SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Gezien.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien.
Dank voor de heads up.Kon ik rustig met mijn koffie naar het balkon lopen.
Laat je weten als ze voor de tweede keer komen?
Jaaa, maar vorig jaar was boeienderquote:
Ze vliegen altijd twee keer over. Misschien dat ze de tweede keer via een andere kant aanvliegen en dat ze dan niet over jouw deel van de stad vliegen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]komen ze bij jou twee keer voorbij? hier volgens mij niet
Volgens mij zat verleden jaar die oranje F16 erbij. Zo ff filmpjes terugkijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Jaaa, maar vorig jaar was boeiender
inb4 'waren precies dezelfde', volgens mij niet
Helikopters komen nog keer voorbij, maar van dezelfde kantquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze vliegen altijd twee keer over. Misschien dat ze de tweede keer via een andere kant aanvliegen en dat ze dan niet over jouw deel van de stad vliegen?
Klacht sturen!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Okeeeeeee, klaar nu
Ze vlogen te dichtbij, vorig jaar was beter
Of alleen de tweede keer bewust gezien?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Misschien heb ik dit vorig jaar dan verdrongen ofzo?![]()
oke nog keer f35?![]()
Verleden jaar waren het drie F16's zie ik op mijn filmpjes. Dit jaar vier.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
En opstelling was vorig jaar wel echt veel leuker
ja, en f35'squote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verleden jaar waren het drie F16's zie ik op mijn filmpjes. Dit jaar vier.
Die rook heb ik niet gezien, maar dat kan ook omdat ik lager stond dit jaar. Al met al deel ik je mening dat het verleden jaar beter was.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, en f35's![]()
Ik vind een opstelling met drie veel mooier trouwens
En dit was er vorig jaar ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn prachtige strakke opstellingendie waren er nu niet, toch?
En die helikopters vielen beetje tegen want waren twee gewoon van politie?
Er was geen rook maar er was uberhaupt niet zo'n tweede opstelling dit keer bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die rook heb ik niet gezien, maar dat kan ook omdat ik lager stond dit jaar. Al met al deel ik je mening dat het verleden jaar beter was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |