SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerZonder wrijving geen glans
WA LEUKquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
mensen die thuiswerken hebben altijd weekend
Ik heb het ook niet gedaanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan gebeurt er iets met die caafik zou enige druk ervaren
Wat doe jij in je weekend?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Mwah. Net wat je salaris is.quote:
Lol, as if.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Lol, want da's echt nodig.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Soda niet gebruiken maar juist MUGWORT, de oude Romeinen wisten dit al.
En het verdrijft niet alleen vermoeide voeten maar mugwort (oftewel bijvoet) versterkt het mannelijke seksuele verlangen en de moed in het algemeen, plus het werkt ook goed tegen muggen.
Dronken, in een gele harde onderbroek, de hele dag oud geld en chicks proberen te scoren.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:23 schreef Karzai het volgende:
fles ligt volgens mij de halve dag gewoon op de bank
Er valt nog veel te bezuinigen op mensen die "thuiswerken"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Dit gaat een ingewikkeld dingetje worden zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga in het weekend naar de kringloop.
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gedaanIk wilde toch minderen.
Mijn tweede huis.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga in het weekend naar de kringloop.
Nah, gewoon HdP op de bank gaan liggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even aan het werk![]()
Zouden meer mensen moeten doen
Ik heb vertrouwen in je, dus "wacht maar".quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer geld nu dan als ik vrijdag vrij zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |