En vuurwerkmongooltjes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:11 schreef Jor_Dii het volgende:
Een afgang voor de Turken scheelt wel een hoop getûter..
Ja meneer de mod.quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:21 schreef Coco het volgende:
Hier verder
EK / [26-06 21:00] Groep F: Tsjechië - Turkije & Georgië - Portugal #1
Een miljoen selfies uitdelen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Op de Duitse TV zijn ze ONGELOFELIJK lovend over hoe Ronaldo zich dit EK profileert. (Buiten het veld dan)
Ik vind dat wel prettig eigenlijk, Tsjechie-Georgie ofzo hoef ik geen voorbeschouwing vanquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:35 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat we poule F hadden vanavond, maar blijkbaar gaan we nog drie kwartier Oranje analyseren. Dit had je toch gisteravond uitgebreid kunnen doen, ik snap echt niks van dit kutprogramma.
Gisteravond was er wat meer reclame waardoor er nog maar 2 minuten tijd was om te analyserenquote:Op woensdag 26 juni 2024 20:35 schreef Szura het volgende:
Ik dacht dat we poule F hadden vanavond, maar blijkbaar gaan we nog drie kwartier Oranje analyseren. Dit had je toch gisteravond uitgebreid kunnen doen, ik snap echt niks van dit kutprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geintje, ik heb niet eens een auto
fietsbel, kling klingAan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:39 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
ik toeter niet,Fatbike Turk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geintje, ik heb niet eens een auto
fietsbel, kling kling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |