20:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat denk ik wel want ze heeft een eigen pj
Ja die zag ik ook een paar keer tussen de regenwolken doorquote:
*verhuist naar Zwitserland*quote:Op zondag 7 juli 2024 20:21 schreef gianni61 het volgende:
maar ja, zie dat ze dinsdag alweer in Zurich staat
Moeten we daarom feesten of een traan laten?quote:Op zondag 7 juli 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog iets minder dan 300 posts en ik zit op meer dan 200k posts hier op FOK!![]()
![]()
![]()
Dat moeten we celebratenquote:Op zondag 7 juli 2024 20:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nog iets minder dan 300 posts en ik zit op meer dan 200k posts hier op FOK!![]()
![]()
![]()
Dat laat ik aan julliequote:Op zondag 7 juli 2024 20:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
Moeten we daarom feesten of een traan laten?
oke dan laat ik wel een scheet als je de 200K hebt gehaaldquote:Op zondag 7 juli 2024 20:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jullie
Er zitten best wel veel "scheten" tussen, dus ik vermoed het laatste
Ik kan dit niet op commandoquote:Op zondag 7 juli 2024 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan laat ik wel een scheet als je de 200K hebt gehaald
ik ook niet maar moet ergens op die dag vast wel een keer een windje laten.quote:
Ja nou ja doorverwijzen danquote:Op zondag 7 juli 2024 20:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik denk dat de HA niet heel veel kan doen. Het is wel iets wat specialistische zorgverleners nodige heeft
Hij is daar volgens mij al mee bezig, meen ik recent uit zijn posts te hebben opgemaakt..quote:
Pas net teruggekeken, was best een vermakelijke racequote:
Was je weer in Zeeland?quote:Op zondag 7 juli 2024 20:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pas net teruggekeken, was best een vermakelijke race
Nee ik was juist een stuk dichter bij jou in de buurtquote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik was juist een stuk dichter bij jou in de buurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |