abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214153351
Ik heb rokende buren.
Leuk voor hun, maakt me niks uit wat zij doen met hun leven, zal mij aan mijn reet roesten.
Ik moet er geen last van hebben, lijkt me.

Maar dat heb ik dus wel. Die vieze achterlijke stinkgeur sijpelt door de muren mijn woonkamer binnen.
Dus ik bellen met de woningbouw. Want ja ik huur van hun, zij lossen het maar op.

Nummer gebeld, dom kut bandje af laten spelen.
Na vier fucking wachtenden voor me krijg ik dat mokkel van de woningbouw aan de lijn.
Ik mijn klacht uitleggen.
'hoi met Metalfrost, ik huur van jullie, mijn buren roken en die rommel ruik ik in mijn woonkamer, lijkt me niet helemaal de bedoeling'

'U ruikt de rook in uw woonkamer. Nee dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.'
'Ik zal even overleggen met mijn collega's wat we daar mee kunnen doen, heeft u een moment'
3 minuten later
'Ja bedankt voor het wachten. Helaas is dit iets waar we niks aan kunnen doen. Misschien kunt u een raam openzetten. Of uw ventilatie open.'
Ik: 'Ventilatie staat open.'
Zij 'Ja sorry meneer, we kunnen er niks aan doen'
Ik: 'Ik moet die rommel toch niet kunnen ruiken, dit is desastreus voor mijn gezondheid'
Zij 'Sorry meneer, we doen er niks aan'.

Klacht: vieze kut rook van de buren
Klacht 2: woningbouw die er niks aan gaat doen
Klacht 3: naast die fucking kut duiven, die vieze kut blaffende hond, de achterlijke stinkende rook in het hok nu ook de vieze achterlijke stinkende bende in mijn woonkamer
Klacht 4: nu vaker astma dingetje gebruiken voor die kut rook

Fucking teringzooi.
Google is your friend, abuse your friends
pi_214153365
quote:
8s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:08 schreef Metalfrost het volgende:
Want ja ik huur van hun, zij lossen het maar op.
Waarom moet je verhuurder al jouw problemen oplossen?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_214153370
Als jij mij zou bellen met: "Hoi met metalfrost", zou ik ook niet serieus antwoorden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_214153374
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:11 schreef RM-rf het volgende:

[..]
Waarom moet je verhuurder al jouw problemen oplossen?
Omdat het hun huis is en ik van hun huur. Ik heb recht op een degelijke woonruimte. Zo staat dit in de algemene huurvoorwaarden.
pi_214153376
Stinkbom bij rokende buur droppen.. Van zo ruik ik elke dag wanneer jullie die kankerding zuigen.

Of moet je maar gaan verhuizen.. (woningruil kan ook)
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_214153385
Terechte rookklacht ! Maar hoe moeten wij / ik dit verder zien. Blazen zij hun rook in de spouw ? Of komt het vanaf het balkon binnenwaaien of roken ze juist onder hun afzuigkap. Problemen zijn er immers wel om opgelost te worden imho.
pi_214153387
Je hebt sowieso twee keuzes:

1. Begin zelf met roken
2. Ook duiven fokker worden

Bij optie 2 heb je echt geen last meer van de sigaretten geur, die duiven stinken veel meer. Win-win. ^O^
pi_214153389
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Als jij mij zou bellen met: "Hoi met metalfrost", zou ik ook niet serieus antwoorden.
Je moet wel behoorlijk achterlijk zijn wil je denken dat dat mijn echte naam is
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:12 schreef Captain_Ghost het volgende:
Stinkbom bij rokende buur droppen.. Van zo ruik ik elke dag wanneer jullie die kankerding zuigen.

Of moet je maar gaan verhuizen.. (woningruil kan ook)
Ja dan komt die rommel ook mijn huis binnen, nee bedankt
pi_214153396
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
[..]
Ja dan komt die rommel ook mijn huis binnen, nee bedankt
Voor d ene dag raam en ventilatie uitzetten/ dichten.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_214153434
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Gibson88 het volgende:
Terechte rookklacht ! Maar hoe moeten wij / ik dit verder zien. Blazen zij hun rook in de spouw ? Of komt het vanaf het balkon binnenwaaien of roken ze juist onder hun afzuigkap. Problemen zijn er immers wel om opgelost te worden imho.
Ik woon in een rijtjeshuis en zij roken in huis. Ik weet niet precies waar zij roken in huis, maar die rook komt door de muren mijn woonkamer binnen.
pi_214153452
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:15 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ik woon in een rijtjeshuis en zij roken in huis. Ik weet niet precies waar zij roken in huis, maar die rook komt door de muren mijn woonkamer binnen.
Meestal door een opening in de muur, of zit je op het balkon?
pi_214153475
quote:
15s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:12 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Omdat het hun huis is en ik van hun huur. Ik heb recht op een degelijke woonruimte. Zo staat dit in de algemene huurvoorwaarden.
Leg gerust eerst eens uit waarom jouw probleem met een bepaalde geurtje... je huidige woonruimte plots niet degelijk zou maken?

Je verhuurder heeft gewoon gelijk, jouw problemen met je buren en hun gerook staat los van enige verplichting die zij tegenover jou hebben..

natuurlijk kun jij je nu 'heul errug boos' gaan maken en al je woede op je verhuurder richten, maar het is voornamelijk een verspilling van energie waaraan je zelf ook niks zult hebben.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_214153485
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:17 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Meestal door een opening in de muur, of zit je op het balkon?
Ik heb geen balkon. Ik heb een voor- en achtertuin.
In de indeling van het huis zit mijn woonkamer tegen hun woonkamer aan in gespiegelde opstelling.
pi_214153495
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Dat staat hier los van, jij tijpt dat jij zo het gesprek begon. Voor de duidelijkheid had je dan erbij zetten "dat is niet mijn echte naam, maar niemand op FOK! mag weten dat ik Peter Joustra heet, hahahahahihihihihihoehoehoe".
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_214153547
Rook komt niet door de muren. Het komt waarschijnlijk door kieren die slecht zijn afgedicht of via mechanische ventilatie of door dat ze buiten roken en via je roosters/ramen.
blablablabla
  donderdag 4 juli 2024 @ 14:32:18 #16
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214153597
Ik had afgelopen zomer ook een duif in mijn woonkamer, beest was via het balkon en de keuken en de hal (ik had uiteraard alle deuren openstaan) zo naar binnen gelopen. Schrok me helemaal kapot toen ik tijdens de teams vergadering mijn blik liet afdwalen en ineens een duif zag lopen. En dacht je dat de woningbouwvereniging kwam? Nee, ik moest dat beest zelf met behulp van een handdoek weer mijn flat uit krijgen!

S C H A N D E
pi_214153661
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:19 schreef RM-rf het volgende:
natuurlijk kun jij je nu 'heul errug boos' gaan maken en al je woede op je verhuurder richten, maar het is voornamelijk een verspilling van energie waaraan je zelf ook niks zult hebben.
Waarschijnlijk wel ja, maar een topic maken om de onvrede te uiten en reacties van anderen lezen hierover geeft toch wel enige afleiding en rust.
Dus.. bedankt?
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:26 schreef Elan het volgende:
Rook komt niet door de muren.
Bij nieuwbouw niet nee. Dit is een oud huis.
quote:
Het komt waarschijnlijk door kieren die slecht zijn afgedicht of via mechanische ventilatie of door dat ze buiten roken en via je roosters/ramen.
Roken niet buiten. Ze hebben de hele achtertuin volgebouwd met duivenhokken.
Als er wordt gerookt dat is dat in de woonkamer of in de bijkeuken.
Toen ik nog een verstrooid dag/nachtritme had hoorde ik 's nachts om half 3 de aansteker van de buurvrouw klikken. 'Hoe weet je dat het de buurvrouw is die rookt' omdat de muur in het hok dun is en ik ze letterlijk kan horen. Waarschijnlijk zit daar ook een gaatje waar die rook doorheen komt.
Maar ja woningbouw doet niks aan gaatjes.
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:32 schreef herverwijderd het volgende:
Ik had afgelopen zomer ook een duif in mijn woonkamer, beest was via het balkon en de keuken en de hal (ik had uiteraard alle deuren openstaan) zo naar binnen gelopen. Schrok me helemaal kapot toen ik tijdens de teams vergadering mijn blik liet afdwalen en ineens een duif zag lopen. En dacht je dat de woningbouwvereniging kwam? Nee, ik moest dat beest zelf met behulp van een handdoek weer mijn flat uit krijgen!

S C H A N D E
Dit topic gaat over de rook, niet over de duiven.
Ik heb wel andere topics gemaakt over de duiven.
Je kunt daar deze reactie plaatsen.
pi_214153679
quote:
9s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:21 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]
Dat staat hier los van, jij tijpt dat jij zo het gesprek begon. Voor de duidelijkheid had je dan erbij zetten "dat is niet mijn echte naam, maar niemand op FOK! mag weten dat ik Peter Joustra heet, hahahahahihihihihihoehoehoe".
Ik heb er Metalfrost neergezet omdat mijn gebruikersnaam op FOK! Metalfrost is, het staat in de tekst ter herkenning voor gebruikers alhier, binding met de lezer dit dat
En nee mijn echte naam is niet Peter Joustra.
pi_214153724
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:32 schreef herverwijderd het volgende:

S C H A N D E
Ik had ooit een vleermuis in huis en ik kon dat kut beest niet vangen
Dierenambulance gebeld maar die wilde niet komen
Uiteindelijk dat gore hoeren klote beest dood kunnen slaan
#Anoniem graag
pi_214153728
quote:
Die vieze achterlijke stinkgeur sijpelt door de muren mijn woonkamer binnen.
Sloppenwijkproblemen.
pi_214153763
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:47 schreef Questular het volgende:

[..]
Sloppenwijkproblemen.
Ze hebben recent de boel gerenoveerd hier
pi_214153773
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:52 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ze hebben recent de boel gerenoveerd hier
Niet goed schijbaar.
pi_214153780
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:53 schreef Questular het volgende:

[..]
Niet goed schijbaar.
Blijkbaar niet hè. Ik moet die rommel niet kunnen ruiken.
pi_214153793
Nederland is erger dan afrika. Al die witte racisten hebben zometeen lagere levensstandaard dan afrikanen
  donderdag 4 juli 2024 @ 15:00:53 #25
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_214153811
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:39 schreef Metalfrost het volgende:
Dit topic gaat over de rook, niet over de duiven.
Ik heb wel andere topics gemaakt over de duiven.
Je kunt daar deze reactie plaatsen.
Oh nouja omdat je aan het eind zei dat je last had van duiven in je woonkamer, ik dacht: ik steek je ff een hart onder de riem. Maar als je daar geen behoefte aan hebt moet je je vooral vrij voelen mijn posts te negeren.
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2024 14:47 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
Ik had ooit een vleermuis in huis en ik kon dat kut beest niet vangen
Dierenambulance gebeld maar die wilde niet komen
Uiteindelijk dat gore hoeren klote beest dood kunnen slaan
Met je blote handen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')