Britten kunnen niet objectief hier naar kijken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hier staan toch wat vreemde redeneringen in naar mijn idee.
Klopt, maar deze Brit is een steward. Ontsla die vent.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:43 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Britten kunnen niet objectief hier naar kijken.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Hij spreekt zichzelf tegen continu? Hij zoekt de grens op zonder er over heen te gaan en daarom is hij fout?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Eens, en ik vind ook niet dat het gestraft moet worden (ook Sainz niet afgelopen jaar, ook Vettel niet paar jaar terug, ook Norris niet in Spanje). Als je geen enkele move meer mag maken om te bewegen dan is het ook geen drol meer aan. Laat ze racen, zolang je geen debiele en levensgevaarlijke acties uithalen zoals Lewis in Silverstone bijvoorbeeld moet je ze vooral laten racen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:42 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Tja het zijn vaak wel de acties die je wil zien. De risico’s die er ook bijhoren. Ik persoonlijk kan vrede hebben met het race verloop.
...dus, tegenwoordig nemen de stewards ook mee hoe iemand over het algemeen rijdt i.p.v. alleen maar te kijken naar de feiten van desbetreffende incident zelf?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Ik lees hier dat Johnny Herbert niet in staat is om onafhankelijke beslissingen te maken als steward.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Dan verwoord je het nog lief.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees hier dat Johnny Herbert niet in staat is om onafhankelijke beslissingen te maken als steward.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dan verwoord je het nog lief.
Je mag wel wat meer 'intimideren'
Ik vind eigenlijk best dat hij uit zijn functie gezet mag worden na dit soort uitspraken. Hij laat hier duidelijk zien dat hij inderdaad geen onafhankelijke beslissingen kan nemen, zonder oude koeien uit de sloot te halen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik lees hier dat Johnny Herbert niet in staat is om onafhankelijke beslissingen te maken als steward.
Het zit zo diep hequote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:47 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk best dat hij uit zijn functie gezet mag worden na dit soort uitspraken. Hij laat hier duidelijk zien dat hij inderdaad geen onafhankelijke beslissingen kan nemen, zonder oude koeien uit de sloot te halen.
Ik lees ook dat-ie vindt dat wat Max deed eigenlijk gewoon moet kunnen. De enige reden dat het toch niet mag, is omdat het Max is.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:"[Max's move] is deliberate which is why I use the word intimidation where he goes to the very limits without getting himself in trouble.
Ok, laat hem nooit meer steward zijnquote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Maar dat wisten we natuurlijk al na die achterlijke straf die Alonso kreeg omdat Russell achter hem niet zat op te letten en weer eens eigenhandig de baan af reed, eerder dit jaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ok, laat hem nooit meer steward zijn
NO FEAR.quote:
Amen. Gelukkig zien de meeste neutrale toeschouwers het ook zo. Wat ik lees dan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 13:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Eens, en ik vind ook niet dat het gestraft moet worden (ook Sainz niet afgelopen jaar, ook Vettel niet paar jaar terug, ook Norris niet in Spanje). Als je geen enkele move meer mag maken om te bewegen dan is het ook geen drol meer aan. Laat ze racen, zolang je geen debiele en levensgevaarlijke acties uithalen zoals Lewis in Silverstone bijvoorbeeld moet je ze vooral laten racen.
Oneens met Johnny. Johnny beetje biased dus door acties uit het verleden van Max en een eigen mening en niet gekeken naar seculier deze actie.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 12:29 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |