abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214070576
quote:
OVERASSELT - Twee mensen zijn overleden door een ongeval met een auto en een vrachtwagen met oplegger op de A73 ter hoogte van Overasselt. Het ongeluk gebeurde rond 12.00 uur. Er waren geen andere voertuigen bij het ongeluk betrokken. Of de overleden personen in de auto of in de vrachtwagen zaten, kon een woordvoerder van de politie nog niet zeggen.

Of er sprake is van gewonden of aanhoudingen, kon de woordvoerder niet melden. De politie doet onderzoek. De snelweg A73 richting Nijmegen was enige uren afgesloten, maar ging rond 16.25 uur weer open.

Jong stelletje blijkbaar van 19 en 22.
Ze zijn zo te zien buiten het voertuig geraakt en op slag dood. Reed gisteren er langs toen waren ze met reconstructie bezig.

https://www.telegraaf.nl/(...)ood-door-ongeluk-a73
blablablabla
pi_214071511
Leuk ook dat ze een foto van de auto er bij zetten. Zullen vast genoeg mensen zijn die deze auto herkennen in combinatie met de omschrijvingen van de slachtoffer en het nog niet wisten….
U MAD?
pi_214071867

OVERASSELT – De twee personen die overleden zijn, waren net uit hun voertuig gestapt vanwege een pechgeval. De vrachtwagen reed vermoedelijk gedeeltelijk op de vluchtstrook en trof de twee personen, met fatale gevolgen. Dit blijkt uit de reconstructie die de politie ter plaatse heeft uitgevoerd.
pi_214071882
Die chauffeur was vast met z’n telefoon bezig.
pi_214075439
Die auto is gewoon geramd op de vluchtstrook. Wat een rotongeluk. Wat doet trouwens een VOS-trekker met een Pools-nummerbord? Ik neem toch aan dat die trekker is afgeleverd in Vos-kleuren met een Nederlands kenteken? Vos is toch een Nederlands bedrijf?
pi_214076074
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 01:21 schreef Vincent_student het volgende:
Die auto is gewoon geramd op de vluchtstrook. Wat een rotongeluk. Wat doet trouwens een VOS-trekker met een Pools-nummerbord? Ik neem toch aan dat die trekker is afgeleverd in Vos-kleuren met een Nederlands kenteken? Vos is toch een Nederlands bedrijf?
Die hebben een "locatie" in Polen.
Kunnen ze Poolse chauffeurs betalen volgens de Poolse "cao"..
pi_214076114
Vreselijk :{
pi_214077243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 18:02 schreef Klepper272 het volgende:

OVERASSELT – De twee personen die overleden zijn, waren net uit hun voertuig gestapt vanwege een pechgeval. De vrachtwagen reed vermoedelijk gedeeltelijk op de vluchtstrook en trof de twee personen, met fatale gevolgen. Dit blijkt uit de reconstructie die de politie ter plaatse heeft uitgevoerd.
:X
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_214077279
‘Professionals’
U MAD?
pi_214077597
Snel verbieden, die vluchtstrook. Levensgevaarlijk.
pi_214083694
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 10:31 schreef Joppiez het volgende:
Snel verbieden, die vluchtstrook. Levensgevaarlijk.
De vluchtstrook is inderdaad levensgevaarlijk.
Daarom mag je je alleen op de vluchtstrook stoppen wanneer je een technisch mankement hebt waarmee je niet door kunt rijden naar de eerstvolgende afrit of wanneer één van de inzittenden van het voertuig in acute (medische) nood raakt tijdens de autorit.

En daarom mag je ook nóóit rijden op de vluchtstrook wanneer er geen sprake is van een pech- of noodgeval. Ook niet omdat er file staat en je eigenlijk een paar honderd meter verder de afslag moet hebben.
pi_214083706
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 18:05 schreef Document1 het volgende:
Die chauffeur was vast met z’n telefoon bezig.
Of je gaat gewoon een eind in de berm staan zoals gebruikelijk.
pi_214083724
Gewoon een hele rijstrook waar die vrachtwagen kan/mag/moet rijden, maar rijdt op het vluchtstrook.
Ik zeg schuld van de vrachtwagen, wat zeggen jullie?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_214083731
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 21:20 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Gewoon een hele rijstrook waar die vrachtwagen kan/mag/moet rijden, maar rijdt op het vluchtstrook.
Ik zeg schuld van de vrachtwagen, wat zeggen jullie?
Ik zeg dat hij de zijkant heeft geschampt van een auto die op de vluchtstrook stond. Hoe 2 personen op die plek belanden (buiten het uitstap moment van de bestuurder) is mij een raadsel.
pi_214083739
Foto in de OP is ook vaag. Is de vrachtwagen achteruit gesleept na het ongeval? Hoe kan de linker voorzijde in elkaar zitten als de vravhtwagen zich nog achter het portier bevind?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')