SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Lolwat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:07 schreef CherryLips het volgende:
https://www.happinez.nl/groei/brandstapelangst-wantrouwen/
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
Ohhhhhhh, nog maar 130 tegoed van Appie. Nog één maand en dan helemaal klaar. Kan niet wachten![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een fijn vooruitzichtquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
Ohhhhhhh, nog maar 130 tegoed van Appie. Nog één maand en dan helemaal klaar. Kan niet wachten![]()
![]()
![]()
![]()
er zit toch nog iets van een zeeuws meisje in jequote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Kom je dan niet met de bus hier door de wijk?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:06 schreef McGrath het volgende:
Ik weet niet of Ter Apel nog echt regio Emmen is
jaaaaaaquote:
pardonquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
er zit toch nog iets van een zeeuws meisje in je
Nee dit keer niet, dat is de 42, heb nu de 73quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Kom je dan niet met de bus hier door de wijk?
Appie is niet AH in dit verhaal he.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
ik doe niet mee aan al die acties, is allemaal klantenbinding
Dirk heeft ook aanbiedingen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:15 schreef Karzai het volgende:
dirk doet daar niet aan daarom vind ik het een fijne winkel, en dit jaar weer als goedkoopste uit de test
Ja nee, niet die appiequote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:14 schreef Karzai het volgende:
ik doe niet mee aan al die acties, is allemaal klantenbinding
Dacht al, normaal als ik de bus pak op het station zit ik vaak in de bus naar Ter Apel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee dit keer niet, dat is de 42, heb nu de 73
Maar eh... 825 euro?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:10 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ze moet nog ¤130 krijgen van d'r ex, en dan heeft ze het hele bedrag terugquote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:16 schreef Karzai het volgende:
sorry ik snap het niet helemaaL, 130 TEGOED?
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Appie is niet AH in dit verhaal he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |