SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidYour beauty never ever scared me.
Mr Fantastic to the rescue!quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:56 schreef Ama het volgende:
Gelukkig was er nog iemand met een fluitje waar Kate heen kon zwemmen.
Dat is het voor iedereen toch.quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het me tegenvalt hoe moeilijk het is om nieuwe vriendschappen te beginnen, of zelfs om oude weer voort te zetten. Vaak niet eens vanwege onwil aan de andere kant.
Je hebt onsquote:Op woensdag 3 juli 2024 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moet wel zeggen dat het me tegenvalt hoe moeilijk het is om nieuwe vriendschappen te beginnen, of zelfs om oude weer voort te zetten. Vaak niet eens vanwege onwil aan de andere kant.
Nee, wel ooit momenten er van gezien, maar nooit helemaalquote:
En dat met jouw vingersquote:Op woensdag 3 juli 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
Vroeger dacht ik altijd vet veel vrienden te hebben maar als ik kijk hoeveel echte vrienden ik nog heb dan zijn dat er niet zo heel veel. Zeker op 2 handen te tellen.
Zin an!!quote:
Eens. Weemoedig kijken we soms terug op verloren vriendschappen. Maar hopelijk gaan we betere dagen tegemoet.quote:Op woensdag 3 juli 2024 14:49 schreef Crack_ het volgende:
Ik denk niet dat ik zelf iemand als schuldige of mindere oid zie als een vriendschap niet meer matcht. Doet alsnog vaak wel even pijnen uitzonderingen daar gelaten, sommige acties zijn gewoon hoerig
Dan mag je je al een gezegend mens voelen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:00 schreef Ama het volgende:
Vroeger dacht ik altijd vet veel vrienden te hebben maar als ik kijk hoeveel echte vrienden ik nog heb dan zijn dat er niet zo heel veel. Zeker op 2 handen te tellen.
De grap was beter als mijn vingers eraf waren.quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat met jouw vingers
Sorry
Bij mij valt het wel op een vuurwerkhand te tellen.
vriendschappen zijn flinke investeringenquote:Op woensdag 3 juli 2024 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |