SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja klopt, ik ben ook echt helemaal nooit sarcastischquote:
Geloof niet dat ik daar heel veel gelijkenis mee heb, toch?quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat dit over Jan Peter Balkenende?
Nee jij bent altijd supernormaal, dat is wel prettig inderdaadquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt, ik ben ook echt helemaal nooit sarcastisch
Geen commentaar.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik daar heel veel gelijkenis mee heb, toch?
geen ideequote:Op donderdag 27 juni 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik daar heel veel gelijkenis mee heb, toch?
Zon zonder derquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee jij bent altijd supernormaal, dat is wel prettig inderdaad
oh no worriesquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
Sorry @:bitterbal
Ik weet niet wat me bezielde net
Wat je zegt ben je zelfquote:
Met je kont door de helft.quote:
Ja, daar heeft ie niet van terug he ?quote:
Gelijk weer die agressie en woedequote:
Ik pas mij aanquote:
Waaraan precies?quote:
Aan mijn gesprekspartnerquote:
Wat een beschaafde correcte veilige omschrijvingquote:
Ja, past wel bij zo'n nette jongeman als jij toch?quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat een beschaafde correcte veilige omschrijving
Ja uiteraard. Ga maar eens kijken of de slaapkamer al wat afgekoeld isquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, past wel bij zo'n nette jongeman als jij toch?
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Ga maar eens kijken of de slaapkamer al wat afgekoeld is![]()
ding ziet er niet uit maar rijdt verdomde lekker. 1.5 jaar 8% bijtelling is ook wel lekkerquote:
wat drink je dan wel?quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb dorst, ik drink geen frisdrank maar als ik nu een fles van 950 liter Fanta voor me zou hebben staan dan zou ik 'em hendig baas kennen.
Wat rij je nu?quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ding ziet er niet uit maar rijdt verdomde lekker. 1.5 jaar 8% bijtelling is ook wel lekker
yep, maar voor netto een dikke Eur100 per maand mee rijden wat ik wil is wel chillquote:
kill it with firequote:Op donderdag 27 juni 2024 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben buiten aangevallen door een of andere dikke mot
Drink je nooit alcohol meer?quote:
Hier, dit lijkt me wel een mooi vliegreisje voor jou.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Hij zat eerst in m'n haar en toen onder m'n t-shirtquote:
Wat deed jij buiten?quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:48 schreef CherryLips het volgende:
zeker met dit weer. In de winter staat bier bij mij alleen oud te wordenquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Drink je nooit alcohol meer?
Ik vind een koud biertje wel lekker na een warme dag.
De Mottenman van Point Pleasant.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:48 schreef CherryLips het volgende:
jawel ik wel ik film alles onder jouw shirtquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat eerst in m'n haar en toen onder m'n t-shirtIk hoop niet dat iemand het gefilmd heeft.
Jawel maar niet echt voor de dorst.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Drink je nooit alcohol meer?
Ik vind een koud biertje wel lekker na een warme dag.
Je bent gek man, dat doe je toch niet!quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou op naar de biljetjesbeurs zondag. Dan maar eens even praten met die kerel over een betalingsregeling. Ik MOET echt MOET dat biljetje hebben.
Misschien is het niet nodigquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent gek man, dat doe je toch niet!
Zou wel leuk zijn..quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij zat eerst in m'n haar en toen onder m'n t-shirtIk hoop niet dat iemand het gefilmd heeft.
Ach, hobbies kosten geld. Hoe veel kost deze?quote:
Als het nou een Ferrari was, dan had je er nog uren lol aan en wellicht Eén rondborstige blondine.quote:
Dan ben je echt kwekgek.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou op naar de biljetjesbeurs zondag. Dan maar eens even praten met die kerel over een betalingsregeling. Ik MOET echt MOET dat biljetje hebben.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er nog eentje liggen voor de Barbies. Of nou ja, denk dat die bij m'n ouders ligt.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb laatst de keus gemaakt dat ik binnen een jaar een Ferrari koop.
Ah ja.quote:
er zijn mensen die voor minder een betalingsregeling aangaanquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent gek man, dat doe je toch niet!
Dat gaan we dus zien komende donderdag bij de veilingquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ach, hobbies kosten geld. Hoe veel kost deze?
Hier was het net nog 27 binnenquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:56 schreef mschol het volgende:
lekker aan het afkoelen in huis.. inmiddels nog 21 graden binnenshuis, 18 buiten.. ik laat em lekker nog een uur of 2 open.
Hier voelt het ook nog niet heel koel, maar ik heb het idee dat door het rieten dak de temp ook niet echt extreem hoog is gewordenquote:
quote:
2000 toch?quote:
Zozo even wat feitelijke kennis van materie en warmtegeleiding en inhoud deze man.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat hier gelukkig een redelijk windje en zowat sinds ik thuis ben staan mn deuren tegenelkaar open (met een trap en krukje om deuren te blokkeren) om het door te laten waaien..
anders was het hier nog steeds 27+
en denk dat het zo weer opwarmt, want beton is lekker opgewarmd
Nog maar zo'n 250.000 dan staan we gelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
boh laatste dag over 10k wordt ook nog even 13k+
Ik ben zeer tevreden
Ik keek net. Vandaag nul stappen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
11.227
12.090
10.552
10.450
11.193
11.538
13.187
Noem het maar niks allen
was ie ook nat? dan was het misschien @Nattekatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:26 schreef AirwiN het volgende:
Kutkat van de buren die om 4 uur hartverscheurend stond te miauwen in de tuin.Nu koffie.
Geen idee. Het miauwen klonk wel als klagen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:35 schreef mschol het volgende:
[..]
was ie ook nat? dan was het misschien @:nattekat
Kill it with firequote:Op vrijdag 28 juni 2024 06:26 schreef AirwiN het volgende:
Kutkat van de buren die om 4 uur hartverscheurend stond te miauwen in de tuin.Nu koffie.
Succesquote:
Succesquote:
Ik ben de leukstequote:
Ik zit even het hele gebeuren tussen Biden en Trump terug te kijken. Word ik niet heel vrolijk van. Biden kan echt niet meer.quote:
Het is hilarischquote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit even het hele gebeuren tussen Biden en Trump terug te kijken. Word ik niet heel vrolijk van. Biden kan echt niet meer.
Ik heb John Stewart zijn samenvatting erover aan staanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik zit even het hele gebeuren tussen Biden en Trump terug te kijken. Word ik niet heel vrolijk van. Biden kan echt niet meer.
"Hoewel Trump de hele avond loog, overheersen na afloop vooral zorgen over de gezondheid en de hoge leeftijd van de zittende president"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is hilarisch![]()
![]()
Maar Biden gaat niet de nominee wordn
Ik ben blij dat ik niet in Amerika woonquote:
Keuzemogelijkheden bij de Amerikaanse verkiezingen:quote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:50 schreef dud0r het volgende:
Als ik de samenvatting zo zie zijn ze allebei niet in staat om een land te leiden
Yup. Met Hun rare verkiezing systeemquote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Keuzemogelijkheden bij de Amerikaanse verkiezingen:
[ afbeelding ]
Er staat een gehele generatie blauwe en rode nieuwe politici startklaar maar Trump heeft het land bij de ballen als de capo di tutti capi.quote:
Vandaag lekker zomerweer, morgen zo benauwd als Napels dus.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het wisselend bewolkt. Vanmiddag schijnt de zon geregeld. Het blijft droog en bij een matige westen- tot zuidwestenwind wordt het 19 tot 23 graden. Vanavond en vannacht nauwelijks bewolking en bij weinig wind minima tussen 10 en 13 graden. Zaterdag blijft het tot de avond droog met flink wat zon. Maxima liggen dan tussen 21 en lokaal 27 graden. 's Avonds meer bewolking; in het zuidoosten en oosten later op de avond gevolgd door buiige regen, mogelijk met onweer.
waar gaat Maxima liggen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
Vanochtend is het wisselend bewolkt. Vanmiddag schijnt de zon geregeld. Het blijft droog en bij een matige westen- tot zuidwestenwind wordt het 19 tot 23 graden. Vanavond en vannacht nauwelijks bewolking en bij weinig wind minima tussen 10 en 13 graden. Zaterdag blijft het tot de avond droog met flink wat zon. Maxima liggen dan tussen 21 en lokaal 27 graden. 's Avonds meer bewolking; in het zuidoosten en oosten later op de avond gevolgd door buiige regen, mogelijk met onweer.
Dank Bal Paulusmaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:09 schreef bitterbal het volgende:
Zouden de democraten durven om nu nog te veranderen? Ik vraag het me af. Dat hadden ze een half jaar geleden moeten bedenken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:32 schreef datismijnmening het volgende:
Maar Biden gaat niet de nominee wordn
Ik was vannacht zelf nog half onder het dekbed gekropenquote:
Ik pak vanmiddag weer de bus richting mijn pa in jouw regioquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:21 schreef Ama het volgende:
Ik vind het alleen het weer in mijn regio belangrijk.
Korte broek met geitenwollen sokken en sandalenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:23 schreef mschol het volgende:
ik twijfel over korte of lange broek, nu is lange broek lekker maar ben bang op werk en later vandaag een korte broek beter is
Oh dat is wel heel dichtbij toch.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik pak vanmiddag weer de bus richting mijn pa in jouw regio
Gewoon kort, het is nog steeds warm en zonnigquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:23 schreef mschol het volgende:
ik twijfel over korte of lange broek, nu is lange broek lekker maar ben bang op werk en later vandaag een korte broek beter is
Lolquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Overstappen in Emmen is wel heel dichtbij voor jou ja
Dit heb ik juist totaal niet, ik kijk wel dagelijks wat voor weer het is rond Kaapstad, eigen regio boeit me stukken minder.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:21 schreef Ama het volgende:
Ik vind het alleen het weer in mijn regio belangrijk.
Natuurlijk kan dat.quote:
We lezen graag Karzai zijn reactie.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat.
Of het dan nog te zuipen is, is een ander verhaal.
Doe het niet. Gewoon niet.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja.. het het is en blijft een openbaar forum.quote:
Ook al lijkt het af en toe op een gesloten GGZ instelling.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. het het is en blijft een openbaar forum.
Nee, open juistquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook al lijkt het af en toe op een gesloten GGZ instelling.
Niet te verwarren met een openbaar toilet, al zijn de gelijkenissen wel aanwezigquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. het het is en blijft een openbaar forum.
Dan zouden we nooit naar buiten hoevenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook al lijkt het af en toe op een gesloten GGZ instelling.
Gewoon je shirt uittrekken, dan zijn ze afgeleidquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef CherryLips het volgende:
De schilders zijn er. Zo vroeg al mensen over de vloer. Ik zie er niet uit.
Ik zie echt 0 gelijkenissen, maar als jij ze ziet, vind ik het helemaal priem, broerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een openbaar toilet, al zijn de gelijkenissen wel aanwezig
Wordt hier genoeg gezeken en poep gepraatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie echt 0 gelijkenissen, maar als jij ze ziet, vind ik het helemaal priem, broer
Omdat we allemaal continu aan het zeiken zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie echt 0 gelijkenissen, maar als jij ze ziet, vind ik het helemaal priem, broer
sandalen en geitenwollen sokken heb ik nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Korte broek met geitenwollen sokken en sandalen
Die hebben gewoon tuinen ook enzo hoor.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan zouden we nooit naar buiten hoeven
De neuroot in mij heeft meteen ff gecheckt of dit wel klopt met de KSC-agenda. #SchrödingersGGZquote:
De verf moet op de kozijnen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon je shirt uittrekken, dan zijn ze afgeleid
Ik wil het niet over poep hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt hier genoeg gezeken en poep gepraat
Dat gaat nog.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hebben gewoon tuinen ook enzo hoor.
Oh, maar dat kan zijn omdat ik daar nu vriendjes mee ben.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Komt @:Crack_ ineens langs op instagram.
Ze luisteren weer mee.
Pechquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het niet over poep hebben
Ja, collectief klagenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat we allemaal continu aan het zeiken zijn
Ik zal geheid moeten kakken nu de schilders er zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil het niet over poep hebben
Ik zie dit ook duidelijk, daar kom je immers ook mensen van minder allooi tegen soms.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet te verwarren met een openbaar toilet, al zijn de gelijkenissen wel aanwezig
quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal geheid moeten kakken nu de schilders er zijn.
Voel je al aandrang?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Schilders vinden dit prachtig, vooral de Poolse.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest al voordat ik een druppel koffie op had, moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met boterquote:
Kan het wel even hebben over het goorste openbare toilet waar ik ooit geweest benquote:
Voor mij is "broodjes met boter" een Wille Wartaal referentie uit hun docu, maar ik snap dat die heel erg niche is hier.quote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
daarvoor gebruik ik altijd pindakaas bij hagelslag
LALALALALALALALALALALAquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het wel even hebben over het goorste openbare toilet waar ik ooit geweest ben
Wist niet dat jij wel eens naar India bent geweestquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan het wel even hebben over het goorste openbare toilet waar ik ooit geweest ben
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
quote:
ja alsnog ligt er overal hagelslag nuquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wilde zeggen, da's een kwestie van oefenen, hagelslag zonder boter, maar toen herinnerde ik me bal d'r kruimelverhaal.
Ik vind de smaak en de structuur goor.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist niet dat jij wel eens naar India bent geweest
Misschien hebben ze die gewoon een uniformpje aangetrokken en zeggen ze dat het de doktersassistente isquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:36 schreef bitterbal het volgende:
gelukkig niet de schoonmaker of receptioniste
Kan prima hoor, bij mij is er ook een hechting van 63 hechtingen er uit gehaald door de stagiaire in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:36 schreef bitterbal het volgende:
vandaag moet de hechting er uit dus ze belde net dat de ok assistent het gaat doen want de dokter is ziek
jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze die gewoon een uniformpje aangetrokken en zeggen ze dat het de doktersassistente is
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan prima hoor, bij mij is er ook een hechting van 63 hechtingen er uit gehaald door de stagiaire in het ziekenhuis
Soort snickers- smaakbeleving, die snap ik welquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Succes alvastquote:
Ze gebruiken haar eigen tactiek tegen haarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien hebben ze die gewoon een uniformpje aangetrokken en zeggen ze dat het de doktersassistente is
63, soort kampeertent ben je dan.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan prima hoor, bij mij is er ook een hechting van 63 hechtingen er uit gehaald door de stagiaire in het ziekenhuis
Dat is wel kak als dat zo werkt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef CherryLips het volgende:
Als we het erover blijven hebben komt het vanzelf.
Gewoon lostrekken, hoe moeilijk kan het zijn toch.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
<3quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort snickers- smaakbeleving, die snap ik wel
quote:
Vogels en negers zijn er stapeldol op.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
vind de geur van pindakaas echt niet te doen
Help grmblquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gebruiken haar eigen tactiek tegen haar
Welke van de twee ben ik?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vogels en negers zijn er stapeldol op.
niemand is perfectquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:38 schreef bitterbal het volgende:
vind de geur van pindakaas echt niet te doen
Vind ik ook niet lekker, net als de pinda M&M'squote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort snickers- smaakbeleving, die snap ik wel
mja ik ben beide nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vogels en negers zijn er stapeldol op.
Ik denk dat jij identificeert als neger.quote:
Ja premium selectie bij de Vrijbuiterquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
63, soort kampeertent ben je dan.
Bij M&M's vind ik het niet zo denderend doordat het suikerlaagje er niet bij pastquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vind ik ook niet lekker, net als de pinda M&M's
De M&M's met pindakaasquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dan dat is het ook niet, gewoon een beetje peuteren en trekkenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon lostrekken, hoe moeilijk kan het zijn toch.
Een semi-arts (???quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt. Vanwege m'n gevoel voor ritme.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij identificeert als neger.
Nou ik zou er niet actief voor kiezen, maar pindakaas in de overnight oats met banaan vind ik goddelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ji een tent zou zijn zou jij wel een kwaliteit tent zijn. Zo 1 die alle omstandigheden doorstaatquote:
Kregen de caafs de schillen ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klopt. Vanwege m'n gevoel voor ritme.
Ik had gister wel watermeloen op.
Misschien dat ze je moeilijke beentje ook gelijk vervangen?quote:
nou laat ik maar niet aan haar overquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien dat ze je moeilijke beentje ook gelijk vervangen?
Ik heb ze bewaard maar wist niet zeker of dat nou mocht of niet, want ik had ook weer eens gelezen dat er veel bacteriën op zaten. En dat is gewoon link op vrijdag.quote:
Een semi-arts? Is dat een soort halfje met een sociale werkplek?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een semi-arts (??????) heeft mij ooit gehecht en tot op de dag van vandaag, vond ik dat een hele rare benaming
Ik ben heel autistisch als het gaat om bananen, ik kan ze alleen maar eten als ze gewoon net uit de schil komen, als de schil er vanaf is en het daarna in andere vormen is gesneden dan moet ik er niks meer van hebbenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ik zou er niet actief voor kiezen, maar pindakaas in de overnight oats met banaan vind ik goddelijk![]()
![]()
Gelegenheids-arts, vind ik nog vreemderder.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een semi-arts (??????) heeft mij ooit gehecht en tot op de dag van vandaag, vond ik dat een hele rare benaming
Ik geef de caafs ook bananenschillen.. zijn ze nog nooit ziek van gewordenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb ze bewaard maar wist niet zeker of dat nou mocht of niet, want ik had ook weer eens gelezen dat er veel bacteriën op zaten.
Nou ja.. ze kwijlde niet en de hechtingen zagen er oke uitquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een semi-arts? Is dat een soort halfje met een sociale werkplek?
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:41 schreef CherryLips het volgende:
Klopt. Vanwege m'n gevoel voor ritme.
Ik had gister wel watermeloen op.
Nee Eva had eens gezegd dat ze geen bananenschillen mogen, maar hier rennen ze hard weg voor de geur van banaan dus dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik geef de caafs ook bananenschillen.. zijn ze nog nooit ziek van geworden
En ze vinden het zo lekker, dat ze van enthousiasme in mijn hand bijten
Ik lees ook dat je ze eigenlijk geen bananenschillen mag geven, maar goed.. yolo
Ja, weten we.quote:
"ja ik kom u opereren, ik kwam toevallig net langsgelopen en dacht laat ik eens een keertje gek doen"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelegenheids-arts, vind ik nog vreemderder.
Krijg je van die slappe bruine dingenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n bananen in de koelkast liggen want fruitvliegjes
"Hoooooi, nou ik stapte hier gewoon dit ziekenhuis binnen, kreeg een doktersjasje aan en nu zit ik jouw voet te hechten, wat gezellig he?"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelegenheids-arts, vind ik nog vreemderder.
"Keertje wat anders dan medewerker administratie bij Artis"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"ja ik kom u opereren, ik kwam toevallig net langsgelopen en dacht laat ik eens een keertje gek doen"
Ik kon op een gegeven moment echt niet meer bijhouden wat Eva nou zei.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee Eva had eens gezegd dat ze geen bananenschillen mogen, maar hier rennen ze hard weg voor de geur van banaan dus dat scheelt weer.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kon op een gegeven moment echt niet meer bijhouden wat Eva nou zei.
En nu zegt ze niets meer![]()
![]()
Die was te mooi om niet te makenquote:
Oh matig welquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar anders barsten ze zo uit hun velletje van de duizenden fruitvliegjes.
Ik mis haar.quote:
Cappuccinoquote:
Thank god dat ik vlak bij Veenendaal woon. Nooit gedacht dat te zeggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis haar.![]()
Maar ik mis het niet om naar Dalfsen te rijden.
Sommige dingen kan je gewoon voor je houdenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die was te mooi om niet te maken
Beetje bijzondere stelling, maar ondanks dat had Eva echt een hart voor caafsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Ze zei ook dat zeugjes met eierstokcysten gewoon ongelukkig waren. Want haar cavia's hadden het niet.
Maar dan moet Madeboos echt doodongelukkig zijn want die heeft ze om de drie maanden. Ze zat gister wel te popcornen in het hooi.
Je moet ze ook niet tussen de flessen pletten.quote:
Nee hoor, doe jij ook nietquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sommige dingen kan je gewoon voor je houden
Omdat ik naar mijn pa ga gok ik Chinees, om één of andere reden wordt er dan altijd voorgesteld om Chinees te gaan halenquote:
Ja preciesquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beetje bijzondere stelling, maar ondanks dat had Eva echt een hart voor caafs![]()
![]()
en wat minder voor mensen.
Voelde me altijd licht ongemakkelijk bij haar, terwijl ze niets raars deed of zei
Oh ja, daar zit ook een caaf-arts.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Thank god dat ik vlak bij Veenendaal woon. Nooit gedacht dat te zeggen.
Instant diabetes.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga vandaag voor van die zakjes die soms om suiker heen zit, suikersachets.
Nou... soms als ik dan dingen vroeg, dan had ik het idee dat ze een sarcastische opmerking inslikte of zoquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja preciesAlsof ik niet goed voor die beestjes zorgde of rare dingen vroeg
Er staat hier een fijn briesje.quote:
Daar krijg je stress van.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
je moest eens weten hoe vaak ik me inhoud tegenwoordig
Lekker een rijsttafeltje wegwerkenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik naar mijn pa ga gok ik Chinees, om één of andere reden wordt er dan altijd voorgesteld om Chinees te gaan halen
BRIESJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Ik ben er na het trauma met Muis ook wel een beetje klaar mee, maar als er weer wat is zeg je ook niet zo snel 'joe ga maar dood'.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja, daar zit ook een caaf-arts.
Dit is misschien heel lullig, maar ik weet niet of ik nog een klein fortuin aan caafs zou spenderen.
Oh lekkerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ik naar mijn pa ga gok ik Chinees, om één of andere reden wordt er dan altijd voorgesteld om Chinees te gaan halen
Als ik over paar uur weer thuis ben maar even alles opengooien want mijn huisje is nog steeds een heteluchtoven.quote:
Nee, het hangt er wel vanaf wat de caaf heeftquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben er na het trauma met Muis ook wel een beetje klaar mee, maar als er weer wat is zeg je ook niet zo snel 'joe ga maar dood'.
Nee want dat had ik ookquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou... soms als ik dan dingen vroeg, dan had ik het idee dat ze een sarcastische opmerking inslikte of zo![]()
Maar goed, dat zal wel aan mezelf liggen
Cavia twerkenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Meloen staat wel op de caviawijzer. Zonder schil geven of de schil goed wassen.
Misschien tijdens het puntmutsenuurtje even lekker een boek gaan lezenquote:
Ahhh dat is leukquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want dat had ik ookMaar denk dat ze het niet slecht bedoelde, want ze heeft ook een paar keer op de caafs gepast en ik ben bij haar thuis geweest, ze stond altijd voor je klaar, en we hebben ook eens normaal over een vakantie staan praten. Maar dat kan ook door haar man komen die erbij was.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
Meloen staat wel op de caviawijzer. Zonder schil geven of de schil goed wassen.
Ja je hebt gelijk ook. Ik ga het wel proberen maar geen rare dingen doen idd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:29 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe het niet. Gewoon niet.
Lees dit zelf nog even een paar keer terug als je nuchter nadenkt. Srs.
Ze had me ook eens een cavia aangebodenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien tijdens het puntmutsenuurtje even lekker een boek gaan lezen
[..]
Ahhh dat is leukmaar had altijd het idee alsof ze onder enorme druk stond
![]()
Ik kreeg een keer een heel verhaal over haar schattige chinchilla's![]()
En ze heeft Valencia echt heel goed verzorgd toen ik op vakantie was.
Goed zo, gezond verstand blijven gebruiken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ook. Ik ga het wel proberen maar geen rare dingen doen idd.
want racisme is echt heel grappigquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik heb liever dat je een gezond IQ koekje pakt en een humortaartje opeet.
En dan gebeurt er iets met die caafquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze had me ook eens een cavia aangebodenDus ze vertrouwde me wel.
was het maar zo'n feestquote:
Je bent gewoon jaloers.quote:
Muah, meer geldquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Snap ik, ik wil ook wel weekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |