Jong stelletje blijkbaar van 19 en 22.quote:OVERASSELT - Twee mensen zijn overleden door een ongeval met een auto en een vrachtwagen met oplegger op de A73 ter hoogte van Overasselt. Het ongeluk gebeurde rond 12.00 uur. Er waren geen andere voertuigen bij het ongeluk betrokken. Of de overleden personen in de auto of in de vrachtwagen zaten, kon een woordvoerder van de politie nog niet zeggen.
Of er sprake is van gewonden of aanhoudingen, kon de woordvoerder niet melden. De politie doet onderzoek. De snelweg A73 richting Nijmegen was enige uren afgesloten, maar ging rond 16.25 uur weer open.
Die hebben een "locatie" in Polen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 01:21 schreef Vincent_student het volgende:
Die auto is gewoon geramd op de vluchtstrook. Wat een rotongeluk. Wat doet trouwens een VOS-trekker met een Pools-nummerbord? Ik neem toch aan dat die trekker is afgeleverd in Vos-kleuren met een Nederlands kenteken? Vos is toch een Nederlands bedrijf?
quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:02 schreef Klepper272 het volgende:
OVERASSELT – De twee personen die overleden zijn, waren net uit hun voertuig gestapt vanwege een pechgeval. De vrachtwagen reed vermoedelijk gedeeltelijk op de vluchtstrook en trof de twee personen, met fatale gevolgen. Dit blijkt uit de reconstructie die de politie ter plaatse heeft uitgevoerd.
De vluchtstrook is inderdaad levensgevaarlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:31 schreef Joppiez het volgende:
Snel verbieden, die vluchtstrook. Levensgevaarlijk.
Of je gaat gewoon een eind in de berm staan zoals gebruikelijk.quote:Op donderdag 27 juni 2024 18:05 schreef Document1 het volgende:
Die chauffeur was vast met z’n telefoon bezig.
Ik zeg dat hij de zijkant heeft geschampt van een auto die op de vluchtstrook stond. Hoe 2 personen op die plek belanden (buiten het uitstap moment van de bestuurder) is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 21:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gewoon een hele rijstrook waar die vrachtwagen kan/mag/moet rijden, maar rijdt op het vluchtstrook.
Ik zeg schuld van de vrachtwagen, wat zeggen jullie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |