SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker100.000 katjes
Fuck the EBU!
Waar luister jij dan graag naar?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Staat al jarenlang op 1 in mijn top 10 van de meest afgrijselijke muziek ooit gemaakt.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik overwoog even om te wachten en een foto van de usb-stick te sturen.
Excuseer de meuk ik ben met een knutselding bezig.oeeeeeeeeeehSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Excuseer de meuk ik ben met een knutselding bezig.Welk merk is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rare appel wel-XOXO-
[..]
Excuseer de meuk ik ben met een knutselding bezig.Wel vervelend dat dat trackpad niet in het midden zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij bent net terug van vakantie, eerst wachten tot de rest is geweestquote:
Not sure if serious.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel vervelend dat dat trackpad niet in het midden zit
Framework.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Welk merk is dat?![]()
Rare appel wel
Nimmerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent net terug van vakantie, eerst wachten tot de rest is geweest
Beetje wel, heb me daar echt kapot aan lopen ergeren toen ik voor werk een paar maanden met een laptop met het trackpad zo links van het midden hadquote:
Gaat lekker in de Seine poepenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nimmer
Ik weet zeker dat mijn bezoek aan Parijs voor de vakantie van minstens één iemand komt
quote:
Doet je aan je eigen kraan denken?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:36 schreef LTVDK het volgende:
Wel vervelend dat dat trackpad niet in het midden zit
Ja dat doen ze daar toch allemaal voor de olympische spelenquote:
Die zit gewoon perfect in het middenquote:
Ja dat las ik ook.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat doen ze daar toch allemaal voor de olympische spelen
heh?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een zeiknummerquote:
Ja hoorde hetquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Paradise by the Dr_Flashboardlight?quote:
Wooooooooooooooooooooquote:
AND I WOULD DO ANYTHING FOR LOOOOOOVE, I'D RUN RIGHT INTO HELL AND BACK.quote:
En niemand die bedenkt dat de Seine eigenlijk de andere kant op stroomtquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:51 schreef Ama het volgende:
https://www.ad.nl/olympis(...)%2Fwww.google.com%2F
Geen idee.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En niemand die bedenkt dat de Seine eigenlijk de andere kant op stroomt
Het hele idee van deze laptop is dat alles modulair is. Dus ik kan hem links, midden, of rechts doen en vastklikken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje wel, heb me daar echt kapot aan lopen ergeren toen ik voor werk een paar maanden met een laptop met het trackpad zo links van het midden had
fransozen houden wel van een beetje actie voerenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:51 schreef Ama het volgende:
*pakt auto*quote:Op vrijdag 28 juni 2024 15:51 schreef Ama het volgende:
wil je mee poepen?quote:
Moeten ze niet werken of zo ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
fransozen houden wel van een beetje actie voeren
En kaasquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
In Parijs gaan ze drie uur lunchen met wijn erbij
Ik ben niet bekend met dit fenomeen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Dat was een goede ghost poop @:airwin
Een spookgerrie.
Een scheet dus gewoon?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Een spookgerrie.
Uh, ik sla over dit keerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:06 schreef Ama het volgende:
Iedereen na die tijd met diarree en kotsen op bed.
daarom altijd een wc met een poepschaaltje pakkenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:05 schreef CherryLips het volgende:
Een spookgerrie.
Okeequote:The famed TikTok concept ‘ghost poop’
Weer wat geleerd. Het fenomeen ben ik wel mee bekend. De naam dus nog niet. Nu wel. Dank.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.independent.c(...)health-b2554008.html
Mijn dinnetje ging daar vroeger nog wel eens zwemmen na het stappen, maar toen was het ook al vies en ze is er ook wel eens ziek van geworden.quote:
Een wat?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom altijd een wc met een poepschaaltje pakken
Ja, met een plateautje.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ooooh geen plonsplee zeg maar
Dieplader vs platbodem.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ooooh geen plonsplee zeg maar
Happy hardcore.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:19 schreef Nattekat het volgende:
Hierna alleen nog maar Europapa en Rainbow in the Sky, we zijn praktisch door de hardcore heen.
quote:Twan van de Nieuwenhuijzen stopt als delegatiehoofd songfestival.
Ff bookmarkenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:25 schreef Ama het volgende:
Volgend jaar geen NL op het songfestival. Ik zeg het hier alvast.
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter ook, walgelijke klotezooi met falende deugorganisatie
Ok US.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter ook, walgelijke klotezooi met falende deugorganisatie
quote:
En dat koop je alles apart ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Repareerbaar, upgradebaar, aanpasbaar.
Je kan kiezen wat voor toetsenbordlayout, wat voor aansluitingen je wil, de gpu vervangen of weglaten.
Je schuift een soort van Nintendo cartridges in de zijkant met de aansluitingen die je wil.
Mooi zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:41 schreef Crack_ het volgende:
Behandeling viel alles mee. Ik voel de prik van verdovingen in mn mond niet, dusja, dan is het al gauw goed![]()
Kan. Maar je bestelt het als een bundel uit een keuzemenu. Ik had er bijv geen SSD bij besteld, want ik wilde een andere dan zij zelf leveren. Je kan hem ook geassembleerd bestellen.quote:
Cool! Echt iets voor jouquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan kiezen wat voor toetsenbordlayout, wat voor aansluitingen je wil, de gpu vervangen of weglaten.
Je schuift een soort van Nintendo cartridges in de zijkant met de aansluitingen die je wil.
Klinkt vet zwabquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan. Maar je bestelt het als een bundel uit een keuzemenu. Ik had er bijv geen SSD bij besteld, want ik wilde een andere dan zij zelf leveren. Je kan hem ook geassembleerd bestellen.
Ik voel me wel heel basic nu. Ik dacht oke deze laptop ziet er prima uit (die ik had gekocht). Beetje zelfde als hoe ik een mobiel en een TV koop.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe graag moeilijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik voel me wel heel basic nu. Ik dacht oke deze laptop ziet er prima uit (die ik had gekocht). Beetje zelfde als hoe ik een mobiel en een TV koop.
Wil je het nare verhaaltje horen?quote:
Helaas, ik wil SCOOTERquote:
Oké klas, vandaag gaan we een computer bouwen. Ik vertrouw dat jullie naast het cursusmateriaal allemaal jullie soldeerbout en 15 miljard transistors hebben meegenomen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:55 schreef Crack_ het volgende:
Dit is Zwabber als we een computerlesje zouden doen met de sc
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==
klas:quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oké klas, vandaag gaan we een computer bouwen. Ik vertrouw dat jullie naast het cursusmateriaal allemaal jullie soldeerbout en 15 miljard transistors hebben meegenomen?
Mijn kat had altijd wel brokjes en ik gaf haar bewust op random tijden ander eten. Werkte wel goed. Maar ze kon ook wel goed omgaan met een bakje vol brokjes. Ik zeg kon want nu ze met een andere kat samenwoont moet het wel op van haar. Ze moest zelfs op dieet lol wat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Voor alle katmensen
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==ik wist niet dat dit 'normaal' was en heb om deze reden ooit een tweede kat gekocht omdat ik dacht dat de mijne eenzaam was. Het heeft niet geholpen
Alle katachtigen behalve de leeuw zijn solitair.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:00 schreef Crack_ het volgende:
Voor alle katmensen
https://www.instagram.com(...)gsh=MzRlODBiNWFlZA==ik wist niet dat dit 'normaal' was en heb om deze reden ooit een tweede kat gekocht omdat ik dacht dat de mijne eenzaam was. Het heeft niet geholpen
Nou vooruit dan maar.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, misschien alsnog beter in spoiler tho
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Volgens mij wilde die van mij gewoon aandachtquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn kat had altijd wel brokjes en ik gaf haar bewust op random tijden ander eten. Werkte wel goed. Maar ze kon ook wel goed omgaan met een bakje vol brokjes. Ik zeg kon want nu ze met een andere kat samenwoont moet het wel op van haar. Ze moest zelfs op dieet lol wat.
lolquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alle katachtigen behalve de leeuw zijn solitair.
Rokenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Oude plebsverslaving heeft me terug weten te vinden.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.omg, en zo vaak ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
blij dat het uiteindelijk is opgelost maar echt alles behalve fijn
Heb je nu grote angst voor tandarts oid?Baby darling doll face honey
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:06 schreef Ama het volgende:
Ik mis het hebben van een kat. Slaaf zijn van een kat.
zag op insta dat die super slecht zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die Yum Yum Chicken flavour instant noodles
Nee niet per se, was gewoon vreselijk kut, zeker omdat ik toen ook nog helemaal gaar en zonder conditie was vanwege het ziekenhuis. Maar die kant van mijn kaak heeft stiekem een flinke klap gehad van de airbag, daar later nog 2 wortelkanaalbehandelingen gehad, die gingen overigens wel volgens het boekje. Eentje was echter niet meer te redden nadat die een paar maanden na de behandeling weer begon te kutten en die is toen getrokken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
omg, en zo vaak ook![]()
![]()
blij dat het uiteindelijk is opgelost maar echt alles behalve fijn
Heb je nu grote angst voor tandarts oid?
EN dan is het waarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag op insta dat die super slecht zijn
Elk goedkoop eten is superslecht en daar is eigenlijk niets mis mee maar dit om het zout neem ik aan?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zag op insta dat die super slecht zijn
En kwam dat niet eerder aan het licht door al je andere verdovende medicijnen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet per se, was gewoon vreselijk kut, zeker omdat ik toen ook nog helemaal gaar en zonder conditie was vanwege het ziekenhuis. Maar die kant van mijn kaak heeft stiekem een flinke klap gehad van de airbag, daar later nog 2 wortelkanaalbehandelingen gehad, die gingen overigens wel volgens het boekje. Eentje was echter niet meer te redden nadat die een paar maanden na de behandeling weer begon te kutten en die is toen getrokken.
Ja oxycodon is vrij heftig spul, werkt super maar in dit geval dus iets te goedquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En kwam dat niet eerder aan het licht door al je andere verdovende medicijnen?
Denk je het ergste van je ongeluk gehad te hebben..![]()
Kans bestaat hier ook dat behandeling niet werkt en dat kies alsnog getrokken moet worden. Ja kans bestaat altidj natuurlijk, maar kan dat er te veel druk op die kies staat ivm kaakklemmen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja oxycodon is vrij heftig spul, werkt super maar in dit geval dus iets te goed
Ja die teringzooi wil ik ook nooit meer gebruiken, dan moet er wel echt iets goed mis zijn zou ik dat gebruikenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Wel handig dat je dit nu weet voor een volgende keer!
Ik was er begin dit jaar wel "blij" mee maar gelukkig kon ik ook per direct zonder problemen stoppen toen de pijn af nam. Ik schreeuwde het zonder echt uit van de pijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die teringzooi wil ik ook nooit meer gebruiken, dan moet er wel echt iets goed mis zijn zou ik dat gebruiken
Sterktequote:
Dat is meestal zo jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die teringzooi wil ik ook nooit meer gebruiken, dan moet er wel echt iets goed mis zijn zou ik dat gebruiken
In de foute top 1500 keur ik het goedquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:18 schreef Ama het volgende:
Ik vind Joost leuk hoor maar ben even europapa moe.
dat is wel fijnquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik was er begin dit jaar wel "blij" mee maar gelukkig kon ik ook per direct zonder problemen stoppen toen de pijn af nam. Ik schreeuwde het zonder echt uit van de pijn.
En dan ongeveer 3 uur later ben ik op plaats van bestemming.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sterkte
Ik ga weer proberen deel te nemen aan de Parkrun. Maar 9 uur vind ik best vroeg
Vond dat ze het in het ziekenhuis alle operaties er na veel te makkelijk neerzette, kwam de zuster telkens met die dingen aanzetten terwijl ik vrij duidelijk was dat ik het niet wilde. En dan de zuster er na vragen waarom ik dat pilletje nog niet op had en dan weer moet gaan uitleggen dat ik het niet wilquote:
Ziekenhuis wou het niet geven, wat ik wel begrijp maar mijn huisarts kent me beter (en ook beter hoe mijn drugsgebruik was want ben altijd open boek tegen haar) en die durfde de gok gelukkig wel te nemen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is wel fijnen zo fijn dat het bestaat
die verhalen van de periode dat verdovende middelen nog níét bestonden
Wat ga je morgen doen??quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan ongeveer 3 uur later ben ik op plaats van bestemming.
Net even gekeken om 22:18 laatste trein terug naar huis. Anders kom ik niet meer thuis, hehe.
Althans eerstvolgende optie is dan vertrek om 2:20 en dan om 9:01 arriveren. 6 uur en 41 minuten onderweg.
Waarschijnlijk is dat inclusief 4 uur bij een bushalte wachtenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan ongeveer 3 uur later ben ik op plaats van bestemming.
Net even gekeken om 22:18 laatste trein terug naar huis. Anders kom ik niet meer thuis, hehe.
Althans eerstvolgende optie is dan vertrek om 2:20 en dan om 9:01 arriveren. 6 uur en 41 minuten onderweg.
Bij mij nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:27 schreef Nizno het volgende:
de hele week heeft de top10 zichtbaar gestaan op de site van Q, nu ze bij de top10 zijn aangekomen houden ze die ineens 'geheim'
hmm... dan even vernieuwen, misschien omdat ik hem al vanaf vanmorgen open heb staan ofzoquote:
ook gezellig.quote:
37 minuten op Rotterdam Centraal. En daarna nog eens 52 minuten op Rotterdam Lombardijen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat inclusief 4 uur bij een bushalte wachten
Harinkjes met ui knagen in de stiltecoupéquote:
Heel goed van jou.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Zonder te Googlen kan ik raden wat dit is.
Heb je lekker de tijd om het station te bwonderenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
37 minuten op Rotterdam Centraal. En daarna nog eens 52 minuten op Rotterdam Lombardijen.
Ook 5 keer overstappen.
Oh, dat is wel beetje apartquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond dat ze het in het ziekenhuis alle operaties er na veel te makkelijk neerzette, kwam de zuster telkens met die dingen aanzetten terwijl ik vrij duidelijk was dat ik het niet wilde. En dan de zuster er na vragen waarom ik dat pilletje nog niet op had en dan weer moet gaan uitleggen dat ik het niet wil
Heel fijn als je huisarts weet hoe je bent en daarop inspeeltquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ziekenhuis wou het niet geven, wat ik wel begrijp maar mijn huisarts kent me beter (en ook beter hoe mijn drugsgebruik was want ben altijd open boek tegen haar) en die durfde de gok gelukkig wel te nemen.
Ben haar nog steeds dankbaar. Kon ik eindelijk slapen.
Fawakaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
37 minuten op Rotterdam Centraal. En daarna nog eens 52 minuten op Rotterdam Lombardijen.
Ook 5 keer overstappen.
Vetquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:32 schreef bitterbal het volgende:
ik ga met de dinner train![]()
https://dinnertrain.eu/ro(...)N5FM97RoCvL8QAvD_BwE
Sate met salade (salade was gratis bij de Jumbo, Het scanetiket ontbrak, waardoor ik het niet kon scannen,dus zei de medewerkster dat ik deze gratis kon meenemen)quote:
Nee want ik ga niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga naar MagicCon.
Dus als het goed is, ga ik dan @:dud0r meeten.
Ja kent je vaak toch wel beter en mensen in ziekenhuis kennen je natuurlijk niet en beslissen op de dingen die ze wel weten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wel beetje apart
[..]
Heel fijn als je huisarts weet hoe je bent en daarop inspeelt
na elk nummer schiet de top er na weer op slotquote:
Ik kan je nu alvast vertellen dat ballie na het eten vrij snel weer trek heeft...quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat maar weten hier hoe het was als je wil.
Tofquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:32 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja kent je vaak toch wel beter en mensen in ziekenhuis kennen je natuurlijk niet en beslissen op de dingen die ze wel weten.
Ha, goed gegokt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Maar wachtenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was net in het lokale winkelcentrum op zoek naar een usb stick. Ik vond er een paar, maar ze waren allemaal zo slecht dat ik dan nog liever een dagje wacht en er online een bestel.
Ik ga zo eerst nog even op zoek waar m'n oude ergens uithangen.
beter wachten dan baggerquote:
Voor alleen even een OS installeren? Ok, beter voor de afvalbult van niet, maar dan nog.quote:
Hoe test je in een winkel of een USB stick slecht isquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
Ik was net in het lokale winkelcentrum op zoek naar een usb stick. Ik vond er een paar, maar ze waren allemaal zo slecht dat ik dan nog liever een dagje wacht en er online een bestel.
Ik ga zo eerst nog even op zoek waar m'n oude ergens uithangen.
Ik heb er altijd wel wat in m'n werktas zitten tbv backups en ook wel één met Windows er opquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:43 schreef Ama het volgende:
USB stick heb ik al eeuwen niet meer gebruikt.
je vriendquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:43 schreef IJsdraakje het volgende:
De fuck, er zit een of ander steekbeest in huis en het moet mij hebben.
ik heb er aan elke sleutelbos 1 hangenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb er altijd wel wat in m'n werktas zitten tbv backups en ook wel één met Windows er op
De recentste zit wel op m'n tiet, maar nee.quote:
Vorig jaar twee keer gedaan. Is leuk!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:32 schreef bitterbal het volgende:
Hoe was het eten? Eerder wilde mevr Koen niet omdat er wat slechte eebiequote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar twee keer gedaan. Is leuk!
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De recentste zit wel op m'n tiet, maar nee.
quote:
manquote:
ja? Lijkt mij ook wel leuk. We hadden spaanse menu besteld maar ze hadden technische problemen dus we zijn verplaatst naar 1e klassequote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vorig jaar twee keer gedaan. Is leuk!
Luxe problemen is hier dan wel passend bijquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? Lijkt mij ook wel leuk. We hadden spaanse menu besteld maar ze hadden technische problemen dus we zijn verplaatst naar 1e klasse
Niet te veel van verwachtenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe was het eten? Eerder wilde mevr Koen niet omdat er wat slechte eebie
Maar je gaat niet alleen toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja? Lijkt mij ook wel leuk. We hadden spaanse menu besteld maar ze hadden technische problemen dus we zijn verplaatst naar 1e klasse
ja misschien nog broodje kroket dan bij smullersquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet te veel van verwachtenJe wordt er niet dik van in ieder geval.
Als er "USB 2.0" of "12MB/s" op staat en ze dezelfde prijs vragen voor een Trekpleister huismerk stick als voor een Samsung stick online met letterlijk 35x de snelheid.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoe test je in een winkel of een USB stick slecht is
Vent of kerel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:50 schreef Crack_ het volgende:
Wacht nu weet ik het weer, het is vent bij IJs
ik vind de nummer 2 ook gehypt want speciaal gemaakt om in de foute top te komen, Qmusic mag daar mee stoppen om zelf muziek te laten maken door artiesten te vragen een fout nummertje te makenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nummer 2 kan op zich nog wel, maar nu is het wel klaar ja
Op zich wel eens, maar deze was wel beter dan die van vorig jaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind de nummer 2 ook gehypt want speciaal gemaakt om in de foute top te komen, Qmusic mag daar mee stoppen om zelf muziek te laten maken door artiesten te vragen een fout nummertje te maken
ja maar dat kon ook snel. Chantalquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op zich wel eens, maar deze was wel beter dan die van vorig jaar.
Ik dacht eerst dat Engelenbewaarder het foute anthem was vorig jaarquote:
van Marco wist ik dat dat niet door Q gehypt was. aangezien hij een dorp verderop woont of woondequote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat Engelenbewaarder het foute anthem was vorig jaar
Had niet zo veel Q geluisterd in juni, en ik was echt heel erg in de war waarom er twee nieuwe binnenkomers op 1 en 2 stonden. Ik kon gewoon niet bedenken wat zo'n grote hit was naast het foute anthem.
Echt een matig nummer dat veel te hoog staat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
van Marco wist ik dat dat niet door Q gehypt was. aangezien hij een dorp verderop woont of woonde
heuj das mijn euro!!!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:29 schreef Ama het volgende:
Lol ik zie ineens dat ik 1 euro nabetaling voor huurtoeslag heb gekregen. Ziet er zo random uit om 1 euro te krijgen van de belastingdienst.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
heuj das mijn euro!!!
ik kreeg brief dat ik over 2023 nog 241 euro krijg.
Kreeg gisteren op mn bankrekening 240 euro..
kado voor amaquote:
De vip tickets waren al uitverkocht heel snel en de gewone tickets vond ik het geld niet waardquote:
Ik heb al mijn euros al afgegevenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zij willen anders ook die ene euro van jou
ja weet ik. ik zal het melden als ik ze toch ooit nodig heb oke?!quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zij willen anders ook die ene euro van jou
Manmanmanmanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
1304 stappenBekijk het ook maar vandaag
Kijk deze rijke tatta dan. Voelt zich te goed voor de normale tickets.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
De vip tickets waren al uitverkocht heel snel en de gewone tickets vond ik het geld niet waard
1305 zekerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Manmanmanman
*kijkt naar eigen stappen*
*haalt opgelucht adem*
Dat zou wel echt prachtig zijn geweestquote:
ik heb nog 80 zegels van 49ctquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Postzegel van ¤1,14 op plakken en terugsturen.
11kquote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
1304 stappenBekijk het ook maar vandaag
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 18:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk deze rijke tatta dan. Voelt zich te goed voor de normale tickets.
Toen was ik al 30. Keek echt geen Nickelodeon meerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:
Ha, ik ben erachter wie die stem is. Ik kreeg een ingeving en Wikipedia gaf me gelijk
Hij was de Nederlandse stem van een Nickelodeonserie in 2011
Hij is ook de stem van de haai in De Kleine Zeemeerminquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen was ik al 30. Keek echt geen Nickelodeon meer
Heb ik nooit gezienquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij is ook de stem van de haai in De Kleine Zeemeermin
Baby shark tu tuu tudu tuduquote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
...haai? Heeft die een haai..?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit een haai in maar die kon niet praten toch? Die viel ze alleen aan in het begin. In dat gezonken schip.quote:
Hmm. Had me toch iets anders bij jou voorgesteld.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
1000 punten voor wie weet welke user er sprekend op Mama Shark lijkt.
Ik heb een elvis kuifquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nog andere bekende look-a-likes in deze SC?
Ik lijk bijvoorbeeld sprekend op een jonge Mr. T.
Toen jij een keer een foto van jezelf postte maakte ik een vergelijking met Kees/Cees Prins van JIskefetquote:
Kan ookquote:Op vrijdag 28 juni 2024 20:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toen jij een keer een foto van jezelf postte maakte ik een vergelijking met Kees/Cees Prins van JIskefet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |