abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 woensdag 26 juni 2024 @ 15:55:00 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_214059847
SISSONVILLE - Een welgesteld Amerikaans blank echtpaar is gearresteerd omdat ze hun zwarte adoptiekinderen als slaven zouden hebben misbruikt. De kinderen leefden jaren in een schuur achter het huis.

Volgens Donald Ray Lantz (63) en Jeanne Kay Whitefeather (62) zit het helemaal anders. De schuur was een ’clubhuis’ dat speciaal voor hen was ingericht. En ook met de landarbeid van de kinderen die nu 6, 9, 11, 14 en 16 jaar oud zijn zou het volgens het stel wel meevallen.

De controleurs die aan de deur kwamen in Sissonville, West Virginia troffen naar eigen zeggen onmenselijke omstandigheden aan. Er ligt een reeks aanklachten tegen de pleegvader en moeder. Maar de meest in het oog springende is racisme. Volgens justitie zouden de kinderen op huidskleur zijn uitgezocht.

Rechter Maryclaire Akers zei tijdens de zitting van de zaak dat de kinderen ’letterlijk als slaven zijn behandeld.’ Volgens de aanklacht moesten ze op het land van Donald en Jeanne lichamelijke arbeid verrichten.

De zaak kwam aan het licht toen buren van het stel de jeugdbescherming belden toen ze zagen dat de kinderen in de schuur werden opgesloten. De gealarmeerde politie trof een 14-jarige jongen en een 16-jarig meisje aan in het houten gebouwtje. Een van hen vertelde dat ze altijd werden opgesloten. Ook zeiden ze dat ze twaalf uur daarvoor voor het laatst hadden gegeten.

Betonnen vloer
De kinderen moesten op de betonnen vloer slapen zonder matras. Het schuurtje had ook geen ramen en ook geen douche of wc. Er hing wel een bewakingscamera. Volgens de agenten hadden ze allebei smerige kleding en waren overduidelijk tijdenlang niet onder de douche geweest. De jongen had open zweren op zijn voeten waarschijnlijk omdat hij geen schoenen had. De twee zouden niet in het huis van Donald en Jeanne mogen komen.

Volgens Jeanne sliepen de kinderen vrijwillig in de schuur ’omdat ze dat leuk vonden.’ De advocaat van het echtpaar zei voor de rechter dat er volgens hem een sleutel aan de binnenkant van de deur zat.

Verwaarlozing
Het echtpaar woonde eerst in Washington maar verhuisde naar Sissonville toen ze door hadden dat de autoriteiten hen onderzochten voor mishandeling en verwaarlozing.

De aanklager stelde voor het geld van het rijke echtpaar ergens vast te zetten voor een fonds voor de kinderen. Het stel verkocht nog recent twee boerderijen voor ruim een miljoen euro.

Er is ook zware kritiek op de hulpverlening en de politie. Buren hadden al twee keer eerder geklaagd, maar agenten hadden niks bijzonders aangetroffen. Pas de derde keer, en dat was maanden later, werd echt ingegrepen. De kinderen gingen ook niet naar school maar kregen volgens de pleegouders ’thuisonderwijs.’

https://www.telegraaf.nl/(...)ekinderen-als-slaven

Dit soort Amerikaanse "vrouwen" hebben altijd zo'n rotkop.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_214059872
Fijn dat het in Amerika is, lekker 30/40 jaar de cel in, hier was die straf natuurlijk vele malen lager geweest.

En ik zou toch in de gevangenis even bij het Afrikaan-Amerikaanse deel laten droppen wie deze personen zijn, vooral voor de gezelligheid.

Kinderen zo misbruiken. :r
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
pi_214059884
Neergooien bij de zwarte populatie van de gevangenis deze mensen. Blijft er niks van ze over, wat walgelijk.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 26 juni 2024 @ 16:05:21 #4
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214059887
Net zo vrijwillig als die huisslaafjes in bijvoorbeeld Qatar of Saudi Arabia inderdaad.

Ook in Nederland komt slavernij nog voor.
pi_214059889
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:04 schreef Nexum het volgende:
Neergooien bij de zwarte populatie van de gevangenis deze mensen. Blijft er niks van ze over, wat walgelijk.
Ja he, lekker slaafje laten spelen in de gevangenis, geen genade mee met zulke barbaren.
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  woensdag 26 juni 2024 @ 16:08:23 #6
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_214059909
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:05 schreef Cruzinats het volgende:
Net zo vrijwillig als die huisslaafjes in bijvoorbeeld Qatar of Saudi Arabia inderdaad.

Hier is het wel illegaal. Hoe het zit met de rechten en bescherming van arbeiders in die oliestaten weet ik niet. Is vaak niet best.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_214059931
Fucking hell. ;(
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_214059964
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 15:55 schreef tong80 het volgende:
Amerikaans blank echtpaar
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 15:55 schreef tong80 het volgende:
Jeanne Kay Whitefeather (62)
Klinkt niet heel blank :T
Die racistische Indianen ook weer :{w
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_214060006
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 16:14 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]
[..]
Klinkt niet heel blank :T
Die racistische Indianen ook weer :{w
Witte Veder :o
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 juni 2024 @ 16:22:15 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_214060030
quote:

Ruinerwold ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 26 juni 2024 @ 16:22:40 #11
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214060034
Diep triest om die kinderen zo te misbruiken.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214060645
Die gaan het zwaar krijgen in de bak :D
  woensdag 26 juni 2024 @ 17:37:41 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214060684
Ik vind ze er helemaal niet welgesteld uitzien.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_214060838
quote:
16s.gif Op woensdag 26 juni 2024 17:37 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind ze er helemaal niet welgesteld uitzien.
Ach ja, dat is niemand denk ik als je om 04:00 AM murican time in je onderbroek wordt ingerekend
pi_214060856
quote:

Klopt, als je meer dan 80% van je salaris aan belasting kwijt bent dan kan je van slaven spreken.
  woensdag 26 juni 2024 @ 17:55:09 #16
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214060859
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2024 17:52 schreef Fleischmeister het volgende:

[..]
Ach ja, dat is niemand denk ik als je om 04:00 AM murican time in je onderbroek wordt ingerekend
Ik heb toch een ander beeld bij welgestelde mensen. Maar goed voortaan wonen ze in de bak dus dan doet het uiterlijk er niet heel erg meer toe.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')