Sorry, wist niet dat je boos zou worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat is dit nou weer voor dom gelul tussen Weeink en Barry.
Weeink: ‘Het is niet de meest charismatische jongen, die Enea. Dat hebben we ook wel eens gezegd over Bagnaia.’
Barry: ‘Nou, ik denk dat als je dat aan de vrouwen vraagt dat wel anders is.’ En niet snel daarna: ‘Ik denk dat hij [Enea], Martin en Marquez toch wel de knapste jongens uit de MotoGP zijn.’.
A: hoe is dit relevant?
B: ken je het verschil tussen charisma en knap niet?
C: waarom haal je vrouwen er überhaupt bij? Alsof wij enkel daarom kijken.
D: wat lul je?
Beter je best doen, Barryquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Sorry, wist niet dat je boos zou worden.
Benieuwd hoe die switch van zand naar de weg gaat verlopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 12:22 schreef franklop het volgende:
Veijer gaat naar Moto2 volgend jaar. Bij Red Bull Ajo
quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die switch van zand naar de weg gaat verlopen.
[ x ]
https://nos.nl/artikel/25(...)og-naar-moto2-klasse
Ze hebben het aangepast,quote:Op dinsdag 13 augustus 2024 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Benieuwd hoe die switch van zand naar de weg gaat verlopen.
[ x ]
https://nos.nl/artikel/25(...)og-naar-moto2-klasse
die liggen al jaren achterquote:Op zaterdag 17 augustus 2024 15:36 schreef Radegast het volgende:
Ik ben geen fervent volger van de MotoGP, maar wat is er met Honda gebeurd dat die niet meer vooraan meedoen?
Colin Breier…quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:11 schreef ChipsZak. het volgende:
Colin ging (gaat) niet echt lekker maar hopelijk weet hij het nog recht te breien,.
En ook zo’n domme:quote:
We hebben wel een Nederlander die Ortola voorbij gaat in Moto3 in het kampioenschap als hij er niet afknalt,quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:19 schreef THEFXR het volgende:
krijgen vandaag een nieuwe leider in het MotoGP klassement
Klopt, goed gedaan hoor. Championships are won on your bad days,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |