SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun. Meer info bij @CherryLips te verkrijgen
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Samequote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:37 schreef Crack_ het volgende: [..] ik vind die vraag ook altijd grappig
![]()
het was nog binnen de margequote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:39 schreef gianni61 het volgende:
Sorry, was dat artikel met greta aan het bekijken. had niet door dat ik de lapo had
PIETSAAAAAAquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh ja nog pietsaaaa over van gisteren. Dus dat.
quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
Wow het is vandaag drie jaar geleden dat Peter R de Vries was neergeschoten.
Hulk Hogan?quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:41 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heet die man van mtv van vroeger met zo'n lang wit kapsel, incl baard. Dacht iets van hulk ofzo?
Beetje texas stijl en hij had een dochter die dan heel modepoppetje was.
Deze omschrijving gaat nergens over maar denk dat het heel duidelijk is als je de gast ken die ik in mn hoofd heb
En Gordon is ook nog jarig.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
Wow het is vandaag drie jaar geleden dat Peter R de Vries was neergeschoten.
Hij had ook ooit een tekenfilm.quote:
Daar heb ik geen weet vanquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je inner -Duitser kwam even naar buiten ?![]()
Ja echt he.quote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Tijd is echt een raar ding hoor 😂
Bedankt voor het totaal onnodig verpesten van dertig van mijn kostbaarste hersencellenquote:
Die kreeg ik door m'n strot geduwd in m'n recommended.quote:
Nu klink je als de gemiddelde politicusquote:
Misschien ben ik dat gewoon stiekem wel en doe ik hier net alsof ik een gewone burger benquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nu klink je als de gemiddelde politicus
Ik dacht even wat heeft hij nou in godsnaam met mtv te maken, maar daar zal die realityserie met brooke op zijn geweestquote:Op zaterdag 6 juli 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
hij heet ook gewoon hulk maar enkel 'hulk' intypen leverde dat groene poppetje op. 'hulk mtv' was precies wat ik zocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |