SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Eerst teveel hapjes nemen waardoor je stapjes moet gaan maken, en dan steeds meer stapjes maken zodat je de hapjes nodig hebt om de stapjes bij te blijvenquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:32 schreef essnhills het volgende:
Hmmm, kom je dan in een oneindige loop van hapjes en stapjes terecht?
Kom je nooit meer wegquote:
Misschien iets eerder aanvragen zodat je niet zit te stressen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik vind het ook zo kut dat ik maandag een herhaalrecept van medicijnen had aangevraagd en het ligt nog steeds niet klaar, dus nu moet ik morgen bellen om te controleren of alles goed is gegaan en als het er dan vrijdag niet ligt heb ik een probleem
Ja IJsdraakje werd laatst boos op me, dus nu ben ik er extra voorzichtig meequote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUH WAT
BILAL WAT DOE JE
EEN TOPIC OPENEN
IK MOET EVEN GAAN ZITTEN EN BIJKOMEN
OH WACHT DOE IK AL
Ik ben gelijk helemaal confuusquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUH WAT
BILAL WAT DOE JE
EEN TOPIC OPENEN
OH WACHT DOE IK AL
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
HUH WAT
BILAL WAT DOE JE
EEN TOPIC OPENEN
OH WACHT DOE IK AL
Zal wel tochquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag je binnenkort alweer een keertje van jezelf halen ?
Ja oneindige loop hihi, loop dusquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerst teveel hapjes nemen waardoor je stapjes moet gaan maken, en dan steeds meer stapjes maken zodat je de hapjes nodig hebt om de stapjes bij te blijven
@IJsdraakje is goed bezigquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:35 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja IJsdraakje werd laatst boos op me, dus nu ben ik er extra voorzichtig mee
Ik vind van welquote:
over het algemeen zou het er gewoon al moeten liggen, dit is niet de eerste keer dat ik het moet aanvragen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien iets eerder aanvragen zodat je niet zit te stressen?
*Gniffeltquote:Op woensdag 26 juni 2024 19:36 schreef LTVDK het volgende:
Gebruik ik 1 keer die hoerige OV-kaart wordt er gelijk 20 euro afgeschreven
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, jij moet naar de dure sportschool
Maar het heeft wel een gunstig effect en kennelijk had je het nodig?quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik vond het niet leuk dat ze zo deed
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs van de radio moet ik naar de sportschool
Ja daar kom je dus nooit meer uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |