SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
'heb je ook zin?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“Leuke ski foto haha, neuken?”
hahaha, ja zij wel. De bitchquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
je zus zou zo 10 nieuwe vrienden hebben voor het einde van de avond
Ja, okee. Denk ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
of zo'n speeddate, dat lijkt mij ergens ook wel iets voor flash
Geen gezeik maar wel even kort en bondig kennismaken
Overigens lekker doen wat je zelf wil hoor flash, maar er is veel meer dan SCHREEUWEN DAT JE LIEFDE WIL ALS JE GRAAG LIEFDE ZOU WILLEN, DAT IS INDERDAAD EEN BEETJE APART EN ZOU IK NIET PER SE AANRADEN MAAR WIE WEET DAT HET WERKT
Komt natuurlijk ook omdat jij een woestaantrekkelijke man bent.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik gaf Vlinder één rode roos en zei dat ze de mooiste was. Zo is het een beetje begonnen.
Is ook weer eens wat anders dan de hockeykantinequote:Op woensdag 3 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik gaf Vlinder één rode roos en zei dat ze de mooiste was. Zo is het een beetje begonnen.
Toen je aan het flyeren was voor de PvdA?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen je aan het flyeren was voor de PvdA?
quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toen je aan het flyeren was voor de PvdA?
Hockeymeisjes zijn meestal kampioen abortusje tussendoor plegen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook weer eens wat anders dan de hockeykantine
wat heb je toch een raar beeld van hockeydamesquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ook weer eens wat anders dan de hockeykantine
Ohhh, ik welquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet welIk kan me niet anders herinneren als dat jullie samen zijn.
Ik heb gehockeyd en ben lid geweest laten we het daar op houdenquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je toch een raar beeld van hockeydames
ja maar dat was nog met jongens.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb gehockeyd en ben lid geweest laten we het daar op houden
wil plezier wil hebben moet pijn lijdenquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb echt een matig zieke ropeburn op mijn been
Dit is gewoon niet eens ook maar een beetje serieus te nemen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou toch nog maar een keer vragen (als ze wat witte wijntjes op heeft) de hoeveelste dat je er bent hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wat heb je toch een raar beeld van hockeydames
Hockeyfewsten waren wel gemengdquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja maar dat was nog met jongens.
maar zo ging 't wel.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is gewoon niet eens ook maar een beetje serieus te nemen.
vertelquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hockeyfewsten waren wel gemengd
Neen, daar heb ik echt nooit gezeten volgens mijquote:
Gewoon in je Deventerse droge worst op het balkon zitten is óók een tactiek.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Het zou hier 16 graden zijn maar in het zonnetje is het toch best lekker hoorTe warm voor de lange broek iig
Om leuke agentes te regelen?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon in je Deventerse droge worst op het balkon zitten is óók een tactiek.
Aah, ik ken hem wel van die sc, net als CL, CE en Zwab.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neen, daar heb ik echt nooit gezeten volgens mij
Weet niet meer van welk topic ik Kaneel ken en ook niet meer hoe lang geleden dat precies is, maar meer dan 10 jaar geleden dus
Beetje (zwaar en log) laten bengelen en wachten tot er een tüterTurkse hapt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, veel losbandig zoenen, schuren en er werd wat afgewerkt in de kleedkamers, toiletten en donkere hoekjesquote:
Ohhquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aah, ik ken hem wel van die sc, net als CL, CE en Zwab.
Je kan er nog een vlag fier aan laten wapperen door de spijlen van het balkon heen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje (zwaar en log) laten bengelen en wachten tot er een tüterTurkse hapt.
hahahah jezus budaquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan er nog een vlag fier aan laten wapperen door de spijlen van het balkon heen.
Grtd.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Weet niet meer van welk topic ik Kaneel ken en ook niet meer hoe lang geleden dat precies is, maar meer dan 10 jaar geleden dus
Halve witte maan erbij.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan er nog een vlag fier aan laten wapperen door de spijlen van het balkon heen.
Liesje, Fles en Fogel ken ik uit TRV. De rest van hier, denk ik ?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhgrappig
Ik ken CL en CE van deze sc, denk ik?
Waar ik Zwab en andere users van ken weet ik ook niet meerik denk KLB SC of GRTD of radio49
to-taal niet romantischquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja, veel losbandig zoenen, schuren en er werd wat afgewerkt in de kleedkamers, toiletten en donkere hoekjes
Hoor hier. Nee JIJ hebt er kijk opquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je gaan discozwemmen?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou ja, veel losbandig zoenen, schuren en er werd wat afgewerkt in de kleedkamers, toiletten en donkere hoekjes
Ik dacht dat wij elkaar al kenden voor grtd maar weet het ook niet meer zo goed allemaalquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Grtd.
Is wel lang geleden, ja.
Toen was ik nog zoekende.
ik vind het vooral leuk dat alles dan weer samenkomt ofzoquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liesje, Fles en Fogel ken ik uit TRV. De rest van hier, denk ik ?
Leuke post om bij binnen te vallen. Is dit het verhaal achter jouw verwekking?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klb sc misschien nog?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij elkaar al kenden voor grtd maar weet het ook niet meer zo goed allemaal![]()
Was onze eerste kennismaking irl de 'ESF' meet?
[..]
ik vind het vooral leuk dat alles dan weer samenkomt ofzo
Dat loopt ook altijd uit de hand.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Huh, dit ging over hockeyfeesten
Volgens mij kwam @Crack_ ook wel eens langs in Singles vroeger?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klb sc misschien nog?
Hmm, denk het wel. Want je kwam aan op Leiden Centraal en Pietje wilde je graag ophalen.
Zat ik nooit.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij kwam @:Crack_ ook wel eens langs in Singles vroeger?
Hmmm, ja denk klb sc dan inderdaad? Dat klinkt logischer met hoe lang ik je kenquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klb sc misschien nog?
Hmm, denk het wel. Want je kwam aan op Leiden Centraal en Pietje wilde je graag ophalen.
nopequote:Op woensdag 3 juli 2024 18:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij kwam @:Crack_ ook wel eens langs in Singles vroeger?
Wel toch?quote:
Volgens mij hebben wij wel beide in de R&P SC gepost toentertijd. Maar of ik je daar ook voor het eerst uit kende weet ik niet meer.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee mijn ouders hebben nooit seks gehadquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuke post om bij binnen te vallen. Is dit het verhaal achter jouw verwekking?
Ook wel fotoboek. Iedere keer als ik fobo opende, was er bij jou activiteit. Dus ging even kijken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, ja denk klb sc dan inderdaad? Dat klinkt logischer met hoe lang ik je ken![]()
hahahahah pietje
Heb ik in r&p sc gepost?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij wel beide in de R&P SC gepost toentertijd. Maar of ik je daar ook voor het eerst uit kende weet ik niet meer.
quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij hebben wij wel beide in de R&P SC gepost toentertijd. Maar of ik je daar ook voor het eerst uit kende weet ik niet meer.
Ik was even in de kantinequote:Op woensdag 3 juli 2024 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ken iedereen van hier behalve Kaneel en Etto
misschien toch r&p sc? maar heel even dan hoorquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
Waar dan wel? Ik heb je in andere SC's gezien. 🤔
Ken ik je niet eerder vanuit KLB SC?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:51 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ken iedereen van hier behalve Kaneel en Etto
echt? was dat een ding?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook wel fotoboek. Iedere keer als ik fobo opende, was er bij jou activiteit. Dus ging even kijken.
Eerst zat ik in KLB SC, dat verzuurde dus werd het ONZ SC, dat verzuurde en dus werd het deze sc.quote:
Zal die wel zijn. Het is ook vooral je UI die ik herken. Wij hebben elkaar verder niet gesproken ofzo.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
misschien toch r&p sc? maar heel even dan hoorof ik weet het gewoon echt niet meer, die kans bestaat
Oh ja...quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Nee KLB SC, toen had je nog de Mongo-act
Dat is nietquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Koen, Air, Haags en Tamieke ken ik ook uit R&P.
Ik denk dat ik in R&P binnen een uurtje suïcidaal zou worden.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Koen, Air, Haags en Tamieke ken ik ook uit R&P.
Ja ik weet het ook niet meer. Dat groepje was wel de aanstoot, maar waar dat nou vandaan kwam.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb ik in r&p sc gepost?Hmm, maar héél even dan denk ik, dat was nooit echt mijn sc
En wij kennen elkaar uit hetzelfde topic waar brownie en geo enzo zaten, dat was no way r&p scTOCH?!
Jou kende ik ook allang voor ik hier zat.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? was dat een ding?dat mensen daar op keken als activiteit bedoel ik
Die SC heb ik altijd overgeslagen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in R&P binnen een uurtje suïcidaal zou worden.
Als je Haags niet gezien had in je sc, zat je niet op FOK!quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:54 schreef Budapestenaar het volgende:
Hoewel @:Haags vroeger overal rondstuiterde als een soort Tijgetje aan de LSD.
Daar is een topic voorquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in R&P binnen een uurtje suïcidaal zou worden.
Dat was voordat er dm functie was. Dus klikte iedere dag even fobo aan. En dan links zag je laatste 10 reacties.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? was dat een ding?dat mensen daar op keken als activiteit bedoel ik
Brownie als in JaniesBrownie?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet meer. Dat groepje was wel de aanstoot, maar waar dat nou vandaan kwam.
Ja, dat is absoluut waarquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je Haags niet gezien had in je sc, zat je niet op FOK!
ik weet het echt niet meerquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet meer. Dat groepje was wel de aanstoot, maar waar dat nou vandaan kwam.
jaaaa, volgens mij heb ik altijd in een sc met jou gezetenquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Jou kende ik ook allang voor ik hier zat.
ooooh ja wacht, dm was er ooit niet inderdaadquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was voordat er dm functie was. Dus klikte iedere dag even fobo aan. En dan links zag je laatste 10 reacties.
Andere brownie dus.quote:
DM mij een naam. 👀quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet het echt niet meer![]()
[..]
jaaaa, volgens mij heb ik altijd in een sc met jou gezeten
weet waar ik laatst aan moest denken, die gast die eerst altijd mega slijmde tegen ons en toen ineens mega raar en gemeen ging doen. En zn vriendin continu comleet belachelijk maakte op fokdat was echt jammer want het was best een okay gozer maar hij werd ineens zo diep triest, en overduidelijk om stoer te willen doen
Dat was zoooooooo raar
hoor net een radio reclame over dementie...quote:
ik weet niet meer wat zijn foknaam was, wel zn echte naamquote:
Kut ik weet even niet wie.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik weet niet meer wat zijn foknaam was, wel zn echte naamhij was ook op die meet op utrecht CS waar ik niet zo lekker ging
krijg je dan geld?quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoor net een radio reclame over dementie...
iets voor jou?
0800 5088
een casemanager, zou je recht op hebben, die weet vast wel welke potjes je allemaal aan kan sprekenquote:
Mijn brother from another motherquote:Op woensdag 3 juli 2024 18:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik niet want ik ga nooit naar meets
Komt in GAM nog wel voorbij af en toe. En zie m regelmatig online op de PS5.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
was dat hem?oke gaat ook geen belletje rinkelen
kom maar door met die case manager @:nizno
pas sinds dat moment?quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:01 schreef Ama het volgende:
Oh maar die mag lekker de tering krijgen nadat hij een trieste opmerking maakte tegen mij toen mijn moeder op sterven lag.
Dit is eigenlijk op geen enkele manier in geen enkele setting een aardige opmerking.quote:Op woensdag 3 juli 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoor net een radio reclame over dementie...
iets voor jou?
0800 5088
Daarvoor was het niet persoonlijk.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
pas sinds dat moment?
ik vond het echt echt echt ultiem triest dat hij irl ALLES deed voor zn vriendin en op internet 24/7 haar belachelijk maakte, echt wtf
Ja voor die opmerking was het ook al een sneukneus.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nou... hij deed wel zn best. Of dat is weer mijn geheugen
hmm eens maar voelde me niet heel erg aangesprokenquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk op geen enkele manier in geen enkele setting een aardige opmerking.
ik sloop hemquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:01 schreef Ama het volgende:
Oh maar die mag lekker de tering krijgen nadat hij een trieste opmerking maakte tegen mij toen mijn moeder op sterven lag.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja voor die opmerking was het ook al een sneukneus.
i knew thatquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hmm eens maar voelde me niet heel erg aangesproken![]()
jahquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij dacht 'is ze straks toch alweer vergeten'
Serieusquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:01 schreef Ama het volgende:
Verd8 is het welquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leg je nou een causaal verband?
Ik ging toen tijdelijk uit de Discord met de mededeling waarom en toen zei hij dat wajongers altijd weglopen bij problemen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's wel ergzo ken ik hem hier in ieder geval niet
nou ja, dat soort zuurheid is waarom ik alleen nog in deze sc kom.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ging toen tijdelijk uit de Discord met de mededeling waarom en toen zei hij dat wajongers altijd weglopen bij problemen.
Naah dat heeft ie vast niet ZO kwaad bedoeld denk ik hoorquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ging toen tijdelijk uit de Discord met de mededeling waarom en toen zei hij dat wajongers altijd weglopen bij problemen.
Oh hij wist echt wel wat hij zei hoor.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah dat heeft ie vast niet ZO kwaad bedoeld denk ik hoorSoms zeggen mensen hartstikke domme dingen die ook nogeens hartstikke slecht aankomen.
Ik ook vaak zat
En verder kom je vooral voor die GIGANTISCHE watervlooien uit het Oelie-Oelie bos he Ettootjequote:Op woensdag 3 juli 2024 19:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
dat soort zuurheid is waarom ik alleen nog in deze sc kom
als fok me iets heeft geleerd is dat er gewoon intens gemene, villeine, lelijke mensen bestaan die genieten, ja genieten, van andermans leed.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Naah dat heeft ie vast niet ZO kwaad bedoeld denk ik hoorSoms zeggen mensen hartstikke domme dingen die ook nogeens hartstikke slecht aankomen.
Ik ook vaak zat
als die asociale biggen me er niet uit schieten wel jaquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En verder kom je vooral voor die GIGANTISCHE watervlooien uit het Oelie-Oelie bos he Ettootje
BIG, BAG, en BOG.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als die asociale biggen me er niet uit schieten wel ja
Dit was buiten FOK maar wel met allemaal FOK!kers.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als fok me iets heeft geleerd is dat er gewoon intens gemene, villeine, lelijke mensen bestaan die genieten, ja genieten, van andermans leed.
we hebben het hier over een US 2.0, ja dat was wel zo bedoeldquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook vaak zat
Ja, er zijn echt kutte kutmensen hier. Maar niet zo veel toch? Ik ben niet kut.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
als fok me iets heeft geleerd is dat er gewoon intens gemene, villeine, lelijke mensen bestaan die genieten, ja genieten, van andermans leed.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
we hebben het hier over een US 2.0, ja dat was wel zo bedoeld
Oh nou ja wat ik zei, zijn rekening danquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hij is toen ook uit de server gegooid en nooit meer toegelaten. Iedereen wist hoe hij het bedoelde.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met ook nog een kleurrijke hobbyquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt kutte kutmensen hier. Maar niet zo veel toch? Ik ben niet kut.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja wat ik zei, zijn rekening dan
mja, die hele server was toxicquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij is toen ook uit de server gegooid en nooit meer toegelaten. Iedereen wist hoe hij het bedoelde.
Snap ik ook wel.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
mja, die hele server was toxic
dat was de reden dat ik daar ben weggegaan, dacht echt wtf doe ik hier nog
Ik dacht ff dat dit een post van US wasquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En verder kom je vooral voor die GIGANTISCHE watervlooien uit het Oelie-Oelie bos he Ettootje
Zeg datquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met ook nog een kleurrijke hobby
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeg dat
BlotetietenbiljetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
dat mag je helemaal zelf weten hoorquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Zou liegen als ik zeg dat ik er niet meer lid ben.
Binnen jas aan?quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:15 schreef LTVDK het volgende:
Lange broek, jas aan, lichten om 19.00 uur al aan, heb ik ergens gemist dat het alweer oktober is?
Nee de jas was wel voor buitenquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Binnen jas aan?
Ik heb net ook de lamp maar aangezet
Nee postduiven.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is dat met walkie talkies, discord?
-komt om haar heen-quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog meer mensen met kleurrijke hobby's hier?
Ik doe voor mijn werk al kleurrijke dingen, hoef ik niet ook nog als hobby erbij te hebbenquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zwart-wit fotografie.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
draag je ook een zwartwit bril na werk?quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik doe voor mijn werk al kleurrijke dingen, hoef ik niet ook nog als hobby erbij te hebben
Dat lijkt me helemaal niet praktischquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
draag je ook een zwartwit bril na werk?
Ik sta altijd graflelijk op foto's.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
waarom hebben wij eigenlijk nooit een foto samen gemaakt
Dit is al mijn hobbies.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maarja
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, aight
En ik vond je nog wel zo aardig.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ik weet nuuuu dat er een engelbewaarder bestaat” [ afbeelding ]
nou en, ik kijk naar een foto om te bekijken hoe prachtig je bent. Het zijn herinneringenquote:
Ja das mijn levensmotto, maar dat gaat gewoon vanzelf, hoef ik niet zulke rare dingen voor te bedenkenquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee maarja
waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan, aight
Oh shit volgens mij niet nee.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:25 schreef Crack_ het volgende:
en hoezo wij ook niet @:dezwabber
dit gaat niet goed
@4EverBlackEyedquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:
hehehe truequote:Op woensdag 3 juli 2024 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das mijn levensmotto, maar dat gaat gewoon vanzelf, hoef ik niet zulke rare dingen voor te bedenken
Die kans is best aannemelijk. Zit sinds 2018 ofzo op Discord.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:25 schreef Koen66 het volgende:
Heb in het verleden ook wel op Div Fok Discords gezeten maar behalve wat relletjes nooit een toxic sfeer meegemaakt. Volgens mij ook wel eens met jou in een Discord gezeten paar jaar terug @:ama
gooit wat gekleurde lego blokjes op de grondquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
gelukkig nooit gehoord dat schijtnummerquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Oh nu ben ik benieuwd.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
JAWELLLLLLL
maar daar lijk jij een uitsmijter![]()
en al net zo lang een PAMAquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Die kans is best aannemelijk. Zit sinds 2018 ofzo op Discord.
Volgens mij is er eerder een snaar geknaptquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heeft echt een snaar geraakt
"Wat is je kleurrijke hobby?"quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:27 schreef mschol het volgende:
[..]
gooit wat gekleurde lego blokjes op de grond
Geef het een kansquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
gelukkig nooit gehoord dat schijtnummer![]()
nah ik blijf wel maagdquote:
Voel me best okéquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is er eerder een snaar geknapt
Nou hup neuk je lul blauw. Tot morgen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
OVERIGENS...
De rolmops...
...
...
Has landed...
![]()
ordiquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou hup neuk je lul blauw. Tot morgen.
Nam eigenlijk nooit foto's, totdat ik ontdekte dat ik het wel leuk vind.quote:
Het is dus nog erger dan gedachtquote:
dat laatste klinkt een beetje creepyquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nam eigenlijk nooit foto's, totdat ik ontdekte dat ik het wel leuk vind.
En vond het sowieso eng om vrouwen om foto's te vragen.
Sangriaatje?quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
jaa, foto's zijn leuk. Ik vind het vooral leuk als herinnering![]()
ow sorry dat was met de stem van van Duijn. Ter land ter zee en in de luchtquote:
Dit kan ik niet ontkennenquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ging niet zo goed die avond maar ook wel leuke herinneringen aan.
die foto vind ik heel leukquote:
Had graag foto toen van strand gehad.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat laatste klinkt een beetje creepywat bedoel je
en jaa, foto's zijn leuk. Ik vind het vooral leuk als herinnering![]()
zeg dat abonnement maar op.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om het bezoekje aan de sportschool weer heel lang uit te stellen
@Niznoquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
Ja ik ookquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die foto vind ik heel leukecht een goede herinneringsfoto want je moet er instant (ik dan) van lachen
hahahaha ik moet hier hardop om lachen, ja snap ikquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had graag foto toen van strand gehad.
Wil niet dat vrouwen denken dat ik creepy ben.
Oh dan die ook nog even @4EverBlackEyedquote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:39 schreef Nattekat het volgende:
jij bent best een collegiaal type merk ik alquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Wacht even, gingen jullie na de ESF meet niet mij mee naar den haag om uit te gaan? Maar ik ging naar huis?![]()
En toen zijn jij en die andere twee drie uitgegaan en konden jullie de trein in de ochtend pas weer terugnemen oid? Wat een hippe vent was je toen kaneel
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahahaha ik moet hier hardop om lachen, ja snap ik
En tweede snap ik ook
Die is er nietquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh dan die ook nog even @:4EverBlackEyed
[..]
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit kan ik niet ontkennenergens was het (het = de avond, niet jij
)
Zou dat niet zo nog een keer doen nee.quote:ruk en ergens was het leuk, rare combi
maar herhaling hoeft niet
Nee die was al thuis op bedquote:
volgens mij had 1 iemand een tshirt aan, dat was domquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Voor de mensen die daar niet waren: er gingen 3 mensen topless het water in.
Yes.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
Wacht even, gingen jullie na de ESF meet niet mij mee naar den haag om uit te gaan? Maar ik ging naar huis?![]()
En toen zijn jij en die andere twee drie uitgegaan en konden jullie de trein in de ochtend pas weer terugnemen oid? Wat een hippe vent was je toen kaneel
Nee die ging daarna.quote:
samequote:Op woensdag 3 juli 2024 19:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar vond het oprecht een leuke dag. Denk er graag aan.
hahahaahquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Yes.
Had het er laatst met Pietje over toen we uit eten waren in Utrecht. Moesten er nog eens hard om lachen.
niemand die iets merktquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee die ging daarna.
En al zou ze, ik had mijn bril niet op. Had net zo goed Geert Wilders kunnen zijn.
Is het? Kan me dat niet herinneren. Maar ik had dan ook wat Grolsch Kanon op.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
volgens mij had 1 iemand een tshirt aan, dat was dom
Dit was een andere meetquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee die ging daarna.
En al zou ze, ik had mijn bril niet op. Had net zo goed Geert Wilders kunnen zijn.
Ja ik weet het nog omdat het best koud was om kleding uit te doen en dat voelt dan rotquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is het? Kan me dat niet herinneren. Maar ik had dan ook wat Grolsch Kanon op.
Straks welquote:
Mevrouwtje gaat volgend jaar trouwen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
same![]()
[..]
hahahaah
pietje had de koptelefoon van mevrouwtje kapot gemaakt en dat was toen nog best gedoeniet boos-gedoe ofzo maar wel.. BETAAL GEWOON
Er was sprake van een verschil in verwachtingen. Laten we het daar op houden.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij bent best een collegiaal type merk ik al
Voorlopig is het nog veiligquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als we met z’n allen hard roepen, komt ze misschien wel
Ja, had je nog geproefd van mijn Guiness. Krijg er spontaan trek in.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:51 schreef Crack_ het volgende:
En we zijn ook nog ooit in Naturalis geweest en hebben ooit geluncht op een boot in Leiden, en vast nog meer. We hebben in die tijd best veel gedaan
Vanuit welk topic was dat?quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had je nog geproefd van mijn Guiness. Krijg er spontaan trek in.
Was wel een leuke tijd.
met meneertje?quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mevrouwtje gaat volgend jaar trouwen.
maar dat lag niet aan mijquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er was sprake van een verschil in verwachtingen. Laten we het daar op houden.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, had je nog geproefd van mijn Guiness. Krijg er spontaan trek in.
Was wel een leuke tijd.
quote:
die kan ik nog wel een schop geven. laatste reactie 2023 in een topic van 2019quote:
zeg je abonnement op danquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week ging ik pas om 21u weg, dus er is nog alle tijd om lui te zijn.
Toen was het nog 30 gradenquote:Op woensdag 3 juli 2024 19:59 schreef Nattekat het volgende:
Vorige week ging ik pas om 21u weg, dus er is nog alle tijd om lui te zijn.
Nee, die zijn 2021 uit elkaar gegaan.quote:Op woensdag 3 juli 2024 19:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
met meneertje?
[..]
maar dat lag niet aan mijik zei heel vaak dat ik niet mee zou gaan maar misschien dat jullie dachten/hoopte dat ik me zou bedenken. Heb 1 drankje gedaan volgens mij en ben toen naar huis gegaan
[..]Nou neem er weer eens eentje?
Ah, wel veel gepost daar rond 2010-12, nooit een meet gehadquote:
Lekker vrolijk.quote:Op woensdag 3 juli 2024 20:01 schreef Ama het volgende:
Ik ga iets kijken over ouders die hun kinderen hebben vermoord. Keek net iets over 9/11.
ik ben me nog aan het verbazen welke analoge zenders er nog uit de muur komenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:01 schreef Ama het volgende:
Ik ga iets kijken over ouders die hun kinderen hebben vermoord. Keek net iets over 9/11.
is natuurlijk gestorven dus laat maar lekker rustenquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
die kan ik nog wel een schop geven. laatste reactie 2023 in een topic van 2019
oh wow, die zijn wel echt heel lang bij elkaar geweestquote:Op woensdag 3 juli 2024 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, die zijn 2021 uit elkaar gegaan.
Zou niet durven beweren dat het bij jou lag. Was ook meer wensdenken.
weet niet of grtd centraal georganiseerde meets heeft gehad? Dit was gewoon een clubje die regelmatig afsprak voor een tijdjequote:Op woensdag 3 juli 2024 20:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah, wel veel gepost daar rond 2010-12, nooit een meet gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |