Hoe is het afgelopen? En dan wil ik graag de leukere dingen horen, en de rampen. Natuurlijk mag je best vertellen dat je gezellig met je vriendin naar de film geweest bent en daarna heftige sex gehad hebt, maar ik ben meer benieuwd naar de nieuwe liefdes enzo.
Ik had zelf gezegd dat ik dronken zou worden.... welnu, dat is me gelukt. Samen met een hele leuke meid trouwens. Wordt misschien vervolgd
Zoals gezegd zou ik gaan uit eten met mijn lieve vriendinnetje... Nou dat is gelukt hoor... T was ontzettend gezellig en we hebben ons goed vermaakt....
Valentijnsdag was
quote:Ach ze durfde niet meer. Wat schattig......
Op maandag 17 februari 2003 23:47 schreef Sweethard het volgende:
ik had een blind date!!!
mja, het begin was spannend.
maar dan sta je waar je hebt afgesproken.
Mooi optijd, 1 minuut te vroeg.
Ff wachten maar nog, want zij is nergens te bekennen.
5 minuten nadat we hebben afgesproken. Er zijn al tientallen meisjes langs gelopen, zal dat haar zijn? nee, ze loopt ook door.
Na 10 minuten, nog niks. Na 15 minuten maar eens bellen. Voice mail :S Nog 3x bellen, 2x daarvan voice mail en 1x in gesprek...
Ik maar weer naar huis, zonder date.
Ik sms haar nog maar eens. Krijg ik sms terug dat ze moest nablijven op schoolOwkey...
Na, vervolg gaat nie meer over valentijnsdag, maar is tot nu toe ook nie positief..
of ze heeft eerst gekeken hoe je eruit zag en is toen snel weggelopen haha
quote:dat zal wel meevallen, of ze moet al eerder hebben gelogen, want ze had me foto al gezien...
Op maandag 17 februari 2003 23:53 schreef Rollins het volgende:[..]
of ze heeft eerst gekeken hoe je eruit zag en is toen snel weggelopen haha
dat eerste kan natuurlijk wel...
of ze heeft me voor de gek gehouden... (was het ook een leuke dag voor)
quote:Oeh! Daar moet je me meer over vertellen Anton.
Op maandag 17 februari 2003 23:13 schreef Anton het volgende:
Als vervolg op dit topic: [Valentijnsdag] Wat ga jij doen?Hoe is het afgelopen? En dan wil ik graag de leukere dingen horen, en de rampen. Natuurlijk mag je best vertellen dat je gezellig met je vriendin naar de film geweest bent en daarna heftige sex gehad hebt, maar ik ben meer benieuwd naar de nieuwe liefdes enzo.
Ik had zelf gezegd dat ik dronken zou worden.... welnu, dat is me gelukt. Samen met een hele leuke meid trouwens. Wordt misschien vervolgd
Tja ik kan je niet verblijden met een verhaal over een nieuwe liefde. Maar verder had ik wel een goede valentijnsdag dus.
quote:Morgen dan... ik ga nu naar bed
Op dinsdag 18 februari 2003 00:08 schreef Tristessa het volgende:[..]
Oeh! Daar moet je me meer over vertellen Anton.
![]()
Tja ik kan je niet verblijden met een verhaal over een nieuwe liefde. Maar verder had ik wel een goede valentijnsdag dus.
quote:[offtopic]Weltrusten!
Op dinsdag 18 februari 2003 00:12 schreef Anton het volgende:[..]
Morgen dan... ik ga nu naar bed
Het cliché is waar, zulke dingen komen altijd op het moment dat je het 't minst verwacht. Het is trouwens geen lange relatie geworden
quote:Toe maar
Op dinsdag 18 februari 2003 01:37 schreef GabbersUnited het volgende:
hmm me valentijnsdag verliep nogal rommelig in begin zouden wat gaan doen maar dat kon niet omdat ze een rok aan had hehehe maar ja toen maar ff wat anders snel bedacht en dat werdt dus de film.
had bloemen voor haar gekocht.
hmm film boeide niet echt
maar wel lekker geflikflooid onder de film.
daarna ff naar 3 sisters pub gegaan wat gedronken want had pas om 6 uur gereserveerd in een italiaans restaurant de bediening valt niet echt veel goeds over te zeggen en het eten was matig. maar hebben ons toch wel vermaakt
vlak voor het dessert heb ik haar, haar cadeautje laten uitpakken waar ze erg blij mee was en ik als dank een geweldige kus kreeg zodra ze daar de kans voor had.
na het eten heb ik haar naar huis gebracht aangezien ik het niet te laat wou maken (wou niet dat ze ruzie kreeg met haar ouders)
hmm in de trein werdt ik ruw een hokje waar je in kan zitten in geduwd en besprong ze me letterlijk terwijl ik daar op die bank.
heb haar maar tegen gehouden om toch geen sex in de trein te gaan hebben aangezien ik gewoon wat privacy wil en er liepen telkens mensen voorbij dus hebben het maar bij wat strelen en frenchkissing gehouden.
eenmaal aangekomen in haar woonplaats heb ik haar keurig thuis afgezet en kreeg nog een compliment van haar moeder en een vurige kus van me vriendin die me vroeg wanneer ze me weer zou zien en dat ze aan me zou denken die nacht.
al met al een geslaagde dag
Uiteindelijk zijn we bij mij thuis beland waar we veel gezoend hebben en samen geslapen. En met slapen bedoel ik dus slapen!
Dus dat was een onverwacht leuke valentijnsdag. Ondertussen heeft ie wel nog gebeld by the way. En aan mij gevraagd of ik nu eens wil bellen naar hem. En hij is zijn portemonnee vergeten
(ik woon samen...)
Heel schattig en totaal onverwacht
quote:yeah right
Op dinsdag 18 februari 2003 10:17 schreef Ripley het volgende:
Uiteindelijk zijn we bij mij thuis beland waar we veel gezoend hebben en samen geslapen. En met slapen bedoel ik dus slapen!
quote:Zou me idd niks anders kunnen indenken
quote:-edit- lama, ik had het verhaal ff niet goed begrepen
[Dit bericht is gewijzigd door Rollins op 18-02-2003 12:41]
Tot nu toe heb ik valentijnsdag maar al te vaak alleen voor de TV doorgebracht
quote:Nou ja, je moet het natuurlijk ook niet te gek meken hè.
Op dinsdag 18 februari 2003 12:36 schreef Ripley het volgende:Nou god, mag ik ook eens een leuke avond hebben?
.
quote:Tuurlijk mag jij een leuke avond hebben, je weet dat we van je houden
Op dinsdag 18 februari 2003 12:36 schreef Ripley het volgende:
Nou god, mag ik ook eens een leuke avond hebben?.
Tot nu toe heb ik valentijnsdag maar al te vaak alleen voor de TV doorgebracht
Ik heb nix gedaan... mijn valentijn was me flesje heineken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |