SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidAls je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Het is ook de vraag wat dat goed dan is. Asielzoekers treiteren vind ik niet zo goed.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:35 schreef Nizno het volgende:
plus ik moet nog maar zien hoe goed mevrouw het gaat doen
precies dat dusquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook de vraag wat dat goed dan is. Asielzoekers treiteren vind ik niet zo goed.
Hoela Hoop act.. Was wel redelijk knap en leuk als openingsact, maar meer ook niet..quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijdens dat de olifanten met hun kont wiegelden?
?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kut.. voor wat heb ik een onvoldoende?
Volgens mij zijn de puntmutsen al slapenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
24 minuten tot puntmutsenuurtje zie ik.
TTquote:
Hangt wmb van de asielzoeker afquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook de vraag wat dat goed dan is. Asielzoekers treiteren vind ik niet zo goed.
Gewoon uitzettenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
nouja als een olifant met een hoelahoop hoepelt vind ik dat extreem knapquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoela Hoop act.. Was wel redelijk knap en leuk als openingsact, maar meer ook niet..
ow ik lees nooit TTs als topics open zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
TT
Jij hebt blijkbaar dus ook een onvoldoende
Rasieesmequote:
Misschien straks als er weer getÜterd mag worden...quote:
Wellicht wel even tegen alle Syrische tandartsen en Nigeriaanse prinsesjes vertellen dat we hier driemaal per week snert met rookworst eten in de tijdelijke opvangkampen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Huhquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ik lees nooit TTs als topics open zijn
10 min nogquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Misschien straks als er weer getÜterd mag worden...
dies niet recent.. want Ria is al sinds 2021 overledenquote:
ik druk hier op quote en dan komt er een popupding en daar tik ik inquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh
Hoe werkt dat?
Gewoon: God zegene de greep en posten dan maar?
De vrouw was niet de dunste, maar om haat meteen met een olifant te vergelijken gaat wel ver...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja als een olifant met een hoelahoop hoepelt vind ik dat extreem knap
Uitvinding, zeg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik druk hier op quote en dan komt er een popupding en daar tik ik in
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wellicht wel even tegen alle Syrische tandartsen en Nigeriaanse prinsesjes vertellen dat we hier driemaal per week snert met rookworst eten in de tijdelijke opvangkampen.
quote:
gnorkquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De vrouw was niet de dunste, maar om haat meteen met een olifant te vergelijken gaat wel ver...
ja. kijk nu ben jij de laatste en daarom zie ik de TT wel onderaan. maar zo vaak kom ik niet helemaal onderaan.quote:
Heb je het geüpdate schema ergens voor ons?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Niet vergeten dat het schema vandaag is omgegooid voor het EK.
Het KSC schema?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef Nattekat het volgende:
Niet vergeten dat het schema vandaag is omgegooid voor het EK.
Oke, niets gezegd thoquote:
Nee, die beheert Fles.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heb je het geüpdate schema ergens voor ons?
Ik ben altijd wel benieuwd naar de inspanningen van onze mede fokkers, met wat voor een TT ze nu weer komen enz.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
gnork
[..]
ja. kijk nu ben jij de laatste en daarom zie ik de TT wel onderaan. maar zo vaak kom ik niet helemaal onderaan.
En de agenda is net omgekieperd van het 'buro'quote:
ergens snap ik dat wel.... maar ja...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel benieuwd naar de inspanningen van onze mede fokkers, met wat voor een TT ze nu weer komen enz.
Hoe doe jij dat? Een nieuwe TT bedenken?quote:
Dus nu is het eigenlijk gewoon een soort anarchie?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de agenda is net omgekieperd van het 'buro'
ik geef mn kop een dreun en het eerste dat uit mn mond komt wordt de TTquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat? Een nieuwe TT bedenken?
Niet zo hard.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus nu is het eigenlijk gewoon een soort anarchie?
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geef mn kop een dreun en het eerste dat uit mn mond komt wordt de TT
moet wel toegeven dat ik vloekwoorden vaak overslaquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet zo hard.
Je weet nooit wie hier meeleest
Dit is echt totale chaosquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar als we willen kunnen we nu dus gewoon US' Vunzige uurtje en Boenen met Buda combineren (wel zo efficiënt) terwijl we puntmutsendingen roepen en kattenplaatjes posten
Vloekwoorden in TT's zijn niet netjes neequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat ik vloekwoorden vaak oversla
Maar dan wordt het wel erg ingewikkeldquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar als we willen kunnen we nu dus gewoon US' Vunzige uurtje en Boenen met Buda combineren (wel zo efficiënt) terwijl we puntmutsendingen roepen en kattenplaatjes posten
En er nog een drankje bij drinken voor Dimmy's GeSaWi en dit allemaal vanuit bed doenquote:
Oké, ik hoor het al, jullie hebben structuur nodig. Fles moet maar snel even opschieten met dat voor het EK-omgegooide schema.quote:
precies...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vloekwoorden in TT's zijn niet netjes nee
Oke i'm inquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En er nog een drankje bij drinken voor Dimmy's GeSaWi en dit allemaal vanuit bed doen
[..]
Oké, ik hoor het al, jullie hebben structuur nodig. Fles moet maar snel even opschieten met daar voor het EK-omgegooide schema.
Wel netjes opgevoed hoorquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies...
en heel soms de burp die er uit komt omdat ik ook net fris heb gehad.... sla ik ook over
iets met blauwquote:
Wacht, was jij inderdaad niet nog heeeeul recent mod?quote:
Ja, ik wilde dit niet aanstippenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wacht, was jij inderdaad niet nog heeeeul recent mod?
en kerstkaart terroristquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeel recentquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Morgen is het woensdag.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:50 schreef Koen66 het volgende:
Ohja het is dinsdag, dacht dat het maandag was en het puntmutsenuurtje al voorbij
Het is volgens mij niet een ander seizoen geweest, sinds oktober 2023.quote:
Totale anarchiequote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En er nog een drankje bij drinken voor Dimmy's GeSaWi en dit allemaal vanuit bed doen
[..]
Oké, ik hoor het al, jullie hebben structuur nodig. Fles moet maar snel even opschieten met dat voor het EK-omgegooide schema.
Aquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:52 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Goh Duolingo, ik zou het echt niet weten
doesniequote:
Hier was toen Nederland gewonnen had ook wel wat getoeter, midden in de stad (ik was naar huis aan het rijden). Ik snap echt niet waarom je voor je plezier door het centrum van Utrecht gaat rijden maar goedquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:53 schreef Nattekat het volgende:
Tüters!
Niet bij mij, ik woon in een nette wijk.
ga maar naar België ofzoquote:
Op de fiets?quote:
Skynet appprovesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Mijn Google Home reageerde op een Google reclame
Ok bye.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:58 schreef UitStraling het volgende:
Een eigen vunzig uurtje zie(k) ik wel zitten.
Anders zou ik geen kussen, deken en hoeslaken op mijn bed hebben.quote:
hehe.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Weet je nu alles over octopussen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:58 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg een "er is iets fout gegaan".quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je nu alles over octopussen?
Wij hebben dit trouwens altijd in digitale meetings. Dan zegt iemand iets over Google, gaat er bij iedereen thuis van alles af
Ik hoor nog niks. Maar zal zo wel los gaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTtt
![]()
![]()
![]()
Doe dat overdag
Welterusten Luctorquote:
Die Mario post niet hier. moet je in 40+ zijn of in DTSquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:01 schreef sacha het volgende:
yeah! tegen de Turks! sorry @:mario19weetikveelwathetookwasuitOostenrijk
Ik snap meestal geen zak van die gozerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die Mario post niet hier. moet je in 40+ zijn of in DTS
Laten we deel 1 van je zin vooral zo houden.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
dat weet ik, dank!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze indruk kreeg ik ook en ik vind het retegezellig.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen een beetje tegendraads is vandaag
Klopt dat ?
Ja, zullen we dat morgen weer zo doen ?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze indruk kreeg ik ook en ik vind het retegezellig.
Akkoordquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, zullen we dat morgen weer zo doen ?
quote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb het idee dat iedereen een beetje tegendraads is vandaag
Klopt dat ?
Haske leukquote:
Dank jequote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
@:Kukelecucktsju10, @:Dr_Flash zoekt je
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik ben nooit tegendraads, alles wat ik schrijf daar kunnen mensen echt wat mee in het leven.
Pastel de Grathquote:
Ik zit hier echt hardop te lachen, bijna tranen in de ogen, wat is er misquote:
Jawel, samequote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zit hier echt hardop te lachen, bijna tranen in de ogen, wat is er mis![]()
Nou, goed, ik vermaak me in ieder geval
Gaat vanzelf over. Ik moet er ook om 6.30 uit. Shit happensquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zit er nu echt geen greintje fatsoen in die mensen? Ik snap dat je blij bent. prima, maar daar hoeft niet iedereen van mee te genieten zeker niet op dit tijdstip..
welke mensen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zit er nu echt geen greintje fatsoen in die mensen? Ik snap dat je blij bent. prima, maar daar hoeft niet iedereen van mee te genieten zeker niet op dit tijdstip..
Ik moet nu weer opnieuw lachen door kukelekutskut, omdat het me ineens hier aan doet denkenquote:
Of juist zonder zuurstof, een uurke of zo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet nu weer opnieuw lachen door kukelekutskut, omdat het me ineens hier aan doet denken
@:4EverBlackEyed misschien moeten wij net als Geer ook aan de zuurstof
Volgens mij is dat al gebeurdquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of juist zonder zuurstof, een uurke of zo.
"Zat ik weer op een hunebed te huilen."quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moet nu weer opnieuw lachen door kukelekutskut, omdat het me ineens hier aan doet denken
@:4EverBlackEyed misschien moeten wij net als Geer ook aan de zuurstof
Vooral mooi ook dat we daarna ook het "hunebed" in kwestie te zien krijgenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Zat ik weer op een hunebed te huilen."![]()
![]()
Politie of handhaving of zo? Goed geregeld wel als dat zo is. Maar ja, van de andere kant, dan gaan ze wel ergens anders heenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze houden de tüteraars weg uit het centrum.
Ja, maar het was de vorige keer nogal een bende hier omdat ze zich op één plek verzamelden. Zo te horen rijden ze nu steeds een rondje.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Politie of handhaving of zo? Goed geregeld wel als dat zo is. Maar ja, van de andere kant, dan gaan ze wel ergens anders heen
Naar Turkije.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Politie of handhaving of zo? Goed geregeld wel als dat zo is. Maar ja, van de andere kant, dan gaan ze wel ergens anders heen
Het is puntmutsenuurtje volgens het schema, dus deze opmerking moeten we toestaan.quote:
Heb je toevallig nog een brandend kruis over?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
* schuift witte puntmuts naar 4E
Voor uw begrip, danken wij u!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is puntmutsenuurtje volgens het schema, dus deze opmerking moeten we toestaan.
Ik heb een mooie voor je die ik voor speciale gelegenheden bewaarquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een brandend kruis over?
[..]
Voor uw begrip, danken wij u!
Drüftüters.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:25 schreef RockNijntje het volgende:
Oké nog een laatste dan: droeftoeters. Ha-haaaa.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Nog 24 21 minuten puntmutsenuurtje zie ik.
Vast geen elekrieke auto'squote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
Heel Rotterdam staat vast en luid toeterend vol auto's. Speelde Turkije ook vandaag?
En dat op dit uur!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat woke en milieubewust van je Koen.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat woke en milieubewust van je Koen.
Arghhh m'n reputatiequote:
Stiekem lag Koen vandaag ook op de snelwegquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stiekem lag Koen vandaag ook op de snelweg
Ooit moeten ze toch een keer terugkeren, zou je denken.quote:Boeing's Starliner capsule is performing well enough on its first-ever astronaut mission that it will likely be able to stay in orbit beyond the initially envisioned 45-day limit, NASA says.
Gezien de reputatie van Boeing zou ik me niet zo prettig voelenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:51 schreef Recce het volgende:
@:dezwabber, zou dit nou positief nieuws zijn?
[..]
Ooit moeten ze toch een keer terugkeren, zou je denken.
yay, hij heeft het overleefd langer dan verwacht..quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel een kundig stukje omdenken. Nee nee, we zijn niet op de vluchtstrook gestrand met een lekke band en gescheurde carterpan, deze auto presteert bovenverwacht in spontaan bermkamperen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt het niet meegekregen misschien maar hij hangt gestrand aan het ISS met heliumlekken in de stuwmotoren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gezien de reputatie van Boeing zou ik me niet zo prettig voelen
En ze kunnen het nog heel lang volhouden in de berm!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is wel een kundig stukje omdenken. Nee nee, we zijn niet op de vluchtstrook gestrand met een lekke band en gescheurde carterpan, deze auto presteert bovenverwacht in spontaan bermkamperen.
Titanic onverslagen beste marathononderzeeër.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
En ze kunnen het nog heel lang volhouden in de berm!
Ja, met 28000 km/uur.quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Knusjes in een ballon vol purschuim door de atmosfeer sodeflikeren.
kunnen ze dat ding niet gewoon loskoppelen, richting dampkring sturen en een crew ding van spacex eraanhangen? of desnoods een soujoez?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt het niet meegekregen misschien maar hij hangt gestrand aan het ISS met heliumlekken in de stuwmotoren.
Zomaar random dingen aan elkaar tapen en dan deorbiten is vragen om problemen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen ze dat ding niet gewoon loskoppelen, richting dampkring sturen en een crew ding van spacex eraanhangen? of desnoods een soujoez?
goed, dan is boeings reputatie wel vergaan maar goed
Ze kunnen de volgende vlucht van SpaceX in augustus met twee lege plekken lanceren. Maar ik denk niet dat dat nodig is.quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
kunnen ze dat ding niet gewoon loskoppelen, richting dampkring sturen en een crew ding van spacex eraanhangen? of desnoods een soujoez?
goed, dan is boeings reputatie wel vergaan maar goed
De Service Module verbrandt in de atmosfeer bij terugkeer, dus dat is inderdaad een reden om nu proberen uit te zoeken wat er mis gaat met die thrusters.quote:Op woensdag 3 juli 2024 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zomaar random dingen aan elkaar tapen en dan deorbiten is vragen om problemen.
De vraag is, kan hij echt niet meer terug? Of zijn ze dingen aan het checken omdat dat niet meer kan nadat je hem brandend door de atmosfeer keilt en in zout water plonst.
doelde er natuurlijk op dat die boeing leeg naar de aarde wordt teruggestuursld en dan aan iss een andere lege module wordt gekoppeld, niet dat er iets aan die boeing wordt gekoppeldquote:Op woensdag 3 juli 2024 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zomaar random dingen aan elkaar tapen en dan deorbiten is vragen om problemen.
De vraag is, kan hij echt niet meer terug? Of zijn ze dingen aan het checken omdat dat niet meer kan nadat je hem brandend door de atmosfeer keilt en in zout water plonst.
Het slaapt wel een stuk lekkerder met deze temperaturenquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:11 schreef bitterbal het volgende:
Het is bewolkt en in het uiterste oosten is het nog heel even droog, elders valt geregeld regen. Vanmiddag wordt het van het westen uit ook weer droog. Zelfs de zon komt nog heel even tevoorschijn. Met 15 tot 17 graden is het een ronduit koele julidag. De (zuid)westelijke wind waait boven land matig en aan zee vrij krachtig, kracht 3 tot 5. Vanavond volgt in het westen alweer een eerste bui en vannacht trekken meer buien over het land. Morgenochtend schuiven de buien snel het land uit en breekt de zon geregeld door. De wind is goed aanwezig en het wordt een graad of 18.
Nogalquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het slaapt wel een stuk lekkerder met deze temperaturen
Ja gewoon lekker onder de dekens kruipen ipv draaien en woelen in het zweetquote:
ja maar verder is het rondruit deprimerendquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het slaapt wel een stuk lekkerder met deze temperaturen
Ja dat wel, moet ik weer een lange broek aanquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar verder is het rondruit deprimerend
tis ook zo stom dat het zo'n sterf effect op mijn mood heeftquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, moet ik weer een lange broek aan
quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
tis ook zo stom dat het zo'n sterf effect op mijn mood heeft
Je kan weer lekker aan het werk gelukkig.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis niet alsof ik anders naar het strand had gekundquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kan weer lekker aan het werk gelukkig.
Moet ik blij doen? Het glas moet helemaal vol.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook genoeg goede dagen. Glas halfvol.
Je krijgt vanaf September nog genoeg strand. Dan ben je iedere dag vrolijk en warm.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja tis niet alsof ik anders naar het strand had gekund
En ik? Hmm??quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt vanaf September nog genoeg strand. Dan ben je iedere dag vrolijk en warm.
jaaaaaaaaquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je krijgt vanaf September nog genoeg strand. Dan ben je iedere dag vrolijk en warm.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij krijgt ook nog paar dagen zon op het balkon.
Nee.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat zou je ook zeggen bij een 30+ zomer is het niet?
Ik heb alleen nog maar regen gehoord en nog flinke buien ook.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:11 schreef bitterbal het volgende:
Het is bewolkt en in het uiterste oosten is het nog heel even droog, elders valt geregeld regen. Vanmiddag wordt het van het westen uit ook weer droog. Zelfs de zon komt nog heel even tevoorschijn. Met 15 tot 17 graden is het een ronduit koele julidag. De (zuid)westelijke wind waait boven land matig en aan zee vrij krachtig, kracht 3 tot 5. Vanavond volgt in het westen alweer een eerste bui en vannacht trekken meer buien over het land. Morgenochtend schuiven de buien snel het land uit en breekt de zon geregeld door. De wind is goed aanwezig en het wordt een graad of 18.
nee joh, lekker weertjequote:Op woensdag 3 juli 2024 07:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
spooklampjes?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:05 schreef CherryLips het volgende:
Vestje aan, warme chocolademelk erbij, spooklampjes aan.
Soms voelt het wel zo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sinds wanneer is Drenthe buiten Nederland ?
@:AMA
Precies, ondankbare snack.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lekker in je introverte thuisbubbel met één of meerdere caafs op schootquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest eigenlijk vandaag op kantoor zijn voor een presentatie van het een of ander, maar daar had ik geen zin in en heb gewoon de organisator medegedeeld dat ik zou aansluiten via Teams.
#Badass
Goed gedaan.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moest eigenlijk vandaag op kantoor zijn voor een presentatie van het een of ander, maar daar had ik geen zin in en heb gewoon de organisator medegedeeld dat ik zou aansluiten via Teams.
#Badass
"je hoort het wel op het beoordelingsgesprek"quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
#Badass
Het waren twee fantastische dagen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij is weer voorbij, die mooie zomer.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het waren twee fantastische dagen.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hij is weer voorbij, die mooie zomer.
Dit klinkt als het begin van zo’n facebookfilmpje waar die container zo op je auto ligt.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:42 schreef Nattekat het volgende:
Ze zijn hier al heel lang aan het kloten met een vuilcontainer waar mijn auto direct naast staat. Krijg bijna het idee dat ie in de weg staat
Met enorme warmte wel dan?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog een was gaan draaien, maar met dit weer heb ik daar niet echt zin in.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit klinkt als het begin van zo’n facebookfilmpje waar die container zo op je auto ligt.
Dan gaat Wattie vechten met een andere caafquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker in je introverte thuisbubbel met één of meerdere caafs op schoot
Ja, ik blijf bezigquote:
Volgens mijn functioneringsgesprek moet ik meer 'opscheppen' over mijn werkzaamheden.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"je hoort het wel op het beoordelingsgesprek"
Ik ken die jongen helemaal niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
@:Kukelecucktsju10, @:Dr_Flash zoekt je
Met kleine bokshandschoentjes?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan gaat Wattie vechten met een andere caaf
[..]
Ja, ik blijf bezig
[..]
Volgens mijn functioneringsgesprek moet ik meer 'opscheppen' over mijn werkzaamheden.
Niet echt mijn ding.
Ja ik ook, heb ik weer die vieze bedompte handdoeken hangenquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog een was gaan draaien, maar met dit weer heb ik daar niet echt zin in.
Volgens mij is dat doorlopend toch?quote:
Ja en ontblote tandenquote:
Ik heb het wel gedaan, anders heb ik geen kledingquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Als het maar droog is. Dan kan ik het in de tuin ophangen en is het zo droog.quote:
Ja, ik ook. Nadat het getüter was verstomd en het vuurwerk op was.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
Tegenklacht: ik heb volgens mij goed geslapen vannacht
Dat is wel een goede motivator.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedaan, anders heb ik geen kleding
Je verpest het positiviteitskwartiertje.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:52 schreef bitterbal het volgende:
klacht. Ik heb een opgeblazen buik met buikpijn
Nog niet helemaal.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb 6 uur en 10 min geslapen en best redelijk wakker gewordenSlaapcyclus goed voltooit waarschijnlijk
Op zich welquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel een goede motivator.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je verpest het positiviteitskwartiertje.
Hm.quote:
Heb ik al gedaanquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zal mijn reiskosten van juni eens indienen.
lekprikken?quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:52 schreef bitterbal het volgende:
klacht. Ik heb een opgeblazen buik met buikpijn
Lekker werken met de handrem erop, Luctorquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Collega stuurt een mail naar klant met mij in de cc met de vraag om iets te delen, zodat wij de komende weken ons daarin kunnen verdiepen. Ik dacht gelijk. "Ik ga me de komende week helemaal nergens in verdiepen."
Idd of even het ventieltje losdraaien.quote:
Ik heb vanaf maandag vakantie.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker werken met de handrem erop, Luctor
Ja, dat vertel je er niet bijquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb vanaf maandag vakantie.
dat zou echt fijn zijnquote:Op woensdag 3 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd of even het ventieltje losdraaien.
Navel ploppen en daar even aan draaien om te ontluchten.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd of even het ventieltje losdraaien.
Ik zie het al voor me dat je dit doet.quote:
Tot 7 augustus. Ik ga 2,5 week naar Luxemburg.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat vertel je er niet bij![]()
Hoe lang en ga je nog weg?
Zo lekker lijkt me dat.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat je dit doet.
*draai draai draai
Psssssssssfffffffffft
OHHHH leuk, ik had onlangs een leuke podcast over Luxemburg gehoord (De grote podcastlas).quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tot 7 augustus. Ik ga 2,5 week naar Luxemburg.
Doen je cavia's dat ook weleens? Ik heb het met deze garde nog nooit gehoord..quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo lekker lijkt me dat.
Al is lekker toeteren ook lekker, maar wel thuis.
Is een accurate beschrijving van deze zomer. Daar hoeft niet over gespeculeerd te worden.quote:
Ondertussen flink tüteren dan ben je er binnen tien minuutjes.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
binnekort werkzaamheden dus geen treinen tussen rotterdam en den haag. Misschien maar met de scooter naar werk dan
Nee ik hoor ze nooit windjes laten. Ze geeuwen weleens in m'n gezicht en dat is ook geen aanrader.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doen je cavia's dat ook weleens? Ik heb het met deze garde nog nooit gehoord..
quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
binnekort werkzaamheden dus geen treinen tussen rotterdam en den haag. Misschien maar met de scooter naar werk dan
Euhh.quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:10 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |