SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : Datumprikker
Nee, vandaag gewoon aan het werk. Normaal gesproken zou ik na werktijd dan nog wel een paar uurtjes naar het strand gaan bij echt lekker weer. Eten + drinken mee en mini-vakantie houden. Genoeg plekken waar het niet druk is, of waar gewoon leuke mensen zijn. Vandaag echter niet want ik ga naar een concert toe.quote:Op woensdag 26 juni 2024 15:01 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij trouwens op het strand geweest vandaag @:Airwin? Of sla je dit soort dagen over ivm drukte
Nog nooit Iraans gegeten. Wat zou ik daar kunnen verwachten?quote:
https://parsarestaurant.nl/quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nog nooit Iraans gegeten. Wat zou ik daar kunnen verwachten?
Jongen ik lig te grillen als een rotisserie kippetjequote:Op woensdag 26 juni 2024 16:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar is t vast met wat koeler. Beetje zeewind?
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jongen ik lig te grillen als een rotisserie kippetje
heb je gezwommen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja was echt super Nice. Was helemaal niet zo warm met de wind
quote:Op woensdag 26 juni 2024 16:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jongen ik lig te grillen als een rotisserie kippetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |