SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerTap tap tap
geen tussendeur?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:34 schreef CherryLips het volgende:
Ben elke keer als de dood dat die katten hem peren als ik de voordeur opendoe.
Daar zou ik echt heel snel klaar mee zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:37 schreef Nizno het volgende:
ik heb na de voordeur een tussendeur naar de kamer toe. die moet ik standaard dicht hebben als ik de voordeur open, anders heb ik de katten van de buren binnen
Vraag me dan af of die baasjes dat wetenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:40 schreef DeZwabber het volgende:
De zwarte kat van heen idee wie in dit blok komt bij ons gewoon binnenwandelen op een schoot of kussentje te dutten. We houden hem niet tegen.
Ben er ook wel klaar mee, maar doe geen beesten schuppenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar zou ik echt heel snel klaar mee zijn.
Ik had van de week wel geprobeerd foto's te maken om naar de baasjes te sturen maar ze zaten niet stilquote:
Plantenspuit werkte in m'n vorige huis redelijk.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ben er ook wel klaar mee, maar doe geen beesten schuppen
nu ik tussendeur dicht heb is het een kwestie van een subtiel drukkertje tegen de billen als ze wel binnen komenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Plantenspuit werkte in m'n vorige huis redelijk.
quote:Op zondag 30 juni 2024 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had van de week wel geprobeerd foto's te maken om naar de baasjes te sturen maar ze zaten niet stil
Ze mogen niet zonder toezicht in de woonkamer, nu had vorig jaar ofzo de andere buurvrouw ze eens gevoerd omdat ik er ook niet was, en die had de deur naar de woonkamer opengelaten. Nu willen ze echt alleen dat ik ze voerquote:Op zondag 30 juni 2024 22:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]haha nee dat is lastig ja
trouwens, denk dat het niet per se erg is dat je schrik hebt dat de katten weglopen als je zelf weggaat. Dat is mijn grootste angst als katteneigenaar als er iemand komt oppassenen als je iemand hebt die aan het oppassen is die die angst deelt, dan is dat ergens ook wel fijn
Uhuh. En wij zijn dan weer nieuwsgierig waar hij vandaan komt. Maar als je hem achterna loopt het steegje in komt hij terug.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vraag me dan af of die baasjes dat wetenkan me dat niet voorstellen maar lijkt me wel super grappig om over je kat te weten
hahahahaquote:Op zondag 30 juni 2024 22:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mogen niet zonder toezicht in de woonkamer, nu had vorig jaar ofzo de andere buurvrouw ze eens gevoerd omdat ik er ook niet was, en die had de deur naar de woonkamer opengelaten. Nu willen ze echt alleen dat ik ze voerBlijkbaar was er van alles gesloopt.
quote:Op zondag 30 juni 2024 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders passen al jaren op verschillende honden als de eigenaren op vakantie gaan. Paar jaar geleden is het hondje van mn oom en tante overleden toen hij bij mijn ouders aan het logeren was. Hij kwam al jaren bij ons thuis maar dit keer ging het mis en werd hij overreden door een auto
Dat was echt verschrikkelijk
Ahw.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:45 schreef Crack_ het volgende:
Mijn ouders passen al jaren op verschillende honden als de eigenaren op vakantie gaan. Paar jaar geleden is het hondje van mn oom en tante overleden toen hij bij mijn ouders aan het logeren was. Hij kwam al jaren bij ons thuis maar dit keer ging het mis en werd hij overreden door een auto
Dat was echt verschrikkelijk
dat zal mij hier dus niet gebeurenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook eens zo'n insluiper maar die had ik per ongeluk opgesloten in huis en heeft toen op bed gekakt
kun je niet een keer zo'n bandje met een kokertje aan zn nek vastbinden?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uhuh. En wij zijn dan weer nieuwsgierig waar hij vandaan komt. Maar als je hem achterna loopt het steegje in komt hij terug.![]()
Het vervelende was alleen dat ik dus geen tuindeur open kon zettenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zal mij hier dus niet gebeuren
vanaf dag 1 was er al een rooie die steeds binnen wilde. was de kat van de vorige bewoner. daardoor ben ik toen al alert geweest. geen risico
We hebben al eens gehad dat hij op een stoel onder de eettafel ging liggen pitten.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik had ook eens zo'n insluiper maar die had ik per ongeluk opgesloten in huis en heeft toen op bed gekakt
ow ja ik heb sowieso overal hordeuren voor. achterdeur een vaste. boven ook velux horren en voordeur een inzetdeurhorquote:Op zondag 30 juni 2024 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vervelende was alleen dat ik dus geen tuindeur open kon zettenOf een keukenraam. Ze hebben ook eens een keer kip van het aanrecht gesnaaid die lag te marineren, en ik zag er eens eentje op m'n eetstoel zitten onder de eettafel. Die zat daar al een tijdje
Had de cavia's gelukkig met rust gelaten want die zaten in een open kooi achter hem.
hahaha, ook meteen op het bedquote:Op zondag 30 juni 2024 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Denk ook niet dat mn moeder daar ooit echt overheen is gekomenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]Lijkt me zo erg
M'n vader had eens op m'n cavia's gepast en er was er eentje ineens heel ziek geworden maar hij had het niet echt door, dus ik kwam thuis bij een stervende cavia die helemaal onder de troep en de pus zat.Sindsdien breng ik ze naar een opvang als ik wegga.
jaaquote:Op zondag 30 juni 2024 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ahw.Dat lijkt me ook verschrikkelijk.
kunnen cavia's zichzelf eigenlijk een beetje verdedigen?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het vervelende was alleen dat ik dus geen tuindeur open kon zettenOf een keukenraam. Ze hebben ook eens een keer kip van het aanrecht gesnaaid die lag te marineren, en ik zag er eens eentje op m'n eetstoel zitten onder de eettafel. Die zat daar al een tijdje
Had de cavia's gelukkig met rust gelaten want die zaten in een open kooi achter hem.
Ik overwoog het wel.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je niet een keer zo'n bandje met een kokertje aan zn nek vastbinden?
'hallo, jullie kat komt hier regelmatig op bezoek en we vinden het erg gezellig. We zijn erg nieuwsgierig welke avonturen deze kat nog meer bewandeld, wie zijn jullie? xoxoxox zwabbie'
Neequote:Op zondag 30 juni 2024 22:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kunnen cavia's zichzelf eigenlijk een beetje verdedigen?
kun je dat lezen?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik overwoog het wel.
Misschien eens proberen om z'n chip uit te lezen.
Ik zie een cavia ook echt niks doen neequote:Op zondag 30 juni 2024 22:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
NeeMisschien had ik wel gerommel en gepiep gehoord maar dan was het al te laat geweest. Ze hebben volgens mij niet door dat ze hard kunnen bijten.
Van wat ik las zijn er verschillende systemen die niet compatible zijn met elkaar. En kunnen ze best lang doen over uitlezen soms.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je dat lezen?
Nina zou een chip moeten hebben maar bij mijn kattenhokje met ingang op basis van chip wordt er niks gedecteerd. Dat kan toch niet?
Jij met je snode plannen.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Van wat ik las zijn er verschillende systemen die niet compatible zijn met elkaar. En kunnen ze best lang doen over uitlezen soms.
Misschien toch eens een Flipper Zero halen. Draadloos hacking tooltje. Beetje een suffe reden. Maar toch
een KIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP?quote:Op zondag 30 juni 2024 23:01 schreef DeZwabber het volgende:
Een van Gods gemene grapjes dat ze een bang dingie zonder goede verdediging precies op maaltijdformaat maken.
Voor mij rennen ze anders best hard wegquote:Op zondag 30 juni 2024 22:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je dat lezen?
Nina zou een chip moeten hebben maar bij mijn kattenhokje met ingang op basis van chip wordt er niks gedecteerd. Dat kan toch niet?
[..]
Ik zie een cavia ook echt niks doen nee![]()
geen eens rennen
quote:Op zondag 30 juni 2024 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is het stalken als je wil weten waar de kat woont die probeert om bij jou te komen wonen? 🤔
wel handig, heeftie weer gedraaidquote:Op zondag 30 juni 2024 23:16 schreef Nattekat het volgende:
Ik moet verplicht wachten op de wasmachine die ik per ongeluk heb aangezet na het vullen
Er zit niets in dat ik de komende dagen nodig heb, alle kleding was al gewassen dit weekendquote:
Was best wel een vermoeiend weekend, dus morgen maar uitrusten op kantoor.quote:
ah, jij hebt zo'n luizen kantoorbaantje.. good for youquote:Op zondag 30 juni 2024 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was best wel een vermoeiend weekend, dus morgen maar uitrusten op kantoor.
Ik heb daar te veel meetings voor in de ochtendquote:Op zondag 30 juni 2024 23:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was best wel een vermoeiend weekend, dus morgen maar uitrusten op kantoor.
Balen. Ik heb om 9 uur een afspraak met ict dat ze extra geheugen gaan bijplaatsen in mijn laptop.quote:Op zondag 30 juni 2024 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb daar te veel meetings voor in de ochtend
Goedemorgen zonnestraaltje. Wat ben je weer lekker vrolijkquote:
zo niet dimmy want raar vroegquote:Op maandag 1 juli 2024 06:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedemorgen zonnestraaltje. Wat ben je weer lekker vrolijk
Geen kater, vakantie, lekker muziekje aan, hdpquote:Op maandag 1 juli 2024 06:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goedemorgen zonnestraaltje. Wat ben je weer lekker vrolijk
Jij gaat straks niet ook Engelbewaarder zingen tochquote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 07:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat straks niet ook Engelbewaarder zingen toch
Bifi, verwenkoffie en even bijkomenquote:Op maandag 1 juli 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:wereldgozer
Lekker op de snelweg met 80 km/ h een soort autopolonaise gedaan en de hele tijd de zon in m'n bakkes.
Het wordt prachtig, net als in 1988quote:Op maandag 1 juli 2024 07:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij gaat straks niet ook Engelbewaarder zingen toch
Ik wil ook vakantiequote:Op maandag 1 juli 2024 06:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen kater, vakantie, lekker muziekje aan, hdp
En dat op een maandag om half 8quote:Op maandag 1 juli 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker op de snelweg met 80 km/ h een soort autopolonaise gedaan en de hele tijd de zon in m'n bakkes.
Ja, collega zag eruit alsof hij een kletspraatje wilde makenquote:Op maandag 1 juli 2024 07:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bifi, verwenkoffie en even bijkomen
Belachelijk he ?quote:Op maandag 1 juli 2024 07:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wil ook vakantie
[..]
En dat op een maandag om half 8
Wordt donderdag pas geveildquote:Op zondag 30 juni 2024 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
enig idee wat dat biljetje nou opgelevert heeft?
Wat zijn je eisen voor vrijlatingquote:Op maandag 1 juli 2024 07:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het wordt prachtig, net als in 1988
Ik weet nu ook dat de oranjebewaarder op ons let
Net als toen worden we nu weer kampioen![]()
teveel bifi, verwenkoffie, te weinig productie.,.quote:Op maandag 1 juli 2024 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh ja, vandaag functioneringsgesprek
Whehehe
Tanden geslepen?quote:Op maandag 1 juli 2024 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whehehe
Hoe laat?quote:Op maandag 1 juli 2024 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Whehehe
Hoi Modiequote:Op maandag 1 juli 2024 07:42 schreef mschol het volgende:
[..]
teveel bifi, verwenkoffie, te weinig productie.,.
oh en niet te vergeten, teveel aan het fokken
quote:
Zegikniequote:
Wat is er nou weer hip aan suppen?quote:
Ja is toch voor yuppen die niet kunnen surfenquote:Op maandag 1 juli 2024 07:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer hip aan suppen?
Hipsters doen het I guess?quote:Op maandag 1 juli 2024 07:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou weer hip aan suppen?
Ik kan vast ook niet surfen, maar ik ben geen yupquote:Op maandag 1 juli 2024 07:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja is toch voor yuppen die niet kunnen surfen
Ja, ik lees het netquote:
Hoezo maak jij geen tijd voor mij?quote:
Bij Hoevelaken linksafquote:Op maandag 1 juli 2024 07:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, liever niet ?quote:
Nog even en oma stapt over tot mosterdgasquote:Op maandag 1 juli 2024 08:26 schreef DeZwabber het volgende:
De kaneel was op vandaag in Huize Oma zo te zien.
nog voordat het echt warm wordt, slimme jongenquote:Op maandag 1 juli 2024 08:26 schreef Nattekat het volgende:
Je zou er maar zin in hebben om vanaf 7:00 tot nu een heg te trimmen.
Het wordt maar 18 graden vandaagquote:Op maandag 1 juli 2024 08:34 schreef mschol het volgende:
[..]
nog voordat het echt warm wordt, slimme jongen
Leker weer voor eind september.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag wisselen (stapel)wolken en zon elkaar af en komen vooral in het noorden en noordoosten enkele buien voor, mogelijk met wat hagel of een enkele klap onweer. Elders blijft het op een enkele bui na droog. Het wordt vandaag 17 tot 20 graden. Vanavond valt vooral in het noorden nog een bui, elders klaart het tijdelijk op. Later neemt de bewolking toe, vannacht gevolgd door regen bij minima tussen 13 en 15 graden. Morgen overdag eerst bewolkt met af en toe regen, later wordt het droger met af en toe zon. Het wordt 16 tot 19 graden.
prima weer weerquote:Op maandag 1 juli 2024 08:39 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag wisselen (stapel)wolken en zon elkaar af en komen vooral in het noorden en noordoosten enkele buien voor, mogelijk met wat hagel of een enkele klap onweer. Elders blijft het op een enkele bui na droog. Het wordt vandaag 17 tot 20 graden. Vanavond valt vooral in het noorden nog een bui, elders klaart het tijdelijk op. Later neemt de bewolking toe, vannacht gevolgd door regen bij minima tussen 13 en 15 graden. Morgen overdag eerst bewolkt met af en toe regen, later wordt het droger met af en toe zon. Het wordt 16 tot 19 graden.
Ja. Ik had nergens last van net. Lijkt wel of de vakantie al begonnen isquote:
Ik ookquote:
Hier absoluut nietquote:Op maandag 1 juli 2024 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Ik had nergens last van net. Lijkt wel of de vakantie al begonnen is
quote:
Dit contrast, lolquote:
Oh je hebt de Slowaakse goal gezien?quote:Op maandag 1 juli 2024 08:59 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat ene helftje dat ik erbij was vond ik het echt mokerwarm.
Eerste helft Slowakije moest ik af en toe echt even naar boven om adem te happen.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh je hebt de Slowaakse goal gezien?![]()
Ik heb die andere 3 helften gezien. Vond het best frips.
Ik zie het al, ik ga geen topposter van EK worden.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:04 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Eerste helft Slowakije moest ik af en toe echt even naar boven om adem te happen.
quote:
Je bent zelf schitterend hoor ik net Gerriequote:
Als je creatief leestquote:Op maandag 1 juli 2024 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf schitterend hoor ik net Gerrie
Nee dat zei ik nietquote:Op maandag 1 juli 2024 09:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Je bent zelf schitterend hoor ik net Gerrie
Je bent hier toch?quote:
Gaan de katten dood?quote:Op maandag 1 juli 2024 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ook voor het laatst de katten gevoerd en staan kokhalzen bij de kattenkakbak.
Ik denk niet dat ze het eeuwige leven hebben maar ik hoop toch dat ze daar even mee wachten.quote:
Maar waarom is het de laatste keer dat je ze gevoerd hebt dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het eeuwige leven hebben maar ik hoop toch dat ze daar even mee wachten.
Het zijn oppaskatten van de buren, niet van mij. En die buren komen vanmiddag ofzo weer thuis.quote:Op maandag 1 juli 2024 09:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar waarom is het de laatste keer dat je ze gevoerd hebt dan?
Dat maakt het verhaal logischer jaquote:Op maandag 1 juli 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn oppaskatten van de buren, niet van mij. En die buren komen vanmiddag ofzo weer thuis.
Oeh. Dat moet ik eigenlijk ook weer eens oppakken.quote:Op maandag 1 juli 2024 08:33 schreef mschol het volgende:
hmm, weer even euro truck gestart, van ooit een 100% map exploration nu alweer teruggezakt naar 61% met nog maar 3 landen 100% verkend
zwitserland hebben ze helemaal opnieuw gedaan volgens mij, want die staat op 2% verkend
ik moet maar weer eens flink aan de bak gaan
Nu heb ik vanavond en morgenochtend waarschijnlijk steeds het gevoel dat ik iets vergeet.quote:
Gewoon jezelf nog een keer extra voerenquote:Op maandag 1 juli 2024 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu heb ik vanavond en morgenochtend waarschijnlijk steeds het gevoel dat ik iets vergeet.
Je gaat het nog missen. Let maar op!quote:Op maandag 1 juli 2024 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Ook voor het laatst de katten gevoerd en staan kokhalzen bij de kattenkakbak.
Je loopt helemaal binnen. Straks moet je nog belasting erover gaan betalen.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:05 schreef bitterbal het volgende:
ik heb weer een succesvolle verkoop via vinted gedaan
ja zit al op 70 euro ofzoquote:Op maandag 1 juli 2024 10:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je loopt helemaal binnen. Straks moet je nog belasting erover gaan betalen.
wat voor criteria heb je op gegeven ?quote:Op maandag 1 juli 2024 10:07 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Meanwhile in Woonnet Haaglanden.
quote:
Het valt mee dus.quote:Voorbeeld 1
U hebt voor uw baby nieuwe kleding gekocht voor ¤ 500. Na een jaar is het te klein geworden. U wast de kleding en zet die te koop op een tweedehandskledingsite. U verkoopt alles voor ¤ 150. De prijs die u betaalde voor de nieuwe babykleertjes was veel hoger dan de verkoopopbrengst van de tweedehands kleding. In dit geval hebt u geen bron van inkomen en hoeft u over deze inkomsten geen belasting te betalen.
Geen.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor criteria heb je op gegeven ?
Dit gaat het huidige kabinet allemaal oplossen.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen.
Dit alles is waar iemand van mijn leeftijd en inkomen op mag reageren.
Betaal je eerst btw toen je het kocht en dan mag je later weer belasting betalen als je het doorverkoopt.quote:
Alleen als je er winst op maakt, moet je belasting betalen.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Betaal je eerst btw toen je het kocht en dan mag je later weer belasting betalen als je het doorverkoopt.
quote:Voorbeeld 2
U ziet dat er op een tweedehandskledingsite veel vraag is naar zogenaamde vintage kleding. U gaat wekelijks naar verschillende kringloopwinkels en koopt daar kledingstukken waarvan u verwacht dat u die met winst weer kunt verkopen. U koopt jaarlijks kleding in voor ¤ 1.000. U wast de kleding en biedt het aan op de tweedehandskledingwebsite. U behaalt met de verkoop jaarlijks een opbrengst van ¤ 2.100. In dit geval hebt u een bron van inkomen en moet u over deze inkomsten belasting betalen. De kosten zijn wel aftrekbaar.
Keiharde onderhandelingen daar.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:07 schreef bitterbal het volgende:
truitje 7,50, bied ze 5 euro ik zo nee , koopt ze het voor 7,50
Mona Keizer toch?quote:Op maandag 1 juli 2024 10:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit gaat het huidige kabinet allemaal oplossen.
Je mag ze niet meer als huisdier houden omdat mensen er niet goed voor kunnen zorgen, maar dat geldt natuurlijk voor alle dieren.quote:
Dan is verbieden natuurlijk makkelijker dan mensen leren hoe ze een dier moeten verzorgen.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag ze niet meer als huisdier houden omdat mensen er niet goed voor kunnen zorgen, maar dat geldt natuurlijk voor alle dieren.
Verbieden is een enorme hobby van grote massa's mensen.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is verbieden natuurlijk makkelijker dan mensen leren hoe ze een dier moeten verzorgen.
Remove kebab.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je mag ze niet meer als huisdier houden omdat mensen er niet goed voor kunnen zorgen, maar dat geldt natuurlijk voor alle dieren.
Altijd proberen.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben echt bikkelhard recce
heb ook iets voor 4 euro staan, bied er iemand 2,50
Die mensen hebben geen kans. Jij hebt jarenlange training met tafeltjes vol en kortingsacties in de blauwe doos.quote:Op maandag 1 juli 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben echt bikkelhard recce
heb ook iets voor 4 euro staan, bied er iemand 2,50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
don't hate the player hate the gamequote:Op maandag 1 juli 2024 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen kans. Jij hebt jarenlange training met tafeltjes vol en kortingsacties in de blauwe doos.
Tafeltjes volquote:Op maandag 1 juli 2024 10:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen kans. Jij hebt jarenlange training met tafeltjes vol en kortingsacties in de blauwe doos.
Wat staat hier?quote:Op maandag 1 juli 2024 10:45 schreef Nattekat het volgende:
Als Nederland morgen wint, is de volgende wedstrijd op zaterdagavond midden op het toernooi![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2024 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Wist niet dat @:nattekat hier bij mij op de verdieping woondeIk heb een mooie fancy tent, niet zo'n gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik heb een groot waterpolotoernooi dit weekend. Als Nederland wint van Roemenië, is de volgende wedstrijd zaterdag.quote:
Tsja, je kan niet alles hebbenquote:Op maandag 1 juli 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een groot waterpolotoernooi dit weekend. Als Nederland wint van Roemenië, is de volgende wedstrijd zaterdag.
Denk nou even naquote:
Wierrook of een waxinelichtje, wat kan ik voor je aansteken?quote:Op maandag 1 juli 2024 09:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Benieuwd of mijn pakketje vandaag wordt afgeleverd op het pakketpunt. Zaterdag was het al op het depot gekomen.
Iets dat helpt.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Wierrook of een waxinelichtje, wat kan ik voor je aansteken?
Oh hier gooien ze sinds een week alles maar buiten als ik er niet ben. Ik doe wel eens briefje op de deur dat het mag maar toch niet als ik het hele weekend weg ben.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Ikke iets bestellen op bol.com
Bezorgmoment: 08:00 - 22:00
Geen optie voor een PostNL punt.
Hier kan ik toch niets mee
Neem de gok wel dat het overdag is.
Volgens mij kan je het in de postnl app nog wijzigen zodra postnl het pakket heeft ontvangen.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:24 schreef Nattekat het volgende:
Ikke iets bestellen op bol.com
Bezorgmoment: 08:00 - 22:00
Geen optie voor een PostNL punt.
Hier kan ik toch niets mee
Neem de gok wel dat het overdag is.
Ik laat het nooit thuis bezorgen tenzij het echt niet anders kan, geen zin in dat gezeik. Heb al een keer tot 18:15 op kantoor gezeten, en dat was nog met mazzel.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hier gooien ze sinds een week alles maar buiten als ik er niet ben. Ik doe wel eens briefje op de deur dat het mag maar toch niet als ik het hele weekend weg ben.!
Om dit te voorkomen laat ik het altijd op een pakketpunt bezorgen.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hier gooien ze sinds een week alles maar buiten als ik er niet ben. Ik doe wel eens briefje op de deur dat het mag maar toch niet als ik het hele weekend weg ben.!
Er staat in de app ook als ik er niet ben dat het daar heen moet.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om dit te voorkomen laat ik het altijd op een pakketpunt bezorgen.
Ja ik ben natuurlijk iets vaker thuis.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik laat het nooit thuis bezorgen tenzij het echt niet anders kan, geen zin in dat gezeik. Heb al een keer tot 18:15 op kantoor gezeten, en dat was nog met mazzel.
Ja, precies dit.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik laat het nooit thuis bezorgen tenzij het echt niet anders kan, geen zin in dat gezeik. Heb al een keer tot 18:15 op kantoor gezeten, en dat was nog met mazzel.
Ik heb heel die optie niet eens nuquote:Op maandag 1 juli 2024 11:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om dit te voorkomen laat ik het altijd op een pakketpunt bezorgen.
Maar ja, lijken ze daar naar?quote:Op maandag 1 juli 2024 11:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat in de app ook als ik er niet ben dat het daar heen moet.
Nee denk het niet. Heb ook een grote prullenbak buiten staan en daar verstoppen ze soms ook kleine pakketjes achter zonder iets te laten weten. Ik vond laatst na 3 of 4 dagen mijn pakketje eindelijk eens.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ja, lijken ze daar naar?
Ja leuk maar ik heb geen eigen schuur.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Jullie met je pakketjes, hier flikkert de pakket bezorger alles in de schuur, weet niet eens wanneer wat komt.
Maar ze komen soms tot wel 4/5 keer per dag.
Hm, had mijn luchtbed aangetekend moeten laten verzendenquote:Op maandag 1 juli 2024 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net zoals dat je soms moet tekenen voor ontvangst, maar dat wordt dan door de bezorger zelf al gedaan.
Echt handig.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Heb ook een grote prullenbak buiten staan en daar verstoppen ze soms ook kleine pakketjes achter zonder iets te laten weten. Ik vond laatst na 3 of 4 dagen mijn pakketje eindelijk eens.
Ik heb het ook gemist. Wel een bericht gezien dat ze het hier de laatste tijd niet meer zo leuk vond en toevallig weer in een 'ruzie' binnenviel, maar geen officieel vertrek of zo meegekregen. Dus geen idee waar dat over gaat.quote:
Nou dan gaan ze vanzelf naar een ander waar dat wel zo werkt. Klant is koning hoor daagquote:Op maandag 1 juli 2024 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik laat ook grote installaties bezorgen met groottransport. Zeg dan tegen mensen blijf thuis tot de bestelling aangekomen is.
En altijd gaan ze (sommigen maar meestal ITers) me berichten.
Hoe laat komen ze, heb je een T&T, ik moet nog effe weg zijn ze er al bijna?
Nee dat werkt niet zo.
Volgens mij is er vooral gezeik met 2 mensen hier. Maar goed ik begrijp heel goed dat zij niet alles terug gaat lezen en ook niet begrijpt waar het dan vandaan komt misschien.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist. Wel een bericht gezien dat ze het hier de laatste tijd niet meer zo leuk vond en toevallig weer in een 'ruzie' binnenviel, maar geen officieel vertrek of zo meegekregen. Dus geen idee waar dat over gaat.
Ik kan m'n trucks gewoon volgen hoor?quote:Op maandag 1 juli 2024 11:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik laat ook grote installaties bezorgen met groottransport. Zeg dan tegen mensen blijf thuis tot de bestelling aangekomen is.
En altijd gaan ze (sommigen maar meestal ITers) me berichten.
Hoe laat komen ze, heb je een T&T, ik moet nog effe weg zijn ze er al bijna?
Nee dat werkt niet zo.
Ik heb echt het idee dat niemand weet waar dit over gaat, maar dat kan ik puur door mijn eigen perspectief komenquote:Op maandag 1 juli 2024 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Volgens mij is er vooral gezeik met 2 mensen hier. Maar goed ik begrijp heel goed dat zij niet alles terug gaat lezen en ook niet begrijpt waar het dan vandaan komt misschien.
Ze gaan misschien weer met straaljagers vanaf Twente vliegen. Gaat een lekker kabaal worden met die JSF's.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Woeiii straaljagers in de lucht. In de jaren 80 heel normaal eigenlijk.
Geen flauw ideequote:Op maandag 1 juli 2024 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat niemand weet waar dit over gaat, maar dat kan ik puur door mijn eigen perspectief komen
Nah, denk dat de meeste vaste posters dat wel weten, wie Ama bedoelt.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb echt het idee dat niemand weet waar dit over gaat, maar dat kan ik puur door mijn eigen perspectief komen
Ik ga gewoon op gevoel af, ik weet het ook niet 100% zeker.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
"Volgens mij is er vooral gezeik met 2 mensen hier." -> met dit dacht ik het ook wel te weten hoor. "Maar goed ik begrijp heel goed dat zij niet alles terug gaat lezen en ook niet begrijpt waar het dan vandaan komt misschien." -> maar hierna begreep ik het niet meer omdat Ama die twee personen echt door en door haat en ik me niet voor kan stellen dat bepaalde redenen voor hun gedrag dat verminderen.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, denk dat de meeste vaste posters dat wel weten, wie Ama bedoelt.
Hoe zou dat toch komen.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
omdat Ama die twee personen echt door en door haat
Ja en die laatste post ging niet over de usual suspects dus ik snapte even niet waar Ama nou precies op doeldequote:Op maandag 1 juli 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jammer als kwiwi wegblijft hoor, ik vind het een fijne user. Die laatste post was alleen nogal uit z'n context getrokken, dus meh.
Het is lastig om posts als post op zich te bekijken als je eenmaal wat langer in een SC post. Kan positief uitvallen en wat eerder geneigd zijn om iemand te verdedigen, maar natuurlijk ook negatief en dan is de kans op uit je slof schieten wat groter.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Volgens mij is er vooral gezeik met 2 mensen hier." -> met dit dacht ik het ook wel te weten hoor. "Maar goed ik begrijp heel goed dat zij niet alles terug gaat lezen en ook niet begrijpt waar het dan vandaan komt misschien." -> maar hierna begreep ik het niet meer omdat Ama die twee personen echt door en door haat en ik me niet voor kan stellen dat bepaalde redenen voor hun gedrag dat verminderen.
Maar als ik jullie goed begrijp gaat het dus toch weer om the usual
Eens, jammer dat kwiwi niet meer mee post.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Jammer als kwiwi wegblijft hoor, ik vind het een fijne user. Die laatste post was alleen nogal uit z'n context getrokken, dus meh.
Normaals mijn gevoel he, ik zei niet het de reden is maar dat het iets is wat mij al langer opvalt. Sorry voor de verwarring.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en die laatste post ging niet over de usual suspects dus ik snapte even niet waar Ama nou precies op doelde
Het ging haar om jou en hoe men haar behandelde.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja en die laatste post ging niet over de usual suspects dus ik snapte even niet waar Ama nou precies op doelde
Daarom dat ik dat gevoel ook kreeg.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Het ging haar om jou en hoe men haar behandelde.
Ze kan met mij en US erg goed mocht je dat denken.
Ik hoop het MAAR er zijn wel meer mensen vertrokken en niet terug gekomen dus durf het niet te zeggen helaas.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ze komt vast wel weer terug toch? Er zijn hier zo vaak mensen even klaar met de SC. Ik zie niet helemaal hoe dit permanenter zou zijn dan op andere momenten of bij andere personen
Om mij?quote:Op maandag 1 juli 2024 12:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Kwi
[..]
Het ging haar om jou en hoe men haar behandelde.
Ze kan met mij en US erg goed mocht je dat denken.
Hou hierbij overigens wel in je achterhoofd dat ik posts die me te ver gaan gewoon rapporteer, dus soms zijn uitspraken verdwenen.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Om mij?Sure.
En ja dat laatste dacht ik inderdaad ook, vandaar dat ik me niet kan voorstellen dat ze weg is specifiek door jullie. Ik denk eerder door het gedoe van beide kanten, want het 'anti US en Los'-kamp is vaak net zo vervelend of soms zelfs vervelender (ook uithalen wanneer er niet bot of onaardig gepost wordt, bijvoorbeeld). Dat jullie af en toe even teruggefloten moeten worden zoals iemand laatst noemde daar kan ik niet omheenMaar hoe het nu gaat maakt het ook niet gezelliger.
Ja, dit is wel zo.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:18 schreef Ama het volgende:
Denk juist hoe langer je wegblijft des te makkelijker het is om ook gewoon helemaal weg te blijven.
quote:Op maandag 1 juli 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeh, mijn pakketje ligt al op het pakketpunt. Nu wil ik eigenlijk naar huis om het op te halen.
quote:Op maandag 1 juli 2024 12:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oeh, mijn pakketje ligt al op het pakketpunt. Nu wil ik eigenlijk naar huis om het op te halen.
Oh, goeie, ik heb niet veel wasmiddel meer.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:30 schreef RockNijntje het volgende:
Hier komt morgen ook een flink pakket. Mijn wasmiddel was voor het eerst in 3-4 jaar op. Heel fijn, de ochtend na een festivalEn ik weiger de volle mep te betalen voor dat spul dus nu komt er weer een vooraad voor een paar jaar.
Nou ja dat zei ze mij wel ja.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Om mij?Sure.
En ja dat laatste dacht ik inderdaad ook, vandaar dat ik me niet kan voorstellen dat ze weg is specifiek door jullie. Ik denk eerder door het gedoe van beide kanten, want het 'anti US en Los'-kamp is vaak net zo vervelend of soms zelfs vervelender (ook uithalen wanneer er niet bot of onaardig gepost wordt, bijvoorbeeld). Dat jullie af en toe even teruggefloten moeten worden zoals iemand laatst noemde daar kan ik niet omheenMaar hoe het nu gaat maakt het ook niet gezelliger.
quote:Op maandag 1 juli 2024 12:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, goeie, ik heb niet veel wasmiddel meer.
Ben je van plan dat er van te gaan maken? Of heb je mijn tide pod opgegeten?quote:
Nee?quote:
Ik geloof je niet, sorryquote:
Volgende meet wordt een SC-ontwikkelsessie. Met een extern begeleider mogen alle frustraties en behoeften op tafel komen en worden werkafspraken gemaakt hoe elke poster zijn/haar bijdrage gaat leveren aan een gezellige, inclusieve SC.quote:
Cringequote:Op maandag 1 juli 2024 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende meet wordt een SC-ontwikkelsessie. Met een extern begeleider mogen alle frustraties en behoeften op tafel komen en worden werkafspraken gemaakt hoe elke poster zijn/haar bijdrage gaat leveren aan een gezellige, inclusieve SC.
Ken je de tekst van Kumbaya al uit je hoofd? Tijdens het programma zit een energizer waarbij we deze met elkaar gaan zingen. zou er een poster zijn die de ukelele bespeelt en ons kan begeleiden?quote:
Dan moet ik naar een uitvaart.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende meet wordt een SC-ontwikkelsessie. Met een extern begeleider mogen alle frustraties en behoeften op tafel komen en worden werkafspraken gemaakt hoe elke poster zijn/haar bijdrage gaat leveren aan een gezellige, inclusieve SC.
Ik ook, die van mezelfquote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Zelden zoveel eensgezindheid gezien hier.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommer. Als w zulke dingen gaan doen ben ik nu meteen weg
Mental imagequote:Op maandag 1 juli 2024 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Terug van de kapper. Ze heeft het leuk in model geföhnd maar dat is in die vijf minuten naar huis al uitgezakt en nu zie ik eruit als Lord Farquaad.
Dit lijkt me keileuk.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 juli 2024 12:59 schreef CherryLips het volgende:
Terug van de kapper. Ze heeft het leuk in model geföhnd maar dat is in die vijf minuten naar huis al uitgezakt en nu zie ik eruit als Lord Farquaad.
Ik val ook regelmatig binnen in een ruzie maar doe dan gewoon even hard mee.quote:Op maandag 1 juli 2024 11:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist. Wel een bericht gezien dat ze het hier de laatste tijd niet meer zo leuk vond en toevallig weer in een 'ruzie' binnenviel, maar geen officieel vertrek of zo meegekregen. Dus geen idee waar dat over gaat.
Ik doelde specifiek op jouw tide pod jaquote:Op maandag 1 juli 2024 12:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ben je van plan dat er van te gaan maken? Of heb je mijn tide pod opgegeten?
Ik kan me wel voorstellen dat de irritatiewaarde bij sommigen inmiddels wel ruim verzadigd is bij die twee, en dat alles wat ze zeggen dan gewoon irritant is. Daar hebben ze het zelf gewoon naar gemaakt.quote:Op maandag 1 juli 2024 12:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Om mij?Sure.
Ik negeer dat of ga grapjes maken in de hoop dat het goedkomtquote:Op maandag 1 juli 2024 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val ook regelmatig binnen in een ruzie maar doe dan gewoon even hard mee.
Misschien is dat het probleem
Het kwartje valt nog niet, Kwiwi en ik zijn al besties sinds 2015.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat de irritatiewaarde bij sommigen inmiddels wel ruim verzadigd is bij die twee, en dat alles wat ze zeggen dan gewoon irritant is. Daar hebben ze het zelf gewoon naar gemaakt.
Dan is het misschien een beetje te makkelijk om te zeggen "Maar ze doen nu toch niets?" als ze al tientallen keren vervelend zijn geweest.
En zeggen dat je ze moet negeren omdat er genoeg leuke mensen zijn is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Als ik naar een gezellig café ga waar iedere keer iemand in m'n glas schijt dan krijg ik toch minder zin om naar dat café te gaan, al is het nog zo gezellig.
Ik werd van het weekend nog getagd in een bericht over hoeren maar bericht was al verwijderd voor ik kon kijken. Dat soort dingen werken niet mee als ik nog normaal tegen iemand wil ga doen. En dit is even voorbeeldje van alleen dit weekend.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
Dan is het misschien een beetje te makkelijk om te zeggen "Maar ze doen nu toch niets?" als ze al tientallen keren vervelend zijn geweest.
Die giftige sferen zijn niet uit het niets ontstaan.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het kwartje valt nog niet, Kwiwi en ik zijn al besties sinds 2015.
Er zijn wat anderen die het voor haar verpesten door giftige sferen.
Zij heeft wat meer met Los en US dan de meeste mensen hier.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:08 schreef DeZwabber het volgende:
Geen idee waarom Kwiwi geen zin heeft in deze chat overigens. Voor hetzelfde geld is het mijn te vaak voorkomende gezeur over eenzaamheid. Maar ik snap wel waarom mensen hun blik werpen op Klaphark & Klaphark.
Los kan het wel ja. Bij US zie ik het zelden of het is weer een verzonnen verhaaltje.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Los en US kúnnen leuk meeposten, maar door dat gezuig vertrouw je ze gewoon niet meer op een gegeven moment
Zijn ook best een aantal mensen hier die het niet fijn vinden als je over jezelf praat volgens mijquote:Op maandag 1 juli 2024 13:10 schreef Ama het volgende:
Maar jouw berichtjes over je eenzaamheid gaat over jezelf, je sneert daar niet naar iemand anders.
Weet ik. Heb ik zelf ook wel ervaren maar je moet je ei toch kwijt kunnen.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn ook best een aantal mensen hier die het niet fijn vinden als je over jezelf praat volgens mij
Nee dat.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:12 schreef CherryLips het volgende:
Los en US kúnnen leuk meeposten, maar door dat gezuig vertrouw je ze gewoon niet meer op een gegeven moment
Het is ook lastig om het goed te doenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Weet ik. Heb ik zelf ook wel ervaren maar je moet je ei toch kwijt kunnen.
Dat idee heb ik eigenlijk niet. Als ik er echt doorheen zit is iedereen haske lief.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zijn ook best een aantal mensen hier die het niet fijn vinden als je over jezelf praat volgens mij
Ah ja, dat is wel fijnquote:Op maandag 1 juli 2024 13:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat idee heb ik eigenlijk niet. Als ik er echt doorheen zit is iedereen haske lief.
Sorry ga straks denk ik nog wel even mijn piercing laten zien hier. Maar ik snap je. Soms kan ik (en hebben sommige anderen ook wel eens) iets te enthousiast zijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
Maar dat lijkt me slechts een subgenre van over jezelf praten
Ach ik was een paar dagen erg blij met m'n laptop.quote:Op maandag 1 juli 2024 13:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Sorry ga straks denk ik nog wel even mijn piercing laten zien hier. Maar ik snap je. Soms kan ik (en hebben sommige anderen ook wel eens) iets te enthousiast zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |