Lekker met de trein gaan. https://www.nsinternational.com/nl/duitsland/trein-dortmundquote:Op zondag 7 juli 2024 13:03 schreef Oppie11 het volgende:
Wij willen ook naar Dortmund gaan met een paar vrienden, mochten er tips zijn ivm parkeren, waar we moeten zijn om de wedstrijd te kijken en hoelaat de oranjemars begint, laat het dan graag weten
Normaal gesproken voor wedstrijden kun je goed parkeren bij de universiteit, kost een euro incl. pendelbus. Nu geen idee.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:03 schreef Oppie11 het volgende:
Wij willen ook naar Dortmund gaan met een paar vrienden, mochten er tips zijn ivm parkeren, waar we moeten zijn om de wedstrijd te kijken en hoelaat de oranjemars begint, laat het dan graag weten
Ik gok dat zelfs in Essen alle parkeerplaatsen vol zullen zitten!quote:Op zondag 7 juli 2024 13:03 schreef Oppie11 het volgende:
eSSen.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik gok dat zelfs in Essen alle parkeerplaatsen vol zullen zitten!
Rond het EK zijn er wel allerlei parkeerplaatsen afgesloten die normaal beschikbaar zijn in al die steden.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:10 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Normaal gesproken voor wedstrijden kun je goed parkeren bij de universiteit, kost een euro incl. pendelbus. Nu geen idee.
staat er toch bijquote:Op zondag 7 juli 2024 14:14 schreef EnterToets het volgende:
Ik zit te kijken om een kaartje te kopen via zo'n reseller platform. Iemand enig idee hoe ik erachter kom in wat voor soort vak ik terecht kom? Kan echt nergens wat vinden.
Via wat zoek je? Uefa site en Viagogo staat het bij.quote:
Zelfde hier, eigenlijk helemaal niet verstandig waarschijnlijk, maar wel een unieke kans zo dichtbij. Vraag mij ook af of je überhaupt de auto nog ergens kwijt kunt in de buurt.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:03 schreef Oppie11 het volgende:
Ik weet niet op welke site jij zoekt maar op sites als viagogo staan gewoon de vakken er meestal bij, soms zelfs met fotos van het zichtquote:
Andere stad in het Ruhrgebied uitkiezen en met de s-bahn weer terug? Essen, Botrop, Oberhausen, Gelsenkirchen. Alles zit aan elkaar daar.quote:Op maandag 8 juli 2024 16:10 schreef Schnitzels het volgende:
Ik wilde ook graag die kant op. Heb die dag vrij, de donderdagochtend vrij. Dus kon eventueel op tijd gaan. Hotelletjes gaan echt v.a 500 - 5000 euro. Dat is belachelijk, maar begrijpelijk vraag en aanbod natuurlijk.
Heb al gekeken, maar met OV kom je niet meer zelfde dag terug. Parkeren lijkt in de buurt nauwelijks een optie. Eveneens met een paar biertjes minder slim.
Ik heb al gekeken of er vanuit mijn regio (Zuid-Limburg) een touringcar vertrekt ofzo, maar lijkt er niet op.
EDIT: Ik zie nu eentje voor 75 euro pp. Flink prijsje.
Heen met OV, terug met een Flixbus? Rijdt om 03:55 naar Maastricht en kost je 14 euroquote:Op maandag 8 juli 2024 16:10 schreef Schnitzels het volgende:
Ik wilde ook graag die kant op. Heb die dag vrij, de donderdagochtend vrij. Dus kon eventueel op tijd gaan. Hotelletjes gaan echt v.a 500 - 5000 euro. Dat is belachelijk, maar begrijpelijk vraag en aanbod natuurlijk.
Heb al gekeken, maar met OV kom je niet meer zelfde dag terug. Parkeren lijkt in de buurt nauwelijks een optie. Eveneens met een paar biertjes minder slim.
Ik heb al gekeken of er vanuit mijn regio (Zuid-Limburg) een touringcar vertrekt ofzo, maar lijkt er niet op.
EDIT: Ik zie nu eentje voor 75 euro pp. Flink prijsje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |