4quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef PippenScottie het volgende:
Dit toernooi bestaat uit drie rondes, denk ik?
Jawel maar die ging andersom kwa achternaam-voornaamquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Thaise roeier wordt niet bij naam genoemd. Erg raar.
Vier dacht ikquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:23 schreef PippenScottie het volgende:
Dit toernooi bestaat uit drie rondes, denk ik?
Skiff duurt altijd lekker lang met 100 rondes.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Nutteloze ronde als er zoveel doorgaan
Roeien soms geen touw aan vast te knopen met soms alleen seriewinnaars door, maar nu drie man
Dat is inderdaad heel wisselend ja.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Roeien soms geen touw aan vast te knopen met soms alleen seriewinnaars door, maar nu drie man
Denk dat je geen betere training kan hebben dan dit.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Zijn er mooie banen dan? Vaak is het toch gewoon een strook water met fietspad ernaast.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh top 3 en de rest naar de herkansingen dus. Dank.
Ik vind het trouwens net als in Tokio echt een troosteloze kutroeibaan.
Je zou maar van de andere kant van de wereld komen en 2e eindigen in zo'n serie. na 2km roeien mag je al naar huis.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:24 schreef DeeBee het volgende:
Uitstekend voor het doel dus.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zijn er mooie banen dan? Vaak is het toch gewoon een strook water met fietspad ernaast.
Huhquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je zou maar van de andere kant van de wereld komen en 2e eindigen in zo'n serie. na 2km roeien mag je al naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |