Ik vind het niet zo'n heel sympathiek topic. Ik vind dat ze uitstekend hebben gespeeld. Ik lach ze niet uit.quote:
onsympathieke ploeg, onsympathieke fans.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:32 schreef PippenScottie het volgende:
Complimenten aan de Turken. Ze hebben gestreden tegen Oostenrijk en tegen ons. Hoeven zich geen enkel verwijt te maken en mogen trots zijn op hun ploeg
Zit je dan, met je kopvodquote:
jij bent echt delusionalquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:57 schreef TLC het volgende:
Frankrijk of Engeland had eruit gelegen tegen dit Turkije van vanavond
Heerlijke tijd dit, eerst schaterlachend België uitgezwaaid maandag. Toen ging Nederland wèl door in het eerste duel van de knock-out fase en nu weer. Uiteraard bestaat de kans dat ze het gaan afleggen nu, ik hoop pas in de finale en liever niet natuurlijk. Maar ik geniet met volle teugen dat ze verder zijn gekomen dan de Belgen èn dan de Turkenquote:
Voor mensen zoals jij hoop ik dat Nederland straks heel hard vernederd wordt tegen Engeland Woensdag.quote:Op zondag 7 juli 2024 02:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Heerlijke tijd dit, eerst schaterlachend België uitgezwaaid maandag. Toen ging Nederland wèl door in het eerste duel van de knock-out fase en nu weer. Uiteraard bestaat de kans dat ze het gaan afleggen nu, ik hoop pas in de finale en liever niet natuurlijk. Maar ik geniet met volle teugen dat ze verder zijn gekomen dan de Belgen èn dan de Turken
De Belgische arrogantie liep wel wat uit de hand de laatste jaren.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij hoop ik dat Nederland straks heel hard vernederd wordt tegen Engeland Woensdag.
Voor de mensen die mij niet uitgelachen hebben hoop ik dat Nederland Europees kampioen wordt straks
Jij snapt het niet kereltje, zelfs dan is Nederland verder gekomen dan Belgenland, dus dan nog zijn ze minder vernederd dan zij. Het afleggen in de halve finale is bijzonder eervol. Zelfs als Nederland verliest, moet ik alsnog lachen om roodaangelopen lui zoals jij die dit als soort van payback zien. Hooguit vanuit Engeland ja, maar daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Voor mensen zoals jij hoop ik dat Nederland straks heel hard vernederd wordt tegen Engeland Woensdag.
Pffff je laat je wel weer kennen zeg, in 2016 werkte ik regelmatig in België. Op de E19 net over de grens stonden er spandoeken boven de weg met denigrerende teksten als 'Aanschouw hier EK land Hollanders' of 'Wij wel Hollanders' en bij de kantine waar ik een smos bestelde stond een geknakte Nederlandse vlag omringd door 4 Belgische. Dat soort fysieke acties haal ik niet eens uit en kon er prima tegen, maar lachen dat de rollen nu eens omgedraaid zijn dat doe ik naar hartelust!quote:Voor de mensen die mij niet uitgelachen hebben hoop ik dat Nederland Europees kampioen wordt straks
En naar mijn idee altijd volkomen onterecht. Tijdens de kwalificatiefase zitten zij altijd tussen relatief makkelijke landen evenals de poulefase, waar Nederland relatief vaak een 'poule des doods' heeft gehad. Dit gold voor zowel EKs als WKs, als ze dan daarna een sterke tegenstander tegen kwamen dan was het meestal direct exit België. En dan die smoelwerken vol ongeloof, echt denkend dat ze goed zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:58 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De Belgische arrogantie liep wel wat uit de hand de laatste jaren.
Akkoord.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit is het Turken uitzwaai/bash topic, niet NL vs BEL
Dat kan wel zo zijn edoch bewijst het als het waar is wat je zegt de pure hypocrisie van de TS, namelijk dat je Turkije mag bashen/uitlachen bij verlies in de kwartfinales. Echter als je dat durft te doen tegen Belgen die veel knuppeliger presteren en niet eens zo ver doordringen dan is dat ineens een misdaad tegen de menselijkheid. Mooi zo een (Vlaamse?) dubbele moraal.quote:Op zondag 7 juli 2024 18:43 schreef vaarsuvius het volgende:
Dit is het Turken uitzwaai/bash topic, niet NL vs BEL
Hij heeft echt een louche kop hier.quote:Op maandag 8 juli 2024 01:09 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dit waren ze 40 jaar geleden:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |