abonnement Unibet Coolblue
pi_567417
haha hebben jullie het gister allemaal gezien?! Bianca zat met Robin en Hieke aan tafel en zegt ineens uit het niets dat ze verliefd is op Robin... het ging zo... Bianca zat Robin aan te kijken.. toen zei Robin "wat zit je te kijken?" Bianca "Ik ben verliefd" Hieke en Robin in koor "Op wie?!" Bianca "op jou Robin..." Hieke gelijk "Zo dat is er lekker uit!"

Ik vond het schitterend dat Robin z'n bek dichthield tegen Koos toen Koos met Robin in de tuin zat en aan het vertellen was hoe tof/aardig hij Bianca wel niet vond... Maar volgens mij wil Robin er niks van weten... DE SUKKEL! best een lekker wijf.. lekker man met een extra meissie erbij aangezien Bi-anca BISEXUEEL is...

Obviously you mistake me for someone that gives a shit...
pi_567454
Volgens mij was dat maar een geintje van Bi-anca. Robin had namelijk al gelijk een antwoord klaar. Was het niet zoiets van dat het leeftijdverschil te groot is?
Verrassend lekker!
  woensdag 20 december 2000 @ 09:35:58 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_567527
Of ik heb iets gemist, of jij hebt iets gemist, want volgens mij was het idd ook een geintje.
***
pi_567551
was het niet "ik ben krols" ?

wat ze zei ?

pakken wat je pakken kan
pi_567594
Bianca geilt in eerste plaats op zichzelf en daarmee op potentiële BB-winnaars. Tot Robin's 9% kon ze hem wel schieten. Als Koos donderdag ook onder de 10% duikt belooft ze hem weekendje New York, let maar 's op.
  woensdag 20 december 2000 @ 10:22:41 #6
1169 BigDick
size DOES matter
pi_567601
Tja, dat krijg je.
BB is momenteus gewoon saai, dan is iedereen blij met een nieuwsfeitje. Of het nou klopt of niet.

BIANCA GEILT OP HIEKE!

dat klopt dan wel weer, maar dat is oud nieuws.

Zullen we afspreken dat we elkaar pas weer na de EXIT treffen hier?

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  woensdag 20 december 2000 @ 10:34:25 #7
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_567620
Koos geilde toch ook al op Bianca?
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_567625
Ze zijn gewoon allemaal geil, wat wil je na bijna drie maanden...
O+. Ripley. O+.
pi_568077
Helemaal mee eens, Smike
Verrassend lekker!
  woensdag 20 december 2000 @ 13:27:45 #10
3878 Vork
Manisch creatief
pi_568090
Bianca geilt op het hele BigBrother huis behalve koos.. en op de bus natuurlijk
pi_568160
quote:
Op 20 december 2000 09:51 schreef basjuh het volgende:
was het niet "ik ben krols" ?

wat ze zei ?


basjuh, je plaatje verwijst naar je harde schijf.
God stopped making the Earth when he had finished Norway. 'The rest you'll have to do yourself', he told the people - Horst Tappert
pi_568657
nu ik er bij na denk... kan best zijn jah... maar ik vond serieus dat ze errug naar elkaar toe trokken de laatste week(en)... ik weet niet of ik de enige ben...
Obviously you mistake me for someone that gives a shit...
  woensdag 20 december 2000 @ 16:27:37 #13
7694 crocodile
Het doet er niet toe...
pi_568844
quote:
Op 20 december 2000 08:36 schreef Brandtje het volgende:
Volgens mij was dat maar een geintje van Bi-anca. Robin had namelijk al gelijk een antwoord klaar. Was het niet zoiets van dat het leeftijdverschil te groot is?
Geintjes daar trapt Robin niet in en hij laat zich ook niet door een verleidelijk lachje van de wijs brengen, heb ik gehoord.
.....wat je zegt, maar hoe je het zegt.
pi_568909
TRIO!!!!!!!!!!!!

(Hieke, Bi-anca en Robin)

(Hummie ook weer blij ivm kijkcijfers)

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  Trouwste user 2022 woensdag 20 december 2000 @ 18:24:40 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_569145
quote:
Op 20 december 2000 10:18 schreef trevanian het volgende:
Bianca geilt in eerste plaats op zichzelf en daarmee op potentiële BB-winnaars. Tot Robin's 9% kon ze hem wel schieten. Als Koos donderdag ook onder de 10% duikt belooft ze hem weekendje New York, let maar 's op.
Je slaat de spijker op z'n kop! Alleen wordt het een weekendje kinderboerderij Oostmarsum (wordt nog handmatig aan uiers getrokken).
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_572024
quote:
Op 20 december 2000 10:37 schreef Smike het volgende:
Ze zijn gewoon allemaal geil, wat wil je na bijna drie maanden...
helemaal mee eens, denk dat Bianca idd Robin wel leuk vind en de reden van haar nominatie voor Robin ligt in het feit dat ze hem als concurrent ziet voor de eindzege, nee Bi is niet op haar achterhoofd gevallen,

ze is niet voor niets nooit genomineerd.....

Proost
pi_572044
quote:
Op 21 december 2000 15:43 schreef cheeky het volgende:

ze is niet voor niets nooit genomineerd.....


Bianca is wel degelijk genomineerd geweest. Helemaal aan het begin. (Deze post is in het kader van de correcte geschiedschrijving

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 21-12-2000 15:48]

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 december 2000 @ 15:50:27 #18
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_572067
quote:
Op 20 december 2000 18:24 schreef tong80 het volgende:
Je slaat de spijker op z'n kop! Alleen wordt het een weekendje kinderboerderij Oostmarsum (wordt nog handmatig aan uiers getrokken).
OOTMARSUM (zonder s tussen de O en T!)
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_572102
quote:
Op 21 december 2000 15:47 schreef Tinkerbell het volgende:
Bianca is wel degelijk genomineerd geweest. Helemaal aan het begin. (Deze post is in het kader van de correcte geschiedschrijving
sorry for being wrong

maar euh, daarna heeft BIanca zich dusdanig gemanifesteerd dat ze nimmer genomineerd werd, eerst aftasten en daarna toeslaan8)

Proost
pi_572130
Geef haar eens ongelijk!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_572135
(mbt de topictitel)
Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')