SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerTap tap tap
geen tussendeur?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Ben elke keer als de dood dat die katten hem peren als ik de voordeur opendoe.
Daar zou ik echt heel snel klaar mee zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:37 schreef Nizno het volgende:
ik heb na de voordeur een tussendeur naar de kamer toe. die moet ik standaard dicht hebben als ik de voordeur open, anders heb ik de katten van de buren binnen
Vraag me dan af of die baasjes dat wetenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
De zwarte kat van heen idee wie in dit blok komt bij ons gewoon binnenwandelen op een schoot of kussentje te dutten. We houden hem niet tegen.
Ben er ook wel klaar mee, maar doe geen beesten schuppenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zou ik echt heel snel klaar mee zijn.
Ik had van de week wel geprobeerd foto's te maken om naar de baasjes te sturen maar ze zaten niet stilquote:
Plantenspuit werkte in m'n vorige huis redelijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben er ook wel klaar mee, maar doe geen beesten schuppen
nu ik tussendeur dicht heb is het een kwestie van een subtiel drukkertje tegen de billen als ze wel binnen komenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plantenspuit werkte in m'n vorige huis redelijk.
quote:Op zondag 30 juni 2024 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van de week wel geprobeerd foto's te maken om naar de baasjes te sturen maar ze zaten niet stil
Ze mogen niet zonder toezicht in de woonkamer, nu had vorig jaar ofzo de andere buurvrouw ze eens gevoerd omdat ik er ook niet was, en die had de deur naar de woonkamer opengelaten. Nu willen ze echt alleen dat ik ze voerquote:Op zondag 30 juni 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha nee dat is lastig ja
trouwens, denk dat het niet per se erg is dat je schrik hebt dat de katten weglopen als je zelf weggaat. Dat is mijn grootste angst als katteneigenaar als er iemand komt oppassenen als je iemand hebt die aan het oppassen is die die angst deelt, dan is dat ergens ook wel fijn
Uhuh. En wij zijn dan weer nieuwsgierig waar hij vandaan komt. Maar als je hem achterna loopt het steegje in komt hij terug.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me dan af of die baasjes dat wetenkan me dat niet voorstellen maar lijkt me wel super grappig om over je kat te weten
hahahahaquote:Op zondag 30 juni 2024 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mogen niet zonder toezicht in de woonkamer, nu had vorig jaar ofzo de andere buurvrouw ze eens gevoerd omdat ik er ook niet was, en die had de deur naar de woonkamer opengelaten. Nu willen ze echt alleen dat ik ze voerBlijkbaar was er van alles gesloopt.
quote:Op zondag 30 juni 2024 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders passen al jaren op verschillende honden als de eigenaren op vakantie gaan. Paar jaar geleden is het hondje van mn oom en tante overleden toen hij bij mijn ouders aan het logeren was. Hij kwam al jaren bij ons thuis maar dit keer ging het mis en werd hij overreden door een auto
Dat was echt verschrikkelijk
Ahw.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders passen al jaren op verschillende honden als de eigenaren op vakantie gaan. Paar jaar geleden is het hondje van mn oom en tante overleden toen hij bij mijn ouders aan het logeren was. Hij kwam al jaren bij ons thuis maar dit keer ging het mis en werd hij overreden door een auto
Dat was echt verschrikkelijk
dat zal mij hier dus niet gebeurenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook eens zo'n insluiper maar die had ik per ongeluk opgesloten in huis en heeft toen op bed gekakt
kun je niet een keer zo'n bandje met een kokertje aan zn nek vastbinden?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. En wij zijn dan weer nieuwsgierig waar hij vandaan komt. Maar als je hem achterna loopt het steegje in komt hij terug.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |