Ik hou van dode vliegen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook geschikt als je van rode billetjes houdt.
Dat dacht ik dus ook toen ik dat ding zag. Moest even checken of niet de 18+-afdeling van bol wasquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:36 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ook geschikt als je van rode billetjes houdt.
Jeuk is leuk, maar wassen is klasse.quote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:51 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
De beste vliegenmepper is een stromende kraan en een flacon badschuim.
Ook handig dus bij vorstquote:Op woensdag 3 juli 2024 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja perfect. Heb wel overal zout liggen.
Heb nooit slakken binnen inderdaad!quote:Op dinsdag 9 juli 2024 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ook handig dus bij vorst
En bij een slakkenplaag
Waterspray. Met natte vleugels storten ze neer. Daarna kun je ze eventueel alsnog elektrisch afmakenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 22:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik wil dat gezeik met batterijen niet.
60¤ (bij Bol) vind ik iets te veel voor een vliegendoder.quote:
Yep, voor vliegen die op het raam zitten werkt dat uitstekend. Ik gebruik meestal 2 of 3 elastiekjes (meer spreiding).quote:
Krijg je wel vieze ramen..quote:Op vrijdag 12 juli 2024 19:01 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
60¤ (bij Bol) vind ik iets te veel voor een vliegendoder.
[..]
Yep, voor vliegen die op het raam zitten werkt dat uitstekend. Ik gebruik meestal 2 of 3 elastiekjes (meer spreiding).
Lijkt eerder op een SM-speeltje.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:27 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/nl(...)ig/9300000152299053/
Je bent niet echt van het aandachtig lezen, hè.quote:Op zaterdag 13 juli 2024 10:13 schreef Bzzzzt het volgende:
https://jachtxl.nl/vliege(...)3-0-limited-edition/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |