SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4everblackeyed : DatumprikkerBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Die deur of chinees?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou kijk.. dat bedoel ik maar
Of een afhaalmaaltijd bij de chinees
Wanneer ga je halen?
Goede TT zusquote:
geld klotst tegen de plinten dat je een duur sportschoolabo kan betalen zonder er heen te gaan maar niet een fatsoenlijk mobiel internetabonnement.quote:
Allebei en het liefste tegelijkertijdquote:
Beetje van US en een beetje van mezelfquote:
gesmoltennattekutkatquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef UitStraling het volgende:
3000 graden, ligt er dadelijk een klagend plasje zweet op de grond.
Bij NK zekersquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
We hebben het hier nog wel over je internetbundel. Toch?
Was wel bevrijdend op vakantie om 10GB te hebbenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
geld klotst tegen de plinten dat je een duur sportschoolabo kan betalen zonder er heen te gaan maar niet een fatsoenlijk mobiel internetabonnement.
Voor de prijs van een deur kan ik 100+ keer chinees halenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Allebei en het liefste tegelijkertijd
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
geld klotst tegen de plinten dat je een duur sportschoolabo kan betalen zonder er heen te gaan maar niet een fatsoenlijk mobiel internetabonnement.
en jij weet dit...... hoe?quote:
Ik heb over 2 weken 12GB dataquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel bevrijdend op vakantie om 10GB te hebben
Oke, alleen de chinees dan maarquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor de prijs van een deur kan ik 100+ keer chinees halen
Ik zet in de VS gewoon mijn data helemaal uit, gebruik daar alleen hotelwifiquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was wel bevrijdend op vakantie om 10GB te hebben
Ik heb hier een Kat rondlopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |