SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Omdat wat ik dan een connectie zou missen, en het gevoel dat de ander er ook zin in heeft. Dus voor mij is het niet.quote:
Of iemand knap is staat bij mij wel wat lager op de prioriteitenlijst denk ik.quote:de meiden worden ook niet gedwongen verder, en je hebt keuze te over
mijn god zo'n knappe vriendin krijg ik normaal niet die aan mijn lul zuigt
ik heb daar graag wat voor over
heb jij geen oergevoelens ik moet mijn pik echt tot rust zien te houden af en toequote:Op zondag 7 juli 2024 15:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat wat ik dan een connectie zou missen, en het gevoel dat de ander er ook zin in heeft. Dus voor mij is het niet.
[..]
Of iemand knap is staat bij mij wel wat lager op de prioriteitenlijst denk ik.
nee, te warm voor haarquote:Op zondag 7 juli 2024 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt die je ook opzoeken in Thailand denk je?
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb jij geen oergevoelens ik moet mijn pik echt tot rust zien te houden af en toe
Oehquote:Op zondag 7 juli 2024 15:18 schreef Ama het volgende:
Gedoucht met nieuwe shampoo. Nu ruikt mijn haar naar watermeloen.
quote:Op zondag 7 juli 2024 15:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
heb jij geen oergevoelens ik moet mijn pik echt tot rust zien te houden af en toe
Kijk uit. Zometeen komt Zwab jouw haar opeten.quote:Op zondag 7 juli 2024 15:18 schreef Ama het volgende:
Gedoucht met nieuwe shampoo. Nu ruikt mijn haar naar watermeloen.
Doen. Wat moet j nou met een aangebroken blik knakworstjes?quote:Op zondag 7 juli 2024 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust nog wel wat knakworstjes. Zou zo dat hele blik leegvreten.
Ik heb zin om nog een leuk reisje te maen. Maar ik wil ook biljetjes kopen.quote:
oh, ik wil naar disney, fiets kopen, dingen in huis opknappen.. maarja, kost allemaal duurquote:Op zondag 7 juli 2024 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb zin om nog een leuk reisje te maen. Maar ik wil ook biljetjes kopen.
prima, kan ik op vakantiequote:Op zondag 7 juli 2024 15:26 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
En dan word je wakker op het moment dat niemand meer vakantie heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |