SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
'heb je ook zin?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Leuke ski foto haha, neuken?”
hahaha, ja zij wel. De bitchquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je zus zou zo 10 nieuwe vrienden hebben voor het einde van de avond
Ja, okee. Denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of zo'n speeddate, dat lijkt mij ergens ook wel iets voor flash
Geen gezeik maar wel even kort en bondig kennismaken
Overigens lekker doen wat je zelf wil hoor flash, maar er is veel meer dan SCHREEUWEN DAT JE LIEFDE WIL ALS JE GRAAG LIEFDE ZOU WILLEN, DAT IS INDERDAAD EEN BEETJE APART EN ZOU IK NIET PER SE AANRADEN MAAR WIE WEET DAT HET WERKT
Komt natuurlijk ook omdat jij een woestaantrekkelijke man bent.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik gaf Vlinder één rode roos en zei dat ze de mooiste was. Zo is het een beetje begonnen.
Is ook weer eens wat anders dan de hockeykantinequote:Op woensdag 3 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik gaf Vlinder één rode roos en zei dat ze de mooiste was. Zo is het een beetje begonnen.
Toen je aan het flyeren was voor de PvdA?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen je aan het flyeren was voor de PvdA?
quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen je aan het flyeren was voor de PvdA?
Hockeymeisjes zijn meestal kampioen abortusje tussendoor plegen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook weer eens wat anders dan de hockeykantine
wat heb je toch een raar beeld van hockeydamesquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook weer eens wat anders dan de hockeykantine
Ohhh, ik welquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet welIk kan me niet anders herinneren als dat jullie samen zijn.
Ik heb gehockeyd en ben lid geweest laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je toch een raar beeld van hockeydames
ja maar dat was nog met jongens.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gehockeyd en ben lid geweest laten we het daar op houden
wil plezier wil hebben moet pijn lijdenquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt een matig zieke ropeburn op mijn been
Dit is gewoon niet eens ook maar een beetje serieus te nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou toch nog maar een keer vragen (als ze wat witte wijntjes op heeft) de hoeveelste dat je er bent hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je toch een raar beeld van hockeydames
Hockeyfewsten waren wel gemengdquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar dat was nog met jongens.
maar zo ging 't wel.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet eens ook maar een beetje serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |