Tuurlijk wel.quote:
Je bedoelt muggen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:38 schreef maily het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Ze komen altijd op het licht af.
Dus als jij 5 lampen aan hebt, er 4 uitdoen en de mepkans wordt al groter!
En zelf niet in het licht gaan staan #tip
Ik heb nooit gemerkt dat vliegen op het licht afkomen. Ik zie ze altijd in vierkantjes vliegen.quote:
Dan weet je na paar rondjes wel welke kant ze op gaan en kan je ze meppenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik heb nooit gemerkt dat vliegen op het licht afkomen. Ik zie ze altijd in vierkantjes vliegen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan weet je na paar rondjes wel welke kant ze op gaan en kan je ze meppen
Je moet natuurlijk wel de batterijen vervangen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:17 schreef Seven. het volgende:
Niet zo'n elektrisch ding die binnen 3 weken dood is
Gewoon zo een van de Blokker maar dan ipv 2x 1,5 volt er een 9volt blok in modden, gaat misschien niet lang mee maar is verdomd effectief tegen alles groter dan een mugquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:17 schreef Seven. het volgende:
Ik zoek een echt goeie vliegenmepper. Niet zo'n elektrisch ding die binnen 3 weken dood is, maar echt een vliegenmepper waarmee je flinke petsen uit kunt delen zonder dat de stukken eraf vliegen. Het oppervlakte is ook een belangrijke factor. Voor een vliegenmepper die jaren meegaat wil ik ook wel 50 euro neerleggen trouwens.
Wie heeft de gouden tip?
Ik wil dat gezeik met batterijen niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:04 schreef ach het volgende:
Ik heb al jaren de elektrische van HG. Als hij het niet meer doet moet je er nieuwe batterijen indoen. En met elektrische neppers moet je de insecten elektrocuteren, niet daadwerkelijk meppen want dan sla je de mepper kapot.
Zappen en pletten werkt ook, hoef je er geen 9V in te moddenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Gewoon zo een van de Blokker maar dan ipv 2x 1,5 volt er een 9volt blok in modden, gaat misschien niet lang mee maar is verdomd effectief tegen alles groter dan een mug
Zelfs een hoornaar mee kapot gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |