SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het is ook de vraag wat dat goed dan is. Asielzoekers treiteren vind ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:35 schreef Nizno het volgende:
plus ik moet nog maar zien hoe goed mevrouw het gaat doen
precies dat dusquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook de vraag wat dat goed dan is. Asielzoekers treiteren vind ik niet zo goed.
Hoela Hoop act.. Was wel redelijk knap en leuk als openingsact, maar meer ook niet..quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdens dat de olifanten met hun kont wiegelden?
?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kut.. voor wat heb ik een onvoldoende?
Volgens mij zijn de puntmutsen al slapenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
24 minuten tot puntmutsenuurtje zie ik.
TTquote:
Hangt wmb van de asielzoeker afquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook de vraag wat dat goed dan is. Asielzoekers treiteren vind ik niet zo goed.
Gewoon uitzettenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
nouja als een olifant met een hoelahoop hoepelt vind ik dat extreem knapquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoela Hoop act.. Was wel redelijk knap en leuk als openingsact, maar meer ook niet..
ow ik lees nooit TTs als topics open zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TT
Jij hebt blijkbaar dus ook een onvoldoende
Rasieesmequote:
Misschien straks als er weer getÜterd mag worden...quote:
Wellicht wel even tegen alle Syrische tandartsen en Nigeriaanse prinsesjes vertellen dat we hier driemaal per week snert met rookworst eten in de tijdelijke opvangkampen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Huhquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik lees nooit TTs als topics open zijn
10 min nogquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien straks als er weer getÜterd mag worden...
dies niet recent.. want Ria is al sinds 2021 overledenquote:
ik druk hier op quote en dan komt er een popupding en daar tik ik inquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh
Hoe werkt dat?
Gewoon: God zegene de greep en posten dan maar?
De vrouw was niet de dunste, maar om haat meteen met een olifant te vergelijken gaat wel ver...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja als een olifant met een hoelahoop hoepelt vind ik dat extreem knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |