Waarom moet je verhuurder al jouw problemen oplossen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:08 schreef Metalfrost het volgende:
Want ja ik huur van hun, zij lossen het maar op.
Omdat het hun huis is en ik van hun huur. Ik heb recht op een degelijke woonruimte. Zo staat dit in de algemene huurvoorwaarden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:11 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Waarom moet je verhuurder al jouw problemen oplossen?
Je moet wel behoorlijk achterlijk zijn wil je denken dat dat mijn echte naam isquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als jij mij zou bellen met: "Hoi met metalfrost", zou ik ook niet serieus antwoorden.
Ja dan komt die rommel ook mijn huis binnen, nee bedanktquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stinkbom bij rokende buur droppen.. Van zo ruik ik elke dag wanneer jullie die kankerding zuigen.
Of moet je maar gaan verhuizen.. (woningruil kan ook)
Voor d ene dag raam en ventilatie uitzetten/ dichten.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je moet wel behoorlijk achterlijk zijn wil je denken dat dat mijn echte naam is
[..]
Ja dan komt die rommel ook mijn huis binnen, nee bedankt
Ik woon in een rijtjeshuis en zij roken in huis. Ik weet niet precies waar zij roken in huis, maar die rook komt door de muren mijn woonkamer binnen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Gibson88 het volgende:
Terechte rookklacht ! Maar hoe moeten wij / ik dit verder zien. Blazen zij hun rook in de spouw ? Of komt het vanaf het balkon binnenwaaien of roken ze juist onder hun afzuigkap. Problemen zijn er immers wel om opgelost te worden imho.
Meestal door een opening in de muur, of zit je op het balkon?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:15 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ik woon in een rijtjeshuis en zij roken in huis. Ik weet niet precies waar zij roken in huis, maar die rook komt door de muren mijn woonkamer binnen.
Leg gerust eerst eens uit waarom jouw probleem met een bepaalde geurtje... je huidige woonruimte plots niet degelijk zou maken?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:12 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Omdat het hun huis is en ik van hun huur. Ik heb recht op een degelijke woonruimte. Zo staat dit in de algemene huurvoorwaarden.
Ik heb geen balkon. Ik heb een voor- en achtertuin.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:17 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Meestal door een opening in de muur, of zit je op het balkon?
Dat staat hier los van, jij tijpt dat jij zo het gesprek begon. Voor de duidelijkheid had je dan erbij zetten "dat is niet mijn echte naam, maar niemand op FOK! mag weten dat ik Peter Joustra heet, hahahahahihihihihihoehoehoe".quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Je moet wel behoorlijk achterlijk zijn wil je denken dat dat mijn echte naam is
Waarschijnlijk wel ja, maar een topic maken om de onvrede te uiten en reacties van anderen lezen hierover geeft toch wel enige afleiding en rust.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:19 schreef RM-rf het volgende:
natuurlijk kun jij je nu 'heul errug boos' gaan maken en al je woede op je verhuurder richten, maar het is voornamelijk een verspilling van energie waaraan je zelf ook niks zult hebben.
Bij nieuwbouw niet nee. Dit is een oud huis.quote:
Roken niet buiten. Ze hebben de hele achtertuin volgebouwd met duivenhokken.quote:Het komt waarschijnlijk door kieren die slecht zijn afgedicht of via mechanische ventilatie of door dat ze buiten roken en via je roosters/ramen.
Dit topic gaat over de rook, niet over de duiven.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:32 schreef herverwijderd het volgende:
Ik had afgelopen zomer ook een duif in mijn woonkamer, beest was via het balkon en de keuken en de hal (ik had uiteraard alle deuren openstaan) zo naar binnen gelopen. Schrok me helemaal kapot toen ik tijdens de teams vergadering mijn blik liet afdwalen en ineens een duif zag lopen. En dacht je dat de woningbouwvereniging kwam? Nee, ik moest dat beest zelf met behulp van een handdoek weer mijn flat uit krijgen!
S C H A N D E
Ik heb er Metalfrost neergezet omdat mijn gebruikersnaam op FOK! Metalfrost is, het staat in de tekst ter herkenning voor gebruikers alhier, binding met de lezer dit datquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dat staat hier los van, jij tijpt dat jij zo het gesprek begon. Voor de duidelijkheid had je dan erbij zetten "dat is niet mijn echte naam, maar niemand op FOK! mag weten dat ik Peter Joustra heet, hahahahahihihihihihoehoehoe".
Ik had ooit een vleermuis in huis en ik kon dat kut beest niet vangenquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:32 schreef herverwijderd het volgende:
Ik had afgelopen zomer ook een duif in mijn woonkamer, beest was via het balkon en de keuken en de hal (ik had uiteraard alle deuren openstaan) zo naar binnen gelopen. Schrok me helemaal kapot toen ik tijdens de teams vergadering mijn blik liet afdwalen en ineens een duif zag lopen. En dacht je dat de woningbouwvereniging kwam? Nee, ik moest dat beest zelf met behulp van een handdoek weer mijn flat uit krijgen!
S C H A N D E
Sloppenwijkproblemen.quote:Die vieze achterlijke stinkgeur sijpelt door de muren mijn woonkamer binnen.
Niet goed schijbaar.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:52 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ze hebben recent de boel gerenoveerd hier
Blijkbaar niet hè. Ik moet die rommel niet kunnen ruiken.quote:
Oh nouja omdat je aan het eind zei dat je last had van duiven in je woonkamer, ik dacht: ik steek je ff een hart onder de riem. Maar als je daar geen behoefte aan hebt moet je je vooral vrij voelen mijn posts te negeren.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:39 schreef Metalfrost het volgende:
Dit topic gaat over de rook, niet over de duiven.
Ik heb wel andere topics gemaakt over de duiven.
Je kunt daar deze reactie plaatsen.
Met je blote handen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Ik had ooit een vleermuis in huis en ik kon dat kut beest niet vangen
Dierenambulance gebeld maar die wilde niet komen
Uiteindelijk dat gore hoeren klote beest dood kunnen slaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |