Beide niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Geen schorsingen voor Nederland woensdag toch? En voor de Engelsen?
van de ven erin, weghorst erin, malen erinquote:Op zondag 7 juli 2024 12:48 schreef TAmaru het volgende:
We kunnen woensdag gewoon met 3-0 of 4-1 winnen hoor
Moet wel Weghorst erin
Ja, allemaal, niet dat mail online de beste bron is maar die kon ik snel vindenquote:
Sommige Engelse journalisten krijgen ook een langzaam Stockholmsyndroom, ja.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, allemaal, niet dat mail online de beste bron is maar die kon ik snel vinden
[ x ]
Ik postte dat gisteren al. Zat live te kijken naar de BBC en geloofde m'n oren niet.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, allemaal, niet dat mail online de beste bron is maar die kon ik snel vinden
[ x ]
Nou dat lijkt me heel sterk.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:16 schreef PzKpfw het volgende:
De selectie begint er natuurlijk wel steeds meer in te geloven, dat geeft steeds meer vertrouwen.
Nee.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Overigens: Was toch gewoon rood voor Simons?
[ x ]
Omdat ie per ongeluk op de voet van een Turk stapt die ineens een rare spagaat maakt?quote:Op zondag 7 juli 2024 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ x ]
Nee. Zit geen opzet bij. Ongelukkige samenloop. Geel wel terecht want gestrekt ben met de noppen vooruit.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ x ]
quote:Op zondag 7 juli 2024 13:16 schreef PzKpfw het volgende:
De selectie begint er natuurlijk wel steeds meer in te geloven, dat geeft steeds meer vertrouwen.
Die Turken gooiden zich de hele wedstrijd al vanachter voor de voeten van onze spelers wanneer die wilde schieten. Gruwelijk irritant en ik was blij dat er een keer een echt pijn had.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ie per ongeluk op de voet van een Turk stapt die ineens een rare spagaat maakt?
Wou net zeggen, het gaat vaak toch ook gewoon zo snel dat je er niet om heen kan. Dit beeld is natuurlijk ook nog vertraagd.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:20 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat ie per ongeluk op de voet van een Turk stapt die ineens een rare spagaat maakt?
In de eredivisie zeker wel.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ x ]
Spanje gun ik het ook wel. Nederland zal kwalitatief gezien een grap zijn en die andere 2 zijn mensonterend qua spel.quote:Op zondag 7 juli 2024 12:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spanje heb ik echt van genoten. Zou alleen saai zijn omdat ik die al bewust drie eindtoernooien heb zien winnen.
Maar alles beter dan die Fransen en Engelsen die het voetbal vermoorden. Nederland moet wel heel veel meezitten willen ze het pakken.
Nee, had daarmee eigenlijk de MOTM verdiendquote:Op zondag 7 juli 2024 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[ x ]
Dat zijn dan ook belachelijke kaarten.quote:Op zondag 7 juli 2024 13:27 schreef Buitendam het volgende:
In de eredivisie zou de var de scheidsrechter even naar de kant moeten komen en was het rood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |