SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet gefinancierd door @Nattekat : Datumprikker
We gaan in september/ oktober naar Hudson in Kiekduun![]()
Grapefruit en kurkuma met bijna alle medicijnenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou het na kunnen vragen bij de gifmengers in m'n familie maar er was een keer gedoe toen bekend werd dat je beter geen filet American kon eten bij maagzuurremmers. Wilden mensen dat niet meer slikken.
ja maar ik heb dat gewoon altijd gegeten. Alleen in thailand veel maagproblemen gehad en nu snap ik wel waaromquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat je maagzuur die bacteriën anders molt en je minder maagzuur aanmaakt.
Hartmedicatie toch?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Grapefruit en kurkuma met bijna alle medicijnen
Ik moest hierom lachen en ik weet niet waarom.quote:
Ja en medicijnen tegen jicht.quote:
Ja, dat weet ikquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eens vrij veel melk uitgekotst als mozzarella.
Mooi verhaal voor m'n denkbeeldige kleinkinderen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik
Daar heb ik nu nog een visueel trauma van
"Hoor eens cavia's, wat mama nu weer gedaan had.."quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi verhaal voor m'n denkbeeldige kleinkinderen.
Melk en kaas komen uit den koeientiet, niet bij nadenken want dat boeit toch nietquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen en ik weet niet waarom.
Maar goed, melk schijnt ook wel goed tegen maagzuur te zijn
Heb ik gehoord van iemand
Het liefst lauwe (kots) melk
Geen AYCEquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nog steeds mn toetje aan het eten
En ja, ik ben 's werelds traagste eter
Wachtwatquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit serieus NU mozzarella te etenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Wablief?quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:38 schreef CherryLips het volgende:
Kwekdure neem ik dan wel aan.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit serieus NU mozzarella te eten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oke, jij mag geen liedjesschrijver meer wordenquote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melk en kaas komen uit den koeientiet, niet bij nadenken want dat boeit toch niet
Ja, maar dan kan het welquote:
In ieder geval niet bij Cubanita.quote:
Ik had dorst. Had vrij veel melk op. Moest even later kotsen. Kwam het er in hompen uit.quote:
Groene asperges.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 21:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben nog steeds mn toetje aan het eten
En ja, ik ben 's werelds traagste eter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |