SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Eerst teveel hapjes nemen waardoor je stapjes moet gaan maken, en dan steeds meer stapjes maken zodat je de hapjes nodig hebt om de stapjes bij te blijvenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
Hmmm, kom je dan in een oneindige loop van hapjes en stapjes terecht?
Kom je nooit meer wegquote:
Misschien iets eerder aanvragen zodat je niet zit te stressen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo kut dat ik maandag een herhaalrecept van medicijnen had aangevraagd en het ligt nog steeds niet klaar, dus nu moet ik morgen bellen om te controleren of alles goed is gegaan en als het er dan vrijdag niet ligt heb ik een probleem
Ja IJsdraakje werd laatst boos op me, dus nu ben ik er extra voorzichtig meequote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUH WAT
BILAL WAT DOE JE
EEN TOPIC OPENEN
IK MOET EVEN GAAN ZITTEN EN BIJKOMEN
OH WACHT DOE IK AL
Ik ben gelijk helemaal confuusquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUH WAT
BILAL WAT DOE JE
EEN TOPIC OPENEN
OH WACHT DOE IK AL
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUH WAT
BILAL WAT DOE JE
EEN TOPIC OPENEN
OH WACHT DOE IK AL
Zal wel tochquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je binnenkort alweer een keertje van jezelf halen ?
Ja oneindige loop hihi, loop dusquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst teveel hapjes nemen waardoor je stapjes moet gaan maken, en dan steeds meer stapjes maken zodat je de hapjes nodig hebt om de stapjes bij te blijven
@IJsdraakje is goed bezigquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja IJsdraakje werd laatst boos op me, dus nu ben ik er extra voorzichtig mee
Ik vind van welquote:
over het algemeen zou het er gewoon al moeten liggen, dit is niet de eerste keer dat ik het moet aanvragen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien iets eerder aanvragen zodat je niet zit te stressen?
*Gniffeltquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Gebruik ik 1 keer die hoerige OV-kaart wordt er gelijk 20 euro afgeschreven
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, jij moet naar de dure sportschool
Maar het heeft wel een gunstig effect en kennelijk had je het nodig?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik vond het niet leuk dat ze zo deed
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs van de radio moet ik naar de sportschool
Ja daar kom je dus nooit meer uitquote:
Ik kan niet snel etenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:38 schreef essnhills het volgende:
Maar klinkt gevaarlijk zo'n oneindige hapjes stapjes loop
Beter gewoon snel eten
Ja luister dan ook gewoonquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs van de radio moet ik naar de sportschool
Jouw schuldquote:
RIP zwageressquote:
Nee, want ik deed nooit met opzet niet openen, alleen vaak zie ik het niet. Net zag ik dus ook gewoon mijn post en niet de rode balk van dat het gesloten was.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar het heeft wel een gunstig effect en kennelijk had je het nodig?
Wat heb ik nou weer gedaan?quote:
Oke, maar fijn dat je even extra keek danquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, want ik deed nooit met opzet niet openen, alleen vaak zie ik het niet. Net zag ik dus ook gewoon mijn post en niet de rode balk van dat het gesloten was.
Ja erg gevaarlijkquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, maar fijn dat je even extra keek danwordt gewaardeerd
In elk geval door mij
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer gedaan?
Ik heb je OV kaart niet aangeraakt hoor
Hij was dus nog niet eens leeg en dan vult die al aanquote:Jouw saldo
¤ 23,41
Gefeliciteerd met het spekken van de rekening van de NSquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hij was dus nog niet eens leeg en dan vult die al aan
Als je met de trein was moet er minimaal 20 euro op staan om in te kunnen checken, dus ja dan wordt je saldo opgewaardeerd zodat het weer boven de 20 euro is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hij was dus nog niet eens leeg en dan vult die al aan
Je bent zelf erg.quote:
Bedankt NS klantenservicequote:Op woensdag 26 juni 2024 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je met de trein was moet er minimaal 20 euro op staan om in te kunnen checken, dus ja dan wordt je saldo opgewaardeerd zodat het weer boven de 20 euro is.
Het was niet eens sarcastisch bedoeldquote:
En wat is daar precies het praktisch nut vanquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je met de trein was moet er minimaal 20 euro op staan om in te kunnen checken, dus ja dan wordt je saldo opgewaardeerd zodat het weer boven de 20 euro is.
Ja de eindeloze vergezichten in de urenlange reisquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met het spekken van de rekening van de NS
Was ook echt een hele mooie treinrit
Hoeist kabouter Wesley ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat is daar precies het praktisch nut van
Incl. humus etende medereizigerquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de eindeloze vergezichten in de urenlange reis
Zodat mensen die niet automatisch opladen hebben niet gigantisch in de min gaan staan, dat systeem werkt gewoon door met automatisch opladen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En wat is daar precies het praktisch nut van
Quinoakut met adoptie-expatquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Incl. humus etende medereiziger
Maar ik ben geen NS Klantenservice, ik ben Bilalquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was niet eens sarcastisch bedoeld
Erg gevaarlijk of gewoon erg?quote:
Ja dat automagisch opladen snap ik wel, maar hoezo gelijk 20 euro als ik een ritje van 2,5 euro maak?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zodat mensen die niet automatisch opladen hebben niet gigantisch in de min gaan staan, dat systeem werkt gewoon door met automatisch opladen.
Beiden?quote:
Bwhahahaquote:
Volgens mij omdat er eerst borg afgaat en die wordt verrekend met wat je hebt gereisd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat automagisch opladen snap ik wel, maar hoezo gelijk 20 euro als ik een ritje van 2,5 euro maak?
omdat je ook kans hebt dat je een verder station gaat nemen toch :pquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat automagisch opladen snap ik wel, maar hoezo gelijk 20 euro als ik een ritje van 2,5 euro maak?
Oke, bedankt Bilalquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Maar ik ben geen NS Klantenservice, ik ben Bilal
Omdat ze dat ritje niet kunnen ruiken als je inchecktquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, gewoon erg.quote:
Mooi, graag gedaan, Bilal.quote:
Maar waarom wordt dat dan pas na een paar dagen afgeschreven ipv gelijk zoals dat tegenwoordig met praktisch alle betalingen gaatquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij omdat er eerst borg afgaat en die wordt verrekend met wat je hebt gereisd.
Jij bent echt een goede klantenservice medewerker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
Omdat ze dat ritje niet kunnen ruiken als je incheckt
jezus wat stel je veel vragenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom wordt dat dan pas na een paar dagen afgeschreven ipv gelijk zoals dat tegenwoordig met praktisch alle betalingen gaat
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede klantenservice medewerker.
-mimimimi
-en kan ik niet ruiken
Ja, is dit Per seconde Wijzer of zo ?quote:
Die was gewoon verbaasd om wie die zagquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BwhahahaDie laatste kon alleen 34x Boedapest zeggen
Mag dat niet meer?quote:
Gebruik dan ook gewoon zo'n flex abonnement of anders je pinpas.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar waarom wordt dat dan pas na een paar dagen afgeschreven ipv gelijk zoals dat tegenwoordig met praktisch alle betalingen gaat
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die was gewoon verbaasd om wie die zag
?quote:
Wil je dit filmen en delen aub ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga ze morgen allebei in de praktijk testen
Dat weet je niet ....quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou bilal werkt toch niet bij de ns.
Ja ik heb dat pasje ook 2 jaar niet gebruikt ofzoquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gebruik dan ook gewoon zo'n flex abonnement of anders je pinpas.
Oh.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon erg.
Daar houdt het bij op.
Nee de Kolossos van de Drechtstedenquote:
Ik kon hem wel zo'n code geven, maar ja.. gedoetjes...quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gebruik dan ook gewoon zo'n flex abonnement of anders je pinpas.
Of misschien wel ...quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou bilal werkt toch niet bij de ns.
quote:
Niet wat erg, maar gewoon erg.quote:
Altijd blijven ontkennen, dat krijgen ze ook te horen als ze worden opgepaktquote:
Nee, dat kan de incheckpaal niet ruiken. Als hij in Gouda staat en hij stinkt een beetje dan kan ik wel ruiken dat ie naar Amsterdam moet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jij bent echt een goede klantenservice medewerker.
-mimimimi
-en kan ik niet ruiken
das ook de reden dat ik mijn oude voordeeluren abonnement heb opgezegd. het idee van korting in de middagspits en dan ook korting weg kunnen geven voor die middagspits was de motivatie om hem nog te houden.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kon hem wel zo'n code geven, maar ja.. gedoetjes...Dat snapt toch geen hond meer joh
De lol van het meereizen is er wel vanaf
Oh oeps.. erover heen gelezenquote:
Ja en als ik met pinpas had betaald had die zeker weer niet de korting bij de garage gepaktquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kon hem wel zo'n code geven, maar ja.. gedoetjes...Dat snapt toch geen hond meer joh
Ja, ehhhhquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh oeps.. erover heen gelezen
Net zoals jij dat met mijn posts doet
Waarschijnlijk niet neequote:Op woensdag 26 juni 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als ik met pinpas had betaald had die zeker weer niet de korting bij de garage gepakt
Oh ja.. de parkeergarage...quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en als ik met pinpas had betaald had die zeker weer niet de korting bij de garage gepakt
Ja ik ook. Toen die avondspitskorting eraf ging heb ik opgezegd. Heb nu zo'n abonnement dat ik maandelijks kan opzeggen maar niet doe "want misschien ga ik nog wel met de trein".quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
das ook de reden dat ik mijn oude voordeeluren abonnement heb opgezegd. het idee van korting in de middagspits en dan ook korting weg kunnen geven voor die middagspits was de motivatie om hem nog te houden.
Nu geen meereis meer in middagspits... ja dan vinnik het niet leuk
je bent zelfquote:
Oh.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet wat erg, maar gewoon erg.
Watten zitten in een doosje.
Zit je daar in het wilde weg tequote:
Zul je ook wel op je afschrift zien, geen idee hoe dat werkt bij die abo'squote:Op woensdag 26 juni 2024 19:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.. de parkeergarage...![]()
Ik snap nog steeds niet dat ik met mijn OV kaart kon betalen, maar ja.. het zal wel
Ergquote:
Ja, ik heb nog niet gekekenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zul je ook wel op je afschrift zien, geen idee hoe dat werkt bij die abo's
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zit je daar in het wilde weg te-en
ik heb nu geen abonnement meer en neem de trein ook niet meer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook. Toen die avondspitskorting eraf ging heb ik opgezegd. Heb nu zo'n abonnement dat ik maandelijks kan opzeggen maar niet doe "want misschien ga ik nog wel met de trein".
zelfquote:
Zeer herkenbaarquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook. Toen die avondspitskorting eraf ging heb ik opgezegd. Heb nu zo'n abonnement dat ik maandelijks kan opzeggen maar niet doe "want misschien ga ik nog wel met de trein".
Nicequote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
morgen 1 dag werken en dan ben ik er 5 vrij
Ik wil niet iedereenquote:
Kwam toen met m'n zus uit Frankrijk met de trein maar zij heeft geen ov-kaart. en toen kon ze niet meer met korting met mij meereizen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vakantiequote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
LALALALALALALALAALquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
quote:
Ja, nou dat bedoel ik dus...quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kwam toen met m'n zus uit Frankrijk met de trein maar zij heeft geen ov-kaart. en toen kon ze niet meer met korting met mij meereizen.
Ik heb een schoenquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet iedereen-en
![]()
Ik ben eenkennig en ik vind niet iedereen leuk
Ik heb een eigen parkeerplek en geen autoquote:
Ik heb sandalenquote:
quote:
Smurfen en veel etenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
LALALALALALALALAAL
Wat staat hier ?
Nee, lekker BB![]()
Wat ga je allemaal doen ?
Parttimerquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef bitterbal het volgende:
*side eyedquote:
Sterktequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom ben ik akkoord gegaan dat woningbouw morgen wel langs kon komen voor controle toilet en douche?
teringwarm en dan moet je er ook nog normaal bij lopen
En wij maar werken ...quote:
Ik heb een godinquote:
Ohquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil niet iedereen-en
![]()
Ik ben eenkennig en ik vind niet iedereen leuk
Bewuste keuze?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:57 schreef McGrath het volgende:
Daar weet ik niks over want ik heb geen auto.
Heb net een scheetje gelaten, sorryquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ligt het aan mij of is het heter aan het worden ?
dankquote:
Jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het koelt af, maar ik krijg het ook altijd pas warm in de avond na het etenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:
Was ook haar eigen schuld omdat ze niet kon internetbankieren op haar telefoon want ze leeft nog in 1886. Achteraf gezien had ze op mijn telefoon in de browser moeten inloggen bij de NS, daar die meereiscode moeten invoeren en dan had ik via internetbankieren kunnen betalen.quote:
Waar koelt het af? Op Antarctica ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het koelt af, maar ik krijg het ook altijd pas warm in de avond na het eten
Jezus wat omslachtigquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was ook haar eigen schuld omdat ze niet kon internetbankieren op haar telefoon want ze leeft nog in 1886. Achteraf gezien had ze op mijn telefoon in de browser moeten inloggen bij de NS, daar die meereiscode moeten invoeren en dan had ik via internetbankieren kunnen betalen.
En een mooie ook nogquote:
Ja, heb niet het gevoel dat ik het nodig heb. En ik ben een linkse rakker dus ik zit graag in de treinquote:
De woningbouw komt volgende week langs om een schuifdeur te repareren, die gaat lastig dicht dan voor de reparatie van de kozijnen.quote:
Ja 'koel' is relatief natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar koelt het af? Op Antarctica ?
quote:33.0°C at 18:33
29.8°C at 20:02
Zal ik morgen vragen als er een F35 oveervliegtquote:
quote:
SPOILER: sandalen met voetenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ah oke, nou ik ga niet 3 uur per dag in de trein zitten + duur.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, heb niet het gevoel dat ik het nodig heb. En ik ben een linkse rakker dus ik zit graag in de trein
volgende week is het kutweer dus das betere planningquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De woningbouw komt volgende week langs om een schuifdeur te repareren, die gaat lastig dicht dan voor de reparatie van de kozijnen.
Ik moet mijn collega's in de gaten houdenquote:
En ze mocht ook nog in het midden staanquote:
thanksquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zal ik morgen vragen als er een F35 oveervliegt
Ik had dit niet willen missen.quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]Mooie sandalenSPOILER: sandalen met voetenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
wow... gecondoleerdquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdagochtend komen de schilders om acht uur
Hopelijk hebben ze de schoen niet buiten gesloten met dat Franse gebabbelquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ze mocht ook nog in het midden staan
Stukadoor hier morgen kwart voor 7.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Vrijdagochtend komen de schilders om acht uur
Ojee is dat je taak hierquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik moet mijn collega's in de gaten houden
oke jij wintquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stukadoor hier morgen kwart voor 7.
Maar ja.. wel of geen bloemen, dat is even de hamvraag...quote:
ze dut alsofquote:
Wist niet dat het een wedstrijd wasquote:
koffie met keek en geen bloemuhquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ja.. wel of geen bloemen, dat is even de hamvraag...
Ze wouden morgenmiddag langskomen, maar dan ben ik onderweg naar event voor werk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgende week is het kutweer dus das betere planning
Ja hey ik heb braaf gewaarschuwdquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had dit niet willen missen.
Alles is relatief.quote:
Ik heb er een dagtaak aanquote:
ja ik ben donderdagen vrij... en dacht... 27 en anders pas 11 of 18... naja doe dan maar meteen 27quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze wouden morgenmiddag langskomen, maar dan ben ik onderweg naar event voor werk.
Thanksquote:
Sleep zequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, mijzelf nog even naar de winkel slepen.
Ik zou vast naar bed gaan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stukadoor hier morgen kwart voor 7.
Wat ga je kopen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, mijzelf nog even naar de winkel slepen.
Enkele reis met de auto naar werk, 17 minuten. Enkele reis met het OV naar werk, 1 u 37 minutenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, heb niet het gevoel dat ik het nodig heb. En ik ben een linkse rakker dus ik zit graag in de trein
Ja, heel fijn, zwageresquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:07 schreef bitterbal het volgende:
nou dat was een drama. had alles vanuit de opgeslagen lijst in winkelmandje gedaan en elke keer was er weer iets op
Picknick?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:07 schreef bitterbal het volgende:
nou dat was een drama. had alles vanuit de opgeslagen lijst in winkelmandje gedaan en elke keer was er weer iets op
Uhmquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb een eigen parkeerplek en geen auto
Ik heb geleerd van @LTVDK dat koel relatief isquote:
Ja, maar ik ben jou niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enkele reis met de auto naar werk, 17 minuten. Enkele reis met het OV naar werk, 1 u 37 minuten
Bonuskaart of airmilessssss?quote:
Ja echt genietenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal vertel eens over het strand
Natte keek?quote:
Bij de parkeerplek staat mijn huisnummerquote:
Op kou kun je je makkelijker kleden dan op warmtequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van @:LTVDK dat koel relatief is
JAHAAAquote:
Bonuskaart of airmilessssssquote:
Heb je misschien nog meer open deuren?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op kou kun je je makkelijker kleden dan op warmte
Slome quotessssquote:
nee zara app. Om 8 begon de sale in de app en om 9 begint die op de website, misschien heb ik dan nog een kansquote:
Ja pfff het is warmquote:
Nee die houd ik nu nog even dicht nu het buiten nog warmer is dan binnenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je misschien nog meer open deuren?
HUH.. Bilal is LTVDK niet en LTVDK is Bilal nietquote:
Huff pufffquote:
Het was je stalkergeestquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik liep net in de action en ik rook steeds zweet. Ik was ervan overtuigd dat ik dat was. Helemaal onzeker. Bij de kassa weer zo'n walm. En ik had al iets van een hogere schap gepakt om sneaky aan m'n oksel te kunnen ruiken.
Kom thuis. Snuffel meteen aan m'n oksels. Ruik niks.
Het zou wat zijn als je met de deur in huis komt vallenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die houd ik nu nog even dicht nu het buiten nog warmer is dan binnen
Mijn ijsje is opquote:
Nee duhh, LTVDK is al GRMBLquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HUH.. Bilal is LTVDK niet en LTVDK is Bilal niet
Mind is blown.
Heb ik wel een goed excuus om de voordeur te vervangenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zou wat zijn als je met de deur in huis komt vallen
quote:
Oh ja goed idee.. een ijsjequote:
wat jij wilquote:
Maar de radio zegt nu dat ik liefde een slechte naam geef, dat is een beetje raar, dus hoe serieus moet ik dat nou nemen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAHAAA
Je moet van:
1. de radio
2. 4E
Nee ik zit bij Ravenklauwquote:
quote:
quote:
op meerdere verkeersborden staat mijn huisnummerquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bij de parkeerplek staat mijn huisnummer
Zal ik er nog 1 pakken?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Oh ja goed idee.. een ijsje
Dat je naar de sportschool moetquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar de radio zegt nu dat ik liefde een slechte naam geef, dat is een beetje raar, dus hoe serieus moet ik dat nou nemen?
Één koude douche en mijn warmteprobleem is opgelost.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op kou kun je je makkelijker kleden dan op warmte
Ik zit bij Griffindor volgens Hogwarts Legacyquote:
Ja doe maarquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zal ik er nog 1 pakken?
Is puur fruit
Sowquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je naar de sportschool moet
Bilal was toch een grap?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:12 schreef McGrath het volgende:
Ik heet Bilal, het is ooit openbaar gemaakt en weet toch iedereen het, dus geen zin om het nog allemaal te censureren.
quote:
quote:
Ga nouquote:
Ik heb nooit de moeite genomen een account aan te makenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit bij Griffindor volgens Hogwarts Legacy
Behalve dan dat je je 5 minuten later helemaal de tyfus zweetquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Één koude douche en mijn warmteprobleem is opgelost.
*knippert met ogenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:12 schreef McGrath het volgende:
Ik heet Bilal, het is ooit openbaar gemaakt en weet toch iedereen het, dus geen zin om het nog allemaal te censureren.
smoesjes beginnen nu alquote:
kan zakken op de weg naar de sportschoolquote:
Maar echt he ...quote:
Ik al Ravenclaw toen het nog Pottermore wasquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zit bij Griffindor volgens Hogwarts Legacy
Die begonnen zondagavond alquote:
Goede redenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja doe maar
Het is tenslotte maar een paar dagen warm in NL
Nee hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Behalve dan dat je je 5 minuten later helemaal de tyfus zweet
Alsof je daar geld voor hebt, na die enorme afschrijving van de NSquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik wel een goed excuus om de voordeur te vervangen
Volgens mij was ik daar Slytherinequote:Op woensdag 26 juni 2024 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik al Ravenclaw toen het nog Pottermore was
Ik wist zondagavond nog niet eens dat ik nu ging overwegen om naar de sportschool te gaanquote:
Sinds 1 seconde na ondertekening van het abonnementquote:
Verrassend.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een bepaalde mening over Indiërs.
Nobody caresquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Wel dat je Sprint shootout en Sprint race ging skippenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wist zondagavond nog niet eens dat ik nu ging overwegen om naar de sportschool te gaan
Lekker etenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef UitStraling het volgende:
Nu ben ik doofquote:
Daar heb ik geen smoes voor nodigquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel dat je Sprint shootout en Sprint race ging skippen
ligt aan de warmtequote:
Je verzint elke smoes daarvoorquote:
Oke, maar ik ben wel benieuwd naar die mening?quote:
ja gelijk gedaan toen ik thuis kwamquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je het zand al overal vandaan gespoeld?
Ja, er zijn alleen maar leuke mensen vanavondquote:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik wacht op het moment dat de kuiken wordt overreden door de tractor
Watquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:
quote:
einde van kuiken piepquote:
Is dit getypt vanaf de sportschool?quote:
Ik heb eigenlijk ook alleen een probleem met warmte in huis, met 35 graden loop ik gerust buiten. Maar nu is het 27 graden in de woonkamer, dat is niet heel prettigquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ik kan warmte best goed hebben, de warmte in huis is mijn enige probleempuntje.
Is ongeveer net zo duur als een voordeur jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof je daar geld voor hebt, na die enorme afschrijving van de NS
kutsmoes met je internetbundelquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan deze geweldige lijst niet meer luisteren als ik ga sporten
Dit soort shit is een misdaad tegen de menselijkheid.quote:
Oordopjes in en luisterenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:19 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan deze geweldige lijst niet meer luisteren als ik ga sporten
Jij ook, maar daar hoor je ons ook niet over.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit is een misdaad tegen de menselijkheid.
Nou kijk.. dat bedoel ik maarquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is ongeveer net zo duur als een voordeur ja
Kan ie straks de F1 gifjes niet meer bekijkenquote:
U moet sporten mijn waarde klaagspons.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij ook, maar daar hoor je ons ook niet over.
Denken in oplossingen ipv problemenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |