SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen![]()
kijk het niet volg het verder niet dus hadden ook turken kunnen zijnquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:31 schreef RockNijntje het volgende:
Pas op, straks zet Bos je in het domme EK-vragen topic
quote:Maar het antwoord is ja inderdaad
Herkenbaar welquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:32 schreef mschol het volgende:
[..]
kijk het niet volg het verder niet dus hadden ook turken kunnen zijn
Waarom niet 3-1quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou weer een kwartier lang billen knijpen voor een 2-2
Wordt gewoon nog 4-1quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
en nou weer een kwartier lang billen knijpen voor een 2-2
gezien de stilte, vast nietquote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik de enige die dit enorm spannend vind?
Veel te spannend.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 22:51 schreef liesje1979 het volgende:
Ben ik de enige die dit enorm spannend vind?
Even een nieuw onderbroekje aan?quote:
Is Jezus een Turk dan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
Hier maar één vuurwerkje tot nu toe. Anders wordt Jezus boos.
Hier vuurwerk, toeteren, alles!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Veel vuurwerk maar geen getuter. Ik hou de vuvuzela ook maar even op zak voor nu.
Want de grijze wolven zijn verslagenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vooral vuurwerk hier
Ik trek even een korenwolf open
Jij luistert toch wel eens naar Pjotr?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef RockNijntje het volgende:
Ik krijg een Snapchat van iemand die in zijn auto zit te tüteren
Oh shit, goed dat je het zegt. We moeten de wijn van vanmiddag nog opdrinken hierquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vooral vuurwerk hier
Ik trek even een korenwolf open
Oh. Ik vind het juist leuk.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vind het echt volkomen belachelijk om hier nou enorm enthousiast over te gaan doen eerlijk gezegd.
Nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij luistert toch wel eens naar Pjotr?
Nou ja of nee. Hij komt binnenkort hier optreden op een gratis festival op het terrein van de GGz
Het was gewoon slecht. Bibberen, billenknijpen, zwijnen, mazzelen, nog meer bibberen, aftellen, en pfoeh.quote:
Om kampioen te worden moet je ook de slechte wedstrijden winnenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was gewoon slecht. Bibberen, billenknijpen, zwijnen, mazzelen, nog meer bibberen, aftellen, en pfoeh.
Het was spannend!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was gewoon slecht. Bibberen, billenknijpen, zwijnen, mazzelen, nog meer bibberen, aftellen, en pfoeh.
Je had liever gehad dat het in de eerste helft 3-0 was en dat ze daarna nog even drie kwartier een beetje rondtikken?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat vindt iedereen toch zo prettig aan spannend?![]()
Of ben ik raar?
Ja heerlijk. Dominerenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had liever gehad dat het in de eerste helft 3-0 was en dat ze daarna nog even drie kwartier een beetje rondtikken?
Hmm weet niet zo goed of prettig het juiste woord is. Of misschien wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat vindt iedereen toch zo prettig aan spannend?![]()
Of ben ik raar?
Het is nu behalve tuteren ook gillen idd. Waarom toch.quote:
Hebben ze wel eens vaker gedaan, in de groepsfase iedereen wegspelen en veel scoren en dan de volgende ronde er gelijk uitquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heerlijk. DominerenVertrouwen tanken
Zijn zeker trots hoever ze gekomen zijn zeker.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nu behalve tuteren ook gillen idd. Waarom toch.
Ja maar dat wil niet zeggen ddat er wat mis mee isquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hebben ze wel eens vaker gedaan, in de groepsfase iedereen wegspelen en veel scoren en dan de volgende ronde er gelijk uit
FRA en ENG zijn net zo ver gekomen en die moeten zich godverdomme KAPOT schamen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:22 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn zeker trots hoever ze gekomen zijn zeker.
Gillen, schreeuwen, megafoon, cobra's, racen, driften, polonaise met auto's over de parkeerplaats, vuurwerk, vuvuzela's...quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is nu behalve tuteren ook gillen idd. Waarom toch.
Ja ok. Maar dan is het toch geen wedstrijd? Het zijn wel allemaal heel hoog niveaus teams he? Het is niet alsof je dan Ajax tegen Flubbekutjeveen hebt ofzo?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heerlijk. DominerenVertrouwen tanken
Wauwquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gillen, schreeuwen, megafoon, cobra's, racen, driften, polonaise met auto's over de parkeerplaats, vuurwerk, vuvuzela's...Alsof mensen steeds meer troep van zolder aan het halen zijn ook
ik ben blij dat het hier relatief meevalt, had echt erger verwachtquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het gewoon zo gek. In Utrecht telkens helemaal niets (bij mij in de wijk dan) en in dit kleine jezusdorp helemaal terror
Die mensen in dat dorp hebben gewoon zwaar behoefte aan vermaak en grijpen alles aan.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het gewoon zo gek. In Utrecht telkens helemaal niets (bij mij in de wijk dan) en in dit kleine jezusdorp helemaal terror
Je zit bij je ouders? of Schoonouders??quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Nou a: Ik wil helemaal geen wedstrijd, ik wil WINNENquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ok. Maar dan is het toch geen wedstrijd? Het zijn wel allemaal heel hoog niveaus teams he? Het is niet alsof je dan Ajax tegen Flubbekutjeveen hebt ofzo?
Als we het hebben over dat Nederland slecht speelde, dan is dat natuurlijk ook maar relatief. Ze deden het dan slecht tegen een enorm sterk team. Turkije gaat ook niet zitten afwachten tot het afgelopen is en dat deed Nederland ook niet gelukkig toen we achter stonden.
De parel van ehm…Helmond.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar ja Helmond is dan ook een GROTE STAD
Hellemonder kattedonder keiebijter kiezelschijterquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar ja Helmond is dan ook een GROTE STAD
quote:
Hee een van de stations van Helmondquote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou a: Ik wil helemaal geen wedstrijd, ik wil WINNEN![]()
en b: Op Spanje na is letterlijk ELK team hier of sowieso niet goed genoeg of ENORM teleurstellend.
België: Onvoldoende
Duitsland: 5-1 tegen een pallet omgevallen paspoppen, verder matig
Italië: brandhout
Frankrijk: Nog niet één veldgoal gescoord
Engeland: Twee keer door het oog van de naald inmiddels. Bondscoach wordt daar al een week lang geroosterd in de media
Portugal: Veel te lang doorgegaan met alle ballen op CR7
Kroatië: Veel te lang doorgegaan met de oude garde
Nederland: Kansen gecreëerd ja. Met mazzel gewonnen van Polen, een totale STRONTpot tegen Oostenrijk, tegen Roemenië pas heel laat het verschil gemaakt, en nu dit weer.
Ik zal wel weer een zuurzeikerd zijn en whatnot hoor, maar ik heb nog nauwelijks kunnen genieten dit EK.
Nee je bent Fles.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou a: Ik wil helemaal geen wedstrijd, ik wil WINNEN![]()
en b: Op Spanje na is letterlijk ELK team hier of sowieso niet goed genoeg of ENORM teleurstellend.
België: Onvoldoende
Duitsland: 5-1 tegen een pallet omgevallen paspoppen, verder matig
Italië: brandhout
Frankrijk: Nog niet één veldgoal gescoord
Engeland: Twee keer door het oog van de naald inmiddels. Bondscoach wordt daar al een week lang geroosterd in de media
Portugal: Veel te lang doorgegaan met alle ballen op CR7
Kroatië: Veel te lang doorgegaan met de oude garde
Nederland: Kansen gecreëerd ja. Met mazzel gewonnen van Polen, een totale STRONTpot tegen Oostenrijk, tegen Roemenië pas heel laat het verschil gemaakt, en nu dit weer.
Ik zal wel weer een zuurzeikerd zijn en whatnot hoor, maar ik heb nog nauwelijks kunnen genieten dit EK.
Ja het is Spanje tegen 23 gezapige campingteams. Gratis titeltje zoquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee je bent Fles.
Laten we dan gewoon stellen dat deze teams aan elkaar gewaagd zijn? En dat vind ik dus leuk en jij niet zo.
Hoe dichter bij Dordt.....quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Roomblank getoeter, vuurwerk, geschreeuw, alles hier
Maar jij wil dat wij Spanje zijn.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja het is Spanje tegen 23 gezapige campingteams. Gratis titeltje zoLekker voor ze. Uefa centjes harken, iedereen blij.
Het zou wel weer eens tijd worden eerlijk gezegd ja. Sinds '88 hebben we al veel te veel toernooien gehad die veelbelovend begonnen maar met een kater eindigden.quote:
ZO.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ik vond ze prima spelen, tweede deel eerste helft wat minder maar verder prima. Maar zag eigenlijk voor het eerst echt wat meer temperament.
Eens Fles, maar toch heel blijquote:
Nou ja. Wel hoor, beetje.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Eens Fles, maar toch heel blij![]()
Maar jij dus niet?
Ik denk dat we hier niet uit gaan komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zou wel weer eens tijd worden eerlijk gezegd ja. Sinds '88 hebben we al veel te veel toernooien gehad die veelbelovend begonnen maar met een kater eindigden.
En hey, Argentinië doet NIET mee met het EK he. Dus ja eigenlijk hadden we elk tussenliggend EK moeten winnenZo kun je het ook zien
![]()
Wij ook als ze over 69 dagen in Thailand zitquote:
Nou nu ga ik helemaal slapenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij ook als ze over 69 dagen in Thailand zit
Ja nou dat is toch ook primaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat we hier niet uit gaan komen.
Geeft niet, dan baal jij gewoon van dat het spannend was en heb ik er van genoten.
ZOquote:
Darten begint over 5 maanden weer.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
ZO
VEEL
MENSELIJKHEID
EN EEN TEGENSTANDER DIE OOK ALLES DOET OM DE BAL TE KRIJGEN.
Het zijn gewoon geen machines en natuurlijk is er meer "maakbaar", maar ook niet alles.
Mja heb wel een beetje hetzelfde.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja. Wel hoor, beetje.
Maar als je met dit Turkije ZO veel moeite hebt.... Hoe slecht Engeland ook is, dat is niet iets waar ik naar uitkijk woensdag nee.
Ben lvl 14.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Eens Fles, maar toch heel blij![]()
Maar jij dus niet?
Ja dat dacht ik ook al voor vandaag, maar okee. Zwitserland was ook niet meer zo goed als een ronde eerder? Of was Italië echt ZO enorm kut? Nou ja, we zijn er weer bij en dat is pri-hi-maquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:43 schreef Xilia het volgende:
[..]
Mja heb wel een beetje hetzelfde.
Maar die Engelsen spelen niet of slecht ofzo en hebben al zoveel geluk gehad dat zal toch een keer ophouden?
Thanks! Had de AP al een tijdje, maar moest nog wat MU. Maar dat probeerde ik al een paar dagen niet te halen zodat ik alvast wat reserve AP had voor lvl 15, want moet straks toch wachten op sojeneur,quote:
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wij ook als ze over 69 dagen in Thailand zit
Precies, gewoon mee juichenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al voor vandaag, maar okee. Zwitserland was ook niet meer zo goed als een ronde eerder? Of was Italië echt ZO enorm kut? Nou ja, we zijn er weer bij en dat is pri-hi-ma
Hahaquote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Thanks! Had de AP al een tijdje, maar moest nog wat MU. Maar dat probeerde ik al een paar dagen niet te halen zodat ik alvast wat reserve AP had voor lvl 15, want moet straks toch wachten op sojeneur,Maar goed, toen kon ik vanaf het vliegveld vanmorgen toch nog een extra veldje maken opeend, Dus ja.
Zeker, vooral in Tirana, want verder zijn er sowieso niet zoveel portals. Dus daar en in Berat wat Machina opgeruimd en wat gelegd. Shkoder waren gewoon alleen wat postals, neemt machina niet eens de moeite om te komen.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:49 schreef Xilia het volgende:
[..]
Haha![]()
Heb je op vakantie ook gespeeld?
Is altijd goed voor unieks
Gaaf toch!!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeker, vooral in Tirana, want verder zijn er sowieso niet zoveel portals. Dus daar en in Berat wat Machina opgeruimd en wat gelegd. Shkoder waren gewoon alleen wat postals, neemt machina niet eens de moeite om te komen.En in Durres alleen een linkje gelegd om vanaf het vliegveld naar te schieten. Best groot qua kilometers, Maar ja, Albanie, niet dicht bevolkt.
En vanaf Durres zag ik opeens dat ik ook nog naar shkoder kon schieten. 86 km.
Oh wow je bent alweer geweest?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
SO FUCKING GOOD!!! Wat een queen![]()
![]()
Zo dichtbij ook. Ik had gewoon oogcontact met haar!!![]()
![]()
Meisje naast ons ging out en moest weggedragen worden![]()
En we hebben Kelce nog gezien![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://i.imgur.com/isrRIK9.mp4
https://i.imgur.com/3E7rcbH.mp4
[ afbeelding ]
Tevens deze motherfucker![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ga weg. Dit is de Swiftie afterpartyquote:Op zondag 7 juli 2024 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEDERLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHH
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik een beetje tussen de regels doorlees, had je dus wel een aardige avond?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2024 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een beetje tussen de regels doorlees, had je dus wel een aardige avond?
Ik hoorde van mijn favo groene speler hier dat ook heel veel mensen mooi weer spelers zijn. En mooi weer hebben we dit jaar nog niet echt gehad dus misschien komt het nog wel.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Gaaf toch!!
Een bannertje deden wij soms, niet te groot maar gewoon voor de leuk en als souvenir![]()
Er gebeurt hier in de stad zo weinig meer, dat is wel jammer. Al lang niks gedaan dus.
wat is een swiftie?quote:Op zondag 7 juli 2024 00:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga weg. Dit is de Swiftie afterparty
WAANZINNIG!quote:Op zondag 7 juli 2024 00:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik een beetje tussen de regels doorlees, had je dus wel een aardige avond?
Wat een enorm gave foto's/beelden. Wat zal je genoten hebben!quote:Op zaterdag 6 juli 2024 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 juli 2024 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
WAANZINNIG!![]()
MAGISCH!
Ze is zo elegant en fierce![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Was hier altijd druk door toeristen ook, nu echt neit meerquote:Op zondag 7 juli 2024 00:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoorde van mijn favo groene speler hier dat ook heel veel mensen mooi weer spelers zijn. En mooi weer hebben we dit jaar nog niet echt gehad dus misschien komt het nog wel.
Wut? Biden waar?quote:Op zondag 7 juli 2024 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Joe Biden die nu zo dement is dat hij niet eens meer weet hoe hij in zijn broek moet poepen en een Taylor-concert.
Dimmy’s week kan niet meer stuk.
Ja maar Trump is dan weer doodsbang voor boerinnetje Taylor.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Joe Biden die nu zo dement is dat hij niet eens meer weet hoe hij in zijn broek moet poepen en een Taylor-concert.
Dan moet je een nieuwe toeristische attractie maken, beetje toewijding.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:06 schreef Xilia het volgende:
[..]
Was hier altijd druk door toeristen ook, nu echt neit meer
The Don doet het anders erg goed in de peilingen.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar Trump is dan weer doodsbang voor boerinnetje Taylor.
Liggen zelfsquote:Op zondag 7 juli 2024 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zal vast weer in Delaware zitten.
Haha ja, eigenlijk wel, wie weet later deze zomerquote:Op zondag 7 juli 2024 00:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan moet je een nieuwe toeristische attractie maken, beetje toewijding.
Vergeet niet Biden die claimt een zwarte vrouw te zijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 00:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Woon je ook in een gezellige volkswijk?quote:Op zondag 7 juli 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
TT ja stelletje gekken met dat vuurwerk en getoeter
Ik lag al in bed en sliep en werd wakker van de knallen.
Man o man sommige sporen echt niet
Nee normaal heel rustig Maar af en toe zit er raar spul tussenquote:
ALs je ligt te slapen en je wordt wakker als je tegen het plafond wakker wordtquote:Op zondag 7 juli 2024 06:53 schreef Karzai het volgende:
Het viel hier mee, wel wat vuurwerk en getoeter, maar om 12 uur was het wel klaar
Nee dat snap ik, ik was overigens ook al om 4 uur wakker. Heb nog even de samenvatting gekeken, de krant gelezen en de keuken opgeruimd en lig nu weer lekker in bed met de radio aanquote:Op zondag 7 juli 2024 06:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je ligt te slapen en je wordt wakker als je tegen het plafond wakker wordtis niet leuk
Dan was je weer mooi op tijd.quote:Op zondag 7 juli 2024 06:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, ik was overigens ook al om 4 uur wakker. Heb nog even de samenvatting gekeken, de krant gelezen en de keuken opgeruimd en lig nu weer lekker in bed met de radio aan
aii..quote:Op zondag 7 juli 2024 06:32 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
TT ja stelletje gekken met dat vuurwerk en getoeter
Ik lag al in bed en sliep en werd wakker van de knallen.
Man o man sommige sporen echt niet
ALs je nog wakker bent is dat mooi om naar te kijkenquote:Op zondag 7 juli 2024 07:38 schreef mschol het volgende:
[..]
aii..
ik had op 5 hoog een mooie vuurwerkshow
Ja, ik las over rellen na de match maar zijn ze nog bezig dan?quote:Op zondag 7 juli 2024 08:09 schreef einzeinz het volgende:
De Turken zijn inmiddels Nederland weer kapot aan het slagen!
Klinkt meer alsof het over koeien gaatquote:Op zondag 7 juli 2024 08:31 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gaat wel lukken allemaal
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ik ben meestal nog tot uur of 12 wakker, als ik eerder ga wordt ik veel te vroeg wakkerquote:Op zondag 7 juli 2024 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je nog wakker bent is dat mooi om naar te kijken
Ik lig er dan al lang inquote:Op zondag 7 juli 2024 08:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben meestal nog tot uur of 12 wakker, als ik eerder ga wordt ik veel te vroeg wakker
Morguh brakke manquote:
Toen ze het drie keer achter elkaar zei. Hoorde ik geen verschil meer.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:31 schreef bitterbal het volgende:
ja dat gaat wel lukken allemaal
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ja, dan hoor ik geen verschil meer hoor.quote:Op zondag 7 juli 2024 08:34 schreef bitterbal het volgende:
als het zo langaam zegt dan kan je die toon nog wel volgen maar dan gaat ze ineens snel achter elkaar
nee erg hequote:Op zondag 7 juli 2024 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan hoor ik geen verschil meer hoor.
Komt er een Thai naar je toe en zegt in het Thais "have you seen the news", maar dan heb jij verstaan: 'have you seen the rice". Antwoord Je vervolgens met "ja, tweede kastje rechtsboven."quote:
quote:Op zondag 7 juli 2024 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Komt er een Thai naar je toe en zegt in het Thais "have you seen the news", maar dan heb jij verstaan: 'have you seen the rice". Antwoord Je vervolgens met "ja, tweede kastje rechtsboven."
Intrigerende foto'squote:
Nee, een slappe halshuid is dat alquote:Op zondag 7 juli 2024 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Een hotel hebben lijkt me het ergste wat er is.
Oke 'Oma.'quote:
Dodelijke ziekte lijkt me erger.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Op werkvlak, bedoel je?quote:Op zondag 7 juli 2024 09:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Dat geslijm, die onuitstaanbare gasten, die 24uur aan staan, nooit op vakantie kunnen.quote:
Lol en de dingen die gasten doen op hun hotelkamerquote:Op zondag 7 juli 2024 09:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat geslijm, die onuitstaanbare gasten, die 24uur aan staan, nooit op vakantie kunnen.
5u op voor ontbijt en de laatste gast blijft tot 0:30 aan de bar hangen. Bij kleine hotels zie je dezelfde mensen ‘s avonds en ‘s ochtends
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja, echt fijn.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:14 schreef Haags het volgende:
Dat massaal toeteren na de wedstrijd gister vond ik best grappig
quote:Op zondag 7 juli 2024 09:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lol en de dingen die gasten doen op hun hotelkamerHetzelfde met die lui van Ik Vertrek.
Die denken dat ze minder gaan werken, maar gaan 2x of zelfs 2, keer zoveel werken als dat ze in NL deden![]()
Vies verhaaltje hieronder en het is nog voor tienen, dus klikken op eigen risico.ja das ook een beetje naīef gedacht en dan kopen ze ook altijd van die bouwvallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een bouwbudget waarvan je denkt: huh?quote:Op zondag 7 juli 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook een beetje naīef gedacht en dan kopen ze ook altijd van die bouwvallen
[..]
Lol en de dingen die gasten doen op hun hotelkamerHetzelfde met die lui van Ik Vertrek.
Die denken dat ze minder gaan werken, maar gaan 2x of zelfs 2, keer zoveel werken als dat ze in NL deden![]()
Vies verhaaltje hieronder en het is nog voor tienen, dus klikken op eigen risico.Sommige van Ik Vertrek hebben het begrepen en hebben iets moois opgebouwd. Maar je moet zorgen dat je niet 24/7 voor gasten moet zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de hell op aarde.Vakman pur sang
[..]
Vies verhaaltje hieronder en het is nog voor tienen, dus klikken op eigen risico.ken viezere verhalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar ja, mensen![]()
Als je niet een uber mensen mens bent, dan ben je binnen een aantal maanden helemaal opgebrandquote:Op zondag 7 juli 2024 09:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sommige van Ik Vertrek hebben het begrepen en hebben iets moois opgebouwd. Maar je moet zorgen dat je niet 24/7 voor gasten moet zorgen.
Dat is de hell op aarde.
En ze denken dat het met vergunningen net zo gaat als hier, maar dan moet je eerst het halve gemeentehuis omkopen en vriendjes worden met burgemeester Pierre met een stokbrood onder zijn arm.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook een beetje naīef gedacht en dan kopen ze ook altijd van die bouwvallen
Zag laatst een preview van een Rotterdamse vrouw die een restaurant in Thailand ging openen. Erg benieuwd naar.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een bouwbudget waarvan je denkt: huh?![]()
Maar heel vaak spelen ze het toch wel knap klaar en dat vind ik wel mooi
We gaan het op de voet volgen.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst een preview van een Rotterdamse vrouw die een restaurant in Thailand ging openen. Erg benieuwd naar.
Vond de naam wel sterk: Led & Lekkerquote:Op zondag 7 juli 2024 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag laatst een preview van een Rotterdamse vrouw die een restaurant in Thailand ging openen. Erg benieuwd naar.
Maar toch zetten de meesten wel door. En lukt het uiteindelijk, en dat is toch knapper dan de meeste mensen die indutten met hun saaie kantoorbaaantje in nederland.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze denken dat het met vergunningen net zo gaat als hier, maar dan moet je eerst het halve gemeentehuis omkopen en vriendjes worden met burgemeester Pierre met een stokbrood onder zijn arm.
Er zijn enkelen weer terug gekomen, omdat de kinderen niet konden aarden in een ander land.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar toch zetten de meesten wel door. En lukt het uiteindelijk, en dat is toch knapper dan de meeste mensen die indutten met hun saaie kantoorbaaantje in nederland.
Ik heb wel respect voor die mensen:
Al vind ik het voor de kinderen wel zielig.
Ik had gister in Den Haag een beetje het idee dat het niet veel uitmaakt waar je woont, gefeest werd erquote:Op zondag 7 juli 2024 09:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn huis staat precies in het epicentrum van het feestgewoel.
Die kinderen spreken meestal na drie weken de taal en hebben nieuwe vriendjes, terwijl de ouders dan nog staan te hakkelen.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar toch zetten de meesten wel door. En lukt het uiteindelijk, en dat is toch knapper dan de meeste mensen die indutten met hun saaie kantoorbaaantje in nederland.
Ik heb wel respect voor die mensen:
Al vind ik het voor de kinderen wel zielig.
ja succes verhalen zo vanaf het begin zijn ook niet leuk op tv natuurlijkquote:Op zondag 7 juli 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met een bouwbudget waarvan je denkt: huh?![]()
Maar heel vaak spelen ze het toch wel knap klaar en dat vind ik wel mooi
Omdat een overwinning op de Turken extra fijn was?quote:Op zondag 7 juli 2024 09:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik had gister in Den Haag een beetje het idee dat het niet veel uitmaakt waar je woont, gefeest werd er
quote:Op zondag 7 juli 2024 09:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze heel jong zijn wel. De wat oudere missen hun eigen vrienden, klas, sportquote:Op zondag 7 juli 2024 09:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kinderen spreken meestal na drie weken de taal en hebben nieuwe vriendjes, terwijl de ouders dan nog staan te hakkelen.
- Zaterdagavond 21.00, perfecte tijd voor een gezellig feestje met familie/vrienden of wat dan ook.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Omdat een overwinning op de Turken extra fijn was?
Ik zou die verhalen ook willen zienquote:Op zondag 7 juli 2024 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja succes verhalen zo vanaf het begin zijn ook niet leuk op tv natuurlijk
wow echt dichtbijquote:Op zondag 7 juli 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
Copy paste van gisteravond:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Voetbal kijken tijdens een concert.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dank u. Vervolg komt waarschijnlijk begin septemberquote:
Die laatste foto man man manquote:Op zondag 7 juli 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja eens. Vind het ook een leuk programma om te zienquote:Op zondag 7 juli 2024 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou die verhalen ook willen zienVind het leuker als mensen slagen
Is dat ook gelijk de laatste sessie?quote:Op zondag 7 juli 2024 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank u. Vervolg komt waarschijnlijk begin september
Welke fotosquote:Op zondag 7 juli 2024 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dank u. Vervolg komt waarschijnlijk begin september
quote:Op zondag 7 juli 2024 09:57 schreef Karzai het volgende:
engeland verslaan we en de finale verliezen we , weer een trauma erbij
Ja, erg vermakelijkquote:Op zondag 7 juli 2024 09:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eens. Vind het ook een leuk programma om te zien
maar laatste tijd geen nieuwe afleveringen toch?quote:
Jaaaa!!quote:Op zondag 7 juli 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die laatste foto man man man![]()
maar super vet dimmyWas dit nou de eerste keer dat je haar live hebt gezien?
Ik zie dat de laatste aflevering in maart was idd..quote:Op zondag 7 juli 2024 09:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar laatste tijd geen nieuwe afleveringen toch?
misschien kost het veel om te maken zo'n aflevering
Nog anderhalf. Dat wordt twee dagen achter elkaar. Vooral het laatste stuk heb ik nu al zin inquote:Op zondag 7 juli 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat ook gelijk de laatste sessie?
Weten we gelijk waar die toelage naar toe gegaan is.quote:Op zondag 7 juli 2024 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jaaaa!!
Technisch gezien tweede keer. Maar eerste tour
ja natuurlijk eergisteren maar bedoel in algemeen. Maar super tof. Is zij nu de best verdiendende popster op het moment?quote:Op zondag 7 juli 2024 09:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jaaaa!!
Technisch gezien tweede keer. Maar eerste tour
wat een baasquote:Op zondag 7 juli 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ja das ook zo iddquote:Op zondag 7 juli 2024 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie dat de laatste aflevering in maart was idd..
Denk het wel en dat het draaien van zoiets ook veel tijd kost.
Gaat maanden overheen voor 1 aflevering
terecht welquote:Op zondag 7 juli 2024 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weten we gelijk waar die toelage naar toe gegaan is.
Maar dan heb je ook watquote:Op zondag 7 juli 2024 10:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog anderhalf. Dat wordt twee dagen achter elkaar. Vooral het laatste stuk heb ik nu al zin in
Ga je jezelf ook opgeven?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das ook zo idd
wij zien maar een half uurtje ofzo
altijd als ze dat stadium bereiken lijkt het alsof ze geen enrgie in de tank hebben en het er eerst uit hebben gefeestquote:
Beste verdienende ooit denk ik, ze is inmiddels miljardairquote:Op zondag 7 juli 2024 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja natuurlijk eergisteren maar bedoel in algemeen. Maar super tof. Is zij nu de best verdiendende popster op het moment?
mja denk dat dat best saai is eigenlijk want ben niet van plan een bouwval te kopen of ergens in de middle of no where in zweden te gaan zitten waar ik mijn eigen elk moet vangen voor voedselquote:Op zondag 7 juli 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je jezelf ook opgeven?
Zou kijken
Bea is toch helemaal niet jarig.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Paar uurtjes. Ik moet mijzelf meeslepen naar de bday van mijn oma
bizarquote:Op zondag 7 juli 2024 10:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Beste verdienende ooit denk ik, ze is inmiddels miljardair
Die op m'n insta staanquote:
Oh nee, wat jij gaat doen is al spannend genoegquote:Op zondag 7 juli 2024 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja denk dat dat best saai is eigenlijk want ben niet van plan een bouwval te kopen of ergens in de middle of no where in zweden te gaan zitten waar ik mijn eigen elk moet vangen voor voedsel
Dan zou ik ook gaan kijken.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je jezelf ook opgeven?
Zou kijken
Nee juist niet :p daarom zou het saai zijn denk ik om te kijken op tvquote:Op zondag 7 juli 2024 10:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh nee, wat jij gaat doen is al spannend genoeg
Dat wel ja.quote:
Mijn papa heeft 70 eu betaald voor de kaartjes achterin, staplaatsen gister was een cadeautje van mijn schoonpapa dus geen idee wat ze kosttequote:Op zondag 7 juli 2024 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bizar![]()
kaartjes waren ook niet zo goedkoop toch?
Luctor en ik zouden kijkenquote:Op zondag 7 juli 2024 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee juist niet :p daarom zou het saai zijn denk ik om te kijken op tv
oh 70 euro is erg betaalbaarquote:Op zondag 7 juli 2024 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn papa heeft 70 eu betaald voor de kaartjes achterin, staplaatsen gister was een cadeautje van mijn schoonpapa dus geen idee wat ze kostte
Ja met onbeperkt sushi heb ik gehoordquote:Op zondag 7 juli 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh 70 euro is erg betaalbaar![]()
Die van gisteren zullen wel wat meer zijn geweestmaar dat was een speciaal vak toch?
Crispy pork en sushiquote:Op zondag 7 juli 2024 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das lief![]()
zie je voornamelijk beeld van mij aan het eten en op het strand
Fokking duur denk ik.quote:Op zondag 7 juli 2024 10:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn papa heeft 70 eu betaald voor de kaartjes achterin, staplaatsen gister was een cadeautje van mijn schoonpapa dus geen idee wat ze kostte
hmm bed moet ik eigenlijk ook doen jaquote:Op zondag 7 juli 2024 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag beddegoed wassen en bed verschonen. Misschien nog even stofzuigen. En vanmiddag Tour kijken.
Wil ook wel eens een Avondetappe zien als die een beetje op een fatsoenlijke tijd is vandaag. Zal wel weer niet.
Geen goede ervaring meer als je aan je kussen ruikt?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm bed moet ik eigenlijk ook doen ja
nee ruikt niet meer naar vers frituurquote:Op zondag 7 juli 2024 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen goede ervaring meer als je aan je kussen ruikt?
Meer naar oude automatiekkroket?quote:Op zondag 7 juli 2024 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ruikt niet meer naar vers frituur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |