Portugal - Frankrijkquote:Referee: Anthony Taylor (England)
Assistant referees:
Gary Beswick (England)
Adam Nunn (England)
Fourth official:
Ivan Kru¸liak (Slovakia)
Video assistant referee:
Stuart Attwell (England)
Assistant video assistant referees:
Bartosz Frankowski (Poland)
Massimiliano Irrati (Italy)
Tamelijk bizar met Engeland nog in het toernooi.quote:Referee: Michael Oliver (England)
Assistant referees:
Stuart Burt (England)
Dan Cook (England)
Fourth official:
Szymon Marciniak (Poland)
Video assistant referee:
Pol van Boekel (Netherlands)
Assistant video assistant referees:
David Coote (England)
Tomasz Kwiatkowski (Poland)
quote:Assistant video assistant referees
Aan de andere helft van het schema, ik zie er het vreemde niet zo van in.quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:10 schreef Nober het volgende:
Spanje - Duitsland
[..]
Portugal - Frankrijk
[..]
Tamelijk bizar met Engeland nog in het toernooi.
Best opmerkelijk ja, in het verleden werd dit volgens mij wel echt vermeden vanaf deze fase van het toernooi.quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:10 schreef Nober het volgende:
Ik lach de vierde man nog steeds uit en Van Boekel des te meer.quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vroeger werd de 4e man uitgelachen, maar nu heb je dit blijkbaar
De Engelsen treffen het met Italiaanse arbitrage tegen de Zwitsers die Italië uitschakelde.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:30 schreef Zwoerd het volgende:
Hier zal weinig aandacht voor zijn, maar je zou eens moeten zien als het een ander land was geweest, hoe de Britse pers daar dan op zou springen.
Als Engeland en Duitsland doorgaan dan zullen die Duitse en Engelse referees eruit gaan.quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:10 schreef Nober het volgende:
Spanje - Duitsland
[..]
Portugal - Frankrijk
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:30 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Vroeger werd de 4e man uitgelachen, maar nu heb je dit blijkbaar
Na de kwartfinales wordt weer een schifting gemaakt wie de halve/hele/troost finales mogen doen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:15 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Best opmerkelijk ja, in het verleden werd dit volgens mij wel echt vermeden vanaf deze fase van het toernooi.
Denk maar aan Howard Webb in 2010 (al kneep hij een oogje toe door Nigel geel te geven i.p.v. roodquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Engelsen hebben het niet zo op het NL elftal en dat is al meermaals gebleken.
Vreemde beslissing tenzij je er iets achter zoekt.
Kunnen ze mooi uitvogelen wie er tegen Engeland in de finale moet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Aan de andere helft van het schema, ik zie er het vreemde niet zo van in.
Turpin die Zaterdag fluit heeft iets tegen ploegen uit Rotterdam.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
Engelsen hebben het niet zo op het NL elftal en dat is al meermaals gebleken.
Vreemde beslissing tenzij je er iets achter zoekt.
Nee want het zijn de kwartfinales.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kunnen ze mooi uitvogelen wie er tegen Engeland in de finale moet.
Gohquote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee want het zijn de kwartfinales.
Naar ik begreep weigeren Sparta en Excelsior ook te spelen als hij fluit.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Turpin die Zaterdag fluit heeft iets tegen ploegen uit Rotterdam.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |