abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214070213
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 13:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik zou het in ieder geval waarderen als jij en anderen zich nieuwsgierig tonen. Dat betekent niet dat je het met de conclusies eens hoeft te zijn.
Ik denk dat dat twee kanten op zou moeten werken.
quote:
Dat vraag ik me ook wel eens af. De werkrelatie niet willen verstoren, denk ik, geen trammelant willen maken. Ik ben zelf ook zo iemand die wat tijd nodig heeft om te beseffen dat iets niet oké is. Dat geldt ook voor andersoortig gedrag, bijvoorbeeld een vrouwelijke collega die zich onmogelijk maakt. Praten helpt mij dan. En als je daarna aan iemand vraagt om het er nog eens over te hebben, dan maak je het groot en kan het tussen je in komen te staan. Vaak is het voor iedereen makkelijker om te doen alsof er niets is gebeurd.
Maar laat ik dit voorbeeld dan maar even nemen om daar wat over te zeggen vanuit mij, als man.

Wat dit voorbeeld voor mij duidelijk maakt is dat er, ondanks fatsoensnormen in een formele sfeer, toch mannen zijn die daar wat moeite mee hebben. De man doet feitelijk niks strafbaars maar als vrouw kan ik me indenken dat het alles behalve prettig voelt. Die bewuste collega is zich mogelijk van geen kwaad bewust. Het zou deze collega waarschijnlijk helpen als jij je grenzen daarbij aan geeft. En dat kan best op een constructieve manier. Je kunt na de meeting aan hem vragen waarom hij een uur lang naar je boezem heeft zitten staren en wanneer dat op een normale manier gevraagd wordt krijg je 99/100 gewoon een normaal antwoord waarmee je beiden verder kunt. Volgende vergadering als hij het weer doet wijs je met je pen en hij weet genoeg. Daarmee beschadig je niemand in het openbaar en sterker nog, kom je er als vrouw sterker uit. Nu heb je ervoor gekozen om het met een vrouwelijke collega te bespreken en blijft het onderhuids etteren.

Zolang mannen en vrouwen niet bereid zijn om samen aan een oplossing te werken, gaan we steeds verder van elkaar af staan. De enige manier om dergelijke gevallen van grensoverschrijdend gedrag bespreekbaar te maken en op te lossen is om zonder veroordeling open het gesprek aan te gaan.
Ik denk niet dat het de samenleving helpt als we af zouden spreken dat bouwvakkers helemaal niks meer tegen vrouwen mogen zeggen, om dat voorbeeld maar even aan te halen.

Wederzijds begrip werkt beter dan de schuld een kant op schuiven en verwachten dat daar dan ook maar de oplossingsrichting vandaan moet komen.

Edit: ik geef bij dit voorbeeld mijn fantasie mogelijk de vrije loop. Ik besef me dat er parameters in deze situatie een rol spelen die niet benoemd zijn maar toch het voorbeeld in een heel ander daglicht kunnen stellen.
  donderdag 27 juni 2024 @ 13:34:06 #52
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214070243
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 09:16 schreef Danny het volgende:

[..]
tieten er half uit/ballen er half uit.
harde tepels, harde piemel.
Ik snap dat het beter uitkomt als vrouwen gewoon halfnaakt kunnen rondlopen en zeggen 'ik mag dragen wat ik wil' waar dat voor mannen dan NIET zou gelden, maar dat zou seksistisch zijn imo. Als vrouwen zich mogen dragen hoe ze willen, dan mannen ook. En als mannen niet naar vrouwen mogen kijken omdat dat ongepast is, dan andersom ook.
[..]
Een erectie an sich is niet perse onprettig. Net als harde tepels of een natte vagina niet onprettig hoeven zijn.
[..]
Dat is erg progressief van je :)
Mij zou het ook geen moer uitmaken, maar ik zou mijn kinderen wel hebben uitgelegd dat het een niet zo sjieke manier is om je te kleden en dat je kunt verwachten dat mensen ernaar zullen kijken.
[..]
Ik geef louter tegengas. Je ziet zelf niet dat in deze topics mannen zo vreselijk worden neergezet en vrouwen welhaast als heilig worden weggezet? En wat het met het onderwerp van het topic te maken heeft? Net zoveel als het alleen benoemen van mannengedrag in relatie tot ongepast gedrag en het daarmee vrijwel doodzwijgen van vrouwen die hetzelfde gedrag vertonen.

We hebben tegenwoordig overal genderneutrale taal (hoe debiel ik dat ook vind), maar zodra het aankomt op dit soort dingen zijn de vrouwen opeens de slachtoffers en de mannen opeens de daders. Zijn mannen de viespeuken die kijken en vrouwen de onschuld zelve. Zijn mannen degenen die denigrerende taal over vrouwen gebruiken en tonen vrouwen louter respect naar mannen.

Het omgekeerde mag ook gewoon benoemd worden. 99,9% van de mannen doet gewoon normaal. 99,9% van de vrouwen doet gewoon normaal. In deze topics is het echter 'wat kunnen jullie mannen doen?' en 'typisch mannengedrag' en 'waarom denk je als man te mogen bepalen dat'.

Als je niet ziet hoe in deze topics mannen vrijwel overkoepelend als slecht, viezerik, verkrachten etc worden weggezet dan zou je toch eens terug moeten lezen denk ik.
[..]
zou het echter andersom zijn zou hij een viezerik zijn en het risico lopen een aangifte te krijgen of zijn baan/leven kwijt te raken wegens 'grensoverschrijdend gedrag'.
[..]
ik heb het van mannen ook nog nooit meegemaakt. Maar als ik dit topic lees weten vrouwen precies dat mannen altijd maar respectloos over vrouwen lullen. En alleen al dat 'we praten wel veel over mannen die grensoverschrijdend gedrag vertonen of goedpraten'. Dat gedrag gebeurt dus nogal veel ja? Praat je niet over mannen die je wel leuk vindt of is het praten over hoe slecht mannen zijn meer je ding?
[..]
'toxische mannelijkheid' :')
ALLES wordt uit de kast gehaald om mannen zich zo kut mogelijk over zichzelf te laten voelen. Hoe minderwaardiger de man zich voelt hoe beter, lijkt het wel.
Ben je behulpzaam dan ben je seksistisch want dan kan de vrouw zelf kennelijk niets.
Probeer je niet te helpen maar iets uit te leggen? mansplainende seksist.
Kijk je toe? grensoverschrijdend.
Help je niet en negeer je het? aso die zich te goed voelt om vrouwen te helpen
Het ergste is nog wel dat het inmiddels zo geďndoctrineerd is dat zelfs MANNEN hier nu al aan meedoen.

Er is wel een leuke korte docu van een feministisch activist die besloot om zich als man te gaan kleden en zich in de mannenwereld te begeven om ons 'te ontmaskeren'. Het resultaat was dat ze geen feminist meer is.
[..]
Toon je als man je gevoelens NIET dan ben je een toxische gast die zich blijkbaar te mannelijk voelt (want dat is een ding blijkbaar). Doe je het WEL dan ben je een watje en krijg je 'hier heb je een kopje voor je witte mannentranen'.
[..]
projecteer je nou je eigen voorkeur op alle vrouwen?
Ik denk dat de cruciale fout van je betoog ligt in de aanname dat 99,9% van de mannen en vrouwen gewoon normaal doet.

Ik begrijp op zich dat je het voor de man als groep opneemt omdat ze in een kwaad daglicht gezet worden door vrouwen. Ik begrijp ook je tegenargument dat de vrouw als groep ook zat verwerpelijke dingen doet. Je hebt helemaal gelijk. Maar de dames hier hebben ook helemaal gelijk als ze mannen als boeven afschilderen want dat zijn ze ook.

Ik denk dat we eerder van de aanname uit kunnen gaan dat jouw 99,9% van de mannen en vrouwen 90% van de tijd normaal doet. We hebbem het hier over de keren dat ze niet normaal doen. Heel veel mensen zullen prima bezig zijn met goed en kwaad en wat kan wel en wat kan niet en toch ben ik ervan overtuigd dat heel veel mensen wel eens iets gedaan hebben wat niet normaal is en wat buiten de norm valt. Hij is wel eens met zijn nieuwe vriendin in bed gestapt zonder tegen zijn oude vriendin te vertellen dat het uit is, zij heeft wel eens seks gehad met hem terwijl ze allebei te dronken waren met hun volle verstand in te stemmen etc etc etc.

We zijn allemaal walgelijke wezens, als we daar nou eens vanuit gaan kunnen we daarna kijken welke mensen zo vaak of zo ver buiten de norm gaan dat het laakbaar wordt
Laffe huichelaar
pi_214070268
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 12:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is niet helemaal waar. Er is ook nog zoiets als intersubjectiviteit, dat wat in een maatschappij algemeen als geaccepteerd of niet geaccepteerd wordt gezien. Het is interessant om het daarover te hebben en te zien hoe normen verschuiven.
[..]
Dat is niet wat er is gezegd. Je vertekent het standpunt van de ander door het over 'iets te lang' te hebben, je minimaliseert het en kan dus doen alsof de ander per definitie onredelijk is. Wat jou misschien kan helpen, is om naar voorbeelden te vragen en te vragen waarom een vrouw die situatie grensoverschrijdend vindt.

Als ik namens mezelf spreek: ik zie heel veel mannen vluchtige blikken werpen. Dat snap ik en het hoort erbij. Er zijn ook veel situaties die ongemakkelijk voelen, maar niet heel duidelijk grensoverschrijdend zijn. Ik zat laatst in een werkoverleg met een man tegenover me die - ik overdrijf niet - een uur lang naar m'n decolleté keek. Ik ga daar heus geen melding van maken, maar ik heb het er achteraf wel over met een vrouwelijke collega. Het was ongepast. En dan heb je nog de situaties die duidelijker grensoverschrijdend zijn.
Ik ben ook wel eens in gesprek met een decolleté geweest waarbij het me verdomd veel moeite kostte om in de ogen van de eigenaresse te blijven kijken. En ik ben haske hetero. Vond ik ook zwaar ongemakkelijk.
Dus ik snap dat voor een man nog lastiger is.

Ik vind het zo jammer van dit topic dat alles wat er ingebracht wordt door een man meteen verworpen wordt alsof zíj de boosdoeners zijn. "Tieten in de etalage" >>> "Ja, dat zullen we toch zelf weten?! Moet je afblijven." Ja, duh... dat weten die mannen zelf ook wel; ze geven iets aan. Kan je je voordeel mee doen.
En als ik zie wat sommige al grensoverschrijdend vinden, bijvoorbeeld kijken of schouderklopje, en daar dan ook nog eens bedrijfsbrede afspraken over wil maken als elkaar niet meer aanraken (Serieus?! :') ) dan heb ik het te doen met mannen die zich -volgens deze vrouwen- hier maar naar moeten schikken. Op eieren lopen om vooral maar niemand te 'kwetsen'.
Je gaat je afvragen wie de slachtoffers zijn.
  Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 14:11:27 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214070432
is niet alleen mannen he

als dikke bertha van de administratie iedere dag in mijn kont gaat lopen knijpen heb ik op een gegeven moment ook wel zoiets van ... nu ken je het wel he Bertha!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 14:11:34 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214070433
knijp maar in wat anders
  Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 14:11:38 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214070434
whut?
  Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 14:11:42 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214070435
iemand anders
  donderdag 27 juni 2024 @ 14:45:42 #58
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214070591
quote:
88s.gif Op donderdag 27 juni 2024 14:11 schreef sp3c het volgende:
is niet alleen mannen he

als dikke bertha van de administratie iedere dag in mijn kont gaat lopen knijpen heb ik op een gegeven moment ook wel zoiets van ... nu ken je het wel he Bertha!
En als het lekkere Angela van de gym is?

:{˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214070625
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 13:37 schreef Mammietje het volgende:

[..]
Ik ben ook wel eens in gesprek met een decolleté geweest waarbij het me verdomd veel moeite kostte om in de ogen van de eigenaresse te blijven kijken. En ik ben haske hetero. Vond ik ook zwaar ongemakkelijk.
Dus ik snap dat voor een man nog lastiger is.

Ik vind het zo jammer van dit topic dat alles wat er ingebracht wordt door een man meteen verworpen wordt alsof zíj de boosdoeners zijn. "Tieten in de etalage" >>> "Ja, dat zullen we toch zelf weten?! Moet je afblijven." Ja, duh... dat weten die mannen zelf ook wel; ze geven iets aan. Kan je je voordeel mee doen.
En als ik zie wat sommige al grensoverschrijdend vinden, bijvoorbeeld kijken of schouderklopje, en daar dan ook nog eens bedrijfsbrede afspraken over wil maken als elkaar niet meer aanraken (Serieus?! :') ) dan heb ik het te doen met mannen die zich -volgens deze vrouwen- hier maar naar moeten schikken. Op eieren lopen om vooral maar niemand te 'kwetsen'.
Je gaat je afvragen wie de slachtoffers zijn.
Helemaal eens!

En ik wil daar nog het volgende aan toevoegen. Al sinds ik een tiener ben wordt me door de media en de omgeving dat het vrouwelijk lichaam iets moois is wat gewaardeerd moet worden. Vrouwen werken hier vrijwillig aan mee door zichzelf in allerlei sexy poses te laten fotograferen in de kleinst mogelijke broekjes. Ik kan moeilijk gaan ontkennen dat ik daar niet opgewonden van zou worden. De aloude term “sex sells” komt aardig van pas. Van jongs af aan wordt ons mannen aangeleerd het vrouwelijk lichaam als een soort heilige graal te beschouwen. Het werkt want mannen zijn daar nou eenmaal gevoelig voor. In het huidige tijdperk hoef ik een willekeurig social media platform te openen en de dames die zichzelf in de meest sexy kleding fotograferen of filmen komen me tegemoet. Vrouwelijk schoon wordt door vrouwen zelf genormaliseerd en uitgebuit. Noem me gerust een viespeuk, iedere kerel die beweert dat het bijneem geen gevoel op roept liegt dat hij barst.

Zelf ben ik prima in staat om de digitale wereld van de echte wereld te onderscheiden. Ik ben prima in staat om formele gedragsregels van informele gedragsregels te onderscheiden. Vrouwen zijn op de werkvloer prima in staat om zich gepast te kleden. Er zijn ook gewoon genoeg informele situaties waarin vrouwen zich dusdanig kleden dat het bij mannen een gevoel op werpt. Aan mannen de taak zich te kunnen beheersen wat in 99% van de gevallen gewoon lukt.
Ik vind er voor vrouwen ook gewoon een taak om hun grenzen aan te geven en te bewaken, dat kun je onmogelijk bij mannen weg leggen.
pi_214070656
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 14:52 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Helemaal eens!

En ik wil daar nog het volgende aan toevoegen. Al sinds ik een tiener ben wordt me door de media en de omgeving dat het vrouwelijk lichaam iets moois is wat gewaardeerd moet worden. Vrouwen werken hier vrijwillig aan mee door zichzelf in allerlei sexy poses te laten fotograferen in de kleinst mogelijke broekjes. Ik kan moeilijk gaan ontkennen dat ik daar niet opgewonden van zou worden. De aloude term “sex sells” komt aardig van pas. Van jongs af aan wordt ons mannen aangeleerd het vrouwelijk lichaam als een soort heilige graal te beschouwen. Het werkt want mannen zijn daar nou eenmaal gevoelig voor. In het huidige tijdperk hoef ik een willekeurig social media platform te openen en de dames die zichzelf in de meest sexy kleding fotograferen of filmen komen me tegemoet. Vrouwelijk schoon wordt door vrouwen zelf genormaliseerd en uitgebuit. Noem me gerust een viespeuk, iedere kerel die beweert dat het bijneem geen gevoel op roept liegt dat hij barst.

Zelf ben ik prima in staat om de digitale wereld van de echte wereld te onderscheiden. Ik ben prima in staat om formele gedragsregels van informele gedragsregels te onderscheiden. Vrouwen zijn op de werkvloer prima in staat om zich gepast te kleden. Er zijn ook gewoon genoeg informele situaties waarin vrouwen zich dusdanig kleden dat het bij mannen een gevoel op werpt. Aan mannen de taak zich te kunnen beheersen wat in 99% van de gevallen gewoon lukt.
Ik vind er voor vrouwen ook gewoon een taak om hun grenzen aan te geven en te bewaken, dat kun je onmogelijk bij mannen weg leggen.
Hoe vind je dat vrouwen hun grenzen zouden moeten aangeven en bewaken?
pi_214070675
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 14:57 schreef -Spring het volgende:

[..]
Hoe vind je dat vrouwen hun grenzen zouden moeten aangeven en bewaken?
De meeste mannen heb je met een simpele zin of vraag al wel wijs gemaakt wat je grenzen zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om even te refereren aan het voorbeeld van Claudia. Daar wordt gekozen om niks te zeggen. Waar het mogelijk met een simpele vraag ook opgelost kan worden.
  donderdag 27 juni 2024 @ 15:05:17 #62
13462 BansheeBoy
pi_214070710
We hebben het steeds over grensoverschrijdend gedrag van de mannen. Maar wij vragen er ook niet (direct) om om die romige borstjes en achterwerken pontificaal in onze gezichtjes te krijgen. Dat is grensoverschrijdend gedrag van de vrouwen. Jullie triggeren onze biologie terwijl we onze eigen business aan het minden zijn.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_214070744
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:
We hebben het steeds over grensoverschrijdend gedrag van de mannen. Maar wij vragen er ook niet (direct) om om die romige borstjes en achterwerken pontificaal in onze gezichtjes te krijgen. Dat is grensoverschrijdend gedrag van de vrouwen. Jullie triggeren onze biologie terwijl we onze eigen business aan het minden zijn.

Deze vlieger gaat alleen op als je niet handelingsbekwaam bent, maar ook als je handelingsonbekwaam bent betekent dat zelden dat je geen enkele vorm van impulsbeheersing hebt. :N

Ben je handelingsbekwaam, maar vertik je het ten koste van anderen te werken aan de regulering van je emoties en impulsen dan is je dat zwaar aan te rekenen. :{

En al helemaal als je er dan dmv weaponized incompetence mee weg probeert te komen. :{˛
  donderdag 27 juni 2024 @ 15:12:46 #64
13462 BansheeBoy
pi_214070762
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:10 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Deze vlieger gaat alleen op als je niet handelingsbekwaam bent, maar ook als je handelingsonbekwaam bent betekent dat zelden dat je geen enkele vorm van impulsbeheersing hebt. :N
Ik vraag niet om het triggeren van onze hardcoded driften. Eigenlijk is dat grensoverschrijdend. Als ik aan het werk ben wil ik werken en niet herinnerend worden aan tedere vrouwenlichamen.

pi_214070781
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:05 schreef BansheeBoy het volgende:

Pontificaal in je gezichtje? Dan doe je je oogjes maar dicht.
pi_214070793
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 05:38 schreef Danny het volgende:

[..]
Och, vrouwen praten precies hetzelfde. Misschien nog wel denigrerender zelfs over mannen. Zelfs hun eigen man. Alleen zullen de meeste vrouwen dat niet snel toegeven, want dan blijkt hoe hypocriet het veroordelen van mannen hierover is. Maar vrouwen vertellen elk gebrek van mannen aan hun vriendinnen als ze samen zijn (ik gebruik hier 'vrouwen' even algemeen zoals ook 'mannen' hier op die manier gebruikt wordt). Ze vertellen elkaar precies hoe zijn pik eruit ziet, hoe klein of groot die is, wat een lapzwans etc. Ze vertellen elkaar bij het spotten van een gast die ze aantrekkelijk vinden wat ze met 'm willen doen. Als een kerel lelijk is dan moet hij het helemaal ontgelden.
Ik krijg nu een beeld van Danny die zich als Mrs. Doubtfire aan het verkleden is :D

Overigens heb ik met alleen maar vrouwen op een kantoor gezeten en die staan elkaar meer naar het leven dan dat ze het over geslachtsdelen hadden (ik ben een typische Fokker, dus mijn aanwezigheid wordt vergeten).

Je hoort veel over mannen/vrouwen die een vaderfiguur missen, waardoor er iets in de ontwikkeling ontbreekt, maar hier is het meer een moederfiguur die de goede raad geeft. En dat missen is dan meer symbolisch, zoals mijn aanwezigheid op kantoor tussen allemaal vrouwen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  donderdag 27 juni 2024 @ 15:22:01 #67
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_214070820
Het verbaast mij enorm dat vrouwen onderling het over het geslachtsorgaan van hun wederhelften praten. Heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Of sowieso denegrerend over hun partner praten. Ik ken ze niet in mijn omgeving.
To BG or not to BG!
  donderdag 27 juni 2024 @ 15:27:16 #68
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_214070845
quote:
15s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:12 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vraag niet om het triggeren van onze hardcoded driften. Eigenlijk is dat grensoverschrijdend. Als ik aan het werk ben wil ik werken en niet herinnerend worden aan tedere vrouwenlichamen.

Bij mij op het werk was dat duidelijk anders. Kwam er een vakantiekracht en die had me daar een paar enorme tieten, vonden mijn collega's allemaal geweldig. Er werd openlijk toegegeven dat ze helemaal niet goed in haar werk hoefde te zijn maar er alleen rondlopen was al ok en dan wilden ze haar werk er wel bij doen. Ik had ook gewoon het vermoeden dat ze erop werden geselecteerd.

Jij bent de eerste die ik erover hoor dat je niet getriggerd wilt worden door vrouwelijk schoon. Ik denk dat het zomaar kan dat zo iemand als jij de burka heeft 'uitgevonden'.
To BG or not to BG!
pi_214070930
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:00 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
De meeste mannen heb je met een simpele zin of vraag al wel wijs gemaakt wat je grenzen zijn.

Voortaan gewoon toevoegen als zin wanneer je je als nieuwe vrouwelijke collega voorstelt op kantoor :7
pi_214070942
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Voortaan gewoon toevoegen als zin wanneer je je als nieuwe vrouwelijke collega voorstelt op kantoor :7
Ik ben Jennifer en ik vindt het prima als je 10 seconden naar mijn kont of boezem kijkt, elke seceonde daarboven is grensoverschrijdend.
pi_214070958
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:27 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

Jij bent de eerste die ik erover hoor dat je niet getriggerd wilt worden door vrouwelijk schoon. Ik denk dat het zomaar kan dat zo iemand als jij de burka heeft 'uitgevonden'.
Denk nog steeds dat BSB een act is, net zoals die vage likes aan mij (terwijl ik vrij impliciet naar hem refereer), maar denk niet dat hij op zijn werk veel met vrouwen te maken heeft.
  donderdag 27 juni 2024 @ 15:46:03 #72
13462 BansheeBoy
pi_214070967
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:40 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ik ben Jennifer en ik vindt het prima als je 10 seconden naar mijn kont of boezem kijkt, elke seceonde daarboven is grensoverschrijdend.
Anita ervaart het als een belediging als je niet kwijlt en haar extreem veel aandacht geeft. Zo zie je maar, zoveel variabelen.

Moderator donderdag 27 juni 2024 @ 15:46:18 #73
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_214070969
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:15 schreef -Spring het volgende:

[..]
Pontificaal in je gezichtje? Dan doe je je oogjes maar dicht.
Ja, maar als dát een argument is dan is het ook een argument om te zeggen. Voor jou vervelende opmerking? Dan trek je je er maar niks van aan.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 27 juni 2024 @ 15:47:21 #74
13462 BansheeBoy
pi_214070977
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Denk nog steeds dat BSB een act is, net zoals die vage likes aan mij (terwijl ik vrij impliciet naar hem refereer), maar denk niet dat hij op zijn werk veel met vrouwen te maken heeft.
Ik begrijp niet wat je wilt zeggen. Ik ben toch best duidelijk in mijn uitingen? :?

donderdag 27 juni 2024 @ 15:47:27 #75
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_214070980
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 15:40 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ook wel makkelijk om het over dat soort zaken te hebben. Denk dat de meeste vrouwen over grensoverschrijdend spreken als het om aanrakingen gaat, agressieve attitude, echt vieze opmerkingen, achtervolgen etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')