SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Gezien.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien.
Dank voor de heads up.Kon ik rustig met mijn koffie naar het balkon lopen.
Laat je weten als ze voor de tweede keer komen?
Jaaa, maar vorig jaar was boeienderquote:
Ze vliegen altijd twee keer over. Misschien dat ze de tweede keer via een andere kant aanvliegen en dat ze dan niet over jouw deel van de stad vliegen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]komen ze bij jou twee keer voorbij? hier volgens mij niet
Volgens mij zat verleden jaar die oranje F16 erbij. Zo ff filmpjes terugkijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:05 schreef Crack_ het volgende:
Jaaa, maar vorig jaar was boeiender
inb4 'waren precies dezelfde', volgens mij niet
Helikopters komen nog keer voorbij, maar van dezelfde kantquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze vliegen altijd twee keer over. Misschien dat ze de tweede keer via een andere kant aanvliegen en dat ze dan niet over jouw deel van de stad vliegen?
Klacht sturen!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Okeeeeeee, klaar nu
Ze vlogen te dichtbij, vorig jaar was beter
Of alleen de tweede keer bewust gezien?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:14 schreef Crack_ het volgende:
Misschien heb ik dit vorig jaar dan verdrongen ofzo?![]()
oke nog keer f35?![]()
Verleden jaar waren het drie F16's zie ik op mijn filmpjes. Dit jaar vier.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:18 schreef Crack_ het volgende:
En opstelling was vorig jaar wel echt veel leuker
ja, en f35'squote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verleden jaar waren het drie F16's zie ik op mijn filmpjes. Dit jaar vier.
Die rook heb ik niet gezien, maar dat kan ook omdat ik lager stond dit jaar. Al met al deel ik je mening dat het verleden jaar beter was.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, en f35's![]()
Ik vind een opstelling met drie veel mooier trouwens
En dit was er vorig jaar ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn prachtige strakke opstellingendie waren er nu niet, toch?
En die helikopters vielen beetje tegen want waren twee gewoon van politie?
Er was geen rook maar er was uberhaupt niet zo'n tweede opstelling dit keer bedenk ik me nuquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die rook heb ik niet gezien, maar dat kan ook omdat ik lager stond dit jaar. Al met al deel ik je mening dat het verleden jaar beter was.
En bij de helikopters ontbrak zo'n grote die op jouw foto in het midden vliegt. Karig hoor. Zullen we een brief schrijven naar de organisatie?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Er was geen rook maar er was uberhaupt niet zo'n tweede opstelling dit keer bedenk ik me nu
Oh, ja. Ok. Hou mn mond alquote:Dit jaar kunnen helaas niet alle typen helikopters deelnemen aan het lucht defilé i.v.m. operationele inzet op diverse plaatsen in de wereld.
dit zijn de opties?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:36 schreef Karzai het volgende:
een tattoo laten zetten
de apen vrij laten in artis
groentesoep maken voor hulp behoevende ouderen
60 kuub wijn weg laten lopenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:36 schreef Karzai het volgende:
een tattoo laten zetten
Doe maar kippesoep.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:36 schreef Karzai het volgende:
een tattoo laten zetten
Tegelwippen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik weet eigenlijk ook even niet zo goed wat ik moet gaan doen. Als ik over drie uur nogeens naar de Tour ga kijken is het vroeg zat toch.
Nu nog 160 kilometer. Dan ben je ruim optijd. Ik zou toch eerder inschakelen het is bloed heet en eenz zware eerste rit. Ben nu John Peel aan het luistreren uit december 1991.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ja ik weet eigenlijk ook even niet zo goed wat ik moet gaan doen. Als ik over drie uur nogeens naar de Tour ga kijken is het vroeg zat toch.
Wow dit geen industrie terreinquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
Toch maar gewoon thuis gebleven om te wandelen vandaag
[ afbeelding ]
Kijk eens in de vertequote:
Hier in de buurt zie ik dat niet. (Al ligt het eraan welke windrichting ik uitloop/fiets.quote:
Begin jij dan eerst eens met gewoon opsodemieteren uit dit topicquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Vind dat niks, mensen die zich vervelen en zich hier afvragen wat te doen.
Het hele doel van het leven is dat je er zelf een leuke invulling aan geeft; leuke hobby’s hebt en fijne vrienden zoekt.
Belast ons niet, zoek het zelf uit!
ohquote:
vroeg zat voor wat?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
is dit het industrieterreinrondje?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
paarse bloemen, ren!!!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier in de buurt zie ik dat niet. (Al ligt het eraan welke windrichting ik uitloop/fiets.
Dit is bij ons achter
[ afbeelding ]
En dan? Ik vraag hier nooit wat ik zou moeten doen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Begin jij dan eerst eens met gewoon opsodemieteren uit dit topic
Jij bent dan ook geweldig natuurlijk in tegenstelling tot de overige minkukels hier.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan? Ik vraag hier nooit wat ik zou moeten doen.
Net nogquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En dan? Ik vraag hier nooit wat ik zou moeten doen.
Gewoon lekker op het balkon gaan zitten komende urenquote:
Nee dit is richting de jachthavenquote:
Ja heel moe ga ik ook vandaag niet worden denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon lekker op het balkon gaan zitten komende uren![]()
Ik ga als ik klaar ben met poetsen er ook voor zitten. Tussendoor wat Glastonbury kijken.
Het is weekend. We hoeven ons niet al te moe te gaan maken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja heel moe ga ik ook vandaag niet worden denk ikDat onkruidtrekken was wel het intensiefste
Amen!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook geweldig natuurlijk in tegenstelling tot de overige minkukels hier.
Goed gedaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig niet in m’n boeket zitten. Kon ik weer goed weg.
oh, dat hoop ik?quote:
Ohh wacht ik weet waar dit is. Zit een sterrenwacht verderop!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:45 schreef LTVDK het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ik ook geheim houdenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Blijkt hij het al die tijd over de agrarische industrie te hebben.
Denk niet dat wij hier een sterrenwacht hebben hoorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohh wacht ik weet waar dit is. Zit een sterrenwacht verderop!
Is dit een verkapte naam voor een potige homofiel in de bosjes?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ohh wacht ik weet waar dit is. Zit een sterrenwacht verderop!
Opzegtermijn? Ga je van baan wisselen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Shit, zie nu dat ik 2 maanden opzegtermijn heb ipv 1. Ik wil niet meeeeer. Hopelijk nog veel vakantie over ofzo![]()
Nu klaar met werken, op naar buiten. Fijne dag allen
Hé geeft je het alweer op?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:24 schreef Crack_ het volgende:
Shit, zie nu dat ik 2 maanden opzegtermijn heb ipv 1. Ik wil niet meeeeer. Hopelijk nog veel vakantie over ofzo![]()
Nu klaar met werken, op naar buiten. Fijne dag allen
Hmm, dit is de Amercentrale toch? Misschien heb ik een verkeerd idee hoe ver die van de sterrenwacht af zit die ik in m'n hoofd heb.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat wij hier een sterrenwacht hebben hoor
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Opzegtermijn? Ga je van baan wisselen?
wat probeer je nou weerquote:
Gewaagde vraag voor iemand die net een foto post van de bosjes waar hij uit komt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit een verkapte naam voor een potige homofiel in de bosjes?
Nee joh, die is een km of 30 verderop ofzoquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hmm, dit is de Amercentrale toch? Misschien heb ik een verkeerd idee hoe ver die van de sterrenwacht af zit die ik in m'n hoofd heb.
Ja, denk het wel. Tenzij dit die interne overstap is. Dacht alleen dat dat allang ingegaan was.quote:
Helaas. Gezakt voor mijn stalkexamen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die is een km of 30 verderop ofzo
Snel een herkansing inplannenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas. Gezakt voor mijn stalkexamen.
Maar goed dat ik de gps-info bij mijn foto's heb uitstaan danquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Helaas. Gezakt voor mijn stalkexamen.
Wat kost zo'n beetje gemiddelde stoephoer nou ?quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:35 schreef Karzai het volgende:
Deze gekocht, muziekjes luisteren vanmiddag
[ afbeelding ]
Imgur stript sowieso altijd de exif data.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar goed dat ik de gps-info bij mijn foto's heb uitstaan dan
Om stalkerts tegen te gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Imgur stript sowieso altijd de exif data.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:47 schreef LTVDK het volgende:
Vleespakket bij de slager gehaald met kipspiezen, varkenshaas en spareribs
Ja hier ook, in de zomer gaat de slager altijd een paar weken dicht voor de vakantie en dan is het de weken daarvoor altijd aanbiedingen met veel vleesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook spareribs gehaald. Ofja, eigenlijk zit de hele diepvries weer vol met vlees.
Ik kan dat niet. Maar ik ben een hark.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben heel blij dat ik mn rug volledig zelf kan insmeren
inb4 'kan iedereen'
Dan hoop ik dat iedereen net zo blij is
ik kan het niet, maar ik kom ook niet buiten met ontbloot bovenlijfquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
inb4 'kan iedereen'
Is toch niet hatelijk?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]heb je dat gemist?
[..]
wat probeer je nou weer
voor iemand die regelmatig een haatopmerking maakt over de negativiteit in de sc, ben je zelf wel erg goed in
Altijd geil om het bij meiden op het strand in te smeren. Vooral als ze het vroegen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
inb4 'kan iedereen'
De fuck. Hoe dan?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:04 schreef Crack_ het volgende:
inb4 'kan iedereen'
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:11 schreef Ama het volgende:
Meteen net piercingafspraak gemaakt voor maandagmiddag. Ben nu al zenuwachtig. 🥲
Nee neem mijn verticale labret terug die ik ben kwijt geraakt eerder dit jaar.quote:
ja, maar tussen mn schouderbladen wordt toch een uitdagingquote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:27 schreef DeZwabber het volgende:
In principe zou je ieder deel van je eigen lichaam zelf aan moeten kunnen raken. En volgens mij lukt dat me nog wel. Maar aan kunnen raken en in kunnen smeren zijn twee verschillende dingen bij mij iig.
Tong doet het graag voor jequote:Op zaterdag 29 juni 2024 15:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar tussen mn schouderbladen wordt toch een uitdaging
denk het niet. ik ben geen meid..quote:
Da's voor jou toch een klein rondje om?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee joh, die is een km of 30 verderop ofzo
Buiten? doe eens niet zo raarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
Drukke boel hier. Is zeker mooi weer buiten?
Even de gordijnen van mijn zolderkamer opendoen om naar buiten te kijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:38 schreef DeZwabber het volgende:
Drukke boel hier. Is zeker mooi weer buiten?
Vooruit. HEEL even dan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even de gordijnen van mijn zolderkamer opendoen om naar buiten te kijken.
Doet me er aan denken. Ik moet echt binnenkort weer eens de donkere kamer in. Is al bijna twee jaar geleden.quote:
Voetbal op tv. Een zeldzame traktatie.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Straks eindelijk weer voetjebal op TV
Nu fietsjerijden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
2 leuke wedstrijden hoop ikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Gelachen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Voetbal op tv. Een zeldzame traktatie.
je hoeft niet te kijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
2 dagen rust op het EK... Was heel zwaar hoor..quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heerlijk, hele dag een beetje fietsjerijden en motorfietsje rijden.quote:
Zwabs favoriete "Tv" is die donkere kamer....quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:15 schreef Karzai het volgende:
er is nu even erven toernooi ja , wat wil jij dan op tv zien?
Ik vind het vooral irritant dat dat toernooitje amper te mijden is, van de opperste verbazing van anderen dat je er niet naar kijkt tot de domme oranje vlaggetjes die me wakker houden omdat ze flapperen in de wind.quote:
ja mag ook denk dat er hier weinig mensen nog reguliere tv kijkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zwabs favoriete "Tv" is die donkere kamer....
Zwitserland-Italie en Duitsland-Denemarkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:17 schreef gianni61 het volgende:
wie voetballen er vandaag?
nederland moet dinsdag toch?
hollandse saamhorigheidquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat dat toernooitje amper te mijden is, van de opperste verbazing van anderen dat je er niet naar kijkt tot de domme oranje vlaggetjes die me wakker houden omdat ze flapperen in de wind.
Net zo ergerlijk als lui die denken dat hun idee van een gezellig feestje universeel is.quote:
jij gaat gewoon aan de leverworst en frans bauer luisterenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net zo ergerlijk als lui die denken dat hun idee van een gezellig feestje universeel is.
Dat idee ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij gaat gewoon aan de leverworst en frans bauer luisteren
Als je al niet getrouwd was, had ik je nu ten huwelijk gevraagd.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral irritant dat dat toernooitje amper te mijden is, van de opperste verbazing van anderen dat je er niet naar kijkt tot de domme oranje vlaggetjes die me wakker houden omdat ze flapperen in de wind.
Oké nu vraag ik me af wat jullie denken dat ik bedoel met donkere kamer.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zwabs favoriete "Tv" is die donkere kamer....
Oh kut, dan zal het een vroege avondspits worden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
ah, ik zie dat nederland dinsdag om 18:00 speelt.
dan ga ik uit eten
Doka.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oké nu vraag ik me af wat jullie denken dat ik bedoel met donkere kamer.
ik gok iets met ouderwetse fotorolletjes en baden met chemicalienquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
thuiswerken!!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh kut, dan zal het een vroege avondspits worden.
Als het Nederlands elftal speelde ging Herman Brood naar de hoeren. Had ie de meeste keus.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:23 schreef gianni61 het volgende:
ah, ik zie dat nederland dinsdag om 18:00 speelt.
dan ga ik uit eten
wel lekker rustig bij het restaurant waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh kut, dan zal het een vroege avondspits worden.
quote:
Ja. De ... erachter van Bos doet het klinken alsof ik naar een seksbios of een darkroom ga.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik gok iets met ouderwetse fotorolletjes en baden met chemicalien
Ja, nee, ik moet naar de fabriek.quote:
nerdspul?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, ik had nog een doosje nerdspul.
Dan nog zouden wij niet oordelenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja. De ... erachter van Bos doet het klinken alsof ik naar een seksbios of een darkroom ga.
Ik denk wel dat bos de bios bedoeldequote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
Ja. De ... erachter van Bos doet het klinken alsof ik naar een seksbios of een darkroom ga.
das helaas.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik moet naar de fabriek.
Ik bedoelde onder andere de gewone bios, waar je vaak te vinden bent.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
seks hoeft niet vies te zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik bedoelde onder andere de gewone bios, waar je vaak te vinden bent.
Maar kan ook gewoon je hobbykamer zijn, die niks met seks of andere vieze dingen te maken heeft..
Een wat meer monsterige interpretatie van Gyarados.quote:
Wilde al zeggen dat het wat op Gyarados leek.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een wat meer monsterige interpretatie van Gyarados.
ja, ik hou het op draakjequote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een wat meer monsterige interpretatie van Gyarados.
Ik heb ook een Magikarp.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde al zeggen dat het wat op Gyarados leek.
Zijn die ook wat monsterlijk?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ook een Magikarp.En hij had er een gratis Cubone bijgedaan.
het blijft wel gewoon een kutbedrijf verderquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel goede reclame voor PostNl nu bij de tour
Nee, die zijn gewoon Pokémon.quote:
Oh.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Goedkoper dan zelf een resinprinter regelen en ermee om leren gaan.
en heb je nu van die mini airbrush dingetjes om hem (of haar) te verven?quote:
Nee, gewoon met penseeltjes, geen airbrush (nog).quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heb je nu van die mini airbrush dingetjes om hem (of haar) te verven?
Als ik een garage zou hebben, zou ik er denk ik wel aan beginnenquote:
Het staat ook niets voor niets op de kontquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het blijft wel gewoon een kutbedrijf verder
Dat is wel een beetje spijtig natuurlijk. Maar ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het blijft wel gewoon een kutbedrijf verder
Ach ja, zo gaat het voor voor grote sponsorenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje spijtig natuurlijk. Maar ja.
Grotere resin printer staat op m'n wishlist. Maar ik moet bekennen dat ik de laatste maanden thuis nauwelijks iets geprint heb.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik een garage zou hebben, zou ik er denk ik wel aan beginnen
Trapondersteuning.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Een jonge Nederlander, zijn eerste dag in zijn eerste grote ronde, hele dag in de aanval, prijs voor de strijdlust, wat wil je nog meer
Etappewinst en gele trui??quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Een jonge Nederlander, zijn eerste dag in zijn eerste grote ronde, hele dag in de aanval, prijs voor de strijdlust, wat wil je nog meer
die zal voor van Aert zijnquote:
Ja, snap ik. Ik ben ook erg blij met m'n aparte hokje voor m'n hobbyspul.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grotere resin printer staat op m'n wishlist. Maar ik moet bekennen dat ik de laatste maanden thuis nauwelijks iets geprint heb.
Ik heb ook iets van een aparte hobbyruimte nodig, zodat ik niet méér tijd kwijt ben aan dingen wegzetten en tevoorschijn halen dan aan daadwerkelijk knutselen.
Nee dus.quote:
feitquote:
Remember hoe ze Lemond naaiden.quote:
aardappelblokjes, witlof met ham en kaas, zalm,quote:
Dit is wel lekkerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
aardappelblokjes, witlof met ham en kaas, zalm,
gekookte witlof, gerold in ham en kaas en dan in de oven.. is prima eetbaar.quote:
vroeger vond ik witlof salade ook heel goor, tegenwoordig niet meerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
gekookte witlof, gerold in ham en kaas en dan in de oven.. is prima eetbaar.
vroegah bij oma stond het rauw op tafel. vonnik ook niet lekker
Uit de oven vind ik het ook niet lekker, mij nog te bitter.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
gekookte witlof, gerold in ham en kaas en dan in de oven.. is prima eetbaar.
vroegah bij oma stond het rauw op tafel. vonnik ook niet lekker
hmm, kan... gelukkig ik wel, anders was het zonde dat ik het voor mezelf gemaakt hadquote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Uit de oven vind ik het ook niet lekker, mij nog te bitter.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm, kan... gelukkig ik wel, anders was het zonde dat ik het voor mezelf gemaakt had
lightning has struckquote:
Staatsloterij gewonnen?quote:
heb een straatje voor de 1 juni trekking gekocht.quote:
Ja, dat zou niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een straatje voor de 1 juni trekking gekocht.
30 jaar lang 2.000 euro per maand ga ik voor.
vond ik ookquote:
Ga zo ook nog wat dingen terugkijken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:06 schreef Karzai het volgende:
De hele avond glastonbury op bbc 2 voor de niet voetbal liefhebbers, ik switch tussen die twee
op de huid?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:10 schreef gianni61 het volgende:
Zo'n zalmpje kan echt zo lekker van de grill af komen. Ik ben gewoon trots op mezelf
Optreden van Idles was weer een goedequote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:06 schreef Karzai het volgende:
De hele avond glastonbury op bbc 2 voor de niet voetbal liefhebbers, ik switch tussen die twee
Zeker. Nog mooi glazig vanbinnen.quote:
precies goed idd. hard huidje, ietwat krakend en dan de binnenkant nog niet naar witroze...quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker. Nog mooi glazig vanbinnen.
Niet helemaal doodgebakken.
Wat groene asperges er naast en een paar mini Reibekuchen.
Oh ja, die huid vreet ik gewoon mee opquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies goed idd. hard huidje, ietwat krakend en dan de binnenkant nog niet naar witroze...
houd er van om dat ook in de pan te bereiken. Ex vind de huid niet lekker... geen probleem. die eet ik wel op
En hoe groot is de kans dat je deze prijs wint?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb een straatje voor de 1 juni trekking gekocht.
30 jaar lang 2.000 euro per maand ga ik voor.
miniem, maar als ik geen lotjes koop heb ik 0 kansquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe groot is de kans dat je deze prijs wint?
is hier nog niet richting donker, zelfs niet met de screens voor het raamquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:20 schreef LTVDK het volgende:
Oh het is al weer code geel, ook vroeg donker
Dan zit jij waarschijnlijk een stukje noordelijkerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
is hier nog niet richting donker, zelfs niet met de screens voor het raam
kans acht ik best aannemelijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan zit jij waarschijnlijk een stukje noordelijker
Toch bijna een week droog geblevenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
Toch best een goede zomer hebben we gehad dit jaar
Hier ookquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
is hier nog niet richting donker, zelfs niet met de screens voor het raam
Kunnen de blaadjes weer van de bomen vallenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en ballie een dag naar het strand geweest., dan hebben we alles wel af kunnen vinken.
Lang geleden dat ik poffertjes had, kan natuurlijk wel eens magnetron dingen halen, maar nog niet hetzelfdequote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Paar spatjes vooralsnog. Ik moest wel naar binnen met m'n poffertjes.
Misschien kan je in de leer bij degene die nu kamerlid is.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik poffertjes had, kan natuurlijk wel eens magnetron dingen halen, maar nog niet hetzelfde
Nog even volhouden, dan is het weer herfstquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Moet m'n bed nog opmaken. En ik lag blijkbaar onder het herfstdekbed ofzo.
welke van de 150?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:35 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Misschien kan je in de leer bij degene die nu kamerlid is.
nee er onderquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja hoe noordelijk zit jij nou, nog in stad?
het verbaast me niksquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die van de PVV. Zij was ex-kermisexploitant
als je van rust en ruimte houd is het wel lekker om er te wonen, maar buiten dat om lijkt me niets aan daar te wonenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
heel Nederland zit er zo goed als onder
ik zit ruwweg tussen assen en groningenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
heel Nederland zit er zo goed als onder
Oh ja dat is nog wel primaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit ruwweg tussen assen en groningen
Die heb ik nu.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik poffertjes had, kan natuurlijk wel eens magnetron dingen halen, maar nog niet hetzelfde
Patersnollekequote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zit ruwweg tussen assen en groningen
nopequote:
Volgens mij is er een (on)officiele regel dat je niet dient te gissen, dus ik laat het ook hierbijquote:
Ruinerwoldequote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Volgens mij is er een (on)officiele regel dat je niet dient te gissen, dus ik laat het ook hierbij![]()
Grunn of Drenth hebben ook zoveel dorpjes
Nee ik ga ook niet raden, anders had ze het wel gezegd waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:50 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Volgens mij is er een (on)officiele regel dat je niet dient te gissen, dus ik laat het ook hierbij![]()
Grunn of Drenth hebben ook zoveel dorpjes
Wat goed van je Los, dat is inderdaad een dorpje in Drenthe, maar niet tussen Assen en Groningen, maar je mag alsnog een sticker hoor!quote:
Ja nee dat wel nee.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat goed van je Los, dat is inderdaad een dorpje in Drenthe, maar niet tussen Assen en Groningen, maar je mag alsnog een sticker hoor!
ervaring met in de bak zitten?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan ga ik voor de gevangenis van Veenhuizen, waar ik leuke tijden heb meegemaakt
Ik ben er wel doorheen gefietst vorige week, maar geografisch komt het inderdaad niet in de richtingquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wat goed van je Los, dat is inderdaad een dorpje in Drenthe, maar niet tussen Assen en Groningen, maar je mag alsnog een sticker hoor!
Ik was daar laatst in de buurt, reed op een lange weg tussen de weilanden. Zag een huis wat verder van de weg. Stopte daar en zocht op Google waar die rare familie zat. Jahoor was dat huis.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:54 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Lijkt me voor die buren ook een heel bijzonder gebeuren
jij zwaaien zekerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik was daar laatst in de buurt, reed op een lange weg tussen de weilanden. Zag een huis wat verder van de weg. Stopte daar en zocht op Google waar die rare familie zat. Jahoor was dat huis.
Nee project geleid met een houtverbranding met oliebrander. Een gedetineerde heeft daar een bus gegapt van een bouwvakker en is door het hek gereden.quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee project geleid met een houtverbranding met oliebrander. Een gedetineerde heeft daar een bus gegapt van een bouwvakker en is door het hek gereden.
Ah ok. Het heeft iig wel geschiedenis.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Huis stond te koop. Denk weinig gegadigden.
Ontsnappen natuurlijk maar hij kwam maar door de eerste poort in de sluis terecht:quote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]![]()
wat zou hij met die bus willen doen?
Ah ik dacht aan een soort melkbusquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ontsnappen natuurlijk maar hij kwam maar door de eerste poort in de sluis terecht:
Heh?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:01 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ah ik dacht aan een soort melkbus
je zal denken dat die gedetineerde dat dan moet afbetalen in zoveel maanden?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:01 schreef Lospedrosa het volgende:
Bouwbedrijf was de pineut, want bus totalloss en schijnbaar ben je niet verzekerd zo gauw je het terrein op rijdt.
Euhh. Hoeveel denk je dat een gedetineerde verdient met dagbesteding in de gevangenis?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
je zal denken dat die gedetineerde dat dan moet afbetalen in zoveel maanden?
Later als ie uit het gevang komtquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh. Hoeveel denk je dat een gedetineerde verdient met dagbesteding in de gevangenis?
Hij kan het toch niet uitgevenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Euhh. Hoeveel denk je dat een gedetineerde verdient met dagbesteding in de gevangenis?
Nee want ontsnappen (de poging tot) is niet strafbaar, de bouwvakker kreeg op zijn kloten dat de sleutel er nog in zat.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:10 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Later als ie uit het gevang komt
Gevangenen mogen toch een lijstje maken? Misschien dat als ze wat meer op het lijstje willen zetten dat ze meer moeten dokkenquote:
duurde ook wel erg lang voordat die de lucht ingingquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah .![]()
https://www.instagram.com(...)MWtjcmVmcjd3b2wzbQ==
Ja hier ook. Maar zeg, die eerste spatjes zijn opgedroogd maar daar zat blijkbaar allemaal saharastof inquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is komt er zo nog een bui
Kan je je auto weer opnieuw gaan wassenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja hier ook. Maar zeg, die eerste spatjes zijn opgedroogd maar daar zat blijkbaar allemaal saharastof inDa's nie fijn.
Een revolutionair nieuw klein huis van aluminium.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Mooi huis voor de Zwabber van allumunumium
https://www.instagram.com(...)MXN5YXEyYWR5amRndA==
Die zie ik hier ook af en toe te huur komen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een revolutionair nieuw klein huis van aluminium.
Dus een stacaravan.
Doe eens gek zonder teveel na te denken.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:35 schreef DeZwabber het volgende:
Eerder vandaag gereageerd op een woning in IJsselmonde. Twijfel nog steeds of ik dat wel wil eigenlijk. Maar ja. Niet veel keuze verder.
En dan iedere dag in totaal drie uur reistijd van en naar m'n werk omdat ik eens lekker gek deed zeker.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 20:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doe eens gek zonder teveel na te denken.
Thats life
Ik heb er ook wel eens moeten voetballenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ben er wel doorheen gefietst vorige week, maar geografisch komt het inderdaad niet in de richting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |