SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij Hudson oidBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja het EK is aan de gangquote:Op maandag 1 juli 2024 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Is er voetbal bezig nu? Echt niemand op straat behalve wat mensen op verplichte hondenwandelrondjes. Dit zal ook wel weer in het domme EK-vragen topic gepost gaan worden, maar ik ben gewoon benieuwd waarom het zo uitzonderlijk rustig is op straat
Ik weet het nog niet.quote:
Goede TT weer zus, pastel de natquote:
In de app staat dan een medium menu voor 8 euro en dan komt er nog plastictoeslag bij en sausquote:
Je bent zelf natquote:
Dit ziet er niet heel aantrekkelijk uit als ik eerlijk benquote:
ja maar je kan toch ook 1 burger nemen, heb je je maczin ook weer gestildquote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de app staat dan een medium menu voor 8 euro en dan komt er nog plastictoeslag bij en saus
Was je boos?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus een week of 2 geleden m'n hand tegen de muur aan geramd (weet ook niet waarom), maar mijn gewricht van mijn linker ringvinger blijft toch wat gevoelig
*boekt ticket naar Lissabonquote:
Moet wel frietje bij. Drinken is niet nodig nee.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je kan toch ook 1 burger nemen, heb je je maczin ook weer gestild
Nog 2 streepjes, dus het is of morgen op de terugweg of woensdagochtend dat de godin weer begint te piepen van de dorstquote:Op maandag 1 juli 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Denk niet dat ik zin heb en mijn bankrekening ook niet
Nee, er viel iets en ik probeerde dat op te vangenquote:
nee?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ziet er niet heel aantrekkelijk uit als ik eerlijk ben
Nee, voor Wattenschijfjequote:
Zus ...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |