SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerAutore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Gaat het ?quote:
Snap ik heel goed. Begin ik ook niet aan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik deel ook geen eten, want voedselnijd en vork in je hand als je aan mn eten zit
*Briest
Ja hoor, met jou ook?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 22:35 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
@:ijsdraakje
Welke act ga je opvoeren?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik hoef er niet voor te betalen ook![]()
Met mij gaat het uitstekendquote:
De slotact, zodat iedereen snel naar huis kan...quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is hier echt achterlijk warm
"Toch waarschuwt een haan,quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:54 schreef Budapestenaar het volgende:
“Je kijkt in haar ogen en ziet dan een traan” [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Toch waarschuwt een haan,
in je hoofd die kraait"
[ afbeelding ]
Duolingoquote:
Als het maar niet mijn armen zijn....quote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De krant voorlezen op een boomtak?
Wat doet ie?quote:Op zondag 30 juni 2024 00:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
@:dezwabber is keihard keigoed bezig![]()
![]()
Ohhhhhquote:Op zaterdag 29 juni 2024 23:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Duolingo
Als je niet dagelijks voor m werkt word ie boos
Ja, dit.quote:
We moeten wel op tijd in de kerkbank zitten natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 08:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit.
Lekker uitslapen op zondag.
Heb je wel de kerksnoepjes meegenomen en geld voor de zending?quote:Op zondag 30 juni 2024 08:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We moeten wel op tijd in de kerkbank zitten natuurlijk
Maar je bent toch geen jongetje?quote:Op zondag 30 juni 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle kerktrauma's komen weer naar boven
*Gaat huilend in een hoekje zitten wiegen.
Ik ging daar gewoon altijd liggen snurkenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Alle kerktrauma's komen weer naar boven
*Gaat huilend in een hoekje zitten wiegen.
Want alleen jongetjes zaten in de kerk?quote:
De periode voordat ik niet meer meeging, ik ookquote:Op zondag 30 juni 2024 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ging daar gewoon altijd liggen snurken
Ja ik ging gewoon in de oncomfortabele kerkbankjes verder met slapenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De periode voordat ik niet meer meeging, ik ook
Werd ik weer wakker gepord, echt flauw
Nee, ik dacht dat alleen jongetjes even mee naar de pastorie werden genomen na de dienstquote:Op zondag 30 juni 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want alleen jongetjes zaten in de kerk?
[..]
De periode voordat ik niet meer meeging, ik ook![]()
Werd ik weer wakker gepord, echt flauw
En terecht..quote:Op zondag 30 juni 2024 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ging gewoon in de oncomfortabele kerkbankjes verder met slapen
Ja en daar gaat het mis, want ik was niet katholiekquote:
Dat is alleen bij de katholiekenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat alleen jongetjes even mee naar de pastorie werden genomen na de dienst
orthodox?quote:Op zondag 30 juni 2024 08:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En terecht..
[..]
Ja en daar gaat het mis, want ik was niet katholiek
Nee, Gereformeerd op hervormde grondslag, maar dat is later gesplitst.quote:
Ja, hoezo?quote:
Jij denkt dat we hier grapjes makenquote:
Ik dacht dat het wel "grappen" warenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hoezo?![]()
Hier maken we geen grappen over, hoor.
Doen we hier nooit.quote:
Gelukkig is het zondag.quote:Op zondag 30 juni 2024 08:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Waarom verbindt mijn koptelefoon niet met mijn laptop?"
- Ah hij staat niet aan.
Het wordt weer eens zo'n dag.
De sunday scaries is toch pas vanavond, zo na het avondetenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, even heerlijk de sunday scaries ervaren
@:CherryLips
@:Budapestenaar
Nee, gewoon op zondag en aangezien dat nu al is.quote:Op zondag 30 juni 2024 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De sunday scaries is toch pas vanavond, zo na het avondeten
Wat vond je er van?quote:Op zondag 30 juni 2024 08:40 schreef McGrath het volgende:
Ik ben één keer in de kerk geweest omdat de buren een weekend oppasten op mijn zus en ik en die waren heel gelovig en dus moesten wij ook mee naar de kerk.
En werk je bij de NS (klantenservice/ beleving).quote:
Vind ik het nu nog te vroeg voor, eerst nog wandelen, eten en F1 kijken, dan pas druk maken over het naderende einde van het weekend hoorquote:Op zondag 30 juni 2024 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon op zondag en aangezien dat nu al is.
Dat klinkt lekker productief, broerquote:Op zondag 30 juni 2024 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind ik het nu nog te vroeg voor, eerst nog wandelen, eten en F1 kijken, dan pas druk maken over het naderende einde van het weekend hoor
Nee, dat is wel verzonnen, niet grappig dus geen grap, maar niet waar.quote:Op zondag 30 juni 2024 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En werk je bij de NS (klantenservice/ beleving).
Ik kan al die acts niet meer bijhouden hier.quote:Op zondag 30 juni 2024 08:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, dat is wel verzonnen, niet grappig dus geen grap, maar niet waar.
Het is zondag, daar moet je niet teveel van verwachtenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat klinkt lekker productief, broer
Waarom dan al die passief-agressieve dm's dat ik niet zo openbaar moet klagen over mijn ov-chipkaart saldoquote:Op zondag 30 juni 2024 08:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, dat is wel verzonnen, niet grappig dus geen grap, maar niet waar.
Ja, wijshedenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is zondag, daar moet je niet teveel van verwachten
quote:Op zondag 30 juni 2024 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom dan al die passief-agressieve dm's dat ik niet zo openbaar moet klagen over mijn ov-chipkaart saldo
Deze act heb jij verzonnenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan al die acts niet meer bijhouden hier.
Omdat het geklaag me de strot uit kwamquote:Op zondag 30 juni 2024 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom dan al die passief-agressieve dm's dat ik niet zo openbaar moet klagen over mijn ov-chipkaart saldo
Ja, dat weet ik dus niet meerquote:Op zondag 30 juni 2024 08:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Deze act heb jij verzonnen
[..]
Omdat het geklaag me de strot uit kwam
Wel leuk om te zien dat de NS naar alternatieve manieren zoekt om de potentiële reiziger te benaderenquote:
Volgens mij zijn hier weinig mensen die in de doelgroep van de NS vallenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel leuk om te zien dat de NS naar alternatieve manieren zoekt om de potentiële reiziger te benaderen
Ja daarom des te knapper dat je het toch probeertquote:Op zondag 30 juni 2024 08:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier weinig mensen die in de doelgroep van de NS vallen
Voldoende mensen hier die regelmatig met de burgerrups reizen hoorquote:Op zondag 30 juni 2024 08:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Volgens mij zijn hier weinig mensen die in de doelgroep van de NS vallen
Maar die zijn slim genoeg om te weten hoe automatisch opladen enzo werktquote:Op zondag 30 juni 2024 08:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voldoende mensen hier die regelmatig met de burgerrups reizen hoor
Noem je @LTVDK nou dom ?quote:Op zondag 30 juni 2024 08:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar die zijn slim genoeg om te weten hoe automatisch opladen enzo werkt
Niet zo onschuldig jijquote:
Bijt hem in zijn enkels zusquote:
Ja, maar dan moet ik eerst richting Grunnquote:
Ga je dan met de NS?quote:Op zondag 30 juni 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst richting Grunn
Denk dat die bewust daar is gaan wonen zodat die overal ruzie kan zoeken want niemand zin heeft om dat takke-eind daarheen te rijdenquote:Op zondag 30 juni 2024 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik eerst richting Grunn
Ja, ik gok van welquote:
Ja, dat moet welquote:Op zondag 30 juni 2024 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die bewust daar is gaan wonen zodat die overal ruzie kan zoeken want niemand zin heeft om dat takke-eind daarheen te rijden
Begin jij ook al te zeuren dat ik continu ruzie zoek?quote:Op zondag 30 juni 2024 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die bewust daar is gaan wonen zodat die overal ruzie kan zoeken want niemand zin heeft om dat takke-eind daarheen te rijden
Lekker flexen met je aboquote:Op zondag 30 juni 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik gok van wel
Want dal flex abo
En dat is goedkoper dan met de schoen
ik ben nooit met een dienst in een kerk geweest..quote:Op zondag 30 juni 2024 08:40 schreef McGrath het volgende:
Ik ben één keer in de kerk geweest omdat de buren een weekend oppasten op mijn zus en ik en die waren heel gelovig en dus moesten wij ook mee naar de kerk.
Waarom betrek je Maxima altijd in je weerberichten?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:00 schreef bitterbal het volgende:
De komende uren trekt de regen via het oosten weg en breekt vanuit het westen soms de zon even door. Vanmiddag en vanavond breiden nieuwe buien zich vanaf de Noordzee over het land uit. Bij een matige noordwestelijke wind wordt het 18 tot 22 graden. Ook morgen vallen er geregeld buien, afgewisseld met zonnige momenten. Bij maxima van 17 tot 19 graden en een matige tot vrij krachtige westelijke wind voelt het behoorlijk fris.
Ik denk dat er geen enkele BMW rijder ter wereld zo neerbuigend over zijn of haar auto praat als jijquote:Op zondag 30 juni 2024 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
En dat is goedkoper dan met de schoen
Zo ben ik.quote:
Hoezo? Ik ben blij met mijn schoenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen enkele BMW rijder ter wereld zo neerbuigend over zijn of haar auto praat als jij
Onwijze fan ben ikquote:Op zondag 30 juni 2024 09:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Waarom betrek je Maxima altijd in je weerberichten?
Oh dus dat kúnnen ze wel?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ben ik.
[..]
Hoezo? Ik ben blij met mijn schoen![]()
Echter ben ik niet een typische BMW rijder, want ik geef wel altijd richting aan![]()
Mja, dat weet ik niet, want ik kan niet voor iedere bestuurder sprekenquote:
Uhuhquote:Op zondag 30 juni 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Echter ben ik niet een typische BMW rijder, want ik geef wel altijd richting aan![]()
Je bent wel continu op zoek om te vechten zoals een typische BMW rijderquote:Op zondag 30 juni 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ben ik.
[..]
Hoezo? Ik ben blij met mijn schoen![]()
quote:
Aard van het beestjequote:Op zondag 30 juni 2024 09:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bent wel continu op zoek om te vechten zoals een typische BMW rijder
Komende twee weken elke dag regenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:13 schreef Nattekat het volgende:
Ja, zie zomer is wel weer klaar voorlopig.
Wist je dat er in elk land een andere "big bird" is en die dus ook anders heetquote:Op zondag 30 juni 2024 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de Aart van de beestjes
[ afbeelding ]
Pino is in Nederland ook blauw ipv geelquote:Op zondag 30 juni 2024 09:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wist je dat er in elk land een andere "big bird" is en die dus ook anders heet
De afgelopen 7 dagen waren eigenlijk al een wereldwonder. Dat dat kon in Nederland anno 2024.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komende twee weken elke dag regenHalf juli wordt het weer eens een keer 24 graden.
Die Braziliaanse is wel voer voor nachtmerriesquote:
Ja zeker, maar in Brazilië is wel meer voer voor nachtmerriesquote:Op zondag 30 juni 2024 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Braziliaanse is wel voer voor nachtmerries
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komende twee weken elke dag regenHalf juli wordt het weer eens een keer 24 graden.
Nee, dat is idd meteen waar je aan zou denken.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te verwarren met de Aart van de beestjes
[ afbeelding ]
Ademen en eten ?quote:
Oh ja, ademen, goeie!quote:Op zondag 30 juni 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ademen en eten ?
Nee even serieus, ik heb niet direct plannen. Gewoon een rustige zondag.
Jij dan?
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja, zal ook wel. Wat wou je doen?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik denk dat schol er iets mee te maken heeft
Begint al op vrijdagavond tegenwoordig.quote:Op zondag 30 juni 2024 08:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De sunday scaries is toch pas vanavond, zo na het avondeten
beter dat ze zich nu al niet in kunnen houden, weet je beetje waar je aan toe bent..quote:Op zondag 30 juni 2024 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn biljetje staat nu al op 1000 eurieVier dagen van tevoren. Minstens 2 man konden zich nou al niet inhouden dus. Dit gaat niks worden
Dan maar alvast op donderdag aan je weekend beginnenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Begint al op vrijdagavond tegenwoordig.
Nou ja dit kan natuurlijk best tot 5 minuten van tevoren op 1000 blijven staan. Maar ik hoop eigenlijk dat ie gewoon weg gaat voor een bedrag wat ik echt niet had kunnen of willen betalenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:50 schreef mschol het volgende:
[..]
beter dat ze zich nu al niet in kunnen houden, weet je beetje waar je aan toe bent..
al die laffe biedingen van enkele tientjes tot de laatste dag waar het met honderden omhoog gaat
true, en ja, dat heb ik ook wel hoor.. niet dat het weggaat voor een bedrag waarvan je denkt: oh dat had ik ook nog wel kunnen overbiedenquote:Op zondag 30 juni 2024 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dit kan natuurlijk best tot 5 minuten van tevoren op 1000 blijven staan. Maar ik hoop eigenlijk dat ie gewoon weg gaat voor een bedrag wat ik echt niet had kunnen of willen betalen
Voor je het weet is het de hele week.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar alvast op donderdag aan je weekend beginnen
jaquote:Op zondag 30 juni 2024 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nou ja, zal ook wel. Wat wou je doen?Hem straffen?
wat had jij gedacht dat het zou kosten dan?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn biljetje staat nu al op 1000 eurieVier dagen van tevoren. Minstens 2 man konden zich nou al niet inhouden dus. Dit gaat niks worden
Ja inderdaad, maar dat zegt dus niks. Je weet nooit of die ander dat nog veel langer volgehouden had.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:54 schreef mschol het volgende:
[..]
true, en ja, dat heb ik ook wel hoor.. niet dat het weggaat voor een bedrag waarvan je denkt: oh dat had ik ook nog wel kunnen overbieden
Ik zie het probleem niet?quote:Op zondag 30 juni 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voor je het weet is het de hele week.
Nou ja de cataloguswaarde is ongeveer 450. Maar omdat je hem nooit te koop ziet hield ik er al wel rekening mee dat dat meer dan het dubbele zou worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat had jij gedacht dat het zou kosten dan?
doe ik sowieso alquote:Op zondag 30 juni 2024 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan maar alvast op donderdag aan je weekend beginnen
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De tuin water gegeven, ontbeten, wasmachine staat aan. Nu even douchen en daarna boodschappen.
ohja, wasmachine is een goeie, ook gelijk eff aanzettenquote:Op zondag 30 juni 2024 10:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De tuin water gegeven, ontbeten, wasmachine staat aan. Nu even douchen en daarna boodschappen.
quote:Op zondag 30 juni 2024 09:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja de cataloguswaarde is ongeveer 450. Maar omdat je hem nooit te koop ziet hield ik er al wel rekening mee dat dat meer dan het dubbele zou worden.
Dit is wel een indicatie dat er behalve ik nog (minimaal) twee anderen zijn die er heel hard op gaan. Vooral het feit dat het zo lang van tevoren al zo hard gaat. Die anderen zitten te stuiteren als een kind op kleurstof.
Ik vind dat altijd zo leuk hierquote:Op zondag 30 juni 2024 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ohja, wasmachine is een goeie, ook gelijk eff aanzetten
Ik zag dat ik al genoeg was heb voor twee rondes.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:00 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ohja, wasmachine is een goeie, ook gelijk eff aanzetten
maar het is pas ochtend.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ben moe en de kans dat ik een middagdutje ga doen, is zeer groot
Wat zouden we zonder elkaar moeten doen.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo leuk hier
Iemand begint random over de wasmachine oid en dan iemand anders; oh ja![]()
Ik was om 8 uur al klaar wakker (inb4 dat is uitslapen, nou voor mij niet).quote:
Ja, ik weet het niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat zouden we zonder elkaar moeten doen.
Het is zondag.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet het niet.
Heel productief op het werk zijn?
Ja over het algemeenquote:
meteen zo vijandigquote:Op zondag 30 juni 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was om 8 uur al klaar wakker (inb4 dat is uitslapen, nou voor mij niet).
Valt mee.quote:
Geen uitslapen, maar ook niet vroeg. Mooi op tijdquote:Op zondag 30 juni 2024 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was om 8 uur al klaar wakker (inb4 dat is uitslapen, nou voor mij niet).
truequote:Op zondag 30 juni 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee.
Iedereen is hier altijd zo bijdehand en lollig.
Daar heb je zelf een heel groot aandeel inquote:Op zondag 30 juni 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee.
Iedereen is hier altijd zo bijdehand en lollig.
Nou ja, ik heb nog wel wat aan mijn dag.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen uitslapen, maar ook niet vroeg. Mooi op tijd
Bedankt voor het compliment.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Daar heb je zelf een heel groot aandeel in
Het zit gelukkig vooral op kleding (wat toch al in de wasmachine moest) en de binnenkant van de tas. Tas zelf kan wel weg want was toch al aan vervanging toe.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat is klote, veel dingen die je nu kan weggooien?
Staat al aanquote:Op zondag 30 juni 2024 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo leuk hier
Iemand begint random over de wasmachine oid en dan iemand anders; oh ja![]()
Was toch ook nog een andere die je wilde kopen?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, station. Op naar de beurs. Vooral om een beetje met mensen te praten. Ik ga niet met lege handen thuis komen, ik ga een biljetje ophalen dat ik eind april al gekocht had. Per ongeluk
Hoezo per ongeluk?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, station. Op naar de beurs. Vooral om een beetje met mensen te praten. Ik ga niet met lege handen thuis komen, ik ga een biljetje ophalen dat ik eind april al gekocht had. Per ongeluk
dat is voor mij zeer uitzonderlijk, 2 rondes wassenquote:Op zondag 30 juni 2024 10:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zag dat ik al genoeg was heb voor twee rondes.
Ja die waar we het zojuist al even over hadden. Dat wordt gekkenwerk, dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Was toch ook nog een andere die je wilde kopen?
Zat een beetje mee te bieden voor de lol en er werd opeens afgehamerdquote:
Oh haha.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat een beetje mee te bieden voor de lol en er werd opeens afgehamerdop een bedrag wat in mijn ogen veel te laag was. Dusja, spijt? Neuh
Ja nu ga ik dat dus ook nooit doenquote:Op zondag 30 juni 2024 10:24 schreef Ama het volgende:
Ben echt zenuwachtig voor morgen. Piercing laten zetten is echt enger dan een tattoo (oke ligt ook beetje aan de plek).
leuk blousje, maar ga je die knoopjes allemaal open doen?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dit blousje gekocht maar krijg die knoopjes helemaal niet open![]()
[ afbeelding ]
huehue?quote:
Is ook wel erg revealing 👀quote:Op zondag 30 juni 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Heb je geen creditcard? Je leeft maar één keer!quote:Op zondag 30 juni 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die waar we het zojuist al even over hadden. Dat wordt gekkenwerk, dat gaat hem niet worden.
Ja sorry, deze moest ik helaas inkoppenquote:
Goorlellie.quote:
Mooi die tietjes laten zien.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nee maar hij is nu dicht geknoopt en dan past mijn hoofd er niet doorheenquote:Op zondag 30 juni 2024 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
leuk blousje, maar ga je die knoopjes allemaal open doen?
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar hij is nu dicht geknoopt en dan past mijn hoofd er niet doorheen
Ja je had me al weer veel te lang niet meer zo genoemdquote:
Had je het gemist?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je had me al weer veel te lang niet meer zo genoemd
Hard nodig ook met al die zon hierquote:Op zondag 30 juni 2024 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik heb volgende week eindelijk een keer verduisterende gordijnen in mijn slaapkamer.
Ik denk in beelden.quote:
Nee, maar dacht straks vergeet je hetquote:
Oren invouwen, bal.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee maar hij is nu dicht geknoopt en dan past mijn hoofd er niet doorheen
Lees het nu inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2024 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja die waar we het zojuist al even over hadden. Dat wordt gekkenwerk, dat gaat hem niet worden.
Lantaarnpaal aan de overkant schijnt ook naar binnen en de zon komt daar ook op dus ja dit had ik 5 jaar geleden al moeten doen.quote:
Mijn geheugen is niet al te best, maar dit soort dingen lukken nog wel.quote:
Lekkers zomers tochquote:Op zondag 30 juni 2024 10:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
leuk blousje, maar ga je die knoopjes allemaal open doen?
Ze zijn toch al open.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dan loop je tot aan je navel met knoopjes openquote:
Zou BB ook dat model nu in huis hebben?quote:
Staat er in gegrift zekerquote:Op zondag 30 juni 2024 10:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn geheugen is niet al te best, maar dit soort dingen lukken nog wel.
haar staat echt al die zara kledingquote:Op zondag 30 juni 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou BB ook dat model nu in huis hebben?
Merk je vanzelf als er straks opeens een 'zomerse ledematen sale' isquote:Op zondag 30 juni 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, in steen gebeiteld.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het niet.quote:
Soms is kleding best misleidend, want dan heb ik het zelf aan en denk ik: nee, gaan we niet doenquote:
Je had je geheugen ook nuttiger kunnen gebruikenquote:Op zondag 30 juni 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, in steen gebeiteld.
"Om de zoveel tijd LTVDK een goorlel(lie) noemen."
Ja ach. Wel een beetje normaal blijven doen en zo. Het kan nu even niet, gewoon. Wel jammer.quote:
Nee nee, dit is belangrijkquote:Op zondag 30 juni 2024 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je had je geheugen ook nuttiger kunnen gebruiken
Groeten aan je ma.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Cavalero Napoli heeft 30% korting vandaag.
Ik zeg ma.
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Lantaarnpaal aan de overkant schijnt ook naar binnen en de zon komt daar ook op dus ja dit had ik 5 jaar geleden al moeten doen.
Woonkamer en computerkamer had ik vorig jaar al gedaan. Ja bijzondere volgorde zo ik weet het.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:47 schreef mschol het volgende:
[..]ik zou dat inderdaad direct al gedaan hebben
Oh ok, dan ga ik maar eens aan de wandel, dat is ook belangrijkquote:
Nu het nog droog isquote:Op zondag 30 juni 2024 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, dan ga ik maar eens aan de wandel, dat is ook belangrijk
ach, ik zit hier al bijna 3 jaar weer en raambekleding van mn woonkamer en keuken heb ik ook nog steeds niet vervangen, terwijl ik dat vnaaf dag 1 wilquote:Op zondag 30 juni 2024 10:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Woonkamer en computerkamer had ik vorig jaar al gedaan. Ja bijzondere volgorde zo ik weet het.
Die had je niet?quote:Op zondag 30 juni 2024 10:34 schreef Ama het volgende:
Ik heb volgende week eindelijk een keer verduisterende gordijnen in mijn slaapkamer.
Ik heb gisteren 10km gekanood, de meeste stappen gezet sinds 13 juni en 16km gefietst. Ik neem vrijquote:Op zondag 30 juni 2024 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh ok, dan ga ik maar eens aan de wandel, dat is ook belangrijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de facebook groep van mn flat, om half 9![]()
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:58 schreef mschol het volgende:
Main character syndromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de facebook groep van mn flat, om half 9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
heb ik de laatste tijd echt vaak jaquote:Op zondag 30 juni 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soms is kleding best misleidend, want dan heb ik het zelf aan en denk ik: nee, gaan we niet doen
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:58 schreef mschol het volgende:
Ik heb een keer gehad dat ik met Pinksteren verhuisd wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op de facebook groep van mn flat, om half 9
Naar de IKEA geweest en alles
Ik had een kast gehaald en begon deze om half 10 in elkaar te zetten
Rond tien kwam het gedeelte waarbij je de achterkant vast zet met spijkers en een hamer
Heb toen meteen de onderburen ontmoet want die waren daar niet van gediend op een vrije dag...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
naja, ik snap dat het boren lekker doortrilt hier hoor, maar half 9 vind ik wat vroeg..quote:
hmm.. tja.. mensenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik met Pinksteren verhuisd was
Rond tien kwam het gedeelte waarbij je de achterkant vast zet met spijkers en een hamer
Heb toen meteen de onderburen ontmoet want die waren daar niet van gediend op een vrije dag...
voor die spijkertjes heb je ook nog maar een heel klein hamertje nodigquote:Op zondag 30 juni 2024 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat ik met Pinksteren verhuisd was
Heb toen meteen de onderburen ontmoet want die waren daar niet van gediend op een vrije dag...
Ik kan het me echt niet voorstellen om zonder te slapen, kutverlichting buiten of nietquote:Op zondag 30 juni 2024 10:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee want anders had ik wel iets anders gedaan met dat geld.
Ik heb het over die persoon die aan het boren isquote:Op zondag 30 juni 2024 11:05 schreef mschol het volgende:
naja, ik snap dat het boren lekker doortrilt hier hoor, maar half 9 vind ik wat vroeg..
Muah. Als mijn zonnescherm gisteren niet nat was geworden en ik hem gewoon dicht had gedaan, had ik nu niet de moeite genomen hem weer open te rollen.quote:
oh, ach ik heb daar niet zo'n issue meequote:Op zondag 30 juni 2024 11:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb het over die persoon die aan het boren is
ze zijn aan het heijen achter mn flat voor een nieuwe flat en in augustus ofzo beginnen ze met de verduurzaming van heel de flatquote:Op zondag 30 juni 2024 11:14 schreef CherryLips het volgende:
Hier zijn ze gelukkig klaar met het zware werk geloof ik
Wel even afkloppen want zometeen begint de volgende.
dysonquote:Op zondag 30 juni 2024 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Kattenbak weer leeggeschept, plantjes water gegeven en een paar uitgebloeide bloemetjes gesnoeid, gezogen, katten schoon water en brokjes gegeven. Beetje gekroeld want ze zijn wel eenzaam denk ik.
Ben gvd bijna drukker met andermans huis dan met dat van mezelf. En ze hebben een Dyson-stofzuiger. Wat een kutding zeg.
ik had het waarschijnlijk gehoord als ik thuis was en dan had ik er nog geen problemen mee gehad op dat tijdstip..quote:
Ochtendmens gespotquote:Op zondag 30 juni 2024 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had het waarschijnlijk gehoord als ik thuis was en dan had ik er nog geen problemen mee gehad op dat tijdstip..
na 22:00 vind ik dat het stil moet zijn
Heb je de kat opgezogen met de Dyson?quote:Op zondag 30 juni 2024 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Kattenbak weer leeggeschept, plantjes water gegeven en een paar uitgebloeide bloemetjes gesnoeid, gezogen, katten schoon water en brokjes gegeven. Beetje gekroeld want ze zijn wel eenzaam denk ik.
Ben gvd bijna drukker met andermans huis dan met dat van mezelf. En ze hebben een Dyson-stofzuiger. Wat een kutding zeg.
Zat amper zuigkracht huehue in. Ik probeerde de kattenharen van de droogloopmat te halen maar hij verplaatste het alleen maar. Heb nog gekeken of er een andere stand op zat of dat er misschien ergens een ander opzetstuk lag, maar ik ga ook niet in kastjes en lades zoeken, dus het is goed genoeg zo. En hij had een korte stang en slang dus je staat heel onnatuurlijk voorovergebogen.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je de kat opgezogen met de Dyson?
Omdat je het in de ochtend niet erg vindtquote:Op zondag 30 juni 2024 11:22 schreef mschol het volgende:
[..]omdat ik vind dat er na 22:00 geen bouwgeluiden moeten zijn?
dan vind ik het ook wel vervelend, maar dan ga ik niet klagen want logisch dat men vroeg op de ochtend wil beginnen aan verbouwenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat je het in de ochtend niet erg vindt
Ik zou moord en brand schreeuwen. Op FOK! natuurlijk, want in het echt is eng.
Ik heb geen probleem met het tijdstip. Ik heb een probleem met het tijdstip op zondag.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dan vind ik het ook wel vervelend, maar dan ga ik niet klagen want logisch dat men vroeg op de ochtend wil beginnen aan verbouwen
Oei, als dat maar goed gaat met Los van de Dagbestedingspolitie in de buurtquote:Op zondag 30 juni 2024 11:29 schreef mschol het volgende:
maarja, ieder zo z'n ding.. ik moet bedenken wat ik ga doen vandaag
Nee hoor niks mis mee, msschol bedenkt zich wat, dat is prima. Klagen dat je je verveeld en dan hier vragen wat te doen heb ik een broertje dood aan.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oei, als dat maar goed gaat met Los van de Dagbestedingspolitie in de buurt
Gezelligquote:Op zondag 30 juni 2024 11:41 schreef dud0r het volgende:
https://www.instagram.com/reel/C8sKPCoCW9-/
@:bitterbal
Je moet ergens beginnen.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Oh boy, volgende keer dat jullie denken weinig stappen te hebben denk dan aan deze vrouw:
https://www.instagram.com/reel/C78JqXdN5zm/?igsh=dGliNTQ1OW0zN2d4
Lekker werkenquote:Op zondag 30 juni 2024 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Man 63 werkt 12+ uur per dag en ¤2800 bruto
https://archive.is/us64K
Lekker man
Sporten ging juist weer iets lekkerder nu het een paar graden minder warm is.quote:
Hier is de warmte nog aardig blijven hangen.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sporten ging juist weer iets lekkerder nu het een paar graden minder warm is.
Kun je straks ook nog lekker naar F1 kijkenquote:Op zondag 30 juni 2024 12:15 schreef Nattekat het volgende:
Rode armen zijn toch richting bruin aan het verkleuren nu, top
quote:Op zondag 30 juni 2024 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je straks ook nog lekker naar F1 kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |