Dacht al dat ik gek werd.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:14 schreef zorro28 het volgende:
Volgens de graphics doet de Kroaat niet mee.
Aanmoedigingsprogramma?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
Medelijden met de man uit Sudan. Roeien. Hoe dan?
Tsja, mooi toch dat hij er bij is?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:14 schreef PippenScottie het volgende:
Medelijden met de man uit Sudan. Roeien. Hoe dan?
Natuurlijk, dat sowieso.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, mooi toch dat hij er bij is?
Lekker lang genieten van je Olympische avontuur, slim. Bij roeien mag hij dat nog een paar keer doen!quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die uit Sudan gaat er 10 minuten over doen.
Fransen kunnen NIKSquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef Idisrom het volgende:
De Kroaat wordt aangeduid als SLO (Sloveen)
Wegwielrennen - wegwedstrijd. Bij wielrennen.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk niet zo vaak roeien, en zeker niet de series. Maar ik kan me voorstellen dat de skiff het uitgesproken onderdeel is waar ook exoten aan mee mogen doen. Zoals de 100 meter sprint en vrije slag.
Zijn er meer sporten die zo’n onderdeel hebben?
Bij zwemmen heb je toch ook ooit van die spartelaars?quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kijk niet zo vaak roeien, en zeker niet de series. Maar ik kan me voorstellen dat de skiff het uitgesproken onderdeel is waar ook exoten aan mee mogen doen. Zoals de 100 meter sprint en vrije slag.
Nee hij ontbreekt gewoonquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef Idisrom het volgende:
De Kroaat wordt aangeduid als SLO (Sloveen)
Oh ja. Vrije slag. Die was ik vergetenquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je toch ook ooit van die spartelaars?
Kam me ook nog wat Afghanen bij het tijdrijden herinneren.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wegwielrennen - wegwedstrijd. Bij wielrennen.
Judo.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:16 schreef PippenScottie het volgende:
quote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij zwemmen heb je toch ook ooit van die spartelaars?
Maar dat is niet 1 specifiek onderdeel!quote:
Elke individuele sport heeft wel 1 of 2 invitatieplaatsen per onderdeel jaquote:Op zaterdag 27 juli 2024 09:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bij bijna alle sporten heb je dat wel denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |