Doen we niet meer aan aantekeningen?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 12:52 schreef wimderon het volgende:
Hiert is de eerste waar een streep door kan.
Al voor de officiele start vallen met gebroken tanden, veel opvallender kan toch niet?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Doen we niet meer aan aantekeningen?
Meermaals met naam in beeld is een definitieve schrapping lijkt me.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:01 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Doen we niet meer aan aantekeningen?
Rijdt nu wel al semi-opvallend in beeld.quote:
In koers zelf is hij wel in beeld geweest maar nog niet overduidelijk. Nu is dat waarschijnlijk een kwestie van tijd als hij zo moet lossen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al voor de officiele start vallen met gebroken tanden, veel opvallender kan toch niet?
Op 2 aparte momenten met naamvermelding?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In koers zelf is hij wel in beeld geweest maar nog niet overduidelijk. Nu is dat waarschijnlijk een kwestie van tijd als hij zo moet lossen.
Gianni Vermeersch deed dit eerder ook al.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:33 schreef wimderon het volgende:
Eiking en Tiller moesten even opvallen door nog naar de kopgroep toe te willen rijden.
En Abrahamsen en Gibbons doen dat nu ook.
Naam in beeld gespot!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 11:27 schreef TommyL0204 het volgende:
Michele Gazzoli gaan we deze tour niet zien
Datzelfde geldt voor Grignard of all places.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:04 schreef franklop het volgende:
Teunissen in ieder geval aantekening voor opvallend lossen incl naam
Kef sowieso eruit. Zo vaak met naam en toenaam in beeld geweest.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:58 schreef Faraday01 het volgende:
Aantekeningen voor Kef, Morkov en Bol?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of diegenen vaak in beeld worden genomen, of het een opvallende verandering van het koersbeeld oplevert, of diegene na zijn beurt in beeld wordt genomen bij het lossen. Enfin: of je dat opvallend doet.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:00 schreef DiegoFuser het volgende:
Waar ligt de grens tussen onopvallend kopwerk en opvallend kopwerk? Want EF heeft bijvoorbeeld de halve dag op kop gereden, maar niemand heeft een aantekening daarvoor. Pollit heeft ook wel veel in beeld op kop gereden in de openingsfase.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zaten even boven de minuut dus ik zou Kulset eruit pleuren.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:30 schreef franklop het volgende:
208 WÆRENSKJOLD Søren. Uitgebreid in beeld met naam geduid.
Kulset in het eerste 'kopgroepje' mee. Geloof dat ze net geen minuut voorsprong hadden.
Dan mag Sobrero ook genoemd worden. Volle bak sprinten voor bergpuntje in eigen regioquote:Op maandag 1 juli 2024 16:43 schreef wimderon het volgende:
Declercq, Juul-Jensen en Dillier hebben een kilometertje of 200 op kop gereden van het peloton.
Rickaert haalde nog een graptjen uit door Abrahamsen de stuipen op het lijf te jagen bij een bergsprint, om vlak voor de streep te remmen.
Geldt het ook als het niet in de live-uitzending is geweest? Dat vind ik wel een twijfelgeval.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:23 schreef kibo het volgende:
Rex deed de beklimming van de st. Luca gisteren met een wheely van 1.13 minuut, was uitgebreid in beeld bij Sporza vanmiddag.
Thanks, goed bezig! Ik werk de lijst zo weer bij.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:10 schreef DiegoFuser het volgende:
Samenvatting etappe 4:
Top 10:
Juan Ayuso, Primo¸ Roglič, Carlos Rodríguez,Mikel Landa, João Almeida,Giulio Ciccone, Santiago Buitrago
Vlucht:
Tobias Halland Johannessen, Julien Bernard, Mathieu Burgaudeau, Alexey Lutsenko, Warren Barguil, Kobe Goossens, Cristián Rodríguez, Oier Lazkano, Stephen Williams, Valentin Madouas, Romain Grégoire, David Gaudu, Christopher Juul-Jensen
Opvallend aanvalswerk:
Kevin Geniets, Wout Poels
Opvallend kopwerk:
Robbe Gys, Søren Kragh Andersen, Silvan Dillier, Tim Wellens, Marc Soler, Adam Yates
Opvallend lossen met naam in beeld:
Simon Yates, Derrek Gee
Was het Bisegger? Die staat 22e in de uitslag terwijl de rest niet terug kwamquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:20 schreef DiegoFuser het volgende:
Costa en Bissegger wachtend lang in beeld na de val van Mijn vd Berg.
Moscon en Lemmen hebben een tijdje mee op kop gereden in de groep der favorieten op het moment dat Roglic achter was na de tweede gravelstrook. Of het voldoende is voor een aantekening, is een twijfelgeval.quote:Op zondag 7 juli 2024 23:22 schreef Chiappucci het volgende:
Poeh, dit wordt een slagveld. Mocht ik nog iets gemist hebben, dan laat het vooral weten. Er is zoveel gebeurd vandaag.
Lijken mij een goede toevoegingen, zeker Moscon deed opvallend kopwerk.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:11 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moscon en Lemmen hebben een tijdje mee op kop gereden in de groep der favorieten op het moment dat Roglic achter was na de tweede gravelstrook. Of het voldoende is voor een aantekening, is een twijfelgeval.
Dat was inderdaad wel een tijdje de "kopgroep".quote:Op dinsdag 9 juli 2024 23:49 schreef Szura het volgende:
Heb weinig gezien vandaag, maar las dat Vanhoucke lollig had zitten doen door voorop te gaan rijden met Goossens?
Welnee, als loods van DE LIE toch al zichtbaarder geweest dan anderen die geen aantekening hebbenquote:
Die had tot dusver een grote kanshebber geweestquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2024 13:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Die had tot dusver een grote kanshebber geweest
Hindley en Martinez kunnen er inelk geval wel uit.quote:Op zondag 14 juli 2024 12:54 schreef franklop het volgende:
Groep van 21, dus mogelijk eerst aantekening waardig;
Peeters
Al aantekening nu kopgroep
Formelo
Muhlberger
Martinez
Jungels
Hindley
Denz
Neilands was duidelijk in beeld bij de start vandaag. Reed op de eerste rij. Wel met zonder naam in beeld.quote:Op zondag 14 juli 2024 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neilands echt nog niet gezien, Eekhof wel 1 of 2x
Oké dank, dat lijkt me inderdaad wel een kwalijke zaak. Ik neem het mee in de update van vanavond.quote:Op maandag 15 juli 2024 20:21 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik zie dat het hier niet genoemd is, maar het kwam in het etappetopic van gisteren wel voorbij.
De naam van Danny van Poppel kwam in beeld met tijdsaanduiding. Aantekeningwaardig.
Klopt, maar misschien wel een (kleine) aantekening waard?quote:
Hoeft geen schrappen te betekenen!quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:30 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij zit mee in de vlucht vandaag
Naesen zou wat mij betreft geen geschikte winnaar zijn, weliswaar geen top-10 gereden maar wel diverse keren top-20 in een etappe. Dan liever iemand die consequenter achteraan finisht.quote:Op woensdag 17 juli 2024 19:14 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik supporter inmiddels voor Oli Naesen. Een verpersoonlijking van de tevens onzichtbare Decathlonbonus deze Tour.
Maar top 20 is niet onderdeel van de regelsquote:Op donderdag 18 juli 2024 14:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Naesen zou wat mij betreft geen geschikte winnaar zijn, weliswaar geen top-10 gereden maar wel diverse keren top-20 in een etappe. Dan liever iemand die consequenter achteraan finisht.
Voorlopig lijkt Eekhoff me favoriet, al was die een paar keer in beeld bij de faaltrein van Jakobsen. Maar laten we even afwachten op de laatste paar ritten voor we een eindoordeel vellen.
Ja wel eens. Ik vind Naesen tot nu toe een geschiktere winnaar dan Eekhoff. Maar beide heren doen goed hun best.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar top 20 is niet onderdeel van de regelsZelfs in een sprint onzichtbaar zijn is ook knap.
En bij geen enkele aanval zitten is ook best knap natuurlijk, als 'aanvaller' Naesen zijnde.
We noteren inmiddels opvallend kopwerk voor Jake Stewart.quote:Op donderdag 18 juli 2024 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou zelf voor Jake kiezen, maar die aantekeningsrit heb ik zeker gemist
Ik zeg ook eens wat hoor.quote:Op donderdag 18 juli 2024 14:30 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Hij zit mee in de vlucht vandaag
Teruggekeken. Hij komt binnen in het wiel van Gibbons. Geen sprint.quote:Op donderdag 18 juli 2024 18:06 schreef franklop het volgende:
Naesen nog tweede in peloton vandaag. Was dat in beeld? Of was het überhaupt niet echt een sprint
Yup. Heel veel in beeld genomen worden, vallen etcquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan er morgen nog iets veranderen eigenlijk?
Lang in de hotseatquote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Heel veel in beeld genomen worden, vallen etc
Ah okee.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 20:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Heel veel in beeld genomen worden, vallen etc
Naesen toch nietquote:
Aangezien hij pas ergens in het midden van het veld start: nee. Mozzato (start als 5e) en Castroviejo zouden nog wel op de hotseat kunnen belanden.quote:
Naesen, overduidelijkquote:Op zondag 21 juli 2024 22:48 schreef Chiappucci het volgende:
Voor de vorm nog even een laatste update:
INEOS Grenadiers
33 CASTROVIEJO Jonathan aantekening ivm opvallend kopwerk
Decathlon AG2R La Mondiale Team
56 NAESEN Oliver
Arkéa - B&B Hotels
167 MOZZATO Luca aantekening ivm opvallende chute
Intermarché - Wanty
174 PAGE Hugo aantekening ivm opvallend terugkeren in peloton
|
Forum Opties | |
---|---|