SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Ja zorg dan dat het wat eerder afkoelt ipv dat het om bedtijd nog steeds 25 graden is buitenquote:Op donderdag 27 juni 2024 06:54 schreef bitterbal het volgende:
overdag blij ei , snachts wil ik slapen
Dat zat er niet bij inbegrepenquote:Op donderdag 27 juni 2024 06:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zorg dan dat het wat eerder afkoelt ipv dat het om bedtijd nog steeds 25 graden is buiten
Weer een matige deal afgesloten zekerquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weer een matige deal afgesloten zeker
Ballie gaat normaal wel heel vroeg naar bed toe; dus beetje vreemd als het dan ineens koud is.quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zorg dan dat het wat eerder afkoelt ipv dat het om bedtijd nog steeds 25 graden is buiten
Ergens middenin Niger gaan wonen, overdag 50 graden, in de nacht -15.quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:54 schreef bitterbal het volgende:
Trekt mij toch niet zoquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ergens middenin Niger gaan wonen, overdag 50 graden, in de nacht -15.
Maar geen overlast van de vissers.quote:Op donderdag 27 juni 2024 06:59 schreef bitterbal het volgende:
was wel in slaap gevallen maar om half 1 werd ik weer wakker omdat er mensen buiten indiase muziek aan het luisteren waren ofzo
ze hadden dat feestje gegeven met die partytenten toen en daarna niet meer gezienquote:Op donderdag 27 juni 2024 07:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Papa paling tegengekomen denk ik.
Ben jij nu ook al arbeidsachuw?quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag wordt het minder warm als het goed is.
Hoop het, wil even lekker naar de speeltuin met de kleine. Even wat verfrissends kopen in de winkel.
In de tuin zitten als mijn meisje slaapt, met een biertje. Beetje mijn benen bruinen.
Ik werk maar 4 dagen, zodat ik 1 dag met de kleine kan zijn.quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al arbeidsachuw?
Vakantie is ook een optie
quote:Op donderdag 27 juni 2024 07:27 schreef mschol het volgende:
Thaise man wordt verlost van cobra in zijn onderbroek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |