https://www.voetbalstats.nl/spelernedxi.php?persid=25669quote:Ryan Gravenberch
Nederland
Geboren: 16-05-2002
Geboorteplaats: Amsterdam
Speler
Nederlands elftal
12 interlands
1 doelpunt
Basisplaatsen: 2
Invalbeurten: 10
Gewisseld: 1
Minuten: 406
Gewonnen: 9
Gelijk: 2
Verloren: 1
Voor: 35
Tegen: 9
Aanvoerder: -
Strafschoppen: -
Eigen doelp.: -
Geel: 1
Rood: -
Rood (direct): -
Rood (2x geel): -
Goh. Een beetje de kritiek die er al jarenlang op hem isquote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Traint volgens de oranje watsers als een kutje.
Dat zal bij Liverpool onder Klopp toch wel anders zijn geweest? Viel toch regelmatig in, dat doe je niet als je daar de kantjes vanaf loopt. Al heeft hij dat laconieke altijd wel.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Goh. Een beetje de kritiek die er al jarenlang op hem is
Ik weet eigenlijk niet eens wat voor een voetballer het is. Speelt weinig bij Liverpool.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:35 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Beetje kleurloze speler die weinig toevoegt vrees ik..... heeft wel loopvermogen, maar ja wat heb je aan een blinde paard.....
En hoe train je een kutje?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Traint volgens de oranje watsers als een kutje.
Graag zelfsquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou hier nu wat gifjes kunnen plaatsen
Een type meisje Taylorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:24 schreef Durmada het volgende:
Heeft eigenlijk niks extra's. Een beetje zoals Wijnaldum maar dan zonder de ervaring. We missen een type Taylor, maar die was dramatisch tegen Frankrijk.. lastig, lastig.
Matige voetballer, maar wel met het vermogen om doelpunten te maken en heeft wat meer creativiteit dan een De Wit of Klaassen. Voegt waarschijnlijk meer toe dan Wijnaldum. En als Gravenberch de mindere versie is van Wijnaldum hebben we wel een gigantisch probleem op het middenveld. Blind op het middenveld is ook niet je van het.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Een type meisje Taylor
Over wat voor type heb je het dan precies, iemand die overal te laat is?
Ja maar om dan met Kenneth Taylor aan te komen is wel heel bizarquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Matige voetballer, maar wel met het vermogen om doelpunten te maken en heeft wat meer creativiteit dan een De Wit of Klaassen. Voegt waarschijnlijk meer toe dan Wijnaldum. En als Gravenberch de mindere versie is van Wijnaldum hebben we wel een gigantisch probleem op het middenveld. Blind op het middenveld is ook niet je van het.
Ja, maar met zoveel blessures op het middenveld eigenlijk ook weer niet. Taylor heeft een aardige tweede seizoenshelft gedraaid en ligt ook nog goed in de groep. Welke andere middenvelder had jij nu in gedachten?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar om dan met Kenneth Taylor aan te komen is wel heel bizar
Slapzak Stengs.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ja, maar met zoveel blessures op het middenveld eigenlijk ook weer niet. Taylor heeft een aardige tweede seizoenshelft gedraaid en ligt ook nog goed in de groep. Welke andere middenvelder had jij nu in gedachten?
Mja, dan krijg je natuurlijk wel heel erg een middenveld vol vlieggewichten. Taylor heeft iets meer power.quote:
Inderdaad de betere optie. En ook die is niet goed genoegquote:
Normaal gesproken uiteraard niet maar ik had ze beide liever gehad dan Wijnaldum eigenlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad de betere optie. En ook die is niet goed genoeg
blufquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou hier nu wat gifjes kunnen plaatsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |